Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Horgászat 9.

Már több hét is elmúlt, mióta utolsó kalandunkat átéltük Pistivel és Jutkával. A nyári leállásnak vége, és Pistiék is hazatértek Kroaciai nyaralásukból. Nekem idő közben szerencsés napjaim voltak, és elég jól megtöltöttem a fagyasztót ponttyal, süllővel, busával és pár kisebb, sütni való keszeggel.
- Mit szólnál hozzá, ha szombaton este bedurrantanánk a grillt? - kérdezte Magdi. - Hozok pár szelet marhahúst, meg kolbászt a hentestől.
- A grill jó ötlet, de miért nem veszel inkább ki pár halat a fagyasztóból, és kipróbálnánk az új receptet?
- Nem bánom, de szóljunk Jutkáéknak is. Úgy is meg akartak mutatni a képeket a nyaralásukról. Ha mi nem tudtunk elmenni, legalább az ő kepeit szeretnem megnézni.
- Jó, majd megkérdezem ma este Pistit, hogy mit terveztek a hétvégére.

Beesteledett. Kellemes Szeptemberi meleg este volt. 9 órakor beültem a kocsiba és elindultam Pistiék felé, hogy együtt indulhassunk az üzembe. Másnap reggel fáradtan értünk haza, és gyorsan ágyba bújtam. Délbe ébredtem. Magdi mar munkába volt, csak egy cetlit találtam az asztalon. " Légyszíves vegyél ki halat a hétvégére. Jutkáék jönnek vacsira. Puszi, Magdi " Kibányásztam két nagyobb busát, és a mosogatóba tettem, majd az udvaron előkészítettem a grillt. Beálltam a tusolóba, és élvezettel engedtem magamra a meleg vizet. Arcomról leperegve, kis patakokat képezve végig csorgott a víz a mellkasomon, majd a hasamon, aztán három részre vallva, a közepső patakocska farkam hegyet elhagyva csobogva érte el a kövezetet, míg a másik két ág lábszáramon lerohanva bokáimnál találkozott a lefolyó felé igyekvő árral. Váratlanul kinyílt a tusoló ajtaja, és Magdi meztelen teste közeledett felem.
- Jó reggelt hétalvó! Csak nem gondolod, hogy ennyi vizet büntetlenül pocsékolhatsz.
- Nem vettem észre, hogy hazajöttél. - szóltam nejemhez, még mindig csodálkozással a hangomba. - Hány óra van, hogy te mar itthon vagy?
- Fél négy. De most ne az órával foglalkozz, hanem velem.

Ezzel arcomhoz hajolt, és hosszú tüzes csókkal adott nyomatékot szavainak. Kemény mellei hozzam simultak, és felduzzadt mellbimbói csiklandoztak bőrömet. Farkam mozgolódni kezdett, majd hozzáért Magdi hasaaljához.
- Nana! nehogy új lyukat fúrj. - mosolygott rám, és lassan letérdelve nyelvével végig nyalogatta hasamat. Mire szája pallosomhoz ért, már készen álltam a bevetésre. Magdi nyelve végig nyalta merev rudamat, kissé elidőzött makkomon, majd tojásaimat puszilgatta, és mélyen szájába szívta.
- Fordulj meg te boszorkány, mielőtt tényleg egy új lyukat fúrok beled! Kecses mozdulattal felém tolta farát, és kezeivel az ajtó sínjébe kapaszkodva ringatta popsiját. Farkam ide - oda csúszott nedves bőrén. Aztán hátra nyúlt, és oda segítette dárdámat, rohamra váró barlangjához. Lassan hatoltam befele. A forró, izgalomtól hevült hűs lágy öleléssel fogadta magába lüktető tagomat. Magdi térdei meg - meg rogytak, és feneke remegve mutatta, hogy mar nincs messze a paradicsom kapujától. Szerszámomat kihúzva kezembe fogtam, és lágyan csiklóját dörzsölgettem, miközben, ujjam feneke partját simogatta.
- Sanyi - hallottam rezgő suttogását - ne kínozz! Gyere be, de a hátsó ajtón. És ezzel térdeit megrogyasztva úgy helyezkedett, hogy gyönyörű feneke áhítozva farkam előtt tancolt. Nem bírtam sokáig nézni ezt a hívogató képet.

Dákóm hamarosan megtalálta a remegő nyílást, és érzéki lassúsággal gyenge, de határozott nyomást gyakorolt rá. Magdi felnyögött a gyönyörtől, és farát hátrafelé nyomva, szabályosan rám csúszott. Miután makkom áthatolt belső záróizmain, engem is elöntött a forróság. Megfogtam feneket, hogy erőteljes lökéseimtől el ne essek, aztán úgy igazítottam, hogy a tusoló rózsája pont kettőnk közé árassza tisztító nedvet. Magdi lélegzete felgyorsult. Lábaim elkezdtek remegni, majd Magdi hangos sikongatásaitól követve beleélveztem fenekébe. Felegyenesedett, felem fordult, átölelt, és hosszan csókolóztunk. A víz hidege választott széjjel bennünket.
- Oh! Azt hiszem ki fogyott a melegvíz a bojlerből. - nevetett, és kilepett a tusolóból. Én gyorsan leöblítettem testemet az egyre hűvösödő vízzel, aztán a fürdőlepedő lágy simogatásával leszárítottam magamról a lenyugvó napban szikrázó vízcseppeket.
- Mikor beszéltél Jutkával?
- Éppen indulni akartam mikor felhívott. Azért nem volt mar idom kiszedni a halat. Meg aztán te úgy is jobban tudod, hogy melyiket hova raktad.
- Ki vettem két nagyobb busát a fridzsiből. Azt hiszem az jobb a grillre, mint a ponty. És mit mondott Jutka mikor jönnek át?
- Hat és hét között, de addig még át kell lépned a közértbe sörér.
Hasonló történetek
25030
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
29418
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: