Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
Friss hozzászólások
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
terelek: Igazán izgalmas történet volt....
2024-04-15 08:43
terelek: Seggből szájba egyből?? Ilyen...
2024-04-15 08:26
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Hosszú élvezet

Sejtelmes ez a szoba, ahol vagyunk. Csak a hold világít be az ablakon, és mi engedjük neki, hogy kíváncsian kifürkéssze azt, amit tenni fogunk. Szorosan Hozzád bújok, vágyakozva nézek Rád, kezem átölel és máris megcsókollak. Hosszú, forró csók következik, amely annyira felhevíti amúgy is izzó testemet, hogy szinte nem is bírok magammal. De megfékezem vágyaimat, visszafogom magam, mert hosszú élvezetet szeretnék adni és kapni. Lassan az ágy felé lépkedünk. Kezed szorosan a derekamon, mintha nem is akarnál többé elengedni. Lágyan megérintem a karod, kibontakozom az ölelésből és az ágyra döntelek. Egy kissé én is Veled dőlök, miközben belecsókolok a nyakadba. Egészen finoman végigsimogatom a testedet, látom, kíváncsian várod, mi fog következni. Az ablakhoz lépek, kinyitom. Friss, nyáresti szellő táncoltatja meg a függönyt. Mélyet szippantok a beáramló levegőből, és elindulok az ágyhoz. Megállok előtte, egyik lábamat egy kecses mozdulattal felhelyezem rá. Előrehajolok, kioldom a szandál csatját és lehúzom a lábamról.

Ugyanezt teszem a másik szandállal is. Egy kissé hátrébb lépek, érzem, amint a hold hátulról megvilágít. Egészen lassan kezdem kigombolni a vékony blúzt, közben csípőmet lágyan ringatom. Néha-néha fejemet is hátra döntöm. Miután az utolsó gomb is megadta magát, széthúzom, vállamon kissé hátratolom és hagyom, hogy magától essen le rólam. Hófehér csipkés melltartóm szinte világít barna bőrömön. Mindkét kezem felemelem, majd végigsimítok az arcomon, a nyakamon, a mellemen, a fenekemen. A szoknya következik, miközben még mindig ring a csípőm. Ha lehetne, letépném magamról, de nem teszem. Inkább ha lehet, még lassabban szabadulok meg tőle, mint előbb a blúztól. Lassan húzom le a cipzárt, hüvelykujjaimat a csípőmnél a szoknya alá csúsztatom. Fenekemet hátratolom, ebben a pózban kerül le rólam ez az immár felesleges ruhadarab. A maradék fehérneműk levételét Rád bízom. Hozzád lépek, meg kell hogy fogjalak, érintselek. Lábad közé nyúlok, mily kellemes érzés, férfiasságod keményen ágaskodik. Egy határozott mozdulattal átlendítem a lábam, és máris Rajtad ülök.

Előrehajolok, hogy megint megcsókolhassalak. Eközben kezem az ingedet gombolja. Szám elindul lefelé, először a nyakadat, fültövedet csókolom, majd ahogy előbukkan a mellkasod, azt is. Csókolom feltárulkozó bőrödet, nem tudok betelni vele. Lekerül az ing, a nadrág következik. Kioldom az öv csatját, lehúzom a cipzárt. Szám már egészen odalent van, a köldököd alatt kalandozik. Benyúlok a nadrág alá, micsoda forróság van idebent! Szerszámod olyan kemény, olyan hívogató, alig bírok magammal! Szinte belekapaszkodom kétoldalt a nadrágba és így húzom le. Most a combod belső felét kezdem kényeztetni, először az egyiket, majd a másikat is. Aztán feljebb jutok, és így, az alsónadrágom keresztül kezdem csókolni férfiasságodat. Hallom, ahogy sóhajtozol, érzem, mennyire izgat, amit Veled teszek. Ez tovább szítja bennem a tüzet. Kezemmel lágyan megérintelek, és finom mozdulatokkal simogatni kezdem az ágaskodó szerszámodat. Már a szám is odatéved, így nemcsak a kezem izgat, hanem a szám is. Jó, nem kínozlak tovább, szabaduljunk meg ettől az utamban lévő felesleges ruhadarabtól. Csípőd megemelkedik, és egy határozott mozdulattal már lent is van. Alig várom, hogy számban érezhesselek! Újra végigcsókolom a combodat, miközben kezem már a szerszámodat fogja. Egyre feljebb jutok, de a heréknél megállok, nyelvemmel cirógatom őket.

Csókokkal halmozlak el, és még feljebb jutok, egészen a makkig. Kezemet szorosan rázárom erre a kemény forróságra és finoman a számhoz vezetem. Először nyelvemmel körözök a makkon, olyan lágyan, hogy szinte alig érintelek, majd már érezhetőbben rányomom a nyelvem. Kezem föl-le mozog Rajtad, és nem bírom tovább, makkodat a számba csúsztatom. Bizserget ez az érzés, éget a vágy, annyira kívánlak! Nagyon finom, játszadozok vele, hol rászorítom a szám, hol lazábbra veszem, de nyelvem egy pillanatra sem áll meg. Aztán hirtelen tövig nyelem, és vissza, majd megint tövig tolom, egészen a torkomig. Gyorsítok a tempón, szám már határozottan erősen szorít, kezem heréidet masszírozza. Hangosan élvezed ténykedésemet, és én folytatom ezt az izgató, szinte extázisba ejtő mozdulatsort. Egy kis idő elteltével mégis véget vetek ennek az élvezetnek, hiszen nem így akarlak a csúcsra juttatni, bár ez a dolog sem lenne ellenemre, sőt! Felemelkedek, immár előtted térdelek, kérlek gyere, szítsd bennem még tovább a tüzet. Persze, tudod, mit szeretnék, máris itt vagy, előttem térdelsz. Forró leheleted a nyakamon érzem, csókod áramként rázza testemet. Kalandozó kezed új vágyakat ébreszt bennem, kívánlak, kívánom minden érintésed, minden csókod.

Vállamon kalandozó nyelved, melleimet simogató kezed hangos sóhajokat eredményez. Szinte észrevétlenül kapcsoltad ki a melltartót, és kínos lassúsággal veszed le rólam. Mellbimbóm keményen mered előre, ujjaid alatt szeretne gyötrődni. Meg is teszed, kínozod őket, de ez gyönyörű kín. Szád, nyelved is szerepet kap, és én csak nyöszörögni tudok. Egy mozdulattal ledöntesz az ágyra, tegyél velem, amit csak akarsz, fokozd még bennem ezt a vad szenvedélyt. Be kell hunynom a szemem, hogy mégjobban át tudjam élni mindazt, ami velem történik: Általad. Teljesen ellazultam, szinte lebegek, és őrülten kívánom minden érintésed. A csípőm járja a maga kis táncát, főleg, amint a combomat kezded cirógatni. A szád is már valahol a hasam tájékán jár, kínos lassúsággal jutsz egyre lejjebb. Szinte megkönnyebbülten tör elő belőlem egy hangos OH, mikor puncimhoz érsz, és egészen finoman simogatni kezded. Igaz, a bugyi még rajtam van, de így is rettentően izgalmas, bizsergető. Tudod, nagyon jól tudod, hogyan fokozhatod még tovább a már szinte fokozhatatlan vágyamat: a száddal elkerülöd legérzékenyebb pontomat, amely már nyelved kényeztetésére vár. Végre eljött a pillanat, amikor kezded lehúzni rólam a bugyit. Csak sóhajtozni tudok, mikor a combomat puszilgatok, követed száddal a fehérneműt. Szinte visszatartom a levegőt, mikor elindulsz visszafelé, egészen a kis lábujjamtól. Hívogatóan széttárom a lábamat, gyere, kérlek gyere, ne kínozz tovább. A kezed továbbra is csiklómat izgatja, majd egy mozdulattal hüvelyembe vezeted az ujjadat.

Ettől megemelkedek, hiszen annyira jó volt, és megint érzem, megismételted az előbbi mozdulatot. Feszül az egész testem, már annyira közel van a szád a puncimhoz, érzem forró leheletedet. Forrong bennem valami, valami fantasztikus, izgató, bizsergető érzés, amitől már nem is vagyok igazán magamnál. És végre, nyelvedet a csiklómon érzem, egészen lágyan, finoman érinted, ami rettenetesen jól esik. Az ujjad még mindig a hüvelyemben, ki-be mozgatod. De a legjobban azt szeretem, amikor nem húzod ki, hanem odabent mozgatod föl-le. Megfogom a fejed, jelzem, a tempó lehet egy kicsit határozottabb is, de mindezt már önkívületben teszem. Úgy érzem, felrobban bennem valami, olyasmi ez, mint a kitörni készülő láva. A fejed továbbra sem engedem el, szinte nyomlak a puncimhoz, nem akarom, hogy abbahagyd. Egyre gyorsabban nyalsz, az ujjad is fantasztikus dolgokat csinál bennem, nem bírom tovább, akármennyire is szeretném. Elemi erővel söpör végig rajtam az orgazmus, hangosan sikoltok, ki kell adnom magamból az élvezet gyönyörét. Nem is várjuk meg, amíg magamhoz térek, mellém fekszel, és húzol, invitálsz, fokozzuk még tovább a gyönyöröket. Nem kéretem magam, de mielőtt Rád ülnék, számba veszem kemény szerszámodat. Csak egy rövid időre teszem ezt, de egészen tövig tolom, szorítom, nyelvemmel simogatom.

Kezeddel a vállamhoz érsz, értem, jó, megyek már. Háttal Neked vagyok, úgy ülök most Rád. Megfogom férfiasságodat, a hüvelyemhez vezetem, és lassan, nagyon lassan ülök bele. Kezemmel csípődön támaszkodok meg, és ütemesen, de még egyenlőre lassan, mozogni kezdek. Fokozatosan gyorsítok a tempón, csípőnk immár egyszerre mozog. Ahogy egyre jobban hatalmába kerít a kéj, annál jobban nyomom Beléd magam, hüvelyem is egyre erősebben szorít. Már hangosan zihálok, és teljesen átadom magam a gyönyörnek. Nem akarom, hogy vége legyen, élvezni szeretnélek még sokáig, de nem megy. Tudom, érzem, már Te sem bírod tovább. Erősen markolom csípődet, szinte önkívületben vagyok, s gyors, ritmusos mozgásunknak meg is van az eredménye. Testem megfeszül, számat a kéj hangjai hagyják el. Fantasztikus orgazmust élek át! Hüvelyem erős szorítására Te is átadod magad a gyönyörnek, s hangosan élvezed a Rád törő mámor hullámait. Lassú mozdulatokkal mászok le Rólad és Melléd fekszek. Egymásra nézünk, nem szólunk. A szemünk beszél a szánk helyett: csodálatos együttlét volt. Lágyan megcirógatom az arcodat.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Angel of Darkness ·
Ez isteni volt! :innocent:

ciko ·
Hello Pondss!
Rég volt már! Csak rajta!

A történetröl annyit,hogy hianyzik az eleje,de valahogy még jobban a vége.
Semmi különös? Igaz...de arról sokkal nehezebb irni.Márpedig az is lehet felejthetetlen!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: