Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
lalityi9346: Várom nagyon a folytatást!
2024-03-26 17:27
kaliban: Hát ez q..va gyenge, a helyesí...
2024-03-24 15:19
golyó56: Tetszett. Folytatás?
2024-03-22 11:42
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Horgászat 2.

A lányok a konyhában ügyködtek, mi pedig a fotelokban elterülve pihentük ki magunkat Pistivel. Rövid idő után nyílik az ajtó, és Jutka jelenik meg egy tálcával a kezében, és egy konyhai köténnyel a meztelen testen. Két szép melle remegve viszonozta lágy lépteit, és ki - ki kukucskált a kötény alól. Közvetlen utána jött Magdi is, ugyan úgy felöltözve, egy kenyereskosárral, és tányérokkal a kezébe.


Mikor előre hajolt megteríteni a dohányzóasztalt, kicsillantak frissen mosott, de még mindig kissé duzzadt szeméremajkai. Oda nyúltam, de elhúzta magát.
- Most evés van és nem nyalakodás! A desszert majd utána következik. - szólt rám, anyáskodó hangon. Pirított velőt csináltak tojásrántottával. Jól megborsozva, hogy szabályosan kívánta a vörösbort. Jó ízűen elpusztítottuk a késői vacsorát, majd a lányok felálltak és letakarították az asztalt. Nem hagytak, hogy segítsünk, pedig már mi is felálltunk, hogy gyorsabban végezzenek.
- Üljetek csak le. Ma miénk a konyha. Majd holnap átvehetitek a mosogatást. - szolt Jutka, és eltűntek az ajtó mögött. Kis idő elteltével megint megjelentek egy üveg borral, és megtöltötték a poharakat.
- Nem arról volt szó hogy desszert is lesz? - kérdeztem egy kis csalódást színlelve a hangomban.
- Jó lesz banán háziasszony módra? - kérdezte Magdi csalafinta csillogással a szemébe.
- Hogyne lenne jó? - válaszolt Pisti. - Az milyen?
- Szolgáljatok ki magatokat. - mondta Jutka.


Nejem át tette lábát fölöttem, és a fotel karfájára helyezte. Kis kötényét meglebbentve dugta orrom alá a banánnal töltött punciját. A banán jó érett volt, és agresszív illata átjárta a vénusz barlang minden zeg-zugát. Jutka ugyan ilyen helyzetet vett fel, és mi nekiálltunk a desszertet kinyalni feleségeink lába közül. (Ha egyszer banán kerül a punciba, borzasztó sokáig tart, míg annak ízet teljesen el lehet távolítani. A lényeg, a banán legyen jó érett, az előny, semmi féle fertőzést nem lehet kapni tőle, és a néha kellemetlen ízeket is semlegesíti.)


Magdi már másodszor élvezett el a nyelvemen. Szeméremajkai úgy be voltak duzzadva mint a Tisza gát Február végén. Csiklója kő kemény lett, úgy nézett ki, mint egy aprócska pénisz. A nyelvem érintésére az egész teste remeget, néha meg - meg kapaszkodott a fotelban, hogy el ne essen. Nyalás közben ujjammal feneke lukat masszíroztam, majd az asztalon felejtett már megolvadt vajba nyúltam, és ujjamat lassan a popsijába csúsztattam. Egy pillanatra megmerevedett, majd kétszeres erővel kevert tovább. Második ujjam is eltűnt a fenekében, de ezt mar nem regisztrálta. Először mikor a harmadik ujjam becsúszott szűk nyílásába, és egyúttal lágyan megharaptam kemény csiklóját, rángatózni kezdett, és hangos sikítással elélvezett.

Kábultan zuhant a kanapéra Jutka melle, aki mar pár perce aléltan hevert ott. Pistivel eléjük térdeltünk és kötényük alól kivettük melleiket. A csinos jószágok engedékenyen követték kezeink akaratát, és a maguk szépségét megmutatva dárdaként hegyesedő bimbóikkal hívogatták ajkainkat. A lányokat a kanapé szélére húzva, lelkesen nekiálltunk melleik kényeztetésének. Közbe dákóink úgy meg dagadtak, hogy minden keresés nélkül betaláltak a meg mindig banán illatú kéjzónába.
- Tudod mit - szolt Pisti. - Ne döglesszük ki sem őket, sem magunkat,
különben vége van az estének. És én még szívesen paráználkodnék egy kicsit ez után a dugás után is.
- Egyet értek veled. - válaszoltam barátom felhívására. - Akkor hagyjuk a lányokat levegőhöz jutni. - ezzel abbahagytam nejem dugását, anélkül, hogy ki szálltam volna forróan ölelő kráteréből. Csak lassú mozgásokkal vigyáztam, hogy szerszámom le ne lankadjék, és nyelvem hegyével izgattam érzékeny mellbimbóit.

Kis idő múlva mégsem bírtuk tovább, és majdnem egy időben spricceltük a lányokba zacskónk tartalmát.
- De önzőek vagytok! - morgott Jutka.
- Igazi férfiak! Csak magukra gondolnak! - erősítette meg Magdi barátnője szavait.
- Mit akartok még? - kérdezte Pisti a morgó fehérnépet.
- Na talán megkérdezhettetek volna hova akarjuk a spermátokat. - zsörtölődött feleségem.
- Igen én tudni akartam, hogy most annak is banán íze van - e! - csatlakozott Jutka.
- Hát akkor csak rajtatok múlik. - válaszoltam - Az utolsó cseppig ott van nálatok minden. A két lány összenézett, majd a szőnyegpadlóra csúsztak, és egymás punciját nyalogatva ízlelgették az utolsó cseppig testünk kilövellt gyümölcsét.
- Érdekes ez a fehér dolog szerintem ugyan olyan, mint az előbb, de a kopasz kis nyuszikád meg mindig banán ízű. - mondta Jutka Magdihoz fordulva, majd megmerevedett egy pillanatra, és heves mozgások közepette elélvezett nejem nyelvén. Feje visszahullt Magdi lába közé, és nyelve, meg ujjai masszírozva segítették barátnőjét is a kielégültek csodálatos táborába.


Ezek után Jutka legurult Magdiról, és a két lány békésen piheget egymás mellett. Félrecsúszott köténykéik ingerlően csábítgatták szemeinket, de egyikünknek sem volt ereje kimászni a fotelból. Ráadásul nem hiszem, hogy a lányok most éppen nagy hangulatban lettek volna, fáradt tagjaik mozgatására. Úgy 5 - 10 perces pihenő után felkeltem, vissza vonultam a tusolóba és felváltva hideg - meleg vízzel frissítgettem magam. Reggel hat óra harminc volt mikor befejeztem a tusolást. Pisti nyitott be, és ő is letusolt. Felöltöztünk, és át mentünk a közeli pékségbe friss kifliért.
Hasonló történetek
25029
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
20872
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történetröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: