Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Idegen helyen, idegen ágyban...

Idegen ágyban feküdtem, idegen helyen.
Jó buli volt, jól éreztem magam, ideje aludni, holnap meló. A házban, a nappaliban jutott számomra hely, mindenki alszik már. Mellettem egy 15 körüli lány húzza a lóbőrt nekem háttal. Itt jutott számára is hely, ő se itt lakik.
Nagyon csinos, és kívánnivaló. Hosszú göndör haja az arcára borulva. Tétován megcirógatom aranyos arcát. Hisz úgyis mélyen alszik. És ha már arra járt a kezem az oldalát is végigcirógattam. A teste kellemes forrósága a ruháján keresztül is érződött. Orromat megcsapta kellemes parfümjének illata.
Aludni kellene, hisz még olyan fiatal, nem is ismerem, különben is alszik - futott át az agyamon. Közben a kezem továbbra is felfedező úton járt.
Hirtelen megfordult. Kezem a csípőjén. Egymás szemébe néztünk. Majd hozzám hajolt és szenvedélyesen csókolni kezdett. Puha ajkai a szájamon, nyelve a nyelvemet kereste. Egyszer csak érzem, hogy apró kezei a mellkasomon vándorolnak célirányosan lefelé. Nem akartam hinni az érzékeimnek. Határozottan belenyúlt a boxerembe, és marokra kapott.
"Nyaljál ki" - suttogta a számba.
Nem akartam hinni a füleimnek. De megismételte a kérést.
Gondoltam ennek fele sem tréfa, de ha már így adódott hova sietnénk.

Lassan megszabadítottam a felső ruháitól, és ekkor elém került két gyönyörű melle. Nem győztem betelni a szépségével. A bimbói már álltak, mint a cövek. Muszáj volt megízlelnem őket, majd lassan elindultam öle irányába.
Gyorsan lehúzta a bugyiját, széttárta a combjait és fejemet a lábai közé szorította. Lassan elkezdem csókolgatni vénuszdombját, amely ugyan teljesen kopasz volt, de sajnos egy kicsit szúrt is, majd belevetettem magam a nagy feladatba. Halk nyögdécselése jelezte számomra, hogy egész jól csinálhatom. Iszonyú finom íze volt a puncijának, ilyet még nem éreztem korábban. Szép komótosan nyalogattam, míg ő a csípőjével felvette a ritmust. Egyre hevesebben rázkódott és nyögdécselt, míg egy nagy nyögéssel elélvezett. Lassan tért magához, és hálásan pislogott rám.

"Most én jövök" mondta és hanyattdöntött. A mellbimbóimat kezdte nyalogatni és finoman harapdálgatni, majd egyre céltudatosabban haladt lefelé. Kibujtatta merev farkamat a boxer nyílásán. Marokra fogta, és a hegyét nyalogatta. Így verte a farkam egy darabig, majd egyre mélyebbre kezdte benyelni. Időnként végig nyalt az oldalán, majd újra bekapta, már amennyire tudta. Én már a kitörés szélén voltam, amikor hirtelen abbahagyta, majd belémült. Alig bírtam visszatartani a kitörést, de azért sikerült. A puncija olyan síkos volt, hogy könnyedén belesiklottam, majd lassan elkezdett lovagolni rajtam. A két gyönyörű melle az arcom előtt ugrált, utánuk is nyúltam. A két bimbó szinte átszúrta a tenyerem, közben a puncija egyre hevesebben lüktetett a farkam körül. Láttam rajta, hogy nem sok van hátra, a kéj kiült az arcára. Egyre gyorsabban mozgott, majd hirtelen teljesen rászorított a puncijával a farkamra. Hangosan felnyögött. Erre mintha valami eltört volna bennem, elkezdem élvezni. Telepumpáltam a punciját. Hatalmasat élveztem. Ő a mellkasomra feküdt és forró csókjaival halmozott el.
Összebújva aludtunk el.
Hozzászólások
További hozzászólások »
libido ·
Mért kell minden második erotiksztoriban szerepelni annak a baszott mondatnak, hogy "MOST ÉN JÖVÖK"?

Már az elején kitalálom, hogy a nyalás után jön a MOST ÉN JÖVÖK!, aztán a szopás. Ez gáz.

bot ·
Nem! Nem! Ti a gecitől összeragadva ébredtetek fel. Te mindenképpen. Van azért az ilyen ábrándokban egy fajta üde báj.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: