Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
lalityi9346: Várom nagyon a folytatást!
2024-03-26 17:27
kaliban: Hát ez q..va gyenge, a helyesí...
2024-03-24 15:19
golyó56: Tetszett. Folytatás?
2024-03-22 11:42
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Hayden Christensen és Lyn Jones története

Hayden Christensen és Lyn Jones története

- Annyit el kell mondanom, hogy nagyon hosszú ez a történet. És hogy teljesen igy történt. Csak a nevek mások.
- Én vagyok Lyn. Legalábbis a történetben Lyn. A valódi nevem Zsófia. Rólam, és a barátomról szól ez a történet.
- A vége, amikor elmondom neki, hogy terhes vagyok, 13 évvel ezelőtt történt.
- Most itt vagyunk két lányunkkal, boldogok vagyunk.
- Ha megtettszett a történet, és kisebb részletek érdekelnek, bátran írj!
- Jó szórakozást!

Lyn kicsomagolta az utolsó dobozt is, ami a költözésből hátra maradt. Elégedetten nézett körül új lakásában. Csak három napja költözött ebbe a csendes kertvárosba.
Felnézett az órára: ideje kajálni.
Bement a konyhába, és benézett a hűtőbe. Nem volt benne semmi…
- Hm… ideje feltölteni egy kicsit…- gondolkodott hangosan Lyn. Leült az asztalhoz, és összeírta a dolgokat, amiket venni akart. Zsebre vágta a lapot, felkapta a cipőjét, és ment a boltba. Bevásárolt mindenféle kaját, és indult hazafele.
Gondolataiba merülve, fejét leszegve gyalogolt az utcán, amikor…
Valami nagy erővel nekicsapódott. Az élelmiszerek szétgurultak a földön. Lyn a földre zuhant.

- Óh, elnézést! Bocsánat, nem láttam. –mondta Lyn- nek egy ismerős hang. Az a valami nem is valami, hanem valaki volt. Lyn felnézett.
És elakadt a lélegzete. Úgy látszik annak a valakinek is, ugyanis megrökönyödve bámult le a nőre. A férfi szólalt meg először:
- Lyn?- kérdezte halkan. Lyn is reagált.
- Hayden?- kérdezte bizonytalanul. Hayden felsegítette Lyn- t, és még mindig döbbenten bámultak egymásra. Majd Lyn a férfi nyakába omlott. Hayden (mert bizonyára ez volt a neve) szorosan magához ölelte.
- Ó, Lyn! De rég láttalak!- suttogta Hayden.

- Túl régen. Alig ismertelek meg!- válaszolt a könnyeivel küszködve Lyn. Lyn és Hayden 12 éves korukban találkoztak először. Együtt szerepeltek egy filmben. 16 évesen váltak külön. Azóta nem látták egymást. 8 hosszú éve… de mégsem felejtették el egymást. Hayden azzal búcsúzott el, hogy még találkoznak, és forrón megcsókolta Lyn- t.
- Most költöztél ide, igaz?- érdeklődött Hayden.
- Igen.
- Jaj, bocs. A cuccokat segítek hazavinni!- ajánlkozott Hayden, és már pakolta is a szatyrokat.
- Köszike.- Lyn nem utasította vissza a segítséget. Egymás mellett indultak el.
- És mi minden történt veled azóta, hogy elváltak utjaink? –kérdezte Hayden.
- Elég sok minden. Elvégeztem az egyetemet, és most színészkedem. Bejártam a világot. Spanyolország, Velence, Kanada, Franciaország, Ausztria, Ázsia, Afrika…
- WOW… Tényleg sok mindent csináltál. A színészkedés mellett?
- Igen. És most itt telepedtem le. Nyugis, csendes vidék. Rögtön megtetszett. És veled mi történt?

- Nem sok minden. Én is egyetemen voltam, és szintén színészkedem. Miután befejeztem az egyetemet, ideköltöztem, hogy egy kicsit nyugim legyen.
Megérkeztek Lyn házához.
- Bejössz? Vacsoraidő van, nem vacsizunk? Közben beszélgethetünk. –Hayden elmosolyodott, majd bólintott.
- Kösz.- beléptek a házba, és Lyn a nappaliba vezette Haydent.
- Ülj le valahova! Összeütök egy vacsorát. Inni kérsz valamit?- kérdezte Lyn.
- Aha, lécci.
- Kóla?
- Okszi. Kösz.- Hayden rámosolygott Lyn- re. Lyn viszonozta, majd kiment a konyhába, és itallal tért vissza. Az egyiket odaadta Hayden- nak. Ahogy összeért a kezük, egy pillanatra megálltak. Hayden mélyen Lyn szemébe nézett.
- Nem felejtem el azt a napot, amikor ott voltunk a búvóhelyen. Kettesben…- mondta halkan Hayden.

- Tudom. Én sem. –felelte szintén halkan Lyn. Elmosolyodott, majd kiment a konyhába. Nemsokára vissza is jött.
- Kb. 1 óra alatt kész a kaja.- hozta a hírt. Lehuppant Hayden mellé a kanapéra, és töltött még neki kólát.- Na, mesélj.
- Mit?
- Hogy mi történt veled!
- De hát már elmondtam.- Hayden végignézett Lyn- en.- Semmit nem változtál…- mondta ábrándozva.
- Ezt hogy érted?
- Ugyanolyan vagy, mint amikor elváltunk. Ugyanolyan kedves, ugyanolyan… szép.- Lyn felnézett. Hayden még mindig őt nézte.
- Te sem sokat változtál.- szólalt meg kis idő múlva Lyn.- Ugyanaz a pimasz kissrác maradtál, mint akit ismertem!- vigyorgott. Hayden elnevette magát.

- Te tényleg nem változtál semmit!- Hayden belenézett Lyn szemébe, majd…
Lyn hatalmasat sóhajtott, ahogy Hayden átölelte. Lehunyta szemét, és hagyta, hogy Hayden belecsókoljon a nyakába. A kezében szorongatott ruhadarabokat hagyta a földre esni, és csak ölelte Haydent, élvezte, hogy ujjai immár szabadon, büntetlenül simogathatják a férfit. Ajkaik egymásra találtak, és a szenvedélyes, forró csók a maradék józan eszüknek is utat mutatott. Hayden Lyn szemébe nézett, és elkezdte kioldani pulóverének gombjait. A lány kibújt a piros kardigánból, és körülnézett, hova rakja le. Elfordult egy pillanatra, hogy a fotel karfájára dobja a pulóvert, de Hayden máris mögé került, hátulról ölelve át, mint aki egy percet sem bír ki kedvesének érintése nélkül.

Lyn felé fordult, és mosolyogva a szemébe nézett: - Szeretlek Hayden!- Hayden tudta, hogy Lyntől ezt rajta kívül senki nem hallhatta még őszintén, és ez még értékesebbé tette számára a szavait. Igyekezett komolyabb képet vágni, de a boldogság, hogy itt lehet Lynnel a karjaiban, nem eresztette el a mosolyt az arcáról. – Én is szeretlek! Teljes szívemből szeretlek, mióta csak megláttalak.- Egymásra nevettek, Hayden pedig újra megcsókolta.
Lyn átkarolta a nyakát, és visszacsókolta a férfit. Kezei végigsimították a vállait, a lapockáit, a hátát, majd hagyta magát egészen közel húzni. Hayden keze a lány derekán próbált utat találni a fehér felső alá, s mikor sikerült becsúsznia, Hayden megborzongott Lyn bársonyos bőrének érintésétől. Lyn gyorsan kibújt a blúz ujjaiból, Hayden pedig átemelte fején a felsőt, és a fotelbe hajította. Lyn homlokát Hayden mellkasának döntötte, ám a férfiban buzgó energia nem bírta sokáig a mozdulatlanságot, és kezével már a nadrág gombjával küzdött, majd a cipzárt is lehúzta, Lyn pedig kilépett a nadrágból, s egyúttal cipőit is lerúgta.

Hayden lehajolt, és karjába kapta a lányt. S miközben a karjában tartotta, újabb csókokkal rohamozta, és a hálószobában álló franciaágyhoz vitte őt. Óvatosan lerakta, és leült mellé. Lyn mellé könyökölt, és mosolygós szemekkel nézték egymást. Megsimogatta a lány arcát, aki kinyújtotta karját, és magához húzta. Egy szenvedélyes csók közben kerültek egymáshoz egyre közelebb és közelebb...

Lyn az öleléstől megrészegülten csókolta, simogatta Haydent. Szerelme sosem érzett szenvedélybe sodorta. Eddigi titkolt, beteljesületlen szerelmük alatt nem is sejtette, hogy mennyire vágyott már Hayden- nel lenni. Hayden- en eluralkodott a vágy. Remegő kézzel kapcsolta ki a lány melltartóját, és közben Lyn tekintetét kereste.
Szerelmes, bátorító tekintetétől feltüzelten csókolta végig a lány selymes bőrét. Végigjárta a nyakát, a vállát, majd lefele indult a köldöke irányába. Lyn ekkor megállította, és hozzáhajolt, hogy megcsókolja. A csók közben Hayden visszadöntötte a párnára, és míg egyik könyökén támaszkodva csókolta, Lyn ügyesen kibújt a maradék alsóneműjéből is. Hayden arca, még egy árnyalattal vörösebb lett, ahogy meglátta maga mellett a lányt teljes szépségében.

Szemével és kezével egyaránt végigsimította a vállától a csípőjéig. Lyn élvezte az áhítatot, amellyel a férfi nézett rá. Hayden érezte Lyn kezét a tarkóján, majd az állán, ahogy a lány maga felé fordította az arcát. A szemébe nézett, és bár nem volt sok tapasztalata az ilyesmiben, Lyn tekintete egyértelmű volt, és határozott.
Hayden mély levegőt vett, és a legnagyobb óvatossággal adta át magát a gyönyörnek, melyet oly rég nélkülözött életéből. Lynt olyan érzések kerítették hatalmába, melyeknek létezését eddig csak sejtette. Szenvedélyük elragadta, és csak kettejük boldogsága létezett számára.
Az összhang, amellyel testük és lelkük összekapcsolódott, nem hagyott kétséget érzelmeik felől.

Hayden minden érzékével a lányt figyelte. A látványa, az érintése, a hangja és az illata külön- külön is elég izgatóan hatottak rá, de együtt olyan bódulatba taszították, amelyet eddig elképzelni sem tudott. Lyn jelzései, karjának szorítása éreztették vele, a lányban feltörő érzelmeket. Lyn érezte a közelgő beteljesülést, ezért megragadta Hayden csípőjét, és maga kezdte irányítani a férfi mozgását. Hayden kábultan követte az egyre gyorsuló tempót kívánó lány mozdulatait. Lyn egy utolsót szorított rajta, majd kimerülten hanyatlott hátra. Hayden lassítani akart, ahogy érezte, hogy Lyn testén apró borzongások futnak végig, de teste nem engedelmeskedett neki. Vágya erősebb volt az akaratánál, a természet követelte jussát, ő pedig behunyta szemét és alávetette magát az ősi törvénynek. Az érzés, amely egész lényét átjárta, olyan volt, hogy a csodálatos szó, csak halványan tükrözte jelentését. Lyn szerelmesen tekintett fel a férfira. Látta, ahogy átéli az édes kínt, érezte az energiák hullámait amint magasra csapnak, majd lassan elülnek a férfi testében.

Hayden kinyitotta a szemét, és kedvese derűs arcára nézett. Elmosolyodott, és megcsókolta Lynt. Melléheveredett, magukra húzták Lyn világoskék ágytakaróját, és percekig csak nézték egymást mosolyogva. Hayden mozdult előbb, és hátrasimított Lyn hajából egy fürtöt. –Szeretlek!- mondta, és megcsókolta ajkait. Lyn lelke zsongott a boldogságtól, arca ragyogott, ahogy a vallomást hallgatta. A takaró alatt megkereste Hayden kezét, megfogta, és azt mondta: - Én is szeretlek Téged...- Hayden elmosolyodott, és közelebb húzta a lányt. –Lyn! Gyönyörű vagy! Te vagy a leggyönyörűbb lány, akit valaha is ismertem.- Lyn mosolyogva hajtotta fejét Hayden mellkasára.

3 évvel később…
Lyn Haydenra nézett. A férfi visszamosolygott rá. Három éve találkoztak, azóta összeköltöztek, és most együtt vacsoráznak.
- Arra gondoltam,- szólalt meg Hayden, hogy elmehetnénk a tóparti házhoz. Egy kis pihenés sosem árt…
- Igaz…- tűnődött Lyn. – Mikor induljunk?
- Holnap. Jó lesz?- nézett fel a vacsorából Hayden.
- Tökkkéletes!- mondta Lyn.
Másnap összepakoltak, és elindultak. Hosszú út volt, de megérte. Már sötétedett, amikor oda értek. Kipakoltak, és elindultak a partra.
Alkonyodott már, a Nap vörössárga ruhába öltözött. Hűvös szél fodrozta a tó vizét. Lyn magasba emelte az arcát. Érezni akarta a friss, hűs levegőt a bőrén, szagolni a tó illatát, hallani a tücskök zenéjét. Közelebb húzódott Haydenhoz. Az erős kar átfonódott a vállán.

- Fázol? Lassan be kellene mennünk.

- Ne még
Hayden tompa puszit lehelt a lány homlokára.

- Jól van, Kicsim, ahogy szeretnéd.

Mély csend ült le közéjük. Talán mindketten ugyanarra gondoltak. Ugyanarra a szombat éjszakára.

Lassan leköszönt a Nap az égről, sötétbe borult a táj.

Felemelkedtek a fűről. Az ölelő kar továbbra is oltalmazón hajlott Lyn vállára.

Lyn belebújt az ölelésbe.

A tóparti kis ház az ő igazi birodalmuk, mindig ide húzódtak el a világ elől. Hayden meggyújtotta a kopott kis petróleumlámpát, aztán lehúzta az ágyról a kockás plédet és a lány köré csavarta.

- Jó így?

- Igen. Na, ne félts már annyira, nem fagyok meg! – húzta mosolyra a száját.

„Istenem, milyen gyönyörű!” – gondolta Hayden.

Leültek a heverőre, összegubózva, egymásba fonódva.

- Huh, na vegyük ezt le most már, kezd melegem lenni. – bújt ki a vastag plédből. Ahogy a háta mögé tolta, melleinek körvonala szépen kirajzolódott a blúzán. Hayden nem tudta nem észrevenni. Pillantása sóváran rátapadt. „Nem, nem még….még nem merem!”

Végigdőltek a heverőn. Összeölelkezve feküdtek. Lyn odadörgölte orrát Hayden mellkasához. Jó mélyen beszívta testének finom illatát. Keze felfedezőútra indult. Megtalálta az arcát. Végighúzta ujjait a halántékán, az álla vonalán.

- Nem borotválkoztál – nevetett.

- Csak két napos – védekezett Hayden.

- Két napos drótkefe.

Simogató keze tovább vándorolt. Beletúrt a hajába, a tarkóját cirógatta, majd megpihent a mellkasán. Hayden vágyakozva sóhajtott fel. Hayden felkönyökölt, tekintete elidőzött Lynen. Ujjaival kisimított egy kósza tincset Lyn homlokából. Gyengéden megérintette ajkait, arcát cirógatta.

- Olyan szép vagy!

Végigsimította a vállát, lehúzva róla a vékony kis blúzt. Szétpattant a két felső gomb. A fedetlen gömbölyű váll látványa hihetetlen érzéseket váltott ki belőle.
- Miért vagy csendben? – kérdezte Lyn.

- Csak nézlek. És kívánlak – mondta ki váratlanul.

Lyn finom, meleg keze a fiú arcát kereste. Mikor megtalálta, ujjait a tarkójára kulcsolta, beletúrt a hajába és közelebb húzta magához. Hosszú, lassú csókban forrt össze az ajkuk. Mindketten beleborzongtak az érzésbe.
- Hayden, kérlek, oltsd el a lámpát! - súgta a fiú fülébe alig hallhatóan.

- Miért?

- Azt szeretném, ha sötét lenne a szobában.

Hayden kibújt az ölelésből, engedelmesen a petróleumlámpához lépett. A fény kialudt, vastag sötétség ereszkedett a szobára. Hosszasan simogatták egymást. Szép lassan lekerültek a ruhadarabok, lágy csókokat leheltek a mezítelen, puha bőrre.

Lyn szorosan odabújt kedveséhez. Minden porcikájával érezni akarta. Mellei odasimultak a fiú erős mellkasához, lábát összekulcsolta lábai fölött, tenyerével hátát, karját simogatta. Csodálatos érzés volt bőrén érezni testének melegét, szagolni illatát, érezni csókjának ízét. Minden apró részletre erősen koncentrált, minden pillanatot, minden érzést ki akart élvezni.

A két test lassan összeforrt. Hayden tenyerére támaszkodva kicsit megemelkedett, gyengéd, ringatózó mozgásba kezdett. Ahogy haladtak a gyönyör útján, úgy erősödtek a mozdulatok. Testükön verejték gyöngyözött, fokozódott a szívverés, gyorsult a ritmus, sóhajok, nyögések hallottak, a vágy, a mámor, a kín, a fájdalom lüktetett minden mozdulatban.

Ahogy szétáradt bennük a kéj, úgy oszlott semmivé a valóság. Csak lebegtek a gyönyörben úszva, felszabadulva, bódultan, kábán hosszú- hosszú percekig. Aztán megpihentek egymáshoz bújva.

- Szeretlek! – súgta a fiú.
- Tudom. – Hayden szorosan magához húzta Lyn- t, és igy aludtak el…
A hétvége csodásan telt el. Hayden és Lyn fürödtek, napoztak, szórakoztatták egymást. Visszafele, az úton visszakívánták a gyönyörű hétvégét.
Egyik este Hayden később jött haza a munkából, mint szokott. Igaz, színész volt, mellékállásban programozó is. Lyn sokáig várta Hayden- t, de 10 körül elálmosodott, és lefeküdt aludni. Még nem aludt el, amikor lentről ajtónyitódást hallott. Fáradt volt, igy nem gondolt arra, hogy Hayden is lehetett a belépő. Lement az alsó szintre. Sötét volt. Aztán valami hátulról megijsztette, és felkapta a karjaiba. Lyn először felsikkantott, de rögtön megnyugodott, amikor egy ismerős ajkat érzett sajátjain.
- Megijesztettél.- jegyezte meg. Hayden elvigyorodott a sötétben. Még mindig tartotta Lyn- t.
- Bocs. Véletlen volt. –ez természetesen nem volt igaz, de csak viccből mondta. Újra megcsókolta Lyn- t. Elindult a lépcsőn felfele. Bement a hálószobába, még mindig karjaiban tartva Lyn- t. Óvatosan lerakta az ágyra, és leült mellé. Benyúlt az egyik ingzsebébe, és egy vörös rózsát húzott ki belőle.

- Oh, Hayden, ez gyönyörű. –mosolyogott Lyn. Hayden lerakta a rózsát az éjjeliszekrényre, és forrón megcsókolta Lyn- t. Szenvedélyes csókolózásba kezdtek. Lassan lefeküdt az ágyra Hayden is, és átölelte Lyn- t. Fölé került, és miközben csókolóztak, kezdték levetkőztetni egymást. Már csak az alsónemű maradt rajtuk. Hayden fél kézzel magukra húzta a takarót, és a takaró alatt a maradék ruha is lekerült róluk. Csókolták, simogatták egymást. Hayden csókolgatta Lyn nyakát, vállát. Lyn Hayden haját birizgálta, simogatta. Minden érzékével Hayden- ra figyelt. Hayden és Lyn ismét forró csókolózásba kezdtek. Majd testük összeforrt. Halk nyögések, lihegés, sóhajtozás hallatszott. A tempó egyre gyorsult. Mindeketten a csúcs felé tartottak. Majd hirtelen Lyn teste ívben megfeszült, és visszahanyatlott a párnára. Hayden ezt érezte, és pár másodperc múlva ő következett.
- Oh, Hayden…- suttogta Lyn elbűvölten. Hayden megcsókolta, szorosan átkarolta, magához húzta, és igy feküdtek, és aludtak el. Összegabalyodva, mesztelenül.
Másnap Hayden egy kis dobozzal tért vissza a munkából.
- Lyn…- szólalt meg. Lyn jött ki a konyhából.

- Hello!- köszönt vidáman Lyn. –Hogy s mint?- Hayden odament barátnőjéhez, és átölelte, megcsókolta. Benyúlt a zsebébe, és előhúzta a dobozkát. –Mi…- kezdte Lyn, mert nem hitte el, amit látott.
- Lyn –szólalt meg halkan Hayden.- Hozzám jössz feleségül?- Lyn még mindig nem hitt a szemének.
- Én… én… - a lány a sírással küszködött. –Igen.- kimondta. Nagy nehezen. –Igen!- Hayden elmosolyodott, és forrón megcsókolta Lyn- t, majd átölelte, és nem is engedte el sokáig.
Lyn és Hayden a következő két napban az esküvőt tervezgették. Miután lerendezték a dolgokat, szétküldték a meghívókat. Egy csomó dolguk volt még. 1 hét alatt lettek kész az összessel. Az esküvő öt hónap múlva lesz. Május 15- én.
Május 17- e.
- Gyere Lyn, induljunk! –hívta Hayden kedvesét. Lyn ment is. Nászútra mennek. Párizsba, a szerelmesek városába…

A recepciós amint meglátta a csínos párt, felemelte a telefont és pár másodperc múlva Jeffery Úr, a szálloda managere állt előttük és személyesen vezette fel őket a luxus szálloda nászutas lakosztályába. Kinyitotta előttük a nehéz diófa ajtót és miután a boy, letette Lyn egyetlen bőröndjét, mosolyogva kívántak kellemes pihenést.
A fényűzően berendezett harmadik emeleti ”Vörös” lakosztály közepén egy hatalmas kovácsoltvas ágy állt baldachinos vörös függönnyel. Az ágy mellett, az egész falat nemes fakeretbe foglalt tükör borította.
A fekete bőr ülőgarnitúra előtt kristályüveg asztalon hatalmas virágcsokor és egy ínycsiklandozó gyümölcstál feküdt. A gigantikus méretű polaroid üveges ablakokból csodás kilátás nyílt a nyüzsgő városra.
Lyn ledobta a könnyű kabátkáját és szó nélkül átölelte a szerelmét.
- Szeretlek, édesem! – mondta és megsimogatta a férfi arcát.
Szemében örömkönnyek csillogtak és megcsókolta, kedvesét. Hayden minden idegszála borzongott, ahogy átadta magát a csóknak.

Nedves ajkaik puhán, játékosan csipkedték egymást majd forrón tapadtak egymásra.
Szinte forrt köztük a levegő, ahogy mindketten ugyanazt, ugyanúgy érezték.
Miután szétváltak az ülőgarnitúrára ültek és Hayden az asztalon fekvő távkapcsolóval, életre keltette a széles képernyős plazma tv- t.
A Mezzo zenecsatorna kellemes halk jazzt sugárzott. Lyn odabújt a férfi mellére és miközben Hayden a hajával játszott, ő kezével az arcát simogatta.
Becsukott szemmel, mintha vak lenne, tapogatta ki az arcvonásait a televízióból áradó zene ütemére.

A szemét az orrát, amikor a szájához ért a férfi gyengéden a szájába vette a simogató ujjakat és puszilgatta Őket.
Halkan beszélgettek. Szerelmes, gyengéd szavakat súgtak, búgtak és ujjaik finoman játékukkal éppen csak érintve a bőrt, borzolták fel érzékeiket.
- Lenne kedved megfürdeni?- kérdezte Hayden két csók közt. - Biztosan jól esne az utazás után!
- Csak ha Te is velem fürdesz- lehelte Lyn a férfi fülébe.

Párduckönnyű léptekkel a fürdőbe sietett és vizet engedett a hatalmas íves sarokkádba. Ledobta ruháit és már a puha szállodai köntösben állt a szerelemtől csillogó férfi elé.
Megfogta a kezét és huncut tekintettel, a fürdőszoba felé húzta. Hayden szinte lendületből emelte ki az ajtó melletti mini- bárból egyet a legmárkásabb pezsgők közül. Miközben a nemes italt bontogatta, Lyn ki tudja honnan- egy pár illatos gyertyát gyújtott és mire a pezsgő halk pukkanással kinyílt már a sejtelmes félhomályban álltak a márványpadlós fürdőszobában.

Lyn egy mozdulattal lecsúsztatta formás vállairól a köpenyt. Hosszú másodpercekig csak mosolyogva állt. Hagyta, hogy alakja elvarázsolja a férfit majd simogató kezeivel, levetkőztette kedvesét. Együtt ültek be a langyos vízzel hívogató sarokkádba, amiből már majdnem túlcsordult a tejfehér, orchidea illatú habözön.
- A szerelmünkre- mondta Hayden kissé színpadiasan és pezsgős poharát Lynéhez, koccintotta. Nevettek, de úgy, hogy a könnyük is csorgott. Aztán szenvedélyesen újra és újra csókban forrtak össze az ajkaik. Simogatták egymást és a meleg, langyos vízzel, nemcsak a nap fáradságát, hanem maradék gátlásaikat is lemosták.

Mindketten, teljesen az érintések és a finom pezsgő hatása alá kerülve szerelmeskedtek. Mozdulataik harmonikusak és gyengédek voltak. Aprókat nyögdécseltek és kezük már a másik testének intim részeinél járt felkutatva a merész hegyeket és a buja völgyeket.
Hayden szemből az ölébe vette a kedvesét. A meleg vízben szinte nem is érezte a súlyát. Formás körte alakú, kebleit puszilgatta, simogatta miközben a lány az ő hajával játszott. Hosszú ideig játszadoztak így egymással, valami ki nem mondott szabálytól hajtva, kihagyva az aktust csak a vágyaikat a végletekig fokozva.

Kiszálltak a lassan kihűlő vízből és miután egymást szárazra törölték Hayden az ölébe kapta a lányt és a selyem ágyneműs, francia ágyba vitte. Lyn hanyatt feküdt, Kedvese oldalt fordulva mellé feküdt és a lány bőrét cirógatta érzéki mozdulatokkal. Lyn nagyot sóhajtott és testén remegés futott át, ahogy ellazulva átadta magát a kényeztetés élvezetének.
Hayden ekkor a hasára fordította a lányt. Szakavatott kézzel masszírozta végig, az érintése varázsától megborzongó testet, egy cseppnyi helyet sem kihagyva. Tenyerének simogatásait és szorításait az erogén zónákra koncentrálva ezernyi puha csókokkal körítve fokozta a nő vágyát. De ez több volt, mint szex. Mindketten úgy érezték, szétrobbannak az ereik a forrón száguldó vértől, amit a szerelem keltette adrenalin űzött bennük.

Lyn megfordult és Hayden combjaira ült. Lyn egy kis mozdulattal előrébb csúszott és hagyta, hogy a kedvese kemény férfiassága segítség nélkül hatoljon belé.
Félrehajtott fejjel finoman himbálózni kezdett a combjain és érezte, ahogy a férfi lüktető vágya teljesen betölti a testét.
Ujjaik egymásba kulcsolva, félig lehunyt szemmel figyelték egymást.
Így gyönyörködtek szeretkezésük lusta, ám energikus mozdulataiban. Szavak nélkül érezték a ritmusváltásokat, és azt mire éhezik a másik. Minden porcikájuk remegett a megváló gyönyör közeledésétől.

Érzelmeik tengerként borították el lelküket. Megállt számukra az idő és megszűnt a tér. Már csak ők ketten léteztek, ahogy a ruganyos ágyon egymásban teljesen feloldódva áldoztak a szerelem gyűrött oltárán. Így értek el a csúcsra. Hayden kedvese derekát markolta egyre jobban magára húzva a lányt. Lyn, pedig a férfi mellkasába markolva zihálva, hangos lihegéssel borította el az orgazmus mindent elsöprő élménye. Ritmikusan összehúzódó hüvelye szinte égetően ölelte körül a férfi péniszét, mely abban a pillanatban, a lányba spriccelte forró magját.
Lassan csihadtak el. Mindkettőjük testét még meg- megrázták a lassan tovatűnő gyönyör hullámai. Lyn a férfi mellkasára kuporodott és puhán megcsókolta. Mint valami szelíd kismacska, dorombolt és nem akart legördülni a férfiről, aki a lány izzadságcseppektől fénylő formás hátára húzta a vékony takarót. Egymás, még egyre meg megborzongó testét cirógatva ernyedő ölelésben aludtak el.

Talán egy óra telt el, amikor egyszerre kinyitották a szemüket. Éhesek lettek. Hayden felhívta az éttermet és vacsorát rendelt, ami már negyed óra múlva szervírozott a szobapincér.
Hideg libamájat ettek forró pirítóssal. Ropogósra sült pekingi kacsát és könnyű ráksalátát. Desszertként egy hatalmas tál, fehér porcukorral meghintett piros, illatos eper hívogatta őket. A tálcát az ágyra tették. Szerelmes madarakként felváltva etették egymást a mézédes gyümölcsökkel.
Az ínyenc vacsora után Lyn kibújt az ágyból és a hatalmas üvegablakhoz lépett. Elvarázsolta az Eifel- torony kimagasló óriása, az éjszakai nagyváros, hangszigetelt üvegen átpergő pantomimja.

Hayden az ágyban félig felkönyökölve egy darabig csendben csodálta a beszűrődő fények játékát, a mezítelen testen. Ha akart sem tudott volna ellenállni csábító hívásának. Felkelt és Lyn mögé lépett. Hátulról átölelte, megcsókolta a nyakát, és testét erősen hozzá szorította. Ő felnyögött és vékony derekát meghajlítva hívogatta a férfit, hogy újra kezdjék közös útjukat a beteljesedés felé. Hayden karja felfedezőútra indult a lány testén.
Lyn felnyögött és teste, amit elöntött a buja vágy megszorította a kutakodó ujjakat. A férfi nem tudott és nem is akart tovább várni. Egy határozott mozdulattal a nedves illatos barlangba csúsztatta újra tettre kész férfiasságát. Nem tudott betelni a lány illatával, harmonikus mozdulatainak tökéletes szépségével, bőre puhaságával. Egyre gyorsabban mozgott miközben Lyn egész testét megfeszítve egyre hangosabban zihálva kapaszkodott az ablak fehér márványkönyöklőjébe.
Hayden egy gyengéd de határozott mozdulattal megfordította kedvesét és erős, kisportolt karjaiba kapva, az ágyba vitte.
Gyengéden a puha takaróra dobta, szinte rávetette magát.
Türelmetlenül egymásnak feszülő testükön izzadságcseppek csillogtak, lihegésük, ami lelkük legmélyéről fakadt fel elnyelték a hangszigetelt falak, vágyuk néma tanúi.
Többször is spontán, egymás hangtalan testbeszédétől vezérelve pózt váltottak és aktust meg nem szakítva hosszan csókolóztak.

Ösztöneik kegyetlen diktálásának engedve új és új módon értek egymáshoz. Karjukkal és lábaikkal átfogták, birkózóként szorították, s ernyesztették a másikat. Egymás testének minden apró zugát elérte kutakodó nyelvük és simogató nedves ujjaik. Megrészegedve a vágytól teljesen átadták magukat a szerelem élvezetének. Mikor már nem fokozhatták vágyukat egy hangos nyögéssel ismét egyszerre elégültek ki. Az átélt szenvedélytől elfáradva, szorosan ölelve egymást azonnal mély, édes álomba merültek.
Másnap reggel Lyn felébredt, magát, és Haydent is meztelenül találta az ágyban. Elmosolyodott, mert eszébe jutott a tegnap éjszaka. Kedvese fölé hajolt, és lágy csókot lehelt az ajkaira. Hayden szinte rögtön felébredt. Még mindig csukott szemmel átkarolta Lynt, és egyre forróbban csókolva magához húzta a meztelen lányt.

Lyn elfordítja fejét, hogy a nyaka szabadon maradhasson és átadja magát az érzésnek. Hayden megsimogatja fülét, állcsontját. Finom simogatást forró lehelet váltja fel. Az egész teste beleremeg. Finoman megcsókolja. Selyemblúza olyan érzést kelt a fiúban, mintha kedvese gyönyörű bőrét simogatná. Csak egy ujjal áthalad mellén, érezvén ágaskodó, duzzadó mellbimbóját. Időt húzván simogatja derekát. Áthalad a medencecsontján, le a combja felé, szinte csak ujjhegyével érve a hosszú, feszes, formás combjához. A lány szétnyitja lábait, ezzel jelezve az útirányt barátjának, aki mit sem törődik ezzel. Tudta, minél tovább tart az előjáték, annál katartikusabb élmény lesz az orgazmus. Térdtől felfelé halad belsőcombján, kezét szájával váltja fel. A kéj barlangjához közeledve arcán érzi a lány testéből áradó forróságot. Felnéz, mélyen a szemébe. A szája kicsit megnyitva, amit halk sóhajok hagynak el. Lyn felnyög. Bizsergés önti el. Hosszú percekig, lassan körkörös mozgással, két ujjával simogatja hüvelyének bejáratát.

Egyre erősödő és kéjesebb hangok kíséretében a lány elveszíti önkontrollját, csak az élvezetnek él. Emelgeti csípőjét, nyitogatja lábait. A fiú megfordítja kedvesét, aki meglátja ágaskodó férfiasságát. Megsimogatja vele a lány ágyékát. Szeméremdombjára teszi a kezét úgy, hogy középső ujja kerüljön a vágásba. Jobbra- balra mozgatja ujját, aminek hegye a hüvely bejáratát, tenyere pedig a csiklót izgatja. Szinte gyúrja.
- Kérlek! Nem bírom tovább!- S Hayden csak mosolyog. Hirtelen megemeli a lány csípőjét, alátámasztja egy párnával, és végre behatol, amilyen mélyre csak tud. Hangos kiáltás kíséri. Figyeli kedvesét. Ettől csak még jobban megőrül, teljesen elveszíti a fejét. A fiú fölé hajol, megharapja nyakát, és a legvadabb tempót diktálja! Érzi, mindkettejük orgazmusa már az ajtón kopogtat. Hangos nyögések közepette egyszerre élik meg a legtökéletesebb gyönyört! Mint az álmokban…

Hayden ekkor sem engedi el kedvesét. Szorosan átkarolja, csókolja.
- Gyönyörű vagy.- leheli a lány fülibe.- Gyönyörű… főleg ilyenkor.
- Csak azért, mert nagyon szerelmes vagyok.- válaszol mosolyogva a lány.
- Nem, azért mert én szerelmes vagyok.- ellenkezik Hayden mosolyogva.
- A szerelem elvakít?- néz rá a lány derűsen. Hayden válasz helyett megcsókolja. Olyan csók ez, amiben elmondja az érzéseket, amiket szavakban nem lehet kifejezni.
- Nem vagy éhes?- kérdezte Hayden.
- Én nem. Te?- kérdezett vissza Lyn. Hayden közel hajol a lányhoz, és alig hallhatóan, mosolyogva ezt mondja:
- Én igen. Rád éhezem…- nézi Lyn reakcióját. Lyn erre megfogja a tarkóját, és magához húzza a fiút. Megcsókolja forrón.

- Tudod, hogy megkaphatsz.- suttogta szenvedélyesen. Hayden átölelte Lyn- t. Érezte, milyen odaadóan simul a karjaiba, mennyire vágyik a közelségére. Szinte fuldokolt az érzelmektől: nem is igen értette, mitől ilyen széles érzelmei palettája valaki iránt. Megcsókolta. Simogatta. Ujjai olyan finom bőrt tapintottak, mint a szatén, a legfinomabb selyem. A lány sóhajtott, a hang felajzotta a fiút. Úgy érezte, minden hang, minden érintés, minden illat, ami a lányé, lelke mélyéig hatol. A lány megborzongott, és kidomborította a testét. Imádom, gondolta fiú, és ujjai már a lány lábán siklottak felfelé. A lány sóhajai egyre mélyebbek, reszketőbbek lettek, ujjai a fiú hajában kezdtek motozni. Hayden keze egyre feljebb tévedt. Fölfelé haladt a sima combokon, mígnem elért a tövéhez.
Aztán ezt az irtó gyönyört egy kopogtatás szakította félbe. A pár rögtön kipattant az ágyból, felkapta a ruháit, és Lyn kinyitotta az ajtót.
- Szobaszerviz.- mondta egy egyenruhás férfi…
Három hét múlva…

Hogy mi lett ennek a történetnek a vége? Megtudhatjátok, ha továbbolvastok…
A Nap gyönyörűen sütött a reggeli égbolton. Lyn Hayden fölé hajolt, és lágy csókot lehelt a fiú ajkára. Hayden szinte rögtön felébredt, magához húzta feleségét, és forrón csókolózni kezdtek. Lyn hirtelen felült.
- Várj, Hayden! El kell mondanom valamit…- állította meg kedvesét Lyn.
- Micsodát?- kérdezte érdeklődve Hayden.
- Szóval… ezt nehéz elmondani… Hol is kezdjem…
- Talán az elején.- szólt közbe a férfi.
- Szóval.- vágott bele Lyn. – Egy héttel ezelőtt nagyon furcsán éreztem magam, elmentem orvoshoz, és egy vizsgálaton kellett részt vennem. Akkor azt mondta az orvos, hogy egy hét múlva meg lesznek az eredmények.- Hayden nem szólt bele, mert érezte, hogy valami nagyon fontosat akar a lány elmondani.- Meg is jöttek. Hayden… Gyerekünk lesz…
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: