Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Ilyenek vagytok ti :)

A férfiak meglehetősen furcsa hozzáállásáról.

Az ágyban ülök nyakig betakarózva, egy könyvet olvasok.
Motozás, ajtócsukódás, cipzár ciripelése, két hatalmas sportcipő lerúgása és koppanása. Elmosolyodom, folytatom az olvasást. A farmer halk hangja, ahogy az izmos lábak tulajdonosa sietős léptekkel bejön a szobába.
- Szia - hadarja egy mély férfihang, aztán már csapódik is a fürdőszoba ajtaja. Megjelölöm az oldalt, ahol tartok, becsukom a könyvet és felkászálódom az ágyból. Ez a férfi sunnyog valamit.
Lábujjhegyen az ajtóhoz lépek, aztán egy hirtelen mozdulattal lenyomom a kilincset. Mindkettőnktől meglepett kiáltás hallatszik: tőle azért, mert rájött, hogy elfelejtette bezárni az ajtót, tőlem pedig a meglepetéstől, hogy nyitva találtam azt. Legalábbis első pillanatban még ez a meglepetés tárgya, egészen addig, amíg meg nem látom az arcát.
- Atyaisten, mi a francot csináltál magaddal?!
A bal szeme feldagadt, a szája felszakadt, jobb alkarján hosszú és csúnya horzsolás húzódik. Szőke haja csapzott, a homlokán éktelenkedő sebből vér szivárog.
- Csak pár apró karcolás - közli hősiesen és beleköp a csapba egy kis véres nyálat.
- Pár apró karcolás? - visszhangzom felháborodottan. - Úgy nézel ki, mint, akit alaposan meggyepáltak.
- Nem ez lenne a véleményed, ha látnád azt, akit én vettem kezelésbe.
Persze Rambo.
- Na jó, akkor cipőt vissza. Megyünk a kórházba.
- Cicám, túldramatizálod a helyzetet.
- Vér csöpög a fejedből és kaptál egy olyan monoklit, hogy hónapokig nem megyek veled állatkertbe, mert félek, hogy rád indul egy kiéhezett pandalány. Amekkora mázlista vagy még egy bordád is eltört.
- Nem tört el semmim, jól vagyok. Túléltem már ennél szörnyűbbet is - elmosolyodik, átölel.
- Tudod, elpusztíthatatlan vagyok. Nincs az az isten, aki miatt nekem feküdnöm kéne!

5 hónappal később

Fülsértő trombitálásra és elhaló nyögésre ébredek.
- Minden rendben? - motyogom álmosan, begyógyult szemmel tapogatózom emberem után.
- Nagyon beteg vagyok!
A szemeim azonnal tágra nyílnak, hirtelen ülök fel az ágyban, hozzá hajolok.
- Mi a baj?
- Fáj a fejem meg a torkom és folyik az orrom. Szörnyen rosszul érzem magam. Biztos lázas is vagyok.
Kikelek az ágyból, hozom a lázmerőt, keresem a szopogatós torokfertőtlenítőt, aztán felteszem a teavizet.
- Nem vagy lázas, még hőemelkedésed sincs - mondom a vékony higanyszálat vizsgálva.
- Pedig nagyon rosszul vagyok.
- Meg vagy fázva - nevetek fel.
- Mi olyan vicces ebben?! - néz rám mártír arccal.
- Az, hogy amikor kanállal kellett összekaparni a járdáról és úgy néztél ki, mint egy kétlábon járó szivárvány, lazán annyit közöltél, hogy pár karcolás. Most pedig szinte semmi bajod, mégis a halálodon vagy.
- A megfázás komoly dolog! - közli karbatett kézzel, durcásan.
A teafőző fütyülni kezd, felkelek az ágy széléről.
- Rendben Terminátor, mindjárt hozom a citromos teádat. Csak meg ne halj addig nekem - kacsintok rá.
- Ugye tudod, hogy nem a kedvességed miatt szerettem beléd?!- kiabál utánam, én pedig görnyedezve az elfojtott nevetéstől a tűzhelyhez lépek és teafiltert lógatok a forró vízbe.
- Ne aggódjon a kis beteg, már úton van a felmentősereg! - sipítom a konyhából. – Remélem, meg tudod várni, amíg elkészül, nem venném a lelkemre, ha miattam lehelnéd ki a lelked.
- Ó, ha most fel tudnék innen kelni, milyet kapnál...!
Hasonló történetek
5555
Csöngettek!
Kinéztem az ablakon és látom, hogy a fényes nyúlványokkal érkező ismerősöm ott ácsorog az ajtó előtt gúnyos mosollyal a szája szegletén. Mit tehetnék, beengedem és hagyom, hogy megtegye, amiért jött. Az ajtó kinyílik és belép rajta Ő...
3920
De mi a célom… Magam sem tudom már, csak utazok, hogy eljussak egy olyan helyre, ami nem létezik. Nem létezhet, míg az ember, az egész emberi faj fel nem épül ebből a hihetetlen szellemi leépülésből, amin most keresztül megy…
Utazok…
Hozzászólások
További hozzászólások »
1nsan3clown ·
De ez nemigaz mert az igazi férfi mindent kibír egy arcrezzenés nélkül. Gyakorlatilag a testén el lehet nyomni egy égő cigaretta csikket anélkül ,hogy megmozdulna a szemöldöke :D. És nemfél a semmien ízeltlábútól sem, valamint a betegségek sem fogják. Csak kell mindig új frissités a terminátornak hogy a topon maradjon. Amúgy jó az írás :D tetszett. :D

Amy134 ·
Nagyon tetszett =)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: