Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Hurrá nyaralunk!

Egy nyaralás. /avagy így nyaralunk mi!/

Ez a történet kb. 4 éve történt. A Balatonnál nyaraltunk a családommal. A nővérem akkor volt 19 éves, és valami hihetetlenül jól nézett ki (most is). Én 16 éves voltam. Na de nézzük a lényeget.

A ház, amit két hétre kaptunk meg egy rokonunktól nagyon bizalomgerjesztően nézett ki. Az alsó szinten két szoba volt. Itt rendezkedtek be a szüleim és a nővérem. Én a padlásszobába hurcolkodtam fel. A napok kellemesen teltek, minden nap lent voltunk a parton és egész nap fürödtünk. Aztán egyik nap megérkezett a nővérem barátnője is, aki három napra jött el vendégségbe. Mikor megláttam majdnem elájultam. Ha lehet, még szebb volt a nővéremnél és olyan mellekkel áldotta meg az ég, hogy alig bírtam magammal. Mivel a padlástérben volt két ágy, ezért szobát cseréltünk és a két nő ment fel, én pedig a lenti szobába. Nem telt el tíz perc, Zsuzsi /a barátnő/ már fürdőruhában volt. Ahogy jött le a lépcsőn teljesen felizgatott, mellei kecsesen himbálóztak minden egyes lépésnél. Nem csoda, ha ettől a perctől fogva mindig ott voltam a közelükben.

Délután elmentem anyáékkal boltba, a lányok pedig azt mondták kifekszenek a napra kicsit barnulni. Én valamilyen megérzés folytán hamar visszajöttem három jégkrémmel a házhoz, de hiába kerestem őket a parton. Utolsó helyként felmentem a padlásszobába, hátha ott lesznek. Üres volt. A jégkrém pedig már olvadozott a kezemben. Gondoltam, a tetőablakon keresztül megnézem őket, hátha bementek a vízbe és a nádastól nem látom csak őket. És mit láttam…
A szomszéd telekhez tartozó nádasban volt egy horgászstég, ott feküdtek kiterülve. Meztelenül. A jégkrém kihullott a kezemből, a lélegzetem elállt, szívem hevesen kezdett el dobogni. Azt se tudtam hírtelen, hogy hogyan használhatnám ki a helyzetet. Azonnal lerohantam a távcsőért és hosszútávra elhelyezkedtem az ablaknál. A távcsőnek köszönhetően az orrom előtt láttam két csodálatos testet. Éreztem, hogy pillanatok alatt megmerevedik a farkam, majd szétszakítja a fürdőnadrágomat. Minden egyes porcikájukat végignéztem, és gondolatban végigsimogattam. Egyre jobban felizgultam a látványtól. A fürdőnadrágom zsinorját kilazítottam, hogy a pöcsömnek legyen elég hely.

Nővéremnek és Zsuzskának is gyönyörűen borotvált puncija volt. Testvéremnek fekete, Zsunak szőkésbarna szőrzettel. Egyik kezemmel szorosan szorítottam a távcsövet, a másikkal pedig lehúztam a fürdőnacit és elkezdtem simogatni a farkamat, húzogatni a fitymámat. Nem kellett túl sok idő és úgy éreztem mindjárt elmegyek. Pár csepp már ki is lövellt a padlóra, viszont nem akartam otthagyni egy pillanatra sem a megfigyelő helyemet. Gyorsan körülnéztem a szobában, de nem találtam semmi megoldást. Aztán az asztalon megláttam a Zsu poharát. Az utolsó pillanatban, mert alig, hogy odaraktam a makkomhoz, hatalmas erővel lőttem bele a spermámat. Visszamentem az ablakhoz és még figyelmesebben, mint eddig kezdtem el ’tanulmányozni’ a két csodálatos testet. Zajt hallottam lentről. Hirtelen vissza kellett térnem az álomvilágból. A távcsövet a tesóm ruhái közé rejtettem, a poharat viszont a nagy kapkodásban ott felejtettem az ablakpárkányon. Megfogtam a jégkrémeket és siettem le velük. Anyáék még pakolásztak a konyhában és észre sem vették, hogy fent voltam. Mikor megkérdezték, hogy a tesómék hol vannak én azt mondtam, hogy nem tudom és már mentem is ki a partra. Sajna a nádason keresztül nem lehetett látni semmit, és még arra sem volt remény, hogy csöndben odalopózhatok, mert a stéghez csak a szomszéd házától, vagy a víz felöl lehetett bemenni. Matracokat pedig elvitték a tesómék. Így csak vágyakozva indultam be a vízbe a nádast megkerülni. Elég kellemetlen volt a torzsák miatt, de úgy éreztem megéri.

Mikor odaértem a stég elé, sajnálattal kellett tudomásul vennem, hogy a matracoktól, amik fel voltak támasztva a stég korlátjának nem láthatok semmit, halkan pedig nem tudok közelebb menni a nádtorzsák és a vízcsobogás miatt. Letörve fordultam vissza. Este már csak a vacsoránál jutott eszembe a pohár, mikor megláttam a Zsu kezében ahogy jött le a lépcsőn. Mélyen a szemembe nézett és mosolygott. Én majd elsüllyedtem szégyenemben. Azt se tudtam mit csináljak hirtelen, éreztem elpirulok. Már nem tudtam mit tenni, leültünk az asztalhoz. Én csak az ennivalóra tudtam nézni. Biztos voltam benne, hogy észrevette mi történt. A tesóm úgy viselkedett, mint mindig, így bíztam abban, hogy nem mondta el neki a Zsu, hogy mi volt. Fürdés után, hogy elkerüljem a találkozást egyből a szobámba mentem tévézni. Egész éjjel a Zsu járt az eszembe, és hogy vajon most mit gondol majd. Reggelre már átgondoltam az egészet és beletörődtem. Minden normálisan történt, ahogy szokott. Mikor megláttam a Zsuzsit nagyot köszöntem neki és az arcát figyeltem. Nagyot mosolygott és kedvesen viszonozta köszönésemet. Egy kő esett le a szívemről.

Anyáék úgy tervezték, elmennek a közeli várba és felajánlották, hogy menjünk velük. Én tudatalattiban egyből taktikázni kezdtem, milyen jó lenne, ha a tesómék nem mennének, mert akkor én sem, és lehet, hogy megismétlődhetne a tegnapi nap. Hatalmas mosoly ült ki az arcomra. Tesómék nem akartak menni, és én is egyből rávágtam, hogy inkább én sem megyek. Már előre örültem, mikor anyuék elhajtottak a kocsival. Meglepetésemre a nővéremék felöltözve jöttek le. Azt mondták, elmennek a boltba és majd dél körül jönnek. Jól megsz…tam! Most, hogy egyedül maradtam, úgy döntöttem átmegyek én is a stégre. Szerencsére a szomszédok egész héten nem lesznek és lesz még alkalom, hogy leskelődjek. Matracra szálltam és áteveztem. Még fel se másztam, de már a tegnapi emlékek jártak az eszemben és újból megmerevedett a farkam. Körülnéztem, hogy nem e láthat meg valaki. A házunk előtti részen senki nem volt, a szomszéd ház pedig tök üres volt. Úgy döntöttem, nudizok egyet. Levettem a fürdőgatyát és merev pöcsöm úgy állt, mint a napóra rúdja. Nem bírtam magammal, minduntalan a kezem odatévedt makkomhoz és elkezdtem a heréimet masszírozni, farkam kiverni. A gondolatok csak úgy zúgtak a fejemben. Elképzeltem amint a Zsu itt feküdt, ahol én most. Hanyatt dőltem, szétterpesztettem a lábam és élveztem, mint még soha. A kezem fel-le járt aztán hatalmasat lőttem a levegőbe. Testem megrázkódott és elernyedt. Úgy éreztem minden erőm elszáll. Mellkasomon folyt végig a gecim. Kezemmel elkentem testemen, közben még az utolsó cseppeket is kiráztam, majd a hűs habokba feküdtem, hogy lemossam magamról.

Most már nyugodtan feküdtem vissza napozni. Nagyon élveztem, ahogy a nap az egész testemet melegíti. Már jó ideje kint voltam, amikor úgy döntöttem, hogy visszamegyek a partra. Felálltam, hogy felvegyem a gatyámat, mikor véletlenül felnéztem a tetőablakra. Majdnem rosszul lettem. Ott volt a tesóm és a távcsővel a kezében a Zsuzsa.. Egyik kezemmel gyorsan megpróbáltam eltakarni magam. Ebben a pillanatban a tesóm intett az ablakból és mindketten eltűntek. Nem tehettem már semmit. A hideg futott végig a hátamon, mikor arra gondoltam, hogy ezt direkt kitervelték és, hogy végig nézték mit csinálok. Már hallottam is, hogy jönnek be a vízbe. Gyorsan felvettem a nadrágot és minden mindegy alapon vártam, hogy odaérjenek. Meglepetésemre csak a Zsuzsa jött a másik matracon. Nagyon mosolygott én pedig azt se tudtam mit csináljak kínomban. A lehető legkisebb bikini volt rajta. Más körülmények között örültem is volna neki, de most cikin éreztem magam. Ahogy közeledett szép lassan úgy kezdtem megint egyre jobban felizgulni. A testem úgy látszik önállósította magát. Farkam ismét mereven állt, már a fürdőnadrág sem tudta leplezni. Leültem, hogy kevésbé legyen feltűnő. Zsu erotikus mozdulattal mászott fel a lépcsőn.
- Szia! Ne haragudj ránk! Ugye tegnap a poharamba te élveztél bele –kérdezte.
- Nagyon finom volt.

Éreztem elsápadok. Nem tudtam mit mondhatnék. Ültem mint akinek nincs nyelve. Mellém ült, megfogta a kezemet és megcsókolt. Valamiért teljesen lebénultam. Mindenem erre vágyott, ezt akartam és most mégis cserben akart hagyni a testem. Éreztem forró testét, élveztem ahogy csókol. Kezdtem magamhoz térni. Szép lassan hátradőltem, ő pedig a combomra ült.
Először voltam ilyen helyzetben. Eddig még csak álmodoztam arról, hogy egyszer egy jót szeretkezek és most itt a lehetőség. Átadtam magam az élvezeteknek, hagytam, hogy irányítson. Felém hajolt és édes ajkaival csókolgatni kezdte a nyakamat, mellkasomat, mellbimbómat egyre lejjebb a köldökömig. A nyelvét beledugta, nyalogatta. Nagyon jó érzés volt. Homlokom verejtékezni kezdett, szívem majd kiugrott. Kezével kezemet simogatta, a derekamat, végig az ágyékomig. Benyúlt a nadrágomba és megérintette a farkamat. Éreztem amint elcsöppenek. A síkos lét újával letörölte, majd újait ajkamon végighúzta, majd lenyalta. Én közben mint csapdába esett vad vártam a sorsomat. Lehúzta a nadrágomat. Pucér faszom úgy állt, mint még soha. Kő keményen az ég felé. Zsu rám mosolygott, lejjebb csúszott a bokámra és egyik kezével a zacskómat kezdte masszírozni, a másikkal a farkamat. Nagyon jól csinálta. Szépen lassan húzta fel-le a fitymámat. Minden mozdulatnál kifolyt egy csepp síkos nedű. Megint fölém hajolt és megcsókolta a hasamat. Már úgy éreztem itt a vége.

Ekkor levette a melltartóját és rám feküdt úgy, hogy a faszom a mellei közé került. Testem tűzben égett. Bársonyos mellei átölelték fegyverem duzzadó makkját. Szépen lassan elkezdett mozogni rajtam. Én alig kaptam levegőt az izgalomtól. Nem tudtam megszólalni annyira jó volt, pedig éreztem mindjárt elmegyek. Mintha érezte volna. Megállt és mellém feküdt. Kezével átkarolt és csókolt. Egymás felé fordultunk és szó nélkül néztük egymást. Megfogta a kezem és a bugyijához tette. Értettem mit akar. Felültem és elkezdtem szép lassan lehúzni róla. Majd a lába közé térdelve folytattam. Amit távcsőben láttam semmi sem volt ehhez képest. Úgy éreztem, a látványtól elélvezek. Duzzadó szeméremajkai, nedves puncija ott volt előttem. Nem tudtam mit csináljak. Zsuzsa kezével elkezdte simogatni magát, majd egyik kezével a csiklóját kezdte el izgatni. Nekem se kellett több. Kezemmel elkezdtem utánozni. Nedves puncija forró volt. Ujjaim lágyan siklottak szeméremajkain. Arcát figyeltem. Szemét becsukta. Egyre szaporábban vette a levegőt, nagyokat sóhajtott. Most már csak az én kezem izgatta. Ő szorosan belém markolt. Újamat barlangjához csúsztattam és egyre beljebb dugtam. Finoman köröztem a hüvelyében. Majd ismét a csiklóját izgattam. Ő közben a melleit masszírozta egyre erősebben.

Odahajoltam puncijához, és nyelvemet csiklójához érintettem. Az arcát néztem. Rám nézett és mosolygott. Égett az arca, egyre csak vonaglott. Nyelvem ösztönösen járt ajkain, csiklóján. Nedves puncija szinte vibrált és duzzadt. Mikor barlangjába dugtam nyelvem felszisszent, kissé megemelte a csípőjét, combját összeszorította. Kezeimet megfogta és magára húzott. Vadul csókoltuk egymást. Hatalmas melle mellkasomnak feszült. Lábam között mereven álló farkam puncijához dörzsölődött. Éreztem, mindjárt meg fogom tenni és ezt a Zsu is tudta. Kicsit lejjebb csúsztam és makkom puncijának nyomódott. Ahogy mozogtunk a makkom egyre közelebb került a hüvelyéhez. Aztán éreztem forróság veszi körbe, égető forróság. Finom teste vette körül az én kincsemet. Mélyen dugtam bele, egyre mélyebben. Tövig. Már mind ketten ziháltunk, nagyokat nyögtünk. Megfeszítettem combomat, éreztem keményen, mereven áll a faszom. És csak nyomtam egyre gyorsabban. Zsu újait mélyen oldalamba szorította. Megrándult a teste, combjával derekamat összeszorította, majd engedett a szorításon. Megkért, hogy álljak meg egy picit.

Feltérdelt, megfordult és popsiját fordította felém. Én fölé hajoltam és hatalmasra duzzadt farkam puncijába dugtam. Zsu hátrafordult, fejével intett. Tudtam mit akar. Lucskos puncija után a seggébe dugtam szép lassan a faszomat. Lassan, nagyon lassan. Sokkal szűkebb volt, nehezebben csúszott bele a makkom. Szép lassan megint tövig dugtam a faszom, de most a seggébe. Nagyon jó volt így is. Már éreztem, hogy nem sok van hátra. Megmarkoltam csípőjét és teljes erőmből ráhúztam a botomra. Testem görcsbe rándult, hatalmasat beleélveztem a seggébe. Izmaim ellazultak, gyengeség futott át testemen. Megcsókoltuk egymást és a hűs vízbe megmártóztunk. Nem tudtam, mit is kéne mondanom, kell-e egyáltalán. Aztán megkérdezte, hogy jó volt-e nekem. Szerintem az arcomra volt írva. Nem mondtam semmit, csak megcsókoltam, majd visszakérdeztem, hogy neki jó volt-e. Ő se mondott semmit, csak csókolt.

Visszamásztam a stégre a ruhákért mikor észrevettem az ablakban a távcsövet. Mosolyogtam. A parton már várt a nővérem, mintha azóta is ott napozott volna. Aznap teljesen kimerülve feküdtem az ágyba, nyitott szemmel ábrándozva. És a farkam ismét felállt…

Folytatás kérésre! Krisztián
Hasonló történetek
22538
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
18047
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

RealMan ·
Ez jó volt. Folytasd!

HFfan ·
Hát Krisz!

Köszi, ez nagyon ott van. Várjuk a folytatást!!! Végre egy kifejezetten jó történet!

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: