Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Horoszkóp

Minden nap olvasta a horoszkópját. Nem mintha hitt volna benne, csak szeretett volna hinni. Felhúzta a szemöldökét, úgy futotta át az épp aktuális szöveget. Aztán legyintett: …Szerelem…halál, ugyan, nem megy ez ilyen könnyen. - és útnak indult.
Lehajtott fejjel vágott át a körtéren, aztán hirtelen-maga sem tudta miért- felpillantott. És meglátta Őt. Felrémlett benne az elmúlt két év összes fájdalmas, édes érzése, de ez most furcsamód nem fájt. Eszébe jutott a zölden villogó monitor, a korábban olvasott jövendöléssel. Felkacagott. Röviden, ahogy az igazán jó vicceken nevet az ember. Aztán megbotlott, és a villamos alá esett.
Hasonló történetek
18047
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
24286
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
Hozzászólások
További hozzászólások »
szöszke ·
NA jó, ünnepélyesen megígérem, beiktatok rohanó egyetemista életembe egy hosszabb irományt is...csak foglamam sincs, mikorra:)
De igyekszem majd! :smile:

szöszke ·
és... köszönöm.

Manila ·
Pontoznom kellett, mert nem értettem egyet, az alacsonyságával... és dicső Szöszi szép a lovad, szép a hajad:)))
szöszke ·
Köszi! :grinning:
a paci sajnos még nem az enyém... :no_mouth: de remélem egyszer az lesz... :grinning:

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: