Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Horgászat 3.

A friss, még meleg kiflikkel hazaérve mindjárt a konyhába mentünk, hogy elkészítsük a reggelit, és ezzel kedveskedjünk a fáradt csajoknak. Pisti tojást főzött, én a kávét tettem fel. Hagymát vágtunk, és friss körözöttet szolgáltunk a kiflikhez tojássalátával. Mire minden elkészült, a mosogatás is eltűnt a konyhából. Kimentünk az étkezőbe, megteríteni az asztalt. Aztán a hálóból, hívni akartam a csajokat, de ott nem volt senki. Pisti jött utánam, hogy mennyünk ki a medencéhez, mert ott napolajozzak be egymást nejeink.


Magdi feszülő bőre már csillogott, Jutka hátán pedig éppen lefolyóban volt az olaj. A szép női háton végigcsorogva, a csípő hajlatánál akart megszökni. Magdi ellenben gyorsabb volt. Rá ült Jutka fenekére, és két kezével az olajat vissza simította Jutka hátára. Enyhén masszírozta, és közben szemét behunyva, fejet felénk fordítva lágyan megrázta. Jelezve, hogy ne zavarjunk. Leülünk tehát a napernyő alá, és kíváncsian vártuk hogy mi történik. Magdi lejjebb csúszott Jutka fenekéről, úgy hogy térdei szét nyomták Jutka lábait.

Majd ball lábát megemelve rá ült Jutka ball térdhajlatara. Kezébe újabb olajat vett, és Jutka popsijára csorgatta. A sűrű folyadék csillogva terjeszkedett széjjel a hamvas bőrön, és kis patakként csordogált a két kemény popsi között, a felizgult szeméremajkak irányába. Magdi a fenek masszírozása közben középső ujját a combok közé csúsztatta, és a csillámló folyadékot Jutka puncijába irányította. Jutka bőrén lágy libabor jelentkezett, mikor barátnője a csiklójához érve, ujja hegyével azt lágyan, de dinamikusan dörzsölgetni kezdte. Hüvelykujja pedig a popsi lukat tesztelgette. Jutka egy mozdulatára Magdi hüvelykujja besurrant a meg szűk nyilasba, és egy elfojtott sikolyt oldott fel Jutka ajkai közül. Magdi halk cuppanással húzta ki ujjat, de csak azért, hogy aztán annál céltudatosabban hatoljon be a meleg, remegő barlangba. Jutka meg - megremegett, és lélegzete sűrűbb, de szaggatottabb lett. - Adjál nekem még. - kérlelte Magdit, és feltérdelt, de arca továbbra is a törölközőn maradt.

Magdi kihúzta hüvelykujját, aztán a mutató és középső ujjával egyszerre hatolt be lassan a tömésre vágyakozó odúba. Ball keze Jutka homlokos kopasz puncijával játszott, és a szeméremajkak izzadságával nedvesítette be a szép formájú női feneket. Kis lágyító masszírozás után Jutka fenékizmai egészen kiernyedtek, és nem okozott problémát a harmadik ujj behatolása sem. Sőt!
- Nehogy abba hagyd! - suttogta Jutka alig hallhatóan. - Én meg soha sem voltam ennyire laza, és még soha sem okozott nekem az ilyen játék ekkora elvezetet! E szavaktól felbuzdulva Magdi negyedik ujját, és ezzel együtt a kézfejét is Jutka fenekébe dugta. Csak a hüvelykujja volt meg kint.
- Nem faj? - kérdezte kissé félősen.
- Nem, nem! De most már abba ne hagyd.! Az egész kezedet akarom! - hallatszott Jutka élvezetektől, és fáradságtól remegő hangja.


Magdi párszor ki - be húzogatta kezét, a fenékizmok még további tágítására, aztán a hüvelykujját szorosan a középső ujjra feszítve, megindult az utolsó támadásra. Lassan, de megállás nélkül hatolt a felizgatott seggbe. De hirtelen megállt.
- Biztos hogy nem faj? A feneked akkora erővel nyomja a kezemet, hogy
mindjárt begörcsöl. - aggódott Magdi.
- De igen egy kicsit. De ez borzasztóan izgató. Kérlek nyomd tovább a kezedet. Ha nagyon faj, isten bizony szólni fogok. De addig ne állj meg. -
kérte Jutka feleségemet. Magdi meg egy kis napolajat folyatott a kezére, aztán a balkéz ujjai masszírozása közben megindult megint a feszesre simult nyílás behatolására.
- Ja! Ja! Most! Ne állj meg! Mindjárt bent lesz! - sikongatott Jutka, és
fenekét Magdi fele tolta.


Egy heves mozdulat után hirtelen megállt, és feneke Magdi csuklójára zárult.
- Ugye mondtam hogy sikerülni fog. Suttogta, elhaló hangon. El sem hiszed milyen kellemes ez az érzés. Magdi kis idő után párszor még megmozgatta kezet a rászoruló fenekében, majd lassan, kifelé húzta. A bőr érdekesen kitágulva engedelmeskedett nejem kezének.
- Aú! Ez faj! Nyögött fel Jutka.
- Sajnállak drágám, de ahol ez bement, ott kell neki kijönnie is. - mondta Magdi, majd ball kezével nekiállt megint a fenékizmok lazításának. Hamarosan el is érte amit akart. Kezet kiengedte az eddig magába záró forró katlan. Magdi egy csókot nyomott Jutka szájara, aztán bement a fürdőszobába kezet mosni. Jutka mozdulatlanul, aléltan feküdt a napon. Mi, a csodálkozástól tátott szájjal ültünk a napernyő alatt, és egyikünk sem tudott megszólalni.
- Na mi lesz!? - kérdezte Magdi, mikor ismét kijött. - reggelizhetünk, vagy inkább ebédeljünk? - mutatott az órára.


Ekkor fordult felénk Pisti felesége. Elpirulva, megszeppent és fáradt hangon kérdezte.
- Ti mar itt vagytok?
- Már régóta - felelt Pisti.
- Az mit jelent?
- Hát a napolajozás kezdetétől. - válaszoltam Jutka kérdésére.
- Na mi lesz!? - hallottuk megint Magdi hangját.
- Te tudtad, hogy a srácok itt voltak? - fordult Jutka a türelmetlenkedő háziasszonyhoz.
- Persze, hogy tudtam. - jött a flegma válasz.
- És miért nem szoltál?
- Nem akartam, hogy feszéjezve erezd magad. Biztos voltam benne, hogy nem lett volna akkora örömöd az egészben ha tudod, hogy közönség előtt szerepelsz. - ezzel Jutkához lépett, és egy nagy csókot nyomott a szájára.
- Ne haragudj. Lehet, hogy nem voltam fair, de legalább jól erezted magad. Mehetünk végre kajálni? Mindjárt éhen halok. - és megindult az étkező felé.


Pisti odalepett kedveséhez, megsimogatta a fejet, majd egy puszit nyomott a nyakara.
- Isteni volt az előadás. Ne haragudj, hogy kukkoltunk. Imádlak. Jössz enni?
- Menjetek csak. - válaszolt a még mindig pihegő Jutka - Én még úszom egyet, hogy egy kicsit magamhoz térjek, aztán jövök. - és ezzel belecsúszott a medencébe.
Hasonló történetek
29925
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
20910
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történetröl?

Himbilimbi ·
Ez döglesztően jó volt. Abszolúte hihető. 10 pont, de azonnal! :heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes:

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: