Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Hirtelen vágyak

Gyönyörűen sütött a nap, amikor reggel kilépett az ajtón. Észrevette már, ahogy az öregasszony a kerítésen át integet, de tudta most nem állhat meg, rohannia kell. Átintegetett hát:
- Majd délután beszólok, el vagyunk késve!

Majd robogott is és egész nap 1000 dolga volt. Alig várta azonban a délutánt, amikor végre élvezheti a nyarat. Amióta elköltözött Dél-Franciaországba, igen megváltozott az élet. Élvezte az emberek nyitottságát, jó kedvét és persze nem utolsó sorban az időjárást, a rengeteg napsütést... Délután már hazafelé tartott, amikor megállt a falu közepén, hogy pár dolgot még elintézzen. Nagyon szeretett itt sétálni. A platánfákkal teli tér, ahol mindig akadt pár golyózó, a kocsma, ahol mindig ülnek ismerősök. Az a szokás, hogy munka után itt hűsölnek a férfiak, öregek és fiatalok, felhajtanak egy pohár bort vagy pastist és megbeszélik a fontos dolgokat. Itt lehet a mesterembereket is megtalálni. Állnak a pultnál, vagy ülnek az üzlet előtt két sorban (mint a moziban) kitett székeken. Most sietett. Könnyű, virágos nyári ruhája, szinte repült utána. Ahogy kilépett a péktől, érezte, valaki nézi. Felpillantott és érezte, a másik tekintet fogva tartja. A férfi támasztotta a falat a kocsmánál, míg a többiek, akikkel társalgott ültek. Haja kicsit kócos volt, egy pólóban és farmerban álldogált.

A nőnek gyorsabban vert a szíve, fogva tartotta a zöld szempár, majd érezte amint ez a tekintet finoman vadászútra indul testén, szinte leemelve róla a ruhát, idomait fürkészve.
Nagyon zavarba jött, elszokott már ettől, nem 18 éves. De nagyon izgató, jóleső érzések kavarogtak benne. Sajnálta tán, hogy be kell ülnie az autóba, és mennie kell. Ilyen vonzalmat rég nem érzett, tényleg szívesen megismerte volna a férfit. Hazaért és indult a szomszédba, ahogy megígérte. Az öregasszony a konyhában volt.
- Jaj Évikém de örülök, hogy jössz! Képzeld, végre itthon van a fiam, át szeretnélek hívni ma estére, bemutatnálak, hisz olyan vagytok nekem, mint egy család. Bang!!!!!! Nagyot dobbant a szíve, észbe kapott! Hàt persze! A férfi! Látta már képeken, de nem ismerte meg a régi képek alapján. Ezért volt ismeretlen, mégis ismert mindenkit. Fotós és állandóan úton van. Ritkán jön el anyjához... Hát újra látni fogja... Szinte kiverte a víz, kipirult, nagyon izgatott lett.
- Tán a hétvégén kéne, most egyedül vagyok...
- Jó drágám, majd megbeszélem vele meddig marad...

Fordult volna ki, amikor motorzúgást hallott, a motor megállt a kapu előtt és a férfi pattant le róla, kaján vigyorral az arcán. Meglepődést mutatott. Ahogy befelé jött, mosolygott a nőre, huncutság tükröződött a szemében, salut mondott, majd édesanyjához ment és gyengéden megpuszilta. Bemutatkoztak egymásnak, kissé tán hosszabb ideig fogták egymás kezét, mint szokás, tekintetük izzott. Rövid udvarias csevej után elnézést kért, egy mosollyal az arcán amiből füllentés csillant, tusolnia kell, mert megy el este. A nő is hazament, felkavarodva kicsit, de örült, hogy mindjárt este, kialussza az egészet. Töltött egy pohár bort magának és kiült a ház elé, nézte az esti fényeket. Aztán elment, letusolt, sokáig csorgatta magára a hűvös vizet, jólesett lehűteni felforrósodott testét és lelkét, magára kapta könnyű kis hálóingjét bezárt majd ledőlt a kanapéra olvasni. El is bóbiskolt. Hangos kopogásra rázkódott össze... Ki lehet, aki nem csönget? Odament az ajtóhoz, és szokásával ellentétben szélesre tárta. Tán meg sem lepődött, amikor a férfit látta ott, kócosan, farmerban és lógó ingben... Kérdőn nézett rá, és beengedte...
- Szia- mondta a férfi. -Nem baj, hogy beugrottam? nevetett, és szeme végigszaladt a nő lenge öltözetèn...

A nő rém zavarban volt, nem szokott ilyen lengén mutatkozni, - Nem, éppen olvastam. Bocs egy pillanat magamra kapok valamit. Erre a férfi közelebb lépett, átölelte és csak nézte, nézte.... Érezte a farmernadrág kemény anyagát a bőrén. Érezte, hogy torkában ver a szíve, szinte hallotta, ahogy buzog az ér az ereiben. A férfi odahajolt, és megcsókolta. Megfordult körülöttük a világ, és innentől inkább csak történtek velük a dolgok semmint, hogy tudatosak lettek volna. Ismerkedtek egymással, ízekkel, illatokkal, színekkel, tapintásokkal, hangokkal fedezték fel egymást. A férfi végigsimította a nő testét először puha hálóingén keresztül, majd óvatosan a hálóing alá csúsztatta kezét és így ismerkedett az úgy kívánt testtel, a nő finom bőrével, testének már álmos, de még friss illatával. A nő egész teste megfeszült mikor a férfi csókja a nyaka tövét érte. Benyúlt az ing alá, végigsimította az izmokat, ismerkedett a szőrszálakkal a férfi mellkasán. Lassan gombolni kezdte az inget és érezte milyen csillapíthatatlan vágy járja át, mennyire szeretné a férfit teljesen felderíteni, testében érezni, minden izmával, porcikájával. Letolta a férfiról az inget, és finoman csókolgatni, nyalogatni kezdte annak vállát, nyakát, mellkasát.

Pillanatok alatt eltűnt róluk a ruha és már egész testükkel simultak egymáshoz. Bizsergető, csodás érzés volt ez. A férfi kutakodó keze a nő testének legeldugottabb zugait is bejárta, kíváncsian korbácsolta annak érzékeit alig várva, hogy a gyönyör oly árulkodó hangjait is hallhassa.... Amikor meghallotta a nő mély lélegzetét és megérezte, hogy az már nem ura testének, egy mélyről jövő hangos sóhaj elárulta, célhoz ért. Ez annyira felkorbácsolta érzékeit, hogy alig várta, hogy most már tényleg érezze a nőt, beléhatoljon, elmerüljön... A nő még kába volt, nem tudta hogy kerültek az ágyra, csak azt látta, ahogy fölè hajlik a férfi és megcsókolja. Újra könnyűnek èrezte magát, érezte milyen forró az arca és egész teste, és érezte, ahogy a férfi szemét róla le nem véve finoman de határozottan belé hatol...

Egy pillanatra megfeszültek az ismerkedés újszerűségétől, aztán egymásra mosolyogtak és elvesztek ösztöneik és vágyaik kavalkádjában. Mindketten a másikat akarták, és nem akarták elengedni. A férfi érezte milyen erősen fogva tartják, mennyire birtokolja a nőt, és nem akarta, hogy vége legyen a pillanatnak. Ösztöneik messzire repítették őket, és mikor megpihentek tovább kényeztették egymást az átélt percekért. De a nő már érezte, nagyon kívánja, hogy a férfit ismét magába rejthesse, ezt valószínűleg nem is tudta leplezni, hisz a férfi egy mozdulattal magára húzta és egy pillanat múlva újra magában érezhette a duzzadó vágyat...Először csak ismerkedett, élvezte ahogy a férfi kitölti, ahogy játszik vele, amilyen finoman egyre beljebb és beljebb tolakodik. Aztán csípője vad táncba kezdett, érezte a férfi tekintetét és csókjait a mellén, és ez egyre jobban korbácsolta szenvedélyét. Szorították egymás kezét a kimerevített pillanatban............

Nem tudta mi történhetett vele... Ilyen ellenállhatatlan vad szenvedélyt korábban még sosem érzett. A zöld szemek pedig csak nevettek, a két erős kar átölelte és szorosan egymáshoz simulva ellepve őket az álom.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Pavlov ·
Nagy kár, hogy most 18 éves történetek jönnek elénk, feltölteni meg még mindig nem tudunk :( Kár, hogy elvesztjük az oldalt... :(
Dr. Stephen P. St.John ·
Akkor nem is strapálom magam újabb trténettel.

69Monica ·
A szenvedélyes kurva szexuális partnereket keres. Elsősorban (bármilyen életkorú) férfiakat keresek. Ha érdekli, írj nekem. - http://69sexual.site

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: