Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Húgom kíváncsisága

Az egész úgy kezdődik, hogy otthon éltem a húgommal egy szobába és sokszor vetkőztem előtte meg öltöztem de mindig hátal neki mert persze 17-éves meg stb.. és mindig  mondta mikor öltöztem hogy Tomi szexizik meg, hogy fordulj meg Tomi de én csak azt hittem, hogy viccel. Egyik reggel nagy alvás után álló farokkal keltem egy szál alsóbba és azt látom, hogy a húgom néz de nagyon. Nézi a álló farkam én egyből takarom el és még el is pirulok. Húgom egyből mondta, hogy mutasd meg nekem, hogy néz ki egy férfi farok mikor áll még nem láttam ilyet élőben én meg egyből mondtam, hogy oké de csak picit mert a húgom vagy. Már húztam volna le a alsómat erre a húgom oda jött hozzám négykézláb és le húzta az alsómat, én csak ámultam, lemerevedtem, nem csak a testem. Azt hittem, hogy megnézi de ahogy meglátta, megfogta és fel húzta rajta a bőrt de én erre nem tudtam mit csináljak, hagytam egyre közelebb és közelebb hajolt a farkamhoz és lassan elkezdte nyalni a makkom de elég kezdően. Én erre megkérdeztem, hogy húgi nem csináltál még ilyet. Nem bratyó, még nem, de élvezem és bekapta majdnem tövig. Ahhhh húgi ez jó kiáltottam, erre felfigyelt és lelökött az ágyamra, levette rólam teljesen az alsómat, bele nézet a szemembe és láttam benne egy szexi vad lányt. Elindult fölfelé csókolgatót meg állt a mellemnél és elkapta a farkam lassan simogattam a punciját vele és be rakta elsőnek fel sikított mert ez neki az első és le nézet és picit folyt a vér megijedt és mondta, hogy ebből nem lesz baj bátyó én meg nem csak csináld húgi egyre gyorsabban és gyorsabban lovagolt mint egy pornós csaj és olyan szexi is volt már vagy fél órája csinálja és csak nyög én persze nem mert tapasztaltabb voltam rám nézet és azt mondta, hogy szólj ha jön a ondód én bólogattam a elélvezős fejemmel, elkezdett lassítani és úgy nyomta mint egy geci tapasztalt nő. Ekkor már éreztem hogy jön a ondó és jött szóltam neki egyből reagált és be dugta a seggébe én erre meglepődtem és nem mentem el de ő fel kiáltott hogy dugj meg te állat erre én még jobban fel izgultam és elmentem érezte hogy elmentem és lassított meg állt le szált a farkamról és le nyalta róla a gecit meg nyalta a szája szélét és mellém feküdt én meg alig kaptam levegőt mert olyan jó volt felém fordult és azt mondta hogy köszi bátyó szeretlek adót egy puszit és elment. Azóta volt mikor együtt fürödtünk meg öltöztünk de ha kíváncsi vagy a többi szaftos igaz de undi történetre akkor írj és lesz több is.
Hozzászólások
További hozzászólások »
barri ·
Írd a folytatást!

singo ·
szuper nagyon jó írjál még többet

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: