Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Igazi szerelem 2.

Február vége van, egyre csak közeledik az évfordulónk napja. Az első közös évfordulónk! Mostanában elég sokat veszekedtünk, és már néha a szakítás gondolta is felmerül köztünk, de mindig kimásztunk a mély gödörből. Egymás kezét fogva sokkal jobb, és erre mindig rájövünk! Sok mindenen keresztül mentünk eddig, de mindig ott voltunk egymásnak, és tudom, ha esetleg szakítanánk, akkor is mindig számíthatnánk egymásra.

Két héttel ezelőtt éppen erről beszélgettünk, és a beszélgetés végére teljesen egymásba feledkeztünk, egymás karjai közt csókolóztunk, az érintéseiből gyengédség sugárzott. Igazi szenvedély és szerelem..

Hamarosan ruha nélkül feküdtünk egymás mellett ő simogatott. Betakaróztunk a paplan alá. Teljesen belepett minket, szorosan magához húzott, és mélyen a szemembe nézett. Ilyenkor mindig érzem, mennyire fontos vagyok neki! Imádom, amikor lassan apró puszikkal beborítja a testemet, és amikor leért a vénuszdombomhoz megáll, és rámmosolyog! Egyszerűen fantasztikus érzés, ahogy csinálja a pici nyelvével, lassan lentről felfele... Végignyalja a csiklómat... Néha kicsit felgyorsít, hogy ne merüljek el teljesen az élvezetekben, és a végén amikor érzi, hogy nem bírom tovább, bedugja a mutató ujját, és így folytatja tovább. Nem sok kell, hogy elélvezzek, ő pedig azzal az édi kis pofijával mosolyog és csókol meg, visszamászva hozzám a takaró alól. Most én következem, szép lassan játszani kezdek a mellkasán a nyelvemmel, ami teljesen megőrjíti. Én is lassan kezdek hozzá merevedő férfiasságának nyalogatásához ...

Néha érzem, ahogy megfeszülnek a végtajgai, és halk nyögéssel jelzi, hogy élvezi a dolgot. Pár perc utána visszabújok mellé, és vad csókolózásba kezdünk. A keze lassan halad lefelé a testemen, és minden percét élvezem az együttlétnek. A kezét hímtagja követi, lassan és mélyen hatol belém, mindketten izzunk a vágytól, testünk forró parázsként perzsel. Minden egyes percben jobban élvezzük a tempót, egyre gyorsabb és ütemesebb kéjjel teli hangok hagyják el a szobát, míg végül egyűt élvezünk el. Fantasztikus érzés, hogy egy része már az én részem, és én is benne vagyok ...

Még sokáig pihenünk egymás mellett, és beszélgetünk, nem törődünk sem az idővel, sem semmi mással, csak mi ketten vagyunk. Hosszú percek telnek el mozdulatlanul, és mi még mindig egymás karjaiban fekszünk ... Érzem, hogy nekem ő az igazi, és nem azért, mert jó vele szerelmeskedni, hanem mert ő az az ember, akihez bármikor van kedvem, ha sírok, ha nevetek, sosem zavar, ha velem van. Boldoggá tesz, amikor nevet és elszomorodok, ha rossz a kedve ő tényleg AZ EGYETLEN IGAZI SZERELMEM!
Hozzászólások
További hozzászólások »
Arikon ·
Enyém a hetedik!
-----------------------
:yum:

Arikon ·
Fene véd meg téged! :yum:
Csak a tényeket mondtam el.
Engem már a neve is ingerel, fogadjunk szőke.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: