Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Hibák

Az asztal közepén égő gyertya fénye, átvilágítva a kristálypohárba öntött vörösboron, sejtelmes fénybe vonja arcod, és mosolyod. Mosolyogsz. Én is mosolygok – vissza rád, és apró baklövésemen, hogy magamra vállaltam a vacsora elkészítését. Lehet, hogy még odaégve, és teljesen elrontva is jobb lett volna, mint ez a kínai étel. De már nem tudjuk meg.

A rádióban lassú szám szól. A kedvenced. Zavartan felállok, és a kezem nyújtom - "gyere, táncoljunk". Kezed a tenyerembe csúsztatod, és elkísérlek pár lépéssel arrébb: a "táncparkettig". Átölelem a derekad, és magamhoz húzlak. Finoman átkulcsolod karjaid a nyakam fölött, és vállamra borulsz. Egy csöppet remegek. Sohasem tudtam táncolni, és bár végtelennek tűnik ez a pillanat, félek, most sem fogok megtanulni, hiába fogsz karjaidban - felszisszensz. Ugye nem a lábadra léptem?

Az ágyak meg vannak vetve. Szépen, ránc nélkül lehúzva. A paplan sötétkék, rajta apró, világos elefántokkal. Emlékszem, régen hogy szeretted. "Már nem vagyunk gyerekek" - hallom tőled, csöppnyi gúnnyal hangodban. "De vannak persze, akik nem változnak" - suttogod mosolyogva, majd finoman a homlokomra csapsz, így löksz hátra, az ágyra. Rám mászol, és megcsókolsz, majd eltűnünk a mély dunnák alatt.

A nap lágyan besüt az ablakon. Meztelenül ébredek, a takaróm a földre rúgva. A franciaágy a te oldaladon meg van vetve. Szépen, ránc nélkül lehúzva. Kikelek az ágyból, és a konyhába sétálok. Az asztalon croissant, mellette bögre. Felemelem, hogy beleharapjak - kő kemény, s a száraz morzsák ezrei hullnak róla az asztalra, s a bögre már rég elfeledett tartalmába.
Elmosolyodok, és megcsóválom a fejem.

Odasétálok a falon lógó naptárhoz, és letépek még egy lapot. Pár percig az ujjaim közt tartom, majd ledobom a földre, a többi közé.

Már egy hete, hogy elmentél.
Hasonló történetek
4432
Éhséggel merült álomba ismét.
Képekért könyörgött, útért – bár imája névtelen volt, s valahogy olyan, mint a fel nem adott fenyegető levelek.
Mindaz, ami ébredéskor megmaradt, forró benyomások izzadtsága volt csupán. Képek, melyek eleve a fikció részei. Olvasta tán őket...
4668
Ismered azt az érzést, amikor rájössz, hogy valaki, valami iszonyúan hiányzik, és nem teljes az életed, mert nem kaphatod meg azt, amire istenigazából vágysz, nem kaphatod meg azt, amitől boldog lehetnél, kis morzsákra futja csak, de ez nem elég, mert a vagy szélviharként tombol benned?
Hozzászólások
További hozzászólások »
Abe1985 ·
Jó, kifejezetten. Kicsit lehetett volna még húzni, mint abban a másik történetben (asszem 4 perc volt a címe) és akkor jobban csattan! Teccik!

tipetupa ·
Én nem cifrázom sokáig, nem is vagyok műértő, de szerintem egyszerűen jó!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: