Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Hűtlen...

A srác meztelenül, kikötve feküdt az ágyon. A lány zuhanyozott, csobogott a víz és a srác végiggondolta, hogy is ismerkedtek össze
- Kocsma, mosoly, kacsintás, három sör. S kurva jó bőr! - gondolta és a farka ágaskodni kezdett. - S még fantáziája is van!
A lány elzárja a csapot. Törülközve, meztelenül lép ki az ajtón, meglátja a srácot, kajánul elmosolyodik. Eldobja a törülközőt... táncolni kezd. Mozdulatai lassúak, érzékiek, s közben végigcirógatja minden porcikáját... Majd elunja a fiú guvadt tekintetét, közelebb megy.
Feltérdel a fiú arca fölé, homlokát a falnak támasztja, majd maszturbálni kezd a fiú felett... Az nyújtaná a nyelvét, de nem éri el a lányt. A lány lejjebb ereszkedik, bal kezével a fiú homlokára nehezedik.
- Leheld! - parancsolja.
A fiú szót fogad, a nyelve még mindig nem éri el, amit szeretne. A lány egyre jobban remeg a kéjtől, a fiú ágyéka majd felrobban. A heréi sajognak a kielégítetlenségtől. A lány nyögve élvezni kezd, ágyéka elcseppen... a srác orrára. A lány még lejjebb ereszkedik, a fiú vadul nyalni kezdi a lányt, de az hamar eltolja magától. Élvezés után nem kívánja...
Nehézkes mozdulatokkal mászik le a fiúról, majd lenéz annak ágyékára.
- Hej de picike! Nem is kell! - mondja csak úgy magának, majd felnéz a polcra, ahol meglátja a fényképet. A fiú és egy másik lány csókolódzik rajta. Meg egy dátum a jobb alsó sarokban: a tegnapi.
- Barátnőd? - kérdi a lány.
- Aha... leszopnál? - mondja a fiú, kéjjel teli hangon.
- Nem, majd a nőd reggel, ha meg tudod neki magyarázni, hogy lettél kikötve. - mondja a lány. - Csikket amúgy sem szívok. - teszi hozzá kaján-keserű vigyorral, és öltözni kezd.
A fiú káromkodik, szabadulna, de nem tud. Az ágyéka lüktet a vágytól.
A lány csendesen húzza be maga után az ajtót...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Manila ·
Hm, azthiszem a megleckéztetés kegyetlenhatásos, furcsállom, hogy az nem került bele, ahogy a fürdőben szörtelenítőt tesz a samponba és lábvizet az szájöblítőbe. Nagyon reménykedem, hogy a női együttérzés tényleg így működik, és a szeretőnek lakásra vitt lányokra lehet számítani;)! Jóez.

tanárúr ·
Nem értem: mi az indíték? Szolidáris a másik nővel, hogy? Miért?
Manila ·
Hogy miért? Mert ha az aktuálissal megteszi, meg fogja tenni azzal is akivel épp megcsalja, a főhős (vagy az író) úgy látszik nem hiszi a mesét a galambbá változó rosszfiúról. Az indíték: megleckéztetés, csipetnyi erőfitogtatással.

Vagy költői volt a kérdés?:)

fuzfapoeta ·
Állatijóóó:):):) :heart_eyes:

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: