Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Hol nem volt...

A vízen minta lángoszlopok lebegtek volna. Narancssárga volt az este, kovácsoltvas lámpák fénye bevilágította a vár előtt kanyarodó folyót. A leeresztett hídon egy egyszerű, sötét köpenybe burkolózott alak haladt át, fején csuklyával. A kezén megvillant egy pecsétgyűrű.

Pár órával később a palota konyhájának oldalában elfojtott sikítás hallatszott. A szakácsné, akinek szállása a konyha mellett volt, feltépte a konyha ablakát, és kihajolt a sötétbe.
-Marie! – kiáltotta. – Te vagy az?
Motoszkálás.
-Ki jár ott?
-Csak egy béka ráugrott a lábamra, jól vagyok! – válaszolt egy arcnélküli hang.
-Minek mászkálsz kinn ilyenkor? – zsémbelt a szakácsnő.
Némileg csalódott volt, lélekben már felkészült arra, hogy valami izgalmas esemény tanúja lehet. Ehelyett csak ez a leány ügyetlenkedik megint. Nem egész tökéletes, az bizonyos, elég csak hallgatni, ahogy azon az idétlen nyelvén énekel. Az anyja valahonnan az Óperencián túlról jött, az tanított neki annyi furcsaságot. Legalábbis a szolgák ezt rebesgették.
-Csak kihoztam a maradékot Buksinak a Lakosztályból!
-Lehetne rá gondod korábban is, ilyenkor mászkálsz, halálra rémíted itt az embert!
-Bocsánat, máskor úgy csinálom, ahogy mondod!
Az ablak becsukódott.
Marie sóhajtott egyet. Lábai egészen elgyengültek. Minden erejét össze kellett szednie a válaszadáshoz, meg ahhoz, hogy leplezze izgalmát. Rejtélyes Darran mosolyogva hallgatta végig a párbeszédet.
-Ügyes voltál – mondta a lánynak, aki jól láthatóan nem tudott mit kezdeni a helyzettel, hogy itt áll vele szemben az Üveghegyen innen leghíresebb és hírhedtebb szerencsevadász, aki diplomata és szélhámos egyszerre, és bejárása van a királyi udvarokba, ahol ki tudja, milyen kisasszonyokkal, ne adj isten, királykisasszonyokkal enyeleg.
-Uram, miért nem a palotába ment? – kérdezte Marie.
-Holnap teszem tiszteletemet a Tanács előtt.
-Ha szól, hogy korábban érkezett, biztosítanak szállást. Esetleg szólhatok Csiribi asszonyságnak, hogy intézkedjen, és akkor…
-Arra semmi szükség – mondta a férfi, miközben a lány derekára tette a kezét.
-Itt akar aludni? – kérdezte csodálkozva Marie, egyrészt az érintés miatt, amitől kellemes bizsergés áradt szét a testében, másrészt azért, mert meglehetősen képtelen gondolatnak tűnt, hogy a szolgák folyosóján magas rangú vendégnek nyissanak ki szobát. – Az itteni szobák nem uraságod ízlésének megfelelőek.
-Olyan jól ismered az én ízlésemet? – a férfi egy gondolatnyival lejjebb csúsztatta a kezét.
-Nem… én csak hallottam … -  a lány elharapta  a mondatot, mert nem tudta, hogy Rejtélyes Darran hogyan viszonyul a róla szóló pletykákhoz, meg ahhoz, hogy sokan (főleg az irigyei) piperkőc ficsúrnak tartják. Valóban sokat bolondozott azzal, hogy a szép holmik iránti rajongását nem rejtette véka alá. Élvezte a finom szövetből készült ruhákat, szemet gyönyörködtető műremekeket, és a bájos nőket. Igen, ez is köztudott volt.
-Ne higgy annak, amit rólam hallasz. Inkább győződj meg róla magad – Darran finoman, de határozottan végigsimított a lány fenekén, akinek zavara egyre nőtt.
-Értem, uram, úgy lesz.
-Helyes. Akkor mutasd a szobámat.
-Intézkedek, felkeltem a szakácsnét legalább, hogy…
-Arra semmi szükség. Nem szeretném, hogy tudják, hogy itt szálltam meg. De te ügyesen titkolózol, nem igaz?
Marie elpirult. Úgy érezte, hogy a férfi belelát a fejébe, és látja, hogy Áronnal miket műveltek a kamrában. Furcsa volt most Áronra gondolni, ez a férfi itt, aki percek óta bűvöli, teljesen más volt, mint a kertészfiú. Valahogy nem érezte most bűnnek, hogy nem tiltakozik a simogatás ellen, se kedve, se ereje nem volt ahhoz a csiklandós viháncoláshoz, ami a fiújával való szeretkezéseket előzte meg. Először mindig húzódozni szokott, meg szóban tiltakozni. Akkor is így volt ez, az első alkalommal. Ketten voltak a hatalmas királyi kamrában, már napok óta érezhető volt, hogy játékaik rövidesen el fognak mélyülni. Szekálták egymást, azt mondta Áronnak, hogy nem volt elég csípős a paprika, amit előző nap vitt neki a fiú a konyhára.
-Nem elég csípős? – kérdezte a fiú. – Na, várj csak! Ha csak a csípés hiányzik!
A derekába csípett, amitől Marie akkorát ugrott, hogy a krumplikból álló halom leomlott.
A fiú csiklandozta, csipkedte, fogdosta, ő meg hátrált, menekült előle, amíg Áron sarokba szorította, és megcsókolta.
- Nyertem – mondta zihálva. – Térdelj le!
- Még mit nem! – nevetett Marie, de tetszett neki a dolog.
- Nekem így is jó – mondta a fiú és megfordította a lányt, hogy arccal a mögötte lévő polc fele nézzen. – Csak bírj kapaszkodni. Jó sokáig megvárattál.
- És a következmények? – kérdezte a lány.
- Mindjárt meglátod – mondta Áron, és felhajtotta a szoknyát majd egy mozdulattal lehúzta Marie alsóneműjét. Türelmetlenül dugta be két ujját, inkább csak azért, hogy ellenőrizze, elég nedves-e a lány. Nem kellett csalódnia, Marie ugyanúgy felizgult, mint ő.
Határozott mozdulattal nyomult belé. Csak úgy potyogtak a polcról az almák.

Más volt.  Teljesen. Ezzel a férfival, itt és most nem volt kedve dacoskodni, se kéretni magát.
-Nos? – riasztotta fel Darran hangja.
-Elnézést, uram…
-Akkor megmutatod a szobámat? – kérdezte a férfi, egy lépést hátrálva, s elengedve a lány testét.
-Ahogy parancsolja, uram.
-Nem parancsolok, csak udvariasan kérek. Mutasd, kérlek, hol szállhatok meg ma éjjel!
-Kövessen, uram.
Hozzászólások
Marokfegyver ·
Érdekes mese.

BeFree ·
Lesz folytatás?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: