Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
lalityi9346: Várom nagyon a folytatást!
2024-03-26 17:27
kaliban: Hát ez q..va gyenge, a helyesí...
2024-03-24 15:19
golyó56: Tetszett. Folytatás?
2024-03-22 11:42
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Holdfény

Ott álltam a barnacsempés fürdőszoba tükre előtt, meztelenül. Vízcseppek gurultak le karomról és vádlimról, s ráfolytak a kék törülközőre, ami a lábam mellett feküdt. Kezemmel megtámaszkodtam a mosdókagylón, amin megcsillant a lámpa fénye. S belenéztem a tükörbe. Izgultam. Ez lesz az első ilyen romantikus alkalmunk, jóllehet, már egyikünk se szűz.
A szüleim adták ki nekünk a balatoni házunkat, ahol általában az augusztusunkat szoktuk tölteni.
De Petrával 1 éve vagyunk együtt, s mivel mára 37 fokot jósoltak, az esti időszakra csupán 7 fok hőingással, édesapám egyik este egy jó borozása után nyomta kezembe a vidéki kuckónk ezüstös kis kulcsát, azzal a jókívánsággal, hogy érezzük magunkat jól - és az öreg ekkor még kacsintott is. Mikor elmeséltem barátnőmnek, hogy mi is lesz a július 20-21-ei hétvégénk programja, nyakamba ugrott, egy édes csókot lehelt ajkamra és szeretetteljesen ujjongott. Te jó ég, egy éve. Hihetetlenül szeretem.



Július 20-a van, szombat. Este 9.
Nagyjából egy órája érkeztünk meg ide, a déli partra. A kocsi motorja kint a ház előtt már langyosodik, a villanykörték a nappali és fürdőszoba lámpáiban forrón izzanak, a bordói meg egy 10 perce szellőzik már, hogy kiszálljanak belőle a tanninok és nagyobb mértékben is csak csekélyke hatása legyen. (bármit is jelentsen ez). Kipakoltuk a bőröndöt, és egy puszival búcsúztunk el egymástól addig, míg kicsit felfrissítjük magunkat, és találkozunk lent a parton… 
Végig mértem magam a tükörben. Hideg vízzel öblítettem le az izgultságtól kipirult arcomat, szőkésbarna hajamat pedig szilva illatú hajolajjal dörzsöltem át, de az úgy is le fog ázni majd a vízben. 
Behunytam szemem, és Petra csodálatos teste lebegett előttem. Elképzeltem, ahogy alattam fekszik, és végig simítom melleit, majd belé hatolok, ő meg egy nyögéssel jelezné szexuális izgatottságát. Szemem kinyitása után láttam meg, hogy férfiasságom meredezik felfelé. Megsimogattam, és az egész testemet végigjárta valami kellemes érzés, amire egy számon át kiadott, halk nyögéssel reagáltam. 
Elővettem fogkefémet, nyomtam rá egy borsószemnyi mentolos krémet, és fogmosás közben végig arra a gyönyörű lányra gondoltam. 1 éve vagyunk együtt és még mindig nem unt meg, nem idegesítem a hülye szokásaimmal. Vagy ha mégis, még mindig el tudja viselni azokat.
Elemeltem kezem a mosdókagylóról, az izzadtságot beletöröltem a félredobott pólómba, és elindultam…kinyitottam az ajtót, mely öreg hangon kitárult. Végig mentem a nappalin, kimentem a teraszra. A forró kőről lassan lekerült lábam, rá a füves földre. Telihold volt.
Az idő meleg ugyan, de a lenge nyári szellőtől karomon felállt a szőr. Lassan leértem a stéghez, amire egy nadrág, bugyi, és póló volt ledobva…és egy alakot véltem felfedezni a gyöngéden hullámzó víz felszínéből kiemelkedve. Egy női alak volt, melle elől kiemelkedett.
Petra volt az. Integetett nekem.
Lassan beereszkedtem a vízbe, a langyosság körbe fonta a lábamat. A talpam belesüllyedt a hínáros iszapba, és szépen lassan sétáltam be, a vízbe…s már kezdett alattam elfogyni a talaj, már éppen hogy a talpamat csiklandozták a vízinövények, elértem Petrát és magamhoz húztam…megcsókoltam.
Lágyan, de mégis, szenvedélyes energiával forrt össze szánk. Éreztem, ahogy nyelvünk eggyé lesz. Testünk összesimult, érzékeltem, hogy az ő kihűlt teste melegszik kéjes egymásratalálásunk hatására. Fenekénél fogva a derekam köré csavartam, nemi szervem lehajlott a lába közötti szorítás miatt, de éreztem, hogy ha lassan elkezdeném mozgatni a csípőm; a töve éppen csiklóját dörzsölné meg..egyszer meg is próbáltam, egy halk sóhajjal felelt…
Az egész csillagos égboltot beragyogó telihold mint éjszakai reflektor egy víziszínpadot, világította be a tó azon részét, melyen párommal voltunk. Ez kölcsönzött valami olyan romantikus erotikát, ami szenvedélyességgel töltött fel mindkettőnket. Milyen kép is lehet…egy szerelmes pár szerelmesen lubickol a házukhoz tartozó balatoni partszakaszon, ruháik a stégen függenek..és fülledten sóhajtoznak egymás fülébe. A fiú néha lehelgeti a lány nyakát, néha gyengéden morzsolgatja feszes mellének bimbóját, sőt olykor, jobb keze a lány kecses derekának simogatásából tér le lába közé, amit csak egy ujjal kellene végig simítani és a lány hüvelye egy pillanatra megfeszülne, majd elengedne…
Teljesen felizgultam. Levegő után kapkodtam, volt, amikor a csókoktól levegőt se kaptam…talán még szívem is kihagyott pár ütemet…
Végre elengedtem Petra ajkait. Tüzesen egymás szemébe néztünk
(csodásan fénylő szemei vannak)
és kacéran elnevettük magunkat. Elengedtem fenekét, ő kikapcsolta lábait a derekamat körbefogó fogásából. Megpusziltam arcát, megfordultam, kicsit előredöltem…és felugrott a hátamra. 
Azzal az édes kis izgő-mozgó súllyal emelkedtem ki a vízből, s a ruhákat a stégen hagyva mentünk fel a teraszra…majd ott leraktam Őt. Megcsókoltam, közben balkezemmel kihajtottam az ajtót..egy szájcsattanással eltávolodtam arcától..szememmel gyönyörködtem az arcában..majd a lábánál fogva felkaptam őt az ölembe.
Annyira bolond vagy - nevetett meglepődve az ifjú hölgy, majd jobban belecsimpaszkodott nyakamba. Én egy vigyorral válaszolva léptem be a házba, természetesen ügyeltem, hogy a lány lába se érintse a küszöböt.
A nappaliban letettem, és megpördítettem, tudják, ahogy azt a romantikus filmekben tenni szokták. A rövid táncmozdulat után mellénél fogva magamhoz öleltem.  Megcsókoltam arcát, és egy szót leheltem fülébe…
Szeretlek!
Felém fordult, meleg kezét mellkasomra tette, szemembe nézett..és ajkaink újra találkoztak. Egymáséi lettünk.
A csók közben, mintha csak egy filmtechnikai jelenetvágással kicserélték volna a hátteret…a szobában lettünk.
Körülöttünk a barna komódokon gyertyák pislákoltak, mellette pedig egy üveg vörösbor díszelgett, két pohár társaságában, melyek alján a megmaradt borcsepp csupán a pohár kiszáradásának megakadályozása végett pihent ott. A szoba sárga falán tükröződött a narancssárga láng, ez adva varázslatot a helynek…
S mi, a fehér takaróval és párnákkal ellátott ágyon feküdtünk…ő hanyatt feküdt, én felette voltam.
Lassan kinyitotta lábait, én megcsókoltam őt.
Hevesen játszottunk nyelvünkkel…én felé hajoltam, karjaimmal megtámaszkodtam, és testem hozzáért az övéhez.
A csókból ajkaim lefelé vették az irányt…végigmentek a lány állán, rácsúsztak a nyakára, majd a kulcscsontját érintve, feljebb mentek a mellkasára…és a melleinél megálltak. Kinyitottam számat, a szegycsontjától kezdtem el csókolni a jobb melle felé haladva…ott a mellbimbóját gyöngéden számba vettem, ajkaimat rátapasztottam…nyelvemmel izgattam a meredező bimbót, körkörös mozdulatokkal lágyítva szívtam beljebb számba, majd engedtem ki…
Eközben pedig, a bal térdét simogattam…onnantól kezdve, a combjának belső részét tettem libabőrössé, hogy mutató- és középső ujjammal végigsimítottam rajta…elértem a lába közti hajlatot..de mielőtt beindultam volna, felsiklottam a csípőjére.
Szisszent egyet, és vörösen duzzadó ajkaiba harapott.
Számat a másik mellbimbójára helyeztem, de ott csak felsőajkammal érintgettem bimbója tetejét.
És hirtelen tenyeremmel megsimítottam nemi szervét, amitől egy nagy nyögés hagyta el száját. Ekkor már patakzott a nedvességtől, s ujjamat lassan belefúrtam hüvelyébe. Megforgattam benne, néha be is hajlítottam, tágítva így hüvelyének falát…
Kihúztam a nedvtől átázott ujjam, dörzsöltem a kemény csiklóját…majd újra visszadugtam, de most egy másik ujjammal együtt
Átkaroltam a vállát, és megcsókoltam száját. Teste remegett az ujjazás közben. Férfiasságom eközben lábán feküdt, de már az is csillogott a váladéktól. És ő, kezével dörzsölgette makkomat; én is hangosan sóhajtoztam…
Kihúztam az ujjam, ő levette kezét farkamról.
Szemébe néztem; mindketten égtünk a vágytól. Megpusziltam orrát, ő édesen elkuncogta magát. Csípőmet lejjebb engedtem, ő teljesen széttárta lábait…farkammal kicsit érintettem hüvelyének bejáratát, majd mikor rendesen elhelyeztem, egy mozdulattal betoltam álló nemi szervem, az ő nedves puncijába.
Együtt nyögtünk fel. Kicsit kijjebb húztam, aztán beljebb raktam újra…
Farkam érezte, hogy körbe fonja a nedves női szerv. Kezemmel morzsolgattam melleit, lehelgettem számmal a nyakát.
Az ágy ritmusra süppedt be a szeretkező pár alatt…a szoba megtelt a kényeztető hangokkal és nyögésekkel. A borospoháron visszatükröződve jelent meg a két, misszionárius pózban egymást kielégítő alak…
A lány nyögött, és érezte, hogy itt a csúcs: egy halk sikoly jött ki torkán, izmai megfeszültek…és puncija is ráfeszült a fiú farkára, és ez olyan érzést keltett, hogy a fiú is elélvezett. Együtt jutottak el az orgazmusig, egymás karjában váltak végleg eggyé…
A fiú belespriccelt a lányba, akinek e csiklandós érzéstől még egyszer befeszültek ajkai, és kicsapódott a nedve a fiú heréjére, majd a takaróra.
…és egy újabb jelenetvágás.



A lány már a fiú karjaiban alszik, a villany le van kapcsolva, az alkoholos üveg üres. 
A lány már lefürdött, mégis, puncija enyhén nedves. Talán e heves aktustól még mindig forró a vére, vagy az is lehet, hogy erotikus álmai vannak…
A fiú pénisze lekonyulva van odaszorítva a lány fenekéhez.
A holdfény. Igen, az a holdfény, ami az előbb (pontosabban 4 órája) még a lubickoló meztelen figurákat világította meg, besütött a szoba ablakán.
Gondolkodtam, hogy hogyan is lehetne befejezni ezt a fülledt erotikával teletömt történetet…de talán, az megteszi, ha elképzeled ezt utolsó képnek:
A két tizenéves csendben pihent meg a holdfénnyel bevilágított szobában, a zárt ablak és ajtó miatt pedig a levegő tele volt még erotikával és szenvedéllyel.
 
Hozzászólások
Deakjanika ·
Nagyon de nagyon jó írás.
BGáborM ·
Köszii! ☺

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: