Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Horgászat 4.

A reggelit jó étvággyal elpusztítottuk, majd mosogatás, és utána kifeküdtünk a délelőtti napot élvezni. Fáradt tagjaink élvezettel szívták magukba a korai nap erejét, és beszélgetéseink megint a téma numero egyre terelődtek.
- Mi óta kopasz a cicád? - kérdezte Pisti feleségét.
- Tegnap óta - válaszolt Jutka csukott szemekkel.
- Hogy jutott eszetekbe teljesen leborotválni a puncitokat? - csatlakoztam a témához.
- Tudod kíváncsiságból bementem az új fodrász-szalonba, és elhoztam egy prospektust, hogy megtudjam mit is takar az a vastag függöny a kirakat ablakban - mondta Magdi, és hasra fordulva nézte a fán üldögélő madarakat.

Aztán miután elmentetek horgászni, beszélgetés közben nézegettük Jutkával, hogy milyen frizurákat lehetne csinálni, ami egy kicsit felélénkíti a fantáziátokat.
- Hat a meglepetésetek elég jól sikerült. De még mindig nem értem, hogy jutott eszetekbe a gruppen szex - kíváncsiskodott Pisti barátom.
- Hááát, nem nagyon volt más választásunk - sutyorogta Jutka, és elpirult az arca közben.
- Nem panaszkodni akartam - mentegetőzött Pisti - nekem nagyon tetszett az egész, akkor is, ha az elején majdnem lemerevedtem a meglepetéstől.
- Még szerencse, hogy csak meg, és nem le merevedtél - nevetett Magdi.
- Ok, de meséljétek már el az egész sztorit - nyugtalankodtam, és érdeklődő pillantásokkal mustrálgattam a lányok napolajtól csillogó domborulatait.
- A képek nézegetése közben eléggé feloldódtunk, és mivel úgysem számítottunk rá, hogy reggel előtt hazajöttök, úgy döntöttünk, kipróbáljuk hátha mi is meg tudjuk csinálni azt a Rokokó nevű frizurát. - kezdte el Magdi a történetet.
- Kimentünk a fürdőszobába, és beszappanoztam a puncimat, majd átadtam a pamacsot Jutkának.

Óvatos mozdulatokkal próbáltam a képen látható fazont kopírozni. Nem lett a legjobb, de igen felizgattam magam. Letettem a borotvát, és lemostam a maradék habot. Mikor a törölköző hozzáért a szeméremajkaimhoz, majdnem elélveztem. Elég nagy erőbe került, hogy Jutka észre ne vegye, mennyire felizgatott ez az egész dolog. Először is a borotválkozás, másodszor pedig még soha nem borotválkoztam úgy, hogy valaki kukkolt közben. Átmentem a wc-re, és alig csuktam magamra az ajtót, máris simogatni kezdtem remegő ujjaimmal az izgalmaktól felhevült mókuskámat. Alig értem hozza, a combomon egy kis punci szaft csillogva görgedezett lefelé. Nem tartott sokáig, míg az egész testemet remegés töltötte be, és az ülőkére süllyedve elélveztem.

Mikor visszatértem a fürdőbe Jutka mar majdnem teljesen megszabadult a szőrzetétől, és szomorú szemekkel nézett rám.
- Nézd meg mit csináltam. - szepegte. - Addig igazgattam a szélit, míg csak majdnem elfogyott. Most meg úgy nézek ki, mint egy kopasztott csirke.
- Hát tényleg eléggé megszedted magad. Nem lenne jobb teljesen leszedni? - kérdeztem, mert az a pici ami meg rajt volt elég undokan nézett ki.
- De mit fog Pisti szólni hozza, ha teljes kopasz puncival megyek haza? - aggódott Jutka.
- Hat ne haragudj, de szerintem úgy sem sok maradt, és az sem igazan csábító. Ezen csak egy teljes radírozás segít. Segítsek neked?
- Nem is tudom igazan. - motyogta Jutka. kivettem a kezéből a borotvát, és leültettem a fürdőkád szélére.
- Tudod mit? - kérdeztem tőle. - Először leszedem rólad a maradékot, aztán te csinálod meg az enyémet. Ok?
- Te is le akarod borotválni az összes szőrt a puncidról? - nyíltak nagyra Jutka szemei.
- Miért ne? Így még sosem látott engem Sanyi. Biztosan fel lesz csigázva az új látványtól. - mondtam, és ezzel elkezdtem szappanozni Jutka már úgyis majdnem teljesen kopasz nyusziját.

A borotvát lassan húztam lefele, és apránként lejött az utolsó szőrszálacska is. Még egyszer beszappanoztam az egészet, új fejet cseréltem a borotvába, és lassan lehúzkodtam Jutka puncijáról a habot. Hát, mit tagadjam eléggé felizgatott ez a játék. Szivaccsal lemostam és puha törölközővel megszárítottam Jutka kopaszon domborodó ágyékát, majd egy kis tükröt adtam a kezébe, hogy jobban lássa.
- Oh! sikítottam mikor Magdi kezembe adta a tükröt, és megláttam munkájának eredményét. Az egész cicám úgy nézett ki, mintha gőzvasaló ment volna át rajta - mondta Jutka, majd elvörösödve megint elhallgatott.
- Mit gondolsz nem lenne jó egy kis babaolajjal bekenni? - folytatta a beszámolót Magdi.
- Nem tudom. Nem fog az csípni?
- Ne csacsiskodj. A babákat is azzal kenegetik. - válaszoltam, és kivettem a szekrényből egy felig üres üveget.
- Én is ezt használom borotválkozás után. Igaz, hogy ennyire meg nem voltam kopasz, de néha le kell valamicskét borotválnom, hogy ne bújjon ki a bikini alsó alól. - Lecsavartam a kupakot, és kevés olajat öntöttem a kezembe.

Lassan, érzékien kezdtem el masszírozni Jutka hasaalját, és egyre lejjebb csúsztattam a kezemet. Mire a szeméremajkaihoz jutottam, Jutka úgy be volt hevülve, hogy majd szétdurrant. Középső ujjam elérte a csiklóját. Felsikított, és összeszorította lábait. Könyörögve és megszégyenülten nézett ram.
- Hagyd el magad nyugodtan - mondtam neki, majd lassan masszírozni kezdtem ujjammal a lucskos puncit.
- De! - próbálkozott Jutka, majd becsukta szemeit, és engedni kezdett szorításán. Bal kezemmel szétnyitottam lábait, majd a fenekét vettem kezelésbe. Nem tudom mi történt velem. Teljesen be voltam pörögve. - fojtatta Magdi élménybeszámolóját. - Úgy éreztem, hogy nekem okvetlenül meg kell kóstolnom ezt az étvágygerjesztő kopaszságot. Közelebb hajoltam, és megcsapta orromat az olaj szaga, és még valami, leírhatatlan illat. Szabályosan nekiestem Jutkának. Úgy faltam, mint kiéhezett gyerek a dobostortát. Ujjaim közben becsúsztak a táguló popsiba. Jutka remegni kezdett, belemarkolt hajamba, és erőteljesen magára szorította számat. Már a negyedik ujjam tűnt el fenekében, mikor felemelte lábait, combjai a fülemre feszültek, és hangos sikítások közben hatalmasat élvezett.

Kis idő után lelazult, felkelt, majd bement a tusolóba. Megmostam a kezeimet, és friss vízzel hűtöttem le arcomat.
- Nem is tudom mit mondjak. - kezdte el Jutka a mentegetőzést mikor kijött a víz alól.
- Semmit. Vagy megbántad? Nem volt jó?
- De. Nagyon jó volt. De engem soha nem elégített ki egy nő. Még álmomban sem. Pedig Pistivel elég filmet láttam, ahol a lányok egymással játszanak.
- Nem kell mentegetőznöd. Nekem is ez volt az első. Pedig én már játszottam a gondolattal, hogy ki kéne ezt próbálni. De most te következel! Én még nem vagyok lekopaszítva. - mondtam Jutkának, és leültem a kád szélére.
- Hol van a borotvaszappan?
- Mögötted a vízcsap mellett. - Jutka beszappanozta a pamacsot, benedvesítette szőrzetem, majd össze-vissza kente az egész ágyékomat.

A pamacs kellemesen meleg és puha volt. Hamarosan hangulatba jöttem, és elfelejtettem mindent ami körülöttem történik. Csak a fürdőszoba és Jutka csiklandozó pamacsa volt jelen. Rövid idő múlva abbahagyta a pamacsolást, és keze biztos mozdulattal szabadított meg utolsó tincsemtől is.
- Beolajozzam a cicádat? - hallottam Jutka kérdését.
- Persze, de ne siesd el. Tudod mit, mennyünk be a hálóba, és ott fejezd be művedet a francia ágyon. - ezzel felálltam és a háló szoba felé indultam. Jutka követett az olajosüveggel, és egy nagy fürdő lepedővel a kezében. Az ágyról hamar lerántottam a nappali takarót, sőt a paplanokat is. Jutka ráterítette a fürdőlepedőt és én hanyatt feküdtem rajta. Mellém térdelve vékony csíkokat csöpögtetett a hasamtól egész a combomig. Aztán elkezdte az egészet bemasszírozni. Mire kopasz mókusomhoz ért, láttam, hogy megint felizgatta magát, és alig várja ujjaim tapintását.
- Gyere egy kicsit közelebb - mondtam neki, és lábait megfogva magam felé húztam. Közben le nem vette ujjait rólam. Lábát átemelve fölöttem, rám ült, és lassan előre hajolva megemelte fenekét. Szép, simán csillogó hevült szeméremajkai csöppenésig nedvesek voltak.

Feneke remegve sóvárgott masszírozásomra. Szája elérte puncimat, és nyelve mélyen belém hatolt. Egy bizsergő érzés vett hatalmába. Ujjaim eltűntek fenekének és puncijának nyílásában. Jutka felszisszent, majd ujjait belém dugva nyelvével korbácsolta csiklómat. Már majdnem elélveztem, mikor különös zaj ütötte meg a fülemet. Jutka is abba hagyta a nyalást, és rám nézett.
- Mi volt az? - kérdezte ijedten.
- Nem tudom. Gyere nézzünk utána. - a lakásban csend volt, de valami nem stimmelt. A konyhába érve meghallottuk az autó motorját, és az asztalon megtaláltuk az üres sörösüveget. Tehát már voltatok itthon, de nem tudtuk mikor, illetve mit hallottatok vagy láttatok az egész játékunkból. Tehát nem volt más megoldás mint a játékotokba beszállni. - fejezte be Magdi a történetet, de még megkérdezte.
- Mikor voltatok itthon először?
- Mikor a hálóban voltatok. De nem akartunk benneteket megijeszteni, úgy, hogy inkább még egyszer hazajöttünk, nagy zajjal, hogy legyen időtök összeszedni magatokat.
- Én teljesen elfelejtettem a sörös üveget - mondta Pisti, és vigyorogva húzta el a száját.
Hasonló történetek
30291
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
22523
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történetröl?

hysterics ·
túl hosszú, nincs erőm [valamiért:P] elolvasni :hushed: :smile:

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: