Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Hivatlan vendég 13. fejezet

13. fejezet
Az ok


Ciel mellett maradtam, amíg teljesen álomba nem merült, de amikor el akartam menni, mindig felébredt és megfogta a kezem.
- Mondjak egy mesét? - kérdezte Ciel halk, elhaló hangon.
- Mondd. - Bólintottam, gondolván, hogy majd elalszik
- Jól van. Jól figyelj… Hallottál már a hírhedt Hasfelmetsző Jack- ről, igaz? Soha nem kapták el és most is csak találgatni tudnak, hogy ki lehetett az… Öt nőt tulajdonítottak az ő áldozatának… De többen is lehettek . Az akkori Scotland Yard arra a következtetésre jutott, hogy ez a bizonyos Hasfelmetsző Jack, vagy Jack the Ripper sebészi tudással rendelkezett, mivel áldozatain a vágások erre utaltak…Tudod, mi volt a szüleim foglalkozása, azon kívül, hogy gróf és grófné? Nem, igaz? Apukám és anyukám is sebészek voltak. Tizenkettedik születésnapomon tudod, mi volt az ajándékom? A Scotland Yard kopogtatott a palotánk kapuján és elvitték a szüleimet. Milyen váddal? A szüleim Hasfelmetsző Jack- et utánozva öltek meg több tíz embert… Huszonötöt vallottak be. Az is kiderült, hogy anyám meddő volt. Tudod, hogy ez mit jelentett? Hogy én nem voltam az ő gyermekük…
Azt derítettem ki, hogy utolsó áldozataik egy fiatal, papírok nélküli romániai pár volt. A nő, vagyis az igazi anyám terhes volt velem. A kilencedik hónapban…
Amikor a grófnő, vagyis az ál- anyám a fiatal nő méhébe metszett, azt hitte, én is meghaltam. De tévedett. Éltem. És vagy az anyai ösztön, vagy az ördög súgta neki azt, hogy engem meg kell védenie. Ekkor maradtak abba a gyilkosságok. Nem panaszkodhatok, mindenem megvolt egész életemben. Csak a szégyen miatt gyűlölöm White grófot és grófnét, akiket tetteik miatt kivégeztek. Azért vagyok itt, hogy bátyámat megkeressem. Igen, van egy bátyám; ezt a bonc- orvos állapította meg. Nem tudom, hogy mennyi idős lehet, vagy hogy néz ki. Ebben van a segítségemre Constantin és az itteni rendőrség. Meg kell találnom a bátyámat!


Ledöbbentem. Nem tudtam eldönteni, hogy Ciel a láz miatt beszél félre, vagy a láz miatt mond-e igazat. Közben, Ciel is elaludt. És azt hiszem… engem is magával vitt Álom-világba, mert nem maradt meg semmi arról az estéről az emlékeimben, csupán a sötétség.

Folytatások
2546
Ez az utolsó előtti fejezet, s bár már rég megírtam a történetet, szinte én is izgulok a vége miatt!
3044
Miután elmentem Ciel ,,palotájából" Alexanderhez, vegyes érzések zavartak össze: szomorú voltam Ciel miatt, izgatott Alexander miatt… És féltem szüleim büntetésétől, ami szigorúnak ígérkezett. De tudtam, mindent megérdemlek...
3439
Rozetta bátyja miatt kerül kellemetlen helyzetbe, ám a kellemetlen helyzetből még kellemetlenebb lesz. És a dolgok csak tovább romlanak.
3029
Szerettem ezt a fejezetet... Azt írhattam,amit csak akartam:).
3283
Csak most látom magam is,a kislányos történetből mit alkottam.Hát...Ez van,ha szabadlábon van a fantáziám.:)
Előző részek
2581
Megragadtam Izolda kezét, és kiráncigáltam a szobából, becsukva magunk után az ajtót.
- Te lány! - mondtam mérgesen. - Ha neked van egy kapcsolatod, miért… Ciellel mit akarsz?!
- Miért húztad annyira fel magad? - nyújtotta ki a nyelvét Izolda. - Csak meg akartam bizonyosodni valamiről, amit már tudtam… Érdekes és vicces volt nézni, ahogyan vigyáztál arra, hogy én és Ciel véletlenül se kerüljünk túl közel… Csak arra vártam, hogy végre rám szólj. Tudom, hogy mit jelent neked...
3354
Mnos,ez egy kislány által írt történet,tele hibával és botlással.Ne várj tőle ,,világmegváltóhúdecsodás" történetet.Nem annak szántam.Kis képzelgés árán tört ki a tollamon keresztül,s segített rájönnöm:ennél jobbat is tudok! Emelett,el lehet olvasni,a kritikákat szívesen várom.
2567
Kinyitottam a szemem. Rengeteg endőr volt mindenhol. Ciel és Constantin is előttünk állt. A fiút a földről állították fel, a válla véres volt.
- Mi történt? - kérdeztem remegő hangon.
- Utánam jöttél az iskolába, igaz? Már ismernélek? Jól gondoltad, e miatt az ügy miatt maradtam, de más dolgom is volt a rendőrséggel. A bizonyítékokat ismét áttanulmányoztuk és rájöttünk, hogy a testet el kellett vinni a szemetesig valahogyan… A kezében nem vihette el senki, az túl feltűnő...
3752
– Szóval, itt vagytok! - állt meg apa előttünk. - Várom a magyarázatokat, hogy miért lógtatok egy szó nélkül az iskolából?
- Én is kíváncsi vagyok! - csatlakozott anyu is. -A matek tanár úr azzal a hírrel hívott fel minket, hogy mindketten szó nélkül eljöttetek az óráról.
- Az a helyzet, hogy… - akarta kezdeni Raffaell, de a szavába vágtam, mint mindig.
- Anyu... apu… Az egész az én hibám!
- Várjuk a magyarázatod! - nézett rám anya a zöld szemeivel.
- Három...
2989
A történet másolása az irónő tudomása és engedélye nélkül tilos!
Hasonló történetek
4403
- Nem, sőt legyen szíves a feleségemnek se szóljon, hogy itt jártam. Meg akarom lepni.
Elővette a legcsábosabb mosolyát és egy húszdollárost csúsztatott a pultra, majd távozott. Beült egy gondolába, és a főtérre vitette magát. Beült a vendéglőbe, és szép komótosan megebédelt. A mosdóba kimenés ürügyén alaposan körülnézet...
7771
Eva boldogan nyugtázta az üzenetet. Hát nem hiába jött ide. Felment a lakosztályba, beült egy kád, forró vízbe, majd mikor már teljesen átjárta a jótékony meleg, felfrissülve ült le a fésülködő asztalhoz, hogy végre ismét igazi nőt varázsoljon magából...
Hozzászólások
További hozzászólások »
nagyaniko ·
:heart:

szerenella ·
Nagyon rövid lett, de izgalmas. Gratula!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: