Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Hivatlan vendég 3. fejezet

3 . fejezet
Találkozás

- Ki lehet az ? – néztem kérdőn Raffaellre .
- Nem tudom,ki lehet az ? . . . Heehee . . .
- Miért nevetsz ?
- Ha az a vén pasi az , virággal a kezében , megnézem anyuék arcát ,amikor bemutatod nekik !
- Ha ez a helyzet . . . Ne számíts rám ! De nem hinném , hogy húsz évesnél idősebb lenne . . .
- Miből gondolod ?
- Megérzés .
- Elnézést ! – vettem észre a pingvin-pofát mellettem mosolyogva – Önök a Heidrich testvérek ?
- Igen , vagyunk ! – válaszoltam gyorsabban , mint a bátyám .
- Örvendek ! A nevem Constantin !
- Nem veszünk semmit !
- Nem arról van szó . . .
- Rozetta !
- Rozetta kisasszony ! Én és ifjú gazdám , gróf Ciel White , azért vagyunk itt , mert azt az információt kaptuk , hogy Önök lesznek segítségünkre itt tartózkodásunk ideje alatt .
- Úgy tudtuk , hogy csak egy személy fog jönni .
- Elnézést , amiért nem szóltunk előre , de az uram nem megy sehova nélkülem .
- És a Töpszli miért nem dugja ide az orrát ?
- Rozetta ! Ne legyél ennyire neveletlen ! – szólt rám Raffaell .
- Semmi gond . –mondta Constantin – Végül is , én csak egy komornyik vagyok . Az ifjú úr túlságosan fáradt , ezért nem akar energiát feleslegesen pazarolni .
- Értem . . . Akkor , néhány dolgot egyeztetnünk kell . A szüleim úgy kell tudják , hogy Ciel a barátom és eddig távkapcsolatban éltünk . Te ki is legyél ? . . . A bátyja ! Te a bátyja leszel , és majd azt mondjuk , hogy azért , mert nem akartad egyedül hagyni a drága kisöcséd ! Miattatok lógunk az iskolából és fogunk hazudni a szüleinknek . . .
- Elnézést kérünk a kellemetlenség miatt !
- Úgy beszélsz , mint egy ügyvéd !
- Rozetta ! Túl lépsz a célon ! – mordult rám Raffaell – Elnézést a húgom viselkedése miatt . . . Kicsit későn szóltam neki erről az egészről és ezért egy picit morcos .
- Semmi gond . –mondta mosolyogva , mint mindig , Raffaell .
- Constantin ! – kiáltotta a furcsa ruhás fiú .
Csak ekkor néztem meg jobban a két idegent  .  Constantin magas , vékony , vajszőke hajú és gyönyörű kék szemű volt . Ciel alacsonyabb volt jóval ,mint Constantin ,de nálam magasabb volt .Hosszúkás kékes-fekete haja volt,fehér bőre,mély-tengerkék szeme .Két fülbevaló ékesítette két fülét ,amik tökéletesen illettek a szemeihez .Tetszett Ciel hangja;kissé gyerekes,de mégis,minden szava biztos volt .
- Rozetta ,ne bambulj!- súgta oda nekem Raffaell.
- Mi van? - pirultam el.
Constantin hozta a csomagokat, Ciel pedig jött előtte.
- Köszönöm ,kisasszony! - hajolt le előttem Ciel .
- Hagyjuk ezt a régimódi ismerkedést!A nevem Rozetta Heidrich .
- Örvendek !A nevem Ciel White !
- Értem .Ő itt a bátyám, Raffaell . Nos,nem kezdem azonnal a kérdéseimmel ezt a kapcsolatot .Van ennél nagyobb gondunk is!Mivel szüleinknek nem mondhatjuk azt,hogy két idegen fog megszállni nálunk .Ezért azt fogjuk mondani,hogy te a barátom vagy és,hogy eddig távkapcsolatunk volt .A…komornyikod…a bátyádként fog bemutatkozni!Remélem,hogy ez nem lesz gond,mert másképp nem tudunk szállást biztosítani.
- Rendben,így is jó.
- Akkor,most hazamegyünk,mert az iskolába nem vihetünk benneteket ennyi csomaggal!Otthon megvárjuk anyut és aput és majd bemutatlak…Egy kérdésem mégis csak lenne:hány évesek vagytok?
-  Én tizenöt éves vagyok, Constantin pedig huszonhárom.
-  És a szüleitek hol vannak?Ti miért jöttetek ide és miért egy szekta segítségét kértétek?
-  Csak egy kérdésről volt szó…- mosolyodott el Ciel ravaszul.
Folytatások
2548
Ez az utolsó előtti fejezet, s bár már rég megírtam a történetet, szinte én is izgulok a vége miatt!
3046
Miután elmentem Ciel ,,palotájából" Alexanderhez, vegyes érzések zavartak össze: szomorú voltam Ciel miatt, izgatott Alexander miatt… És féltem szüleim büntetésétől, ami szigorúnak ígérkezett. De tudtam, mindent megérdemlek...
3443
Rozetta bátyja miatt kerül kellemetlen helyzetbe, ám a kellemetlen helyzetből még kellemetlenebb lesz. És a dolgok csak tovább romlanak.
3030
Szerettem ezt a fejezetet... Azt írhattam,amit csak akartam:).
3284
Csak most látom magam is,a kislányos történetből mit alkottam.Hát...Ez van,ha szabadlábon van a fantáziám.:)
Előző részek
4531
- Mi történt?! – kérdeztem, szinte sírva.
- Segítened kell! – mondta zaklatottan Raffaell.
- Miben? Mondd, mi történt? Bajba kerültél?
- Igen, mondhatjuk így is...
- Nem értem! Mondd el, hogy mi történt!
- Néhány hónapja megtetszett egy lány... Kihívást jelentett, nem adta magát túl könnyen. Sikerült baráti kapcsolatba lépni vele, és már majdnem a barátnőm is lett, amikor kiderült, hogy egy olyan... társaságnak a tagja, amelynek belső szabályai vannak....
3602
A nevem Rozetta... Régi név, nagymamám választotta számomra, mivel nagyon szerette a rozettákat nézni. Tizenöt éves vagyok... Van egy bátyám, Raffaell. Raffaell szőke hajú, fekete melír csíkokkal. Magas és vékony. Irigylem a zöld szemeit... Ha a szemébe nézel, attól félsz, elveszel a végtelen mélyzöldben. Én nem vagyok ennyire különleges... Félhosszú, barna hajam nem tűnik ki a tömegből, magasságom és testalkatom is ,,csak” átlagos. Az én szemem sötét, tengerkék... Talán, ez az egyetlen,...
Hasonló történetek
4710
Eva letette a kagylót, majd kiment a fürdőbe és megmosta az arcát. Aztán leült a hálószobába vezető lépcsőre.
- Legalább egy üveg konyakot hagyhattál volna nekem! - gondolta. Nem gyújtott villanyt, csak ült ott fáradtan, és az agya teljesen üres vol...
4407
- Nem, sőt legyen szíves a feleségemnek se szóljon, hogy itt jártam. Meg akarom lepni.
Elővette a legcsábosabb mosolyát és egy húszdollárost csúsztatott a pultra, majd távozott. Beült egy gondolába, és a főtérre vitette magát. Beült a vendéglőbe, és szép komótosan megebédelt. A mosdóba kimenés ürügyén alaposan körülnézet...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Marokfegyver ·
A mércét pedig annál jóval magasabbra helyezd, minthogy minden mondat "szabályos legyen" - egyébként nincsenek is kőbevésett mondatok szerencsére, mert akkor csupa unalmas és egymásra hasonlító művek születnének -, inkább őrizd meg a fantáziádat, amivel nem biztos, hogy rendelkeznek mindazok, akik szerintük szabályos mondatokat alkotnak...

AliceWhite ·
Kedves nedudki!
Megprobaltam ujrairni a regenyt...Teljesen megvaltozott minden...Jo is lett volna,de nem volt meg benne az a felkapo valami,amit ebben a verzioban erzek...Unalmassa valt,mikozben irtam...En magam untam az egeszet...Nem tudom,hogy fogom ujrairni...Tobb lesz ez 1 honapnal...
Kedves Marokfegyver!
Neked pedig koszonom,hogy folyton kiallsz mellettem es az irasom mellett,bar tenyleg egy eleg ...gyenge kis iras...Igyekszem javitani,es majd a te velemenyedet is varom az uj feldolgozasrol!
nedudki ·
Anita azt írta, minden megoldás lehetséges.
Fogadd el az ajánlatát, és észre fogjuk venni, ha feltöltöd ide.
Azon azért gondolkodj el, hogy az általad észlelt unalom nem annak a következménye-e, hogy a javítással párhuzamosan ráéreztél arra, ami a kifogásolt szövegrészekre vonatkozik, és ettől érezted te is hibásnak az egészet. Küzdj meg vele! Ne hagyd, hogy pár vacak mondat lebirkózzon!
Jó munkát!
AliceWhite ·
Igen,azt hiszem,elfogadom az ajanlatot.Koszonom a buzditast es nem hagyom,hogy ez a par mondtat kifogjon rajtam...Csupan kell valami,ami segit elinditani,de azutan jo lesz!Koszonom szepen neked!
(es Anitanak is,persze a felajanlast)
szerenella ·
Tanulni ne felejts el! Az a legfontosabb!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: