Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Így köszöntött a hajnal

Ezzel a történettel a múlt hétvége eseményeit szeretném megosztani veletek, pontosabban azt, ami velem történt akkor. Az egész úgy kezdődött, hogy szüleim a hétvégére a nagyszülőkhöz utaztak és a ház szabad maradt, így tehát természetesen egy-két telefon és hívtam az osztálytársakat, haverokat (fiúkat, lányokat vegyesen) egy kis tivornyázásra, ami a zene bömbölése mellett iszogatással, beszélgetéssel, fürdéssel, baromkodással telt. Szóval mondhatjuk egy kisebb bulinak is, de abból csak a szolid változat.

Mikor megérkeztek a haverok néhány sörrel melegítettünk és ez a későbbiekben sem maradhatott el. A tűző napsütés mellett jól telt a délután és az estének már kicsi józanodás után vágtunk neki. Az alkohol megtette hatását és a csajok is jól kevertek a parketten. Mi tagadás, rendesen izgató volt a látvány. Na de erről a részéről ennyit. Az egyik osztálytársnőm, aki mellesleg elég jó haver láthatóan nem érezte jól magát és hát jó házigazda révén vigasztalni próbáltam. Elmondta gondjait és én apáskodóan próbáltam jó tanácsokkal segíteni neki. Sokáig beszélgettünk sok mindenről és hát, elég jól összemelegedtünk. Akkor „még” sok baráti puszi váltotta egymás és az ő hangulata is sokkal jobb lett. Sokat nevettünk és észre sem vettük, hogy a többiek elcsendesedtek. Volt, aki hazapucolt gondolva a másnapi takarításra, volt, aki a részegségtől elterülve elaludt valahol. Mi a medence szélén ültünk és csak hülyültünk, de ő hirtelen témát váltott. Elmeséltük egymásnak, hogy ez a barátság ez mélyebb, mint a többi és hogy szín alatt már az ismeretség elejétől kezdve van köztünk valami. Vállamra hajtva a fejét beszélt hozzám, majd szemembe nézett és ő csókolt először. Majd ellökött magától és egy hirtelen mozdulattal a medencébe lökött. Ő nevetett én meg berántottam őt is a vízbe!

Ekkor éreztem azt,(talán ő is) hogyha most nem csókolom meg még egyszer, akkor egész életemben bánni fogom, ezért hát ezt tettem. Először csak egy gyenge kis smaci volt, de később vad smárolásba fordult át. Ott martuk egymást és mivel pólóm teljesen elázott, muszáj volt levennem! Körmeit a hátamba mélyesztve húzott magához és nyelvemet „szóhoz jutni nem hagyva” vadul csókolt. Én a víz alatt már a farmerszoknyája alatt jártam és kerek fenekét simogattam, amit véleményem szerint élvezett, mert egyre jobban csak tolta azt tenyerembe. A karmolást befejezve levette pólóját, ami alól előbukkantak nem nagy de annál formásabb kerek kis mellei azokkal az ennivaló pici bimbókkal, és ugyancsak ledobta bugyiját a szoknya alól és az ölembe ugrott. Lábaival derekamat fonta át és a nyakam harapdálta. Keze a már kemény farkam verte maga alá nyúlva. Én a medence falához dőlve először csak élveztem a helyzetet, de tudtam, hogy nem lesz hosszú az együttlét, ha le nem kapcsolom a farkamról kicsi kis kezét. Kiemeltem a partra és levettem a szoknyáját. Ekkor láttam először gyönyörű kis kelyhét, amin csak egy piciny csík volt kihagyva a borotválásból.

Már nagyon szívesen benyaltam volna neki, viszont tudtam, csak nekem lehet jó, ha még picit fokozom vágyait. Így hát feljebb csúsztam, és cicijét kezdtem puszilgatni, nyalogatni, bimbóit gyengéden harapdálni majd elindultam lefelé és elidőztem köldökénél. Már ezt is láthatóan élvezte, mert fejemet egyre csak nyomta lefelé. Mikor puncijához értem és egyik ujjamat bedugtam neki azonnal elélvezett halk sikolyok közepette. Ennek ellenére nem hagytam abba az ujjazást, sőt nyelvemmel is rásegítettem az élvezetek fokozására. Orgazmusa lohadtával újra a vízbe taszított és utánam ugrott és újra megmarkolta farkamat és vadul verni kezdte a víz alatt. Érezve, hogy újra közel a vég tanácsoltam hogy a parton folytassuk. Ezt a tanácsomat megfogadva kimásztunk majd Ő a hátamra fektetett és lassan rám ereszkedett. Először csak lassú, körkörös csípőmozgással kergetett az őrületbe majd fokozatosan gyorsítani kezdett. Nagyon élveztük a szitut. Ezt halk nyögdécselések, laza sóhajok jelezték. A vágta közepette mellét gyúrtam majd derekát fogva segítettem neki a mozgásban. Őrült hastánc volt az, amit járt, mégis pózcsere következett. Most hátulról vezettem be neki. Kezdettől fogva gyors ütembe kezdtem pumpálni ő, pedig felvéve a ritmust, tolta hátra kerek popsiját. Herém csiklóját verte halk csattogást keltve ezzel. Éreztem, hogy nekem bevégeztetett.

A baj elkerülése végett gyorsan kikaptam rudim puncijából, és a fenekére élveztem. Nem egy szimpla adag volt de ez lényegtelen. Talán a higiénia érdekében is még lenyalta makkomról a maradék gecit, hát ebben sem volt tapasztalatlan. Együttlétünk után megtörölköztünk majd angolosan a szobámba távoztunk, ahol még mindig nem a lefekvésen járt az eszünk, de ez egy másik sztori. Egyébként az óta együttvagyunk, és nagyon jól érezzük egymást.
Hasonló történetek
25063
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
22523
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Hedon ·
Érdekes, ahogy a nagyon is komoly szexjelenetet könnyed, vicces megjegyzésekkel "súlytalanítod". Szórakoztató, nekem tetszett!

Csak rövid...

Phoenix Lee ·
Szimpla, egyszerú történet. A vége sajnos lerontja az összképet, nem a tartalommal van a gond hanem a kifejezésmóddal. Talán egy kicsit másképp fejeztem volna ki magam. De összességében jó, gyors, laza "menet".

ciko ·
Kedves fiatalos,könnyed elmenybeszamolo.( Igen

szerintem is a vege lehetett volna kicsit jobb.

Majd legközelebb!)

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: