Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Horgászat 7.

Kissé felcsigázva Jutka történetétől, és várva Pisti vallomását ültünk a feldúlt asztal előtt. Hirtelen éles, visító hanggal megszólalt a kaputelefon.
- Vársz valakit? - nézett rám Magdi kíváncsi szemekkel - Talán a szüleid! - mondta, és tekintete olyan lett, mint a felriasztott őzé.
- Nem hiszem - válaszoltam - mindig felhívnak, mielőtt lejönnek hozzánk. - próbáltam megnyugtatni nejemet, de magam is kissé feszéjezett lettem.

Szüleim átlépték az 50. második felét, és elég konzervatív gondolkodásúak. Nem hiszem, hogy megértenék, miért ülünk vasárnap délelőtt meztelenül barátainkkal egy megdézsmált asztal előtt.
- Szedjétek rendbe magatokat! - hallatszott Magdi ismét nyugodt, de ellenállást nem tűrő hangja. - Lemegyek megnézem ki az. - Ezzel hátrafordult, belebújt egy mackónadrágba, és egy rövid ujjú pulóvert kapott magára. Mi is felöltöztünk, és rendbe szedtük a szobát.
- Igen ... hát, nem is tudom ... talán - hallottuk szavainak töredékeit, miközben az erkélyajtót szélesre tártuk, hogy a szobába friss levegőt engedjünk.
- Tessék. Jöjjenek be. - csengett Magdi hangja, és bezáródott az ajtó. Az előszobából halk zörej szűrődött felfelé, majd közeledő lépteket hallottunk a lépcsőházból.

Visszaültünk az asztalhoz, és kíváncsian vártuk, ki jelenik meg a lépcsőn. Egy magas, kisportolt testű, úgy 30 - 35 éves srác, és mögötte egy kissé alacsonyabb, de nagyon formás fekete, hasonló korú, hosszú hajú nő lépkedett Magdi előtt. A srác széles vállán fekete utazótáska, és kezében egy kisebb aktatáska. Fehér farmernadrág, bordó selyeming, ami erős mellizmait még inkább kiemelték. A csaj egy piros – fekete kockás félhosszú szoknyát, fehér blúzt, alig begombolva és a hasán összecsomózva, fehér térdzoknit, és fekete, lapos sarkú cipőt hordott.
- Szevasztok - köszöntek, és csomagjaitól megszabadulva felém nyújtotta kezét a srác. - Karcsi vagyok. Ő pedig a partnerem, Csilla.
- Sziasztok - válaszoltam kéznyújtás közben. - Sanyi vagyok. Ők pedig Jutka és Pisti. - mutattam be barátainkat. - Magdit már az ajtóban megismertétek.

Miben tudunk segíteni?
- Nem is tudom pontosan, hogy kezdjem. Még kezdők vagyunk, és nincs nagy rutinunk. De azt hiszem az a legjobb, ha mindjárt a közepén kezdem. - szólalt meg Karcsi, miközben a letelepedtek közénk.
- Hát úgy kezdődött az egész, hogy egyik napról a másikra munka nélküliek lettünk. Az újságban böngészve találtunk egy hirdetést, és jelentkeztünk rá. Fehérnemű háztól házig. Tudom, hogy senki sem szereti az ügynököket, de mielőtt kidobnátok bennünket, nézzétek meg pár darabot. Tényleg normális árak mellett, jó minőség, és boltban sem nagyon kaphatók - ezzel felkattintotta aktatáskáját, és egy prospektust vett elő. Átnyújtotta, és közben folyamatosan beszélt. Elmondta milyen nehéz bejutni az emberekhez, és mennyire gátlásosak, illetve kétszínűek tudnak lenni.
- Ezek a dolgok nem néznek ki rosszul, de a prospektusban mindig a legjobb oldalát láthatjuk az árunak.

Van nálatok valami, vagy csak ebből a füzetből akartok megélni? - kérdezte Jutka.
- Természetesen! - szólalt meg Csilla először. Hangja csilingelő, lágyan simogató muzsikának tűnt. - Melyik érdekelne? - kérdezte Jutkát, miközben széthúzta az utazótáska zipzárját.
- Talán ez - mutatott egy melltartóra Jutka.
- Azt hiszem egyforma méreteink vannak - jegyezte meg Csilla és keze eltűnt a táskában. - 80 C. Stimmel?
- Pontosan. - bólintott Jutka, mikor átvette a melltartót. - Hány féle méretet cipeltek magatokkal?
- Csak ezt az egyet. Ha valakinek megtetszik valami, másnap leszállítjuk a megrendelés szerinti árut. - Világosított fel bennünket Csilla. - Mit szólsz ehhez? - fordult Magdihoz, egy kisebb melltartóval a kezében.
- Nem tudom. - válaszolt Magdi kétkedően - Nem túl pici ez?
- Ha akarod, felvehetem, és megnézheted, mit takar és mit nem. - Vette vissza Csilla nejemtől a melltartót.

Felállt, megfordult hogy csak a hátát láttuk, megszabadult blúzától és bele dugta kezeit a melltartó pántjába. Egy pillanat múlva visszafordult, és én majdnem elájultam. A nem éppen kis méreteket egy fehér, picike rózsákkal díszített, csipkével szegélyezett anyag takarta el, ami éppen a mellbimbók föle ért. Közepén egy kis méretű zárt szerkezet. Egy ujj enyhe érintésétől bizonyára szétpattan, és szabaddá teszi az utat a gyönyörű, bársonyosan puha, feszülő mellek számára. Mi után kissé magamhoz tértem, láttam, hogy Pistire ugyan olyan hatást gyakorolt ez a látvány, mint rám.
- És mit ajánlanál ehhez alulra? - érdeklődtem bizonytalanul.
- Van egy hozzá illő bugyi. - Elégítette ki kíváncsiságomat Csilla, és egy aprócska cuccot vett ki táskájából. - Érdekelne ez is? - Nézett rám, és pajzán mosoly ült az arcán.
- Persze. - Dadogtam - ha lehet? - Válasz nélkül szoknyája alá nyúlt, lehúzta bugyiját, felvette a másikat, megigazította, majd a zipzárt lehúzva, a derékövét kigombolva elengedte szoknyáját. A kockás anyag a szőnyegre zuhant. Ki lépett belőle, és bokájának egy laza, szemtelen mozdulatával felém röpítette.

Pici kis háromszög takarta el a paradicsom kapuját. Szára majdnem csípőjéig húzódott, és gyönyörűen kihozta hosszú combját. Az egész teste kreol barna volt, minden féle színkülönbözet nélkül. Sem a melltartó, sem a bugyi széleinél nem lehetett fehér, vagy csak világosabb színárnyalatot látni. Mikor lassan megfordult megláthattuk feszes popsiját. A feneke között eltűnt a bugyi. Összetett lábakkal előre hajolt, mintha a zokniját akarná megigazítani. Szép szívformájú feneke még jobban megfeszült, és a déli nap megcsillant puha bőrén. Fészkelődve ültünk Pistivel, és szemeink kitágulva szívták magukba ezt a látványt.
- Van férfi fehérneműtök is? - Tértem magamhoz Magdi hangjától. Szúró pillantást vetett felém, és Karcsi felé fordult.
- Természetesen. A másik füzetben. - egy kisebb füzetet vett ki aktatáskájából, és Magdi fele nyújtotta. Jutka azonnal felállt, és barátnője mellé telepedett.

Kuncogó kisgyerekek módjára lapozgatták a prospektusban.
- Oh! - Hallatszott Magdi csodálkozó hangja. - Ez egy érdekes ötlet. Láthatnánk élőbe? - kérdezte Karcsit, egy képre mutatva.
- Persze. - beletúrt a táskába, aztán kivett valamit. Akkorka volt, hogy bele fért a tenyérébe. Határozott mozdulattal kigombolta nadrágját, hátat fordított közönségének, és lecserélte alsóneműjét. Mikor visszafordult, inget kissé felhúzva prezentálta az árut.
- Ha levennéd az ingedet, biztos jobban mutatna. - Mondta Magdi, miközben majd oda ugrott a sráchoz. Erősen kidolgozott, mint gyanítható volt kissé kidudorodó hasizmokkal ellátott, majdnem teljesen meztelen férfi állt előttünk. Farkán egy zacskóval, ami úgy nézett ki, mint egy elefánt. Ahhoz képest, hogy ormánya nyugalmi helyzetben volt, nem lehetett ráfogni, hogy egy aprósággal áldotta meg a jó isten. A két lány felállt, oda lépett Karcsihoz, hogy jobban szemügyre vehessék az elefánt gyöngyöcskékből kivarrt szemeit, és laska füleit. Csilla közben letelepedett közénk. Mintha áram ütött volna meg.

Testemen bizsergő érzés futott át, és szívem majd kiugrott a helyéből.
- Működik az a kis gomb, vagy csak dísznek van a melltartódon? –Érdeklődtem Csilla felé fordulva, mert kínomban nem tudtam mit is szóljak.
- Persze! - Válaszolta rám mosolyogva. - Csak egy ujjnyomás, és kész. - Ezzel mutatóujját rátette a gombra.
- Szabad? - kérdezte Pisti, és kezét Csilla kezére tette.
- Hogyne. - Jött a válasz, és anélkül, hogy Pisti további akciójára várt volna, megnyomta a gombot, és áttette kezeit vállunk fölött. A melltartó, szabályosan lerepült róla, hogy melleit szabaddá téve gyönyörködhessünk a látványban. Számomra megszűnt minden. Mint egy varázsitaltól elbénított ember, nem vettem tudomást környezetemről. Arcomat lassan mellei felé közelítettem. Hirtelen fejem egy kemény dologba ütközött. A garaboly magamhoz térített. Körülnéztem. Pisti fejével ütköztem össze. Csilla felnevetett, és mindkettőnk fejét megsimogatva megszólalt.
- Ne olyan mohón. Még kárt tesztek egymásban. - Azután gyengéden maga felé húzta fejeinket.

Mellbimbója keményen szegeződött felém. Nyelvem érintésétől megremegett, és libabőrös lett. Ajkaimmal, mint egy pióca tapadtam rá, és nyelvemmel dörzsölve masszíroztam duzzadt hegyét. Kezem lefelé csúsztatva Pisti kezével találkozott. Lassan visszahúztam ujjaimat, a bugyi vonalait követve. Csilla karja ránehezedett a vállamra. Feneke megmozdult, és hosszú combjain megfeszültek az izmok. Nem vártunk további utasításra. A bugyi oldalát megfogva lefelé húztam róla. Pisti ugyan így cselekedett, és hamarosan Csilla bokáján volt az izgató punci takaró. Valami az arcomhoz csapódott. A szőnyegen ott hevert előttünk az elefánt. Megfordultam. Karcsi a szoba közepén állt, egy igen nagyra merevedett "ormánnyal", miközben Magdi kihívóan nézett rám.
- Ha nektek szabad, mi sem fogunk kolostorba vonulni - mondta, és szájában eltűnt annak a hatalmas szerszámnak fele. Csilla közben kiszabadította Pisti farkát szorongatott helyzetéből, és szájával kényeztette. Nekem nem maradt más hátra, széttettem lábait. Csodálatos pinája volt. Széle leborotválva, hogy a göndör szőrzet ne kukucskálhasson ki a bugyi alól, de a maradék kétujjnyi szélességben ingerlően hívogatta ajkaim. Hasára tettem nyelvemet, hogy csiklandozva lefelé csúsztathassam. Szőrzetéhez érve bevettem ajkaim köze, hogy finoman húzogathassam.

Nagyajkai eddigre már duzzadtan várták nyelvem behatolását. Engedékenyen nyíltak meg, utat adva testének melege felé. Kisajkai remegtek, és csiklója keményen dudorodott. Hozzáérve kéjnedve számba spriccelt, és feneke idegesen remegni kezdett. Kézbe fogva megemeltem. Lábait még jobban széttette. Az ígéret földje kitárult előttem. Mélyen belé nyaltam. Újabb rezgéssel válaszolt. Körkörös mozdulatokkal csiklóját izgattam, mire úgy beindult, hogy hasán és combja belső felén apró izzadság gyöngyök peregtek lefelé. Pisti farkát elengedve, gyengéden eltolt magától, és a szoba szabad része felé húzott bennünket. Karcsi az asztalon feküdt. Jutka farkán lovagolt, nyelve Magdi puncijában tevékenykedett, és a két lány vadul csókolózott. A szoba közepére érve lefektette Pistit és ráült. Én mellettük állva figyeltem őket, és vártam, hogy mi fog történni.
- Gyere ide - hallottam Jutka elcsukló hangját. - A fenekem rád vár! - szólt, és kissé előre hajolva felém csúcsosította seggét. Álló szerszámát hozzá illesztve lassan nyomni kezdtem. Egy kis segítség Jutkától, azután még egy, és már benn is voltam tüzelő lyukában. Fölötte áthajolva lesmároltam Magdit.

Arca hamarosan eltorzult, teste remegni kezdett, majd úgy ugrált a fiú fején, hogy majd leszakította. Hörgő sikítással nagyot élvezett. Ekkor Jutka is beindult. Belé markolt Karcsi vállába, megkeményítette izmait, és vad vágtába kezdett. Közben Magdi Csillához ment, előre tolta testét, és Pisti zacskóját, majd Csilla segge lyukát nyalogatta. Jutka légzése felerősödött. Rövidebb, és szaggatottabb lett. Ráesett Karcsi szájára, vadul csókolta, és feneke ide oda hánykolódott közben. Végre lemerevedett, lélegzetét visszatartva lassan mozgott közöttünk. Erős nyögdécseléssel fenék izmainak gyors lazítása és feszítése közben elélvezett. Kihúztam belőle farkamat, és a másik társaság felé fordultam. Pisti még mindig alul volt, ellenben Csilla megfordult. Fenekébe dugta barátom farkat, miközben ráfeküdt mellkasára. Pisti melleit markolászta. Magdi benn hasalt lábuk között és szorgalmasan ujjazva, néha nyelvével ingerelte Csilla korom fekete mumusát. Jutka lecsúszott az elefántról, hogy szájával kényeztethesse tovább. Oda mentem Magdi mellé. Bokájánál kezdve csókolgattam. Nyelvem elindult felfelé.

Mélyen benyaltam lyukjaiba, megharapdáltam fenekét, és háta után vállát, majd nyakát cirógattam nyelvem hegyével. Megfogtam a vállát, és rá akartam fordulni. Magdi össze zárta lábait, fél oldalra fordult, és rám nézett.
- Ne most. - szólt hozzám - Először is úgy ki vagyok, hogy alig birok mozogni, másodszor meg ő a vendég - mutatott Csilla csöppenésig telitett puncijára, és visszavonulva szabaddá tette számomra ezen kelyhét. Karcsi hallhatóan nem volt messze a kielégüléstől. Magdi gyorsan felállt, és visszament barátnőjéhez. Én ráhajoltam Csilla fekete bárányára. Mélyen magamba szívtam mámorító illatát. Nyelvem bizsergett a gondolattól, hogy még egyszer belenyaljon. De azután visszatartottam magam. Már eleget nyalhattak ma téged. Gondoltam, a szép kissé rezgő nyílásra nézve. Betérdeltem terpeszbe rakott lábaik közé, és farkam hegyével dörzsölgettem a már úgy is felhevült cicát.
- Ohhh! De jól csinálod! - Hallatszott Csilla elismerő sóhajtása. - De most már gyere, dugd belém azt a játékos farkadat. - Könyörgött, és karomat megfogva magára húzott. A kényeztetéstől kiéhezett macsek úgy kapta be szerszámomat, mintha egy egér lenne. Erős szorítással ölelte át makkomat. Minden szorító izmát egyenként éreztem. Szépen kifejlesztett technikával szopogatta puncija a farkamat. Karcsi erős nyögését hallva átnéztem a másik színpadra.

A lányok a szőnyegen feküdtek, arcuk egymás mellett, Karcsi pedig mellettük térdelve elégítette ki magát. Egy hangos nyögéssel akkora adagot lövelt ki magából, hogy mind a két lány arcát teljesen beterítette.
- Nem bírom tovább! - Nyögött fel Pisti alulról. - Mindjárt beléd spriccelek! - Mondta majdnem eszét vesztve az erőlködés és a kéj érzése közben.
- Várj még egy picit - kérlelte Csilla.
- Túl késő - nyögött fel Pisti, és erős lökésekkel támadta Csilla farát. - Csilla beletörődve sorsába, viszonozta az ostromot.
- Auh!!! - Hallatszott Csilla fájdalomtól elcsukló hangja, mikor Pisti erősen belemarkolt melleibe. - Ne vadulj be! Ez fájt!
- Elnézést - Hörgött Pisti, miközben zacskójának teljes tartalmát Csilla végbelébe engedte.

Miután Pisti elernyedt, Csilla kezeire támaszkodva, megemelte magát, és anélkül, hogy én kiszálltam volna belőle, kicsúszott cimborám alólunk. Mellettünk elterülve lihegett, majd el is aludt.
- Legalább te ne spriccelj belém. - suttogta Csilla a fülembe. - Szeretném a hasamon érezni a spermádat. - És átölelve átengedte magát egy robbanásszerű kéj kitörésnek. Nem tudom, hogy az a gondolat indította -e be, hogy hasára spriccelek, vagy már különben is az élvezet kapujába ért, de úgy rángatózott, hogy farkam alig bírt benn maradni. Mikor végre lenyugodott, ki szálltam belőle, és mellé térdelve rejszolni kezdtem. A látvány megint felizgatta Csillát. Bal kezével magát, jobb kezével pedig zacskómat simogatta. Hamarosan engem is elért a végzet. Levegőt visszatartva megfeszült izmokkal és idegekkel engedtem át magam a testi elvezetnek. Spermám nagy ívben röpült Csilla hasa és melle közé. Egy része a szőnyegre került, de a maradék még mindig elég volt, hogy ezt a csodálatos női testet bebalzsamozza. Csilla nem hagyta abba a maszturbit, ellenben elengedte tojásaimat, hogy mellein szétkenhesse a ráspriccelt Sanyi cseppeket. Én is Pisti mellé feküdtem, és a következő 5 percben mozdulatlanul engedtem át magam az ernyedéses pihenésnek. A lányok közben rendbe szedték magukat. Még kiválasztottak pár cuccot a katalógusokból, azután kitöltötték a megrendelőlapot. Mikor felkeltem, Csilla és Karcsi már készülőben voltak. Még egyszer megöleltük egymást, és eltűntek a lépcsőházban.

Magdi kísérte ki őket, Jutka közben férjét ébresztgette.
- Gyere szivi! Haza kellene menni - suttogta Pisti fülébe, miközben arcát mosogatta és ujjaival Pisti hajába túrt.
- Hány óra van? - Kérdezte ő kábultan.
- Elég késő. Holnap pedig reggelesek vagytok. - Mondta Jutka. Közben Magdi is visszatért, és most láttam csak, hogy alig áll a lábán.
- Tudok neked valamit segíteni? - Kérdeztem.
- Nekem tulajdonképpen mindegy, hogy ti mit csináltok. - Jött az elcsigázott válasz. - Én megyek és lefekszem. Még soha nem volt ennyire fárasztó hétvégém. - Ezzel Jutkához lépett, és szájon csókolta. Majd Pisti volt soron. Mikor hozzám jött olyan fáradtan suttogott a fülembe, hogy alig hallottam.
- Szeretlek drágám, de fel ne ébressz hat előtt. - Még egy puszit nyomott a fülem tövére, azután bement a hálóba. Pistiéket kikísértem, előkészítettem a kávéfőzőt, és követtem nejem példáját. Magdi a hasán feküdt, lába kissé szétterpesztve. Puncija még mindig megduzzadva piroslott a lepedő fehérségen. Betakartam egy könnyű nyári takaróval, mellé bújtam és mély álomba merültem.

Hogy mit is vallott meg Pisti, megtudhatjátok a következő részből, ha érdekel benneteket.
Hasonló történetek
26047
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
24276
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történetröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: