Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Holdtánc

Ismét találkára hívott a hold. Csalogatóan nézett rám a felhők mögül, fénye megtört az éjben, s narancssárgává vált. Izzott a felhő széle, míg mögötte öltözött, s mire én kiosonva az ajtón a lépcsőre ültem, előjött. Ezüstösen derengett. Egyszerre volt ártatlan, tiszta és koszos. Szomorú mosollyal szája szegletében, lesütött szemekkel fordult felém. Jól tükröztem mélabús kedvem. Fújt a szél, hangtalanul suhantak a felhők. Az egyik árnyékot vetett rám. Olyan volt, mint a turulmadár.. repült sebesen..
Összerezzentem az érintésre, amit a vállamon éreztem. A kéz lejjebb csúszott, végig a hátamon, majd a térdemnél utolérte a kezem. Végigfutott a bőrömön, végig a tenyeremen, majd az ujjaimmal szorosan összefonódva megpihent. Valami megcsiklandozta a vállam. A hajad volt. Oldalra néztem. Arcodat kirajzolta a holdfény, s én a szemedbe néztem. Elengedtem a kezed. Lassan közelítettem feléd, meg akartam simogatni az arcod. Vártam, hogy az ujjam érezze a bőröd, de semmit sem érzett… Eltűntél. Csak a hold játszott velem...
Sokáig néztem még azt a helyet, ahol láttalak, de csak a sötétség nézett vissza rám. Zúgni kezdtek a fák, a csillagok zajongtak. Shhh... lehelte a hold, mire mind elhallgattak. Csak a fű surrogott némán, ahogy a szél átszaladt rajta. Megborzongtam, pedig nyári éjszaka volt. Néztem az eget, a szemem beleveszett a vakító sötétségbe, mikor egy lángcsóva húzott végig az égen, majd kialudt. Nem kívántam semmit, csak arra gondoltam, hogy Erdély...
Hirtelen levegő csapott az arcomba, mintha felém legyintett volna valaki. A turul volt. Ott ült a korláton büszkén és nemesen. Fejét dacosan felszegte, körülnézett. Szép volt, fejedelmien szép. Tollain megcsillant a csillagok fénye, s én kedvtelve nézegettem. Melegség öntötte el a szívemet, a szeretet... Így volt ez hosszú pillanatokig... Csak beszélgettünk csendben, hang nélkül. Egyszer csak az időt láttam szaladni, lobogott a haja a feje után, s hangosan kacarászott...
Megérezte ezt ő is. A turulmadár. Kiterjesztette szárnyait, előre hajolt, majd egy nagy csapással felszállt. Utat nyitottak neki a fák, a levelek, a hold,... s én néztem ahogy elnyeli őt a világmindenség. Belém hasított az érzés... Hiányzol... Hogy itt lehetnél... Gondolataimba beleszűrődött a kora hajnali napsugár. Néztem, ahogy lassan és vörösen tüzelve emelkedett a horizonton a nap... A mi napunk...
Hasonló történetek
20873
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
18009
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Tűzmadár ·
Ilyen szép álom után mosolyogva ébred az ember, akkor is, ha nem felhőtlen.

kisur ·
Eccer külgyé má egy fotót arról az átkozott turlmadárról, mer az istennek sem találom a képit a legokosabb lexikonba se. Bár néhányan azt állítják, hogy valójába a kabasólyom az, vagy a vándor, esetleg kerecseny. Te mit tucc errő? :wink:
De nehogy azzal a baromsággal gyere, hogy kőból van és Tatabányán fészkel!!!!!
pandi ·
:smile: :smile: :smile: Te joo ég:)
Lány vagyok!!!Aszem vmuit felrejelöltem mikor regisztráltam magam:)Bocsi:)Egyébbként baratok vagyunk.a legjobb barátom a fiúk közül:)Kezdem bírni a kritikáidat:)olyan őszintén mondod:)
Tűzmadár ·
Nyugi.
Fogod te még utálni is, ha gyengébb írásaid lesznek, vagy pasi létemre menstruáció előtti hangulatom lesz…
Tűzmadár ·
Tudod, ugye, hogy a 11-es bejegyzést nem én írtam. Rövid ü betű van benne, valamint nem a stílusom.

Csömör ·
Húúúú! Wazeg! Köpök hányok az ilyen fatális marhaságoktól, mint ez a nyál csordulat! Bleee! :angry: :angry: :smile:

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: