Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Hivatásos Kalandor

Kézcsók! Először is had gratuláljak mind az íróknak, mind a kritikusoknak. Bár mindkettőben vannak fantáziadús túlkapások, amit nagyon nem értek. Írásom célja a fantázia működéséért felelős hormon túltermelődéséből adódik, onnantól kezdve, hogy: az eddig szűz lányt leszopattam, majd megdugtam, de ezután megkért kúrjam seggbe is, mert ez még kell neki, a 10 perces taxi úton 3-szor megdugtam, 2-szer élveztem a seggébe, majd leszopott-ig.
Ezen felbuzdulva döntöttem úgy, megpróbálom megírni azt amit remélem eddig senki nem próbált: szánt szándékkal akarom elkövetni a legképtelenebb, legrosszabb sztorit, stilizálva, némi fanyar humorral. Nem tudom mennyire vevő rá a közönség, de arra kérlek benneteket, ha valaki mégis a pontozásra vetemedne, a történetet fordítva rangsoroljátok, minél rosszabb annál több pontot kapjék.

16 éves srác vagyok. Egy fülledt nyári napon a cuccaimat pakolgatom, amit agy Karib tengeri útra viszek magammal. Minden megvan, zokni, gatya, fogkefe miegymás. Örömmel pakolom a dolgaimat a zsákba, de a végén szembesülnöm kell az ellenkezést nem tűrő ténnyel: nem fér be minden. Végül itthon maradt az esőkabát, gyógyszeres csomag, kis kaja: elvégre is csak kell a hely a guminak meg a szado cuccoknak.

Másnap reggel: reptér, ellenőrzés. Hihetetlen melle volt a csajnak, aki megnézte az útlevelem. Egy-két pöttyintés a gépbe, majd visszaadta a passomat. Nyúltam érte, de nem engedte el. Hatalmas barna boci szemével az enyémbe nézett, majd rám kacsintott. Azonnal éreztem, a farkam már tettre kész. De sajnos sietnem kellett a beszállással. Továbbmentem. Már messziről kiszúrtam a detektorkapunál álló istennőt, ahol mellékesen nekem is át kellett mennem. A sor gyorsan haladt, én mindvégig Őt néztem, formás melleit, gömbölyű popsiját. Sorra kerültem. Valami érthetetlen oknál fogva megszólalt a detektor, (talán a zsebemben maradt kulcscsomó miatt, fene se tudja) mire Ő kedvesen hozzám lépet és az elnézésemet kérte a következő kényszermotozás miatt.

Egy pici szobába vitt, ahol furcsa módon mintha nagyobbnak tűnt volna a melle, ami a farkamat természetesen nem hagyta hidegen. Azt kérte emeljem fel a két karom, majd közel lépet. Annyira közel, hogy felül kigombolt blúza teljesen láttatni engedte gyönyörű barna kebleit. A farkam már úgy, de úgy állt, hogy nagyon. Elkezdte taperolni a felső testem, amit azt hiszem ők motozásnak hívnak. Annyira jól csinálta, hogy nem kellett sok és elélveztem. Ezt ő is észre vette és egy kaján mosoly kíséretével lehúzta a gatyám, és a már újra harcra kész szerszámommal játszani kezdett. Ezt már én sem hagytam szó nélkül, letéptem a ruháját, hogy rögtön elélvezett, aztán megbasztam, kinyaltam, leszopattam. Ha jól számoltam neki 5-ször, nekem csak 3-szor volt jó. Sajnálom, kicsit nehezen ébredő típus vagyok.

A légifolyosó végén már ott csüngött a hatalmas gép, ami csak rám várt. Az ajtóban egy alacsony gazellatestű légies kisasszony várt(hangsúlyoznám, hogy csak rám - hogy ez volt a munkája, azt most talán hagyjuk). Míg Ő a boarding passomat ellenőrizte, én a mellét és fenekét vettem górcső alá, majd az eredményt mindketten elégedett mosollyal nyugtáztuk. Míg Ő egy ajtó fele suhintotta a kezét én a feneke felé tereltem az enyémet, igazolandó a "baszni akarok veled" nézését. Jól gondoltam! A hatás nem maradt el, popsiját alaposan kinyomta és átváltott a "lesz még ennek folytatása, baby" nézésre. Mondanom se kell, a gyéróm már megint nem fért a bőrébe! Kíváncsian vártam a folytatást, de mielőtt beléptem az ajtón kis kézipoggyászomat dudorodó nadrágom elé helyeztem, elkerülve ezzel a kínos helyzetet, hogy egy repülőgépnyi utas megtudja, ráizgultam a kis stewardesre.

Belépve az ajtón szembesülnöm kellett a ténnyel, hogy rossz nőre tettem a célt: itt állt előttem egy még istenibb istennő, labda kerekségű seggel, hosszú fekete hajjal, és a melle? Hihetetlen nagy, hihetetlen kerek és hihetetlen formás. A farkam pedig hihetetlenül állt még mindig. Int hátra, arra van a helyem. Picsába, álló fasszal gyötörjek át a gépen? De nini! Egy üdítő és figyelemre méltó részlet: kis 25 éves szoknyás leányzó ügykezel a csomagjával, de sehogyan sem bír vele, ezért leteszi a földre, és amolyan lányos lehajolással folytatja tovább. Ez kellett az én gyötrődő faszomnak épp: a szoknya, már ha annak lehet nevezni e piciny ruhadarabot, mindent megmutatott a lány bársonyos, rózsaszín öléből.

Cseppnyi hamburgerként mosolygott rám, mintha hívogatna: érints meg! Alig bírtam sok megpróbáltatáson átesett faszommal mikor a lány egyszer csak felugrott, megfordult és rám nézett, majd mondta, hogy az elnézésemet kéri és már enged is. Csodás rémületemből felocsúdva álltomban elindultam, és csak a jó Isten a megmondhatója miért, de a lány nem ült le, hanem hasát a szék oldalának nyomva engedett nekem utat. Farkam előtt(ami természetszerűleg most is állt) a táskám, előttem pedig a lány, ahogy fenekét kinyomva várta elhaladtomat. Kéjsóvár agyam nem tudta kihagyni a helyzetet, hisz már vagy 15 perce még csak nem is láttam pinát! Ahogy oldalaztam el mellette, a táskát tartó kézzel észrevétlenül benyúltam a szoknyája alá és megérintettem a már teljesen nedves pináját, sőt még arra is volt időm, hogy benyúljak neki! Bevallom, nagyon élveztem a helyzetet, hogy bárki megláthat, de sajnos nem volt több időm, tovább kellett kászálódnom. Ahogy kezem kicsusszant nedves barlangjából, megborzongott. Azt hiszem elélvezett. Hálás arccal nyugtázta a merész akciómat.

Megtaláltam a helyem, lecuccoltam, öv bekapcs, gép felszáll, fasz lekonyul. Végre. Kis idő elteltével a gazellatestű kiment a WC-re, kis fejbiccentéssel jelezve, hogy igényt tart nagybecsű szolgálataimra. Gondolhatjátok, nekem se kellett kétszer biccenteni, még rendesen fel sem izgult máris be voltunk zárkózva egy kabinba. Egy halálos beteg nimfomán gyorsaságával vetette rám magát: egy forró csókban olvadtunk eggyé, miközben vadállatként téptük egymásról a ruhákat. Érzéki ajkairól átsiklottam a nyakára, majd szép lassan gyönyörű, ágaskodó kis halmait kezdtem csókolgatni, amit halk nyögésekkel nyugtázott. Biztos jó volt neki, bár nem tudom, nem kérdeztem. Gondolom, kedves olvasóm, farkam állagáról már szót sem kell ejtsek: persze, hogy állt. Ezután felültettem a WC-re és combja belsejét kezdtem nyalni, míg elcsukló hangon, könyörgött: érintsem meg a punciját. Nyelvemmel lentről felfele végignyaltam, melyet heves rángatózás majd görcsbeállt test követett.

Már kezdtem megijedni, mert vagy 10 percig meg sem moccant, mikor nagy lendülettel felült, kéjrudamat (mely természetesen, mint a beton) a szájába vette, és úgy el kezdett szopni, mint akit megmérgeztek és csak azért küzd, hogy halála előtt még be tudja fejezni amit elkezdett. Hát neki sikerült. Bár ideje lett volna elég, legalábbis míg a gép le nem száll. Na de jó volt ez így is. Úgy tele pumpáltam a száját, hogy nem győzte nyelni, jutott belőle mindenhova: az üllőkére, a falra, a tükörre, a kilincsre sőt, amire egy kicsit büszke is vagyok: kapott a lámpa is. Őszinte és hálás megbecsülésem jeléül barackot nyomtam kis buksijára, amit egy mosollyal köszönt meg. Szeméből láttam, hogy akarja már a következőt és mivel máris állt a faszom, jól a pinájába élveztem, köszönetképpen újra leszopott, majd azt mondta szeretné ha a popsijába is csorgatnék egy kis hazait. Igazi úriember, (akinek áll a fasza), nem tud ellenállni egy hölgy kérésének, és teleraktam hátulról. Még be sem fejeztem, valaki kopogtat.

Kéjes nyögésekkel nyugtáztam a dolgot, majd kiderült, szolgálatra jelentkezik a másik légikisasszony is. Mivel bennem még volt erő, időnk is volt, gondoltam miért is ne elégíthetném ki ezt a jámbor teremtést is. A két hölgy helyet cserélt a kabinban, egy kis ismerkedési csók, aztán jöhetett a többi - ja és a faszom még mindig állt. Gyorsan megfordítottam, mire elélvezett, aztán levetkőztettem mire újra elélvezett, aztán úgy, de úgy megdugtam, hogy már meg is érkeztünk uticélunk végéhez.

Kedves olvasó engedd meg, hogy ne pazaroljam a tentát és papert olyan érdektelen dolgokra, hogy elmeséljem a szállodáig vezető utat, melyen 2-szer leszopattam, és 3-szor a a pinájába élveztem egy 14 éves kis tai lánykának. Gondolom téged sem érdekel ilyen kétes igényű laza szexualitással átitatott iromány. Már csak azért sem, mert veled együtt még én sem gondoltam ekkor, hogy az alábbiakban elmesélt történet csak a jéghegy csúcsát karcolgatja.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Hesz2 ·
Hát ez zseniális... a kedvencem a vége volt.. de mégis a legjobb az volt ahogy a két légi kisasszony helyet cserélt... komolyan mondom kalap emelés az írónak:)

Kékszemü ·
Azt kell mondjam, amíg ezt olvastam a munkahelyemen, 2× mentem el. Plusz az összes kolléganőm megvolt! Annyira tuti ez az írás! :smile: :smile:
Vera ·
:DDDDD

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: