Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Hosszú, vastag farok és lucskos, szaftos puncik

Már régóta szerettem volna kipróbálni a szexet egy nővel is, illetve egyszerre nővel és férfival is. Igazából mindig is erre vágytam, és csak ezen járt az eszem. Mindig kívánom a hosszú, vastag faszt, és a lucskos szaftos puncit.

Egy házibuliban voltunk a haverokkal, amikor megismerkedtem egy sráccal. Sokat beszélgettünk és aztán telefonszámot cseréltünk. Egy ideig utána is találkozgattunk, de aztán abbamaradt. A találkozgatások alkalmával csak puszit adtunk egymásnak. Nem történt semmi köztünk legtöbbször a témánk a szex volt. Kb. fél évvel később találkoztunk egy házibuliban, ahol már mind a ketten ittunk eleget ahhoz, hogy a gátlások felszabaduljanak. A srác kiment wc-re, s én utána mentem. Amikor kilépett az ajtón, nem szólt semmit, csak lesmárolt. Vastag nyelve kurva jól csókolt. Imádom a vastag nyelvet. Átmentünk a hálószobába és elkezdtük egymást vetkőztetni.

Mikor mar semmi nem volt rajtunk, akkor érintettem meg neki a farkat. Hosszú, vastag farka volt neki. Elkezdtem "verni". Közben csókolgattam a testet. Ekkor belépett egy lány a szobába, de mi nem foglalkoztunk vele, gondoltuk, hogy úgyis kimegy. De nem így történt. Leült az ágy szélére és levetkőzött. Gyönyörű teste volt. Alig vártam, hogy megérinthessem. A melle nagy és gömbölyű volt. Éreztem, hogy már nagyon lucskos a pinám. Ránéztem a lányra és odajött hozzám, elkezdtünk csókolózni. Azután simogatott és a lucskos pinám felé kezdte vinni a kezet, majd megmarkolta és simogatta. Ujjazott, először egy ujjal, majd 3-mal. Közben egyre lejjebb ereszkedtem, és elkezdtem szopni, szívni a srác hatalmas lőcsösét. Később felmentünk az ágyra és folytattuk tovább a szexet.

Nem bírtam tovább, nyögtem. Kiáltottam, hogy akarom, hogy keféljetek meg! Faszt és puncit akarok. Ekkor éreztem, hogy a lány megnyalta a puncimat. Csak nyalta és nyalta. A srác farkát eközben hevesen szoptam. Éreztem, hogy mindjárt el fog élvezni és mondtam neki, hogy akarom, hogy a gecid a számba folyjon, élvezz belém! Erre ő elélvezett. A gecije a szám szélén folyt, nem nyeltem le, hanem a lányhoz hajoltam és csókolózni kezdtünk. Ekkor átadtuk egymásnak a szánkban levő nedvességet. Majd én is benyaltam neki. Hosszan nyaltam lucskos pináját és ujjaztam. Eközben a srác farka ismét felállt. Először a lányt kefélte meg, majd engem. Amíg engem kefélt, én a lány punciját nyaltam, s a lány elélvezett. A nedvesség a puncijából csak úgy omlott ki. A srác pedig a pinámba élvezett.

Ezután a lány kinyalta a pinámat és én is elélveztem. Nagyon szeretem a hatalmas faszt és a lucskos puncit! Remélem, hamarosan megismétlődik ez a hármas szex, mert kurva jó volt, és élvezni akarom a faszt és a puncit egyszerre!
Hasonló történetek
24285
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
25080
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Spyke ·
Hát a történet és az elöadásmód nálam kerek jegyet érdemel:1 Ekkora hülyeséget nehéz volt kitalálni? Lutyo véleményed osztom én is!

Wine2 ·
Ne haragudj, Niki, de ez egy óriási fos!



Porno

Viki*** ·
Ez valami borzasztó. Ilyen mocskosat még nem olvastam ezen az oldalon. Ezt nő nem írhatta, az biztos. Én is egyet értek azokkal akik a 10-12 éves kisfiukra tippelnek. Egyszerüen felháborító hogy ilyeneket itt leadnak. :rage:


Lények kedves Niki (fiú) , hogy ha a jövőben írsz még történetet, próbáld meg kevésbé primitíven megfogolmazni.
:angry:


sziasztok!

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: