Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Horgászat 13.

A camping bejáratánál Klári megkérdezte a portást, hogy a horgászokat kivívó hajó már vissza ért-e.
- Még nem - felelte az öreg portás - és nem is hiszem, hogy öt fel hat előtt visszatérnek.
- Kényelmesen gurultunk a lakókocsihoz. - mesélte Jutka tovább - Ott kiszálltam, és kiszedtem a cuccomat.
- Kösz, hogy elvittel. - hálálkodtam Klárinak - Halálra untam volna magamat.
- Ne köszönd. Nekem is jobban elment az időm társaságban. - válaszolt Klári, majd hozzátette - Ha lepakoltál gyere át. Főzök egy kávét. Míg a fiúk hazaérnek, dumcsizhatunk. Úgy sincs mit tennem.
- Szeretnék előtte letusolni. Egészen kiizzadtam az ebédtől. A kevapcsicsi finom volt, csak nekem egy picit csípős.
- Akkor mondjuk egy háromnegyed óra? - szólt ki Klári a kocsiból, miközben biztonsági övével bajlódott.
- Rendben. - vágtam rá, és beleptem a lakókocsiba. Hamar elpakoltam az újonnan vásárolt cuccokat, kézbe vettem törölközőmet, tiszta alsóneműt, azzal a tusoló irányába indultam. Senki nem volt a közelben. Klári történetén elgondolkozva szappanoztam be felhevült testemet. Ujjaim akaratlanul is cicámra tévedtek. Mikor magamhoz tértem, már erős vágyat éreztem Pisti után, és egyre nagyobb hévvel, de már tudatosan masszírozgattam magamat. Puncim felduzzadt, és mint kinyillott rózsa csillogva a víztől áhítozott a kéjek országába.

A zuhanyzó kövére fektettem a hajmosót, és melléje guggoltam.
- Nem féltél, hogy valaki belép a tusolóba, miközben maszturbálsz? - kérdeztem Jutkát kíváncsian.
- Ha valaki közbe jött volna, majd úgy tettem volna, mintha a samponér hajolnék le. - válaszolta kapásból, majd tovább mesélt - Jobb kezemet formásan fazonra igazított puncimra, ball kezem pedig fenekemre tettem. Ujjaimmal szorgalmasan maszturbált. Nem kellet sok ideig cirógatnom magamat. Testem melegség öntötte el. Ujjaim bele csúsztattam fenekébe, miközben másik kezem megállás nélkül csiklómat izgattam. A tusoló meleg vize csurgott a fejemre, vállamra, hátamra. A vállamon kettéválva, egyik része a melleim között a hasamon, köldökömön keresztül elérte cicámat izgató kezemet, és a csuklómról lefolyva a kövezeten rohant a lefolyó felé. A másik rész a hátamon csurgadozott a fenekem fele. Itt három részre vált a víz. Két része a fenekem jobb és ball partján vált le rólam, a harmadik pedig fenekem partjai között elérte lyukamba mélyedő ujjamat, amiről aztán kézfejemre vándorolt. Onnan csobogva érte el a járólapot. Nem tartott túl sokáig, hogy izmaim kielégülve ernyedhessenek el. Kissé zártam a melegvízen, és a hűvösödő cseppek hamar magamhoz térítettek.

Leszárítottam magamat, felvettem bugyimat, és a fürdőlepedővel becsavartam magam. Visszaérve a lakókocsiba hamar felöltöztem, és Kláriék lakókocsija fele indultam. Klári már elkészítette a kávét, mikor odaértem. A jó illat mar messziről össze futtatta a számban a nyálat. A kocsi ajtaja csukva volt. Bekopogtam.
- Gyere csak. - jött a hívó szó - Nyitva van az ajtó. - Beleptem. Klári egy melegítőalsóban és pólóban fogadott. Nem volt rajt melltartó, és mellbimbói a könnyű anyag alatt úgy feszültek, mintha ki akarnak azt lyukasztani. De különben kora miatt tényleg nem kellett melltartót viselnie. Sok fiatal nő megirigyelhette volna formás alakját. Egyáltalán nem volt meghízva, és bőre feszesen simult testére.
- Ne haragudj, hogy ilyen könnyen vagyok öltözve. - kezdte mentegetőzve.
- Tudod ebben a kocsiban mindig olyan bezárkozottsági érzésem van, és akkor sokkal hamarabb izzadok. De ha zavar, felvehetek magamra valamit, és kiülhetünk kávézni.
- Nem dehogy. - mondtam illedelmesen, bár őszintén szólva nekem is melegem volt, és szívesebben ittam volna meg a kávét a napernyő alatt.
- Szép tested van, - mondtam elismerően - nincs okod rá, hogy eltakard.
- Koszi. De már meglátszik rajta a kor.
- Ne beszélj hülyeségeket! - szóltam rá, talán egy kicsit túl hangsúlyozottan.
- Én szeretnék úgy kinézni, mint te, de húsz év múlva már nem lesz rá esélyem. - mondtam Klárinak, miközben nyújtott kezemmel megfogtam karját, és mustráló szemekkel végignéztem rajta.
- Miért ne lehetne? - csodálkozott és nagyra nyíltak a szemei.
- Csak nem szabad abba hagynod a szexet. A legtöbb nő az első, de legkésőbb a második gyerek után leáll. Jó ha hetente kétszer, legfeljebb háromszor bújik össze a párjával, vagy titkos barátjával. Ez aztán hamarosan meg is látszik a testükön. A melleket rendszeresen masszíroztatni kell, és nem elég ha naponta saját magadnak két három percre feldörzsölöd tusolás közben. Akkor tényleg elveszti a rugalmasságát a fenék ugyan úgy, mint a mell. - hallatszottak oktató szavai, miközben félre fordulva először fenekére ütött, majd mellei alá nyúlt, megemelte és elengedte őket.

A nehéz mellek nagy lendülettel zuhantak alá, és kis rezgésekkel nyugodtak meg megint.
- Látod? Ezeket nem a sebész cérnája tartja. - elnevette magát, hátat fordított nekem, és a kávéfőző után nyúlt.
- Hogy iszod a kávét? - kérdezte, miközben kiöntötte a sűrű folyadékot az átlátszóan csillogó poharakba.
- Tejjel és cukor nélkül. - válaszoltam, miközben leültem a lakókocsi ágyat és széket egyaránt szolgáló ülőkéjére. - Mellém ült, szürcsölve élvezte kávéját, miközben becsukta szemeit. Úgy nézett ki, mintha elaludt volna kávézás közben. Megköszörültem a torkomat.
- Mi van? - kérdezte megint felém fordítva fekete, és mindig kíváncsian csillogó szemeit.
- Ne haragudj, hogy megkérdezlek, de a történeted nem hagy nyugton.
- Mire vagy kíváncsi? - anyáskodva megfogta a kezemet, tekintetével pedig biztatóan simogatta arcomat.
- Hát, - kezdtem határozatlanul - nem is tudom, hogy kérdezzem, nem akarlak megbántani a kíváncsiságommal.
- Na köpd mar ki mit akarsz. Kezd egyszerűen a közepén.
- OK. Mi volt a szülinapodra rendezett partin? - de már meg is bántam, hogy kimondtam gondolataimat.
- Hm. -gondolkodott el egy pillanatra Klári, mint aki azon gondolkozik, hogy is kezdjen el egy történetet.
- Az másnap volt. Béla nagy csapatot toborozott össze. Néhányat közülük nem ismertem. De jó hangulatban folyt le az este. Mikor már majdnem mindenki elment, kopogtak, és az UPS-s srác jött be az ajtón. Elképzelheted, majdnem hanyatt estem. Egyenesen hozzám lépett. Egy szál hosszú szarú rózsa volt a kezében, amit felém nyújtott.
- Happy birsthday. - mondta, és átölelve szájon csókolt.
- A térdeim megrogytak, hogy meg kellett tartania. A többiek ezt észrevéve felnevettek.
- Téged sem kell sokat tornáztatni, hogy levegyenek a talpadról! - nevette el magát egy kihívóan öltözött szőke nő. Erre aztán harsány hahotába kezdett az egész társaság. Legszívesebben a föld alá süllyedtem volna. Egy nagy pohár Barackpálinka térített magamhoz, és a második bátorságot öntött belém.

Ekkor már csak úgy hatan lehettünk. Nagy részben férfiak, de azért pár csaj is szorgalmasan iszogatta a colás vörösbort. Na várj csak! - gondoltam - Ez az én partim, majd meglátjuk ki nevet a végén!
- Önthetek még valakinek? - kérdeztem, és a felig üres barackos üveget a fejem föle emeltem. Néhányan felém emelték poharaikat. Majdnem kiürült az üveg. A maradékot a számhoz emelve, kiittam.
- Hú, de meleg van itt! - mondtam, az üres üveget az asztalra fektetve megpörgettem, és blúzomat egy mozdulattal levettem, majd Bélával szembe egy fiatal srác és az előbb oly jól rajtam szórakozó nagymellű szöszi köze telepedtem. Pillanatnyi csend támadt. De annál hangosabban tört ki a nevetés, mikor az üveg szája a legidősebb férfira mutatva megállt.
- Vetkőzni! Vetkőzni! Vetkőzni! - kiabáltak kórusban. - A férfi kelletlenül vette le nyakkendőjét, bedobta közepre, megpörgette az üveget, és megint visszatelepedett a helyére. Nagy nevetések közepette többször forgott az üveg. Néha-néha megállt nálam. Rajtam már egy bugyin kívül semmi nem volt. Bélán egy zokni, alsónadrág és karóra. Az UPS- es srácon egy alsónadrág, a szöszi melletti fiún egy nyakkendő, és farka kissé felduzzadva, de még nem ágaskodva díszelgett keresztbe tett lábai között. Az üveg megint megállt. Pontosan közöttem és a szöszi között.
- Nála van! - visított a szöszi.
- Nem igaz! Feled áll az üveg szája! - harsogtam nevetve, és megpróbáltam kissé oldalra csúszni.
- Meg ne mozduljatok! - csattant fel a másik oldalamon ülő srác hangja. - Felállt, kimerte közöttünk a távolságot, megfelezte, és a középső pontra letett egy szál gyufát. Aztán az üveg mögé hasalt, és benézte.
- Hat ez pont a közepe. - mondta, miközben elégedetten felállt, hogy visszamenjen a helyére.
- Akkor mind a ketten vegyék le az utolsó takarójukat is! - visított egy nálam fiatalabb, és kissé pityókásabb csaj
- Így van! - helyeselt mellette ülő barátja - De ne saját magukat vetkőztessek le, hanem egymást, mert veszekedtek! – felugrott, hogy a zenegépen újabb lassú ritmusú zenét indítson el.
- Bea, a szőke nő mindjárt felállt, és kezét felém nyújtva engem is felsegített, majd kihúzott a szoba közepére. Neki állt táncolni, közben kezei simogatva bóklásztak testemen. Először idegenkedtem tőle, de aztán megtetszett simogatása. Félénken kezdtem táncát követni, és testemet hozzá-hozzá értettem testéhez. Egy-egy közeledésünket nagy tetszéssel fogadtak.

Tánc közben elém fordult. Én hátára tettem mind a két kezemet. Ő hatra csapta fejét, és hosszú haja belevágott arcomba. Közelebb mentem hozzá. Kezeim lefelé csúsztattam, ujjaimat bugyijának széléhez érintettem. Teljesen hozzám simult. Fejét vállamra fektette. Kezeim előre csúsztak, hasán felfelé cirógatva ujjaimmal mellei alatt szétváltak kezeim, és kemény mellbimbóit morzsolgatva bele haraptam gyengéden hosszú nyakába. Ettől megremegett. Kezeivel hátra nyúlva bele markolt fenekembe, és ujjait bugyim alá süllyesztve, csúszni kezdett lefelé. Egy lépést tettem hátrafelé. Anélkül, hogy utánam lepett volna, lehúzta bugyimat a bokámig. Lábamat megemelve kileptem a kis csipkés jószágból, majd terpeszbe tett lábakkal megálltam. Nagy taps következett. Bea ellenben még nem végzett. Fejét maga mögé téve hidat alkotott, aztán kezeit combom hátsó felére helyezte, és lassan lábamat nyalogatva megindult felfelé, míg göndör pinámnak az izgalmaktól majd elcsöppenő nedveit nyelvével fel tudta fogni. Mikor hozzáért csiklómhoz úgy beremegtem, hogy majdnem összeroskadtam. A térdeim úgy jártak, mint egy újszülött csikóé. Erre keményen belemarkolt fenekembe, a száját lábaim közé préselte, és mélyen behatolt szeméremajkaim köze. Kezeimet rátettem megfeszült hasára, és lefele csúsztatva elértem bugyiját. Könnyű kis vékony tanga volt rajta. Lábai közé érve egy mozdulattal szétszakítottam a benedvesedett anyagot. Erre megint taps, és kurjongatások.
- Tovább! Tovább! Ne kíméld! - hallatszott innen is onnan is

Nem kérettem magam tovább. Előre hajolva megcsókoltam Bea hasat. Átnyúltam dereka alatt, majd tartva, hogy le ne zuhanjon, térdeimet berogyasztva a szőnyegpadlóra süllyedtünk. Itt ráfeküdtem hasára, és nyelvemmel köldöke csiklandozása után sűrű szűke fürtjei felé haladtam. Széttette lábait, és megemelte térdeit. Az átpirosodott szőke bundába bújtatott tiszta női nyílás érzékien remegett előttem. Közelebb hajolva hozzá beleszagoltam. Semmi undorító illat, vagy étvágyelvevő gondolat nem ért el az agyamig. Lágyan ráleheltem fickándozó kisajkaira. Erre térdeit még jobban széjjelhúzta, fenekét megemelte, és szám rázárult csillogó bőrére. A körülöttünk lévőkről megfeledkezve kényeztettük egymást, míg teljesen kimerülve, izmaink elernyedve a szőnyegen elnyúlva pihegtünk. Játékunkat elismerés kísérte. Pár perc eltelte után felálltam, Beát felsegítettem, és visszaültünk a helyünkre. Ezután már mindenki be volt vadulva. Alig-alig forgott az üveg, de mindenhol szopó, dugó alakokat lehetett látni a szobában.

Másnap délben aztán erős fejfájással ébredtem. A lakás úgy nézett ki, mintha gránát vágott volna be. Béla egy kávéval a kezében jött be a konyhából.
- Jó reggelt drágám. Remélem jól aludtál? - és felem nyújtotta a poharat.
- Jaj, csak be ne csapd az ajtót, mert szétrobban a fejem. - kérlelte, és majdnem síró szemekkel ültem fel a fotelba. - Hol vannak a többiek?
- Már régen elmentek.
- Miért nem ébresztettél fel, legalább az agyba bekísérhettél volna.
- Az éjjel én is itt aludtam, és magam is csak pár perccel előtted ébredtem. - Éppen, hogy lefőtt a kávé. Aztán ball kezét felém nyújtva egy aszpirint tett a szamba.
- Egy igen vad buli volt tegnap. - kezdtem óvatosan
- Hat nem volt rossz. - felelte - De két hét múlva megismételjük majd az én szülinapi bulimon. Rendben? - fordult felém huncut szemeivel. Ezeknek a szemeknek még soha sem tudtam ellenállni. Na még most nem is akartam.
- Kérsz még kávét? - riasztott fel gondolataimból Klári.
- Apropó van itt valami innivaló? Egészen kiszáradt a torkom. - fordult felém Jutka, és szipogó orrocskáját dörzsölgette zsebkendőjével.
- Persze. Várjál hozok valamit. Mit innál? - kérdeztem barátnőmet, mi közben az udvarra kitekintve szemeimmel feleségemet és barátomat kerestem. Csendesen ültek a kerti székben. Pisti mesélt valamit, Magdi hallgatta, és kezével Pisti hajában turkált.
- Csak egy colát. - csendült fülembe Jutka hangja.

A pincébe összefutottam nejemmel.
- Na mi van? – kérdezte.
- Hát elég lassan bújik ki a szög a zsákból, de azért már bújik. - válaszoltam, és kérdően néztem Magdira.
- És nálad?
- Pisti magát okolja, de kezd lenyugodni. Ha ügyesek vagyunk, akkor még ma egymás karjában alszanak el. - mondta Magdi, és két üveg sör kíséretében visszasietett Pistihez a kertbe.
Hasonló történetek
25080
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
18047
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
Hozzászólások
További hozzászólások »
fagyhamu ·
ennek az egésznek semmi értelme, össze-visza irogatsz mindent. És az igekötöket illetve toldalékokat sem ismered.Átláthatatlan és érthetetlen, de egy hármas megér.

Dzsoni ·
Remélem az legalább érti, aki irta... mert én nem.

Mártás ·
én se nagyon vágom h ki kivel van és merre hogyan ...
:smile:

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: