Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Hosszú éjszakám

Azt sem tudom, hol kezdjem, mert hosszú éjszaka volt az aznap este. Artúrral jártam, nagyon szerettem őt. Egy egyszerű sétával indult az egész dolog. A parkban jártunk, mikor Artúr szenvedélyesen megcsókolt, és átkarolt. Éreztem a ruhánkon keresztül, hogy hevesen dobog a szíve. Az enyém is egyre gyorsabban dobogott… Mikor föleszméltem, a két keze a fenekemen volt, és a combom belső felé kanyarodott, én meg akaratlanul az ő fenekét gyűrtem. Szótlanul karon fogott, és beszaladtunk a házukba, ami nem volt messze, csak olyan 100 méterre a parktól.

Miután kinyitotta az ajtót félig, megint átkarolt, és egyre vadabbul csókolt, én mg szinte belöktem őt az ajtójukon. Ő épp a díványszélére esett, jó hogy nem esett baja. Rávetettem magam, nem törődtem semmi mással, csak azzal, hogy nemsokára az övé leszek. Mivel ő volta z első fiú, akivel szexre készültünk, visszahúzódtam, miután letéptem a kabátját és az ingjét. Ott állt mögöttem meztelen felsőtesttel és a karomat simogatta. Éreztem a hasfalát, amely félig kemény volt, mert nem volt annyira kisportolt, de nem volt egyáltalán vézna.

Leültünk a díványukra és újabb csókolózásba kezdtünk. Egyre gyorsabban, szinte már öltük egymást a szánkkal, és gyengéden kigombolta a blúzomat, mikor a melltartómhoz érkezett, megállt és gondolkozott. Előhúztam a kezem a hátsó feléről és segíteni akartam neki, de visszautasított egy csókkal. Elégedett mosollyal teljesen hátradőltem a kanapén, és élveztem, ahogy a nyelvével csiklandozza a mellkasomat, a hasamat, minden porcikámat. Sikerült lehámozni a melltartómat rólam, és meglátta a most már szabadon lubickoló közép-méretű melleimet. Tisztára felizgatta a látvány, éreztem, hogy keményebb lett a pénisze. Ez engem is felizgatott, és a mellbimbóm is kemény lett, amit ő a szájába vett, és először gyengéden, majd a jeleimet utánozván egyre gyorsabban, vadabban masszírozott a nyelvével. Teljese elolvadtam már ettől is. Lehúzta a nadrágját, amíg én beszaladtam a szobájába, én is levettem a gatyámat, és teljesen felizgulva feküdtem a takarója alá, majd ő is megérkezett készen állva. Csak a boxer alsó volt rajta, semmi más, rajtam meg csak a bugyim…

Odafeküdt mellém, és lehúzta rólam a takarót. Hosszas csókolózás után levette rólam a bugyim, amin foltokon megjelentek a puncim nedvességei. Ledobta az ágy mellé, és hagyta, hogy én szabadítsam meg a boxerétől. Azt tettem, amit kért. Végeztem a művelettel, és megláttam a fölfelé álló kemény faszát. Elkezdtem masszírozni, és ő nekidőlt a falnak. Hol le, hol fölfelé masszíroztam őt. A heréit csiklandozgattam gyengéden, majd a combja belső felét, és újra a péniszét. Nem tudtam, mit tegyek egy felálló fasszal, esküszöm. Azt gondoltam, a számba veszem és már készültem rá, de kirázott a hideg a gondolattól, de mikor már ott volt számban, eldöntöttem, még kicsit kínzom…

A nyelvemmel kezdtem körkörös mozdulatokkal játszani a pénisze körül. Ledőlt az ágyra, most már vízszintesen kínoztam. Majd mikor már nekem is elegem lett előle, és a szemén láttam, hogy hagyjam abba, abbahagytam. Ráfeküdtem, és a csípőmet kezdtem mozgatni rajta. A Vénusz dombomat dörzsölgetem a szerszámához és közbe vadul csókolóztunk. Élveztünk mindketten, már lihegtünk. Akkor én kerültem alulra, de leszállt rólam. Tudtam, mi jön, de nem szerettem volna, hogy már rögtön belecsapjunk a lecsóba, de akaratlanul szétterpesztettem a lábaimat, és a punám kinyílott. Ettől még jobban felizgult, és nem az törtét, amit én gondoltam. Elkezdte nyalni a bokámtól egészen a belső combomig a lábam, és majd kis nyelvcsapásokkal megdugott a nyelvével. Mikor a csiklómhoz ért, összerezzentem és a nedvesség folyt a nemiszervemből. Annyira felizgultam, hogy halk sikoltások jöttek ki a számon. Egyszer csak egy nagyobb sikoltással elélveztem. Erre ő jobban nyalta és picit harapdálta a szájával a csiklómat és a hüvelyemet, nem hagyta abba, hagyta, hogy még kétszer elélvezzek, aztán már neki kezdtünk. Jobban széttettem a lábam és kezdte a szerszámával csiklandozni a hüvelyemet, majd behatolt volna, de nem fért be a fasza. Az én lyukam kicsi volt még, gondoltuk, de hozott egy tárgyat, nem tudom mi volt az, de gyengéd mozdulattal feldugta nekem.

Sikolyok szaladtak ki újból a torkomból és már majdnem elélveztem. Megfogta a G-pontomat ez a valami. A pinám egyre jobban kitágult és szabd utat adott a kedvesem szerszámának. Hamar áttört és kis lökésekkel teljesen bennem volt. Mozogtunk kicsiket, egyre ütemesebbeket és egyre gyorsabban míg el nem fáradtunk, de ő is elélvezett, ahogy én ezen az estén kb. 4-szerre. Mondtam neki ezután, hogy nagyon örültem ennek az estének, majd megismételjük. Vettem volna a bugyimat, de ő visszahúzott és megint szétterpesztette a lábaimat és ismét hol a nyelvével, hol a péniszével dugott engem. Mindkettőnkből csak folyt a nedvesség, a lepedő már csupa folt volt, míg a második adagját a mellemre célozta. Szétkentem z anyagot, néha le is nyaltam tisztára, majd elkezdtem leszopni őt. Élvezte nagyon láttam rajta. A kezeimmel közben magamat simogattam, izgattam, hogy én is élvezzem a dolgot, de erre ő megfogta a melleimet és masszírozta, gyúrta. A harmadik adagját a számba lövellte, annyira tele volt a szám, hogy a negyede kifolyt faszára. Tisztára nyaltam neki, és kezdtem újból szopni. Lassan, majd gyorsan, majd egyre jobban, erősebben. Hol én fáradtam el, hol ő, de mindig újra kértük egymást. Amikor ő szétterült az ágyon, én ráfeküdtem a péniszére és csúszkáltam rajta. Eközben elélveztem megint, mert nagyon jól csinálta. Leültem a székre, és ő a nyakába vett, de a pinám az arca felé volt, és nyalni kezdte megint én meg addig a péniszén húzgáltam a kezem. Jól éreztük magunkat ez kb. olyan 7-8-szor fordult elő, és nem hagytuk elalvadni egymást…

A fürdőszobába is utolértem, a zuhanyzóban szexeltünk. Ő állt az ölébe vett én meg hangos cuppogásokkal csúszkáltam rajta. A fürdőszoba szőnyegen is elkezdtünk baszni, de ez volt a leghangosabb, mert ő már nem bírta ki szó nélkül, én meg sikongattam, és belémélvezett. Annyira jó érzés volt ez, hogy a szerelmem előtt négykézláb térdelek, a fenekemet és a picsámat látta, és ő meg egyre erősebben dugott meg. Ennyiszer elélvezni- gondoltam magamban. De én többször élveztem! Véglegesen elfáradt, puhuló faszát simogattam még, de azt mondta, hogy képtelen már. Nem érdekelt, hogy mit mondott, az fő, hogy jó legyen nekem és neki is. Húzogattam a kezem, majd megint szopni, nyalni kezdtem őt. Aztán fordultunk egyet és ő nyalt most már engem. Még jó sokszor egyesültünk, és már hajnali 4 volt. Egy utolsót még szoptunk, nyaltunk, dugtunk és aludtunk.

Reggel újabb késztetést éreztem a szexre. De nem volt eszembe, hogy fogamzásgátlót szedjek. Mikor ő még aludt, és a takarót felhúztam és a pinámhoz irányítottam a péniszét. Cuppogtam rajta, mire ő felébredt. Nem hagyta annyiban, kezdte újból a melleim szopását és a picsámat is szopta. Ez a reggel is jól indult…

Most együtt vagyunk azóta is, soha nem rendezünk kis szexet, de kisebbeket, mint az első. Ez az első szex 15 évesen történt, ő meg 16 volt. 3 éve történt, igaz történet. Szeretném megköszönni neki, hogy ilyen jó élményt nyújtott nekem, és az első szex pecsétjét rakhattam rá. Remélem mindenki beleélte magát, és már a keze az ölénél van…
Hozzászólások
További hozzászólások »
patrikk ·
Izgató.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

alttpg ·
Erősen valószínűtlen, gyerekes történet.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: