Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Horvát élmények

Régóta olvasom a Mellesleg történeteit, s be kell vallanom, hogy néhány közülük nagyon tetszett, így gondoltam, hogy én is megosztom veletek életem egyik legerotikusabb élményét, ami tavaly nyáron történt meg velem Horvátországban. Bevezetésképpen el kell mondjam, hogy azok közé a férfiak közé tartozom, akiket rendkívüli módon felizgat, ha a kedvesük az ő jelenlétében, vele együtt más férfival, férfiakkal van. Ez azonban nem jelenti azt, hogy bi vagyok, de nagyon tetszik, ha mások simogatják Krisztit, sajnos azonban tavaly nyárig nem volt ilyen kalandban részem. S, hogy milyen is a kedvesem? Szerintem, s tudom, hogy mások szerint is rendkívül erotikus. Nem az a nő, aki kiteszi mindenét, s úgy próbálja meg felhívni magára a figyelmet, nem, ő nem olyan, hanem keveset sejtett magából, de ez az a dolog, amikor a kevés több. Nagyon jól néz ki: 175 cm magas, vékony, rövid szőke hajú, nem túl nagy, de formás mellekkel és isteni fenékkel. A feneke tényleg szuper: formás és rendkívüli módon kézbe illik, hát még amikor a farkát dörzsöli hozzá az ember... Na de, ne szaladjunk ennyire előre.

Szóval, tavaly nyáron befizettünk Krisztivel egy társas útra, s elutaztunk Horvátországba, egész konkrétan Splitbe. Utazás előtt rávettem, hogy vegyünk neki egy új bikinit, ami egy picit kicsi volt, így a melléből elég sokat szabadon hagyott, de gondolhatjátok, hogy nem bántam. Elég fárasztó társasággal utaztunk, de különösebben nem érdekelt, mert már csak arra gondoltunk, hogy milyen gyönyörű lesz a tengerpart. Titokban én persze másban, más dolgokban is reménykedtem, Krisztinek ugyanis nyáron mindig nagyobb a szexuális étvágya, így az utazásaink elég jól szoktak elsülni. Az első napokban nem történt semmi rendhagyónak mondható, de a harmadik nap este amikor mentünk vacsorázni két huszonéves horvát srác előtt haladtunk el, akik bungalójuk előtt egy padon ültek, s a csajokat stírölték. Az én kedvesemen egy szűk fehér top, s egy rövid, felsliccelt farmerszoknya volt, így a srácoknak persze, hogy feltűnt, egyből el is kezdtek sugdolózni, gondolom miket mondhattak egymásnak. Egy kicsit meglepődve tapasztaltam, hogy Kriszti sem maradt érzéketlen: olyan kacér mosolyt eresztett meg a fiúk felé, hogy azt hittem, menten eldobom az agyam, egyértelmű volt számomra, hogy elszórakozna a fiúkkal.

Ezt látván én sem maradtam tétlen: amint elhaladtunk mellettük, finoman belemarkoltam a fenekébe, a srácok pedig irigykedve néztek utánunk. Este aztán hatalmasat szeretkeztünk, én poénkodva megjegyeztem, hogy ne szóljak a horvát fiúknak, mire ő csak annyit mondott, hogy hülye vagy, de közben láttam a szemén, hogy eljátszadozott a gondolattal. Ő egyébként jól tudta, hogy nem lenne ellenemre egy gruppen, mert korábban már beszéltünk erről. Másnap aztán amikor lent voltunk a tengerparton egyszer csak azt látjuk, hogy arra jön a tegnap este látott két fiú, akik amikor megláttak minket, úgy döntöttek, hogy a közelünkben telepszenek le. Mondom Krisztinek, hogy itt van ez a két srác, de ő látszatra nem igazán törődött velük, ugyanakkor a korábbinál kevésbé figyelt arra, hogy bemegy-e a bugyi a fenekébe, avagy félrecsúszik-e a melltartója. Sőt, olyan dolgokat csinált, mint hogy a fenekét a fiúk felé fordítva négykézlábra ereszkedve megigazította a törülközőjét, illetve hosszan és erotikus mozdulatokkal kente be napolajjal a hasát és a hosszú combjait. Én már ennél a résznél jobbnak láttam, ha hasra fekszek, de a két srác sem igazán tudta leplezni, hogy mit is néznek. Egy jó félóráig nem történt semmi, aztán egyszer csak azt látom, hogy a két fiú odajön hozzánk.

Kicsit zavarban voltak, s úgy kérdezték, hogy nem zavarnak-e. Mondtuk, hogy nem, s elkezdtünk beszélgetni, kiderült, hogy egyetemisták, s egy pár napra jöttek le pihenni a tengerpartra. Én kicsit irigykedve néztem, hogy milyen kisportolt fiúkról van szó, s tudtam, hogy Kriszti is a vállaikat, na meg a lejjebb lévő területeket figyeli, mert ezek a nem túl kigyúrt, de izmos srácok voltak mindig is az esetei. Mario és barátja (az ő nevét elfelejtettem) lopva a kedvesemet nézte, s néha zavarba jöttek, amikor elkapták a pillantásom. De a vágy nagyobb volt bennük, s Kriszti is olyan erotikusan mosolygott ránk, hogy lassan mind a hármunknak arra kellett vigyáznunk, hogy el ne csorogjon a nyálunk. Hát még amikor bement a vízbe, majd tíz perc múlva futva kijött, s mellei finoman ugráltak fel-alá, mellbimbói pedig keményen meredeztek, már-már attól tartottam, hogy átszúrják a vékony bikini felsőt. Hát még akkor, hogy csorgott a nyálunk, amikor kedvesem leült közénk, s egy hirtelen mozdulattal ledobta magáról a felsőt. Ezen nagyon meglepődtem, mert ő alapvetően egy elég szégyenlős típus, s még akkor sem volt hajlandó félmeztelenül napozni, amikor csak ketten voltunk valahol. „Csak szeretnék mindenhol lebarnulni” – adott magyarázatot erre a hirtelen mozdulatra, s én hirtelen nem is tudtam mit mondani, hiszen mind a hárman csak az elénk táruló két csodában gyönyörködtünk, s tutira lefogadom, hogy Marioék agya is azon járt, mint az enyém, azaz: meg akarom kefélni most és azonnal ezt a nőt, nagyon, nagyon keményen meg akarom dugni.

Erre azonban tekintettel a körülöttünk lévő sok emberre nem volt lehetőségünk, így csak hevertünk a homokban, s figyeltük kedvesemet, aki a maga ártatlanságában csevegett mindenféle dologról, miközben nagyon jól tudta, mi jár a fejünkben, s miért fekszünk hason. Ettől a megjátszott ártatlanságától azonban még izgatóbb volt. Egy darabig így feküdtünk, majd a horvátok úgy döntöttek, hogy elmennek labdázni, s hívtak minket is, de nekem nem volt kedvem, inkább külső nézelődő akartam lenni, Kriszti viszont elment, hogy ne ment volna. Sajnos azonban a játékhoz felvette bikini felsőjét, de jobb is, hogy így tette, mert amúgy valószínűleg a fél strand odacsődült volna. Ha a srácok azt hitték, hogy a játékban levezethetik feszültségüket, csalódniuk kellett, mert Kriszti ekkor még erotikusabb volt, mint korábban. Esküszöm, néha csak azért engedte leesni a labdát, hogy megmutathassa fenekét, s amikor meg ugrált, mellei finoman követték minden mozdulatát. Néhány percre a nagy melegben, s a fentiek levezetésképpen, letettem a fejem a homokba, szemeimet becsukva próbáltam elterelni a figyelmemet, de nem nagyon ment, mert állandóan azok az ugráló mellek jártak a fejemben... Amikor felnézek, látom, hogy nem Mario, hanem a másik srác kedvesem mögött áll szorosan, s a kezét fogva mutatja, hogy kell dobni a labdát, míg barátja irigykedve figyelte.

Látszólag nem zavarta Krisztit, hogy a srác nagyon szorosan mögötte áll, s bár nem voltam túl közel, úgy láttam, hogy a fenekével néha körkörös mozdulatokat tesz, gondolom nagyon kellemes lehetett neki, amit érzett, de szerintem a srácnak is. Egy kicsit talán sokáig gyakorolták a helyes kéztartást, de aztán a kedvesem hirtelen elszakította magát, s elszaladt, szegény fiú alig bírta eltakarni ágaskodó nemi szervét. A strandon aztán a későbbiekben semmi nem történt, illetve még annyi, hogy megbeszéltük a fiúkkal, este elmegyünk velük egy közeli diszkóba. Sejtettem, hogy nem lesz semmi ez az éjszaka, de egy olyan kalandról, ami megtörtént, még álmodni sem mertem. A buli előtt ugye azzal indult a probléma Krisztinél, hogy mit is vegyen fel: végül a legizgatóbb fehér csipkés tangáját, s egy nagyon szűk, a testére szinte ráolvadó fehér nadrágot, s egy szintén szűk blúzt vett fel: egyelőre csak szolidan, azaz teljesen begombolva. Legfinomabb, különleges alkalmakra tartogatott parfümjét használta, gondolhatjátok, hogy mennyire beindultam rá, de amikor magamhoz húztam, finoman eltolt, s csak annyit mondott, hogy takarékoskodjak az erőmmel.

Nemsokára megjöttek a srácok, s elmentünk a diszkóba, ahol azonban nem volt kedvünk táncolni, így leültünk egy szélső boxba, ami elég sötét volt, s távol esett a többitől. Én elmentem italért, s mire visszaértem, látom, hogy Kriszti a két srác között ül, s beszélgetnek. Mario mondta, hogy átadja a helyét, de én mondtam, hogy nyugodtan maradjon, amit kedvesem egy hálás mosollyal nyugtázott. Szóval beszélgettünk, amikor Kriszti egyszer csak előre hajolt, s szó szerint ráfeküdt az asztalra, így a srácok a szűk nadrágba bújtatott formás fenekével, s a lecsúszott nadrágból eléggé kilátszó csipkés tangájával nézhettek farkasszemet, ami a halvány fényben szó szerint rikított. Kriszti egyébként azért hajolt előre, hogy kigomboljon egy gombot az ingemen, mondván, nagyon meleg van, mire cserében én is ezt tettem az ő blúzával. Kedvesem mondta, hogy tényleg nagyon meleg van, s amikor visszaült, kigombolt még egy gombot a blúzán, mire aztán nekünk is kezdett melegünk lenni, mert így elég sokat láthattunk csipkés melltartójából. „Neked nincs meleged?” fordult a kedvesem Mariohoz, s kigombolt az ő ingén is egy gombot, majd finoman végigfutatta az ujjhegyét a mellkasán, majd egészen le az ölébe, ahol elidőzött: gondolhatjátok, hogy hol.

Mario egy kicsit meglepődött, de aztán látván, hogy nem szólok erre semmit, elkezdte simogatni a kedvesem hátát, s ugyanezt tette a másik fiú is, csak ő kicsit lejjebb járatta kezét, ha jól láttam, még Kriszti megemelt feneke alá is bedugta a kezét. Én hirtelen egy lábat éreztem az ölemben, persze, hogy a kis Édesé volt, finoman nyomogatta megkeményedett farkamat. Ekkor már a srácok is bátrabbak lettek, Mario a melleit simogatta Krisztinek, majd kigombolt még egy gombot a blúzán, s becsúsztatva a kezét izgatta tovább a melleit. S, hogy a kedvesem eközben mit csinált? Tovább izgatta a lábával a farkamat, míg a két kezével a két srác farkát masszírozta nadrágjukon keresztül, s közben a lábával az én meredező falloszomat nyomogatta. Kezdtük magunkat nagyon jól érezni, s én egy picit irigy voltam, mert kedvesem már nagyon merész volt, s rövid csókokat váltott a fiúkkal, akik szinte teljesen bepörögtek. Nem akartam megzavarni az idillt, s nekem sem esett rosszul, amit kedvesem a lábával csinált, de mivel nyilvános helyen voltunk, szóltam a többieknek, hogy szerintem menjünk el a szobánkba. Ők bele is mentek ebbe, de nem jutottunk odáig el, mivel kint

Kriszti elszaladt, s már csak a sötét tengerparton értük utol, ahol a holdfényben olyan sztriptízt levágott előttünk, hogy tudtuk, sehova sem megyünk, így csak leültünk a homokba, s figyeltünk. Először a blúzát vette le a drága, majd hátat fordított, s úgy letolta a nadrágját, aztán pedig a melltartójától szabadult meg, így amikor megfordult, ismét szembe nézhettünk formás melleivel. Aztán mondta, hogy álljunk fel, mi köré álltunk, s mindenki ott simogatta, nyalogatta, ahol érte, nagyon hamar megszabadítottuk tangájától is, ami már gondolhatjátok, hogy elég nedves volt. Nagyon élvezte a dolgot, hogy egyszerre izgatta két fiú egy-egy mellét, miközben egy harmadik a punciját nyalogatta, hogy ki-kicsoda volt, arra már nem emlékszem, de nem is ez volt a fontos, hiszen csak három felizgult hím voltunk. Ekkor volt az első orgazmusa Krisztinek, aki ezután letérdelt és megszabadított nadrágunktól. Először az én farkamat vette a szájába, először finoman, majd egyre erősebben szopta, míg miközben a horvát srácok farkát a kezével izgatta. Aztán váltott, s tovább ment, a fiúk arcáról lerítt, hogy nagyon meg vannak elégedve ezzel a szaxizással.

Később színesítettük a figurát: Kriszti négykézlábra állt, s Mario hátulról nagyon keményen megdugta, míg a barátja az orális szex gyönyöreit élvezte, én meg oldalfekvésben a melleit izgattam kedvesemnek a farkammal. Mario egy nagy nyögéssel elélvezett, csak úgy folyt a sperma Kriszti fenekén, de ez nem szegte a kedvünket, én a hátamra feküdtem, kedvesem pedig ráült és lovagolt rajtam, komolyan mondom, még soha nem éreztem ilyen nedvesnek a punciját, szinte beszívta a farkam. Nem sokáig bírtam szuflával, s én is elélveztem, ekkor a másik horvát srác hanyatt döntötte Krisztit, s úgy feküdt rá, aki csak úgy nyöszörgött az élvezettől, s magyarul mondta a srácnak, hogy „Dugjál, dugjál!”, aki bár nem értette ezt a szót, tudta, hogy mi a kötelessége. Utána csak feküdtünk a homokban, s még sokáig simogattuk Krisztit, aki édesen mosolygott, s csak annyit súgott a fülembe: „Köszönöm”. Én is ugyanezt éreztem.
Hasonló történetek
30290
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
29459
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
Hozzászólások
További hozzászólások »
gyak ·
Mire a lényegre tértél volna eluntam az egészet. Máskor ne írj ilyen hosszú bevezetöt! Különben is, egy olyan ember sem létezik, aki élvezné, hogy a nöjével játszadoznak....

croatia ·
nekem az teccet a legjobban, hogy horvátország, a tengerparton, a homokban.......... :-))))





egyébként azért van az úgy, amikor sivárrá válik a szexualitás, hogy az még feizgattya a ffi embert, ha más dugja a nöét....... csak ez már nem szerelem, hanem birtoklási vágy........

Censor ·
Na, ez a pojáca tanár úr itt is májerkodik?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: