Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Haverom húga

Máté vagyok, 19 éves. Átmentem az egyik haveromhoz, de el kellett valamit intézni, ezért mondta hogy várjam mg nyugodtan náluk. A haveromnak van egy húga, Anna. Baromi jó csaj volt. Formás kis feneke volt. És ha jól tudom, még teljesen érintetlen volt. Úgy tudtam hogy ő otthon van, ezért odamentem a szobájához és bekopogtam. Nem jött semmi válasz, ezért résnyire nyitottam az ajtót. Háttal ült nekem a gépe előtt a fején fejhallgatóval. Így már értem miért nem hallott. Közelebb mentem, ekkor megláttam hogy mit néz és azt hogy csak fehérnemű van rajta. A képernyőn egy meztelen lány volt, aki masztizott. Lábai kissé terpeszbe voltak, és bugyin keresztül simogatta magát. Szerencsére nem vette észre hogy bejöttem. Látványa izgató volt, szerszámom kezdett keményedni. Jó pár percig néztem ahogy el akarja juttatni magát a csúcsra, de nem nagyon sikerült neki. Végül nem bírtam tovább. Odamentem hozzá és levetem fejéről a fülhallgatót. Nagyon meglepődött.
- Te mit keresel itt?? És ki engedett be?? – kérdezte.
- Csak benéztem. Most csináltad először? – kérdeztem.
- Mi közöd van hozzá? Menj ki most!
- Rendben. De ha érdekel milyen érzés én megmutathatom neked. – kacsintottam rá.
Elindultam hát kifelé, de szinte 99 százalékig biztos voltam benne, hogy elfogadja az ajánlatomat.
- Várj egy kicsit! – szólt utánam amikor már az ajtóban voltam.
Elmosolyodtam és visszafordultam.
- Na, akarod? – kérdeztem.
- Talán.
- Rendben. De előtte tisztázzunk pár dolgot… Szűz vagy még?
- Igen, és most csináltam ilyent először. – ismerte be.
Odamentem hozzá. 
- Rendben, kezdjük az elején. Csókolóztál már?
- Nem… - rázta a fejét.
- Akkor majd én megtanítalak.
Odahúztam magamhoz a derekánál fogva és megcsókoltam. Először ügyetlenül csinálta, de egészen belejött a végén. Kezemet lábai közé csúsztattam, és bugyin keresztül izgattam. Bugyija már teljesen átnedvesedett a kis akciójától. Lassan lehúztam a bugyiját és felültettem az asztalra.
- Akkor most megmutatom milyen érzés.
Lábai közé férkőztem és nyalni kezdtem. Nyelvemmel izgattam csilóját. Néhány perc után halk nyögések hagyták el a száját. Ahogy közeledett a csúcs felé nyögései hangosabbak és sűrűbbek lettek. Most már én is eléggé felizgultam. Férfiasságom domborodott nadrágomban. Miután elélvezett nekem dőlt, elég szaporán vette a levegőt.
- Ez fantasztikus volt… - mondta. – Még soha nem éreztem ilyent.
- Örülök hogy élvezted. Azt nem akarod megtapasztalni hogy milyen ha, benned van egy férfi?
- Oh… Már vágyom rá… Csak félek egy kicsit.
- Ne félj, óvatos leszek, oké?
- Rendben.
Leemeltem a asztalról és megfordítottam.
- Támaszkodj meg! És állj egy kicsit nagyobb terpeszbe!
Gyorsan levetkőztem. Férfiasságom már teljesen merev volt. Először újra izgatni kezdtem ujjaimmal, majd hüvelyéhez tetem férfiasságomat.
- Készen állsz? – kérdeztem.
- Igen.
- Rendben.
Először csak egy kicsit nyomtam be férfiasságomat és éreztem, hogy átszakad egy gát. Lassan elkezdtem mozogni benne. Biztosra vetettem hogy először fájt neki, de hamar átadta magát a fájdalom az élvezetnek. Gyorsítottam a tempón. Mindketten egyre közelebb jutottunk az élvezethez.  Remegések futottak végig a testén. Erotikusan nyögéseit újra hallatta. Végül újra elélvezett, én pedig belé élveztem. Leültem, őt pedig az ölembe ültettem.
- Na, milyen volt? – kérdeztem.
- Fantasztikus. Máskor is csinálhatnánk ilyent.
- Rendben amikor csak akarod. – mosolyogtam.
Végül felöltöztünk. Ezt a kalandunkat titokban tartottuk mindenki előtt, ahogy az ezután következőket is.
Hozzászólások
irovagyokszia ·
Nekem alapvetően tetszik, habár picit hosszabban is kifejthetnéd a végét.
A párbeszédes forma tök jó, remélem van/lesz folytatás.

Pótolhatatlan ·
Maga a történet jó! De nem ártana tisztában lenni egy-két fogalommal. Ha a gát szakadna át, akkor már mehetnél az ambulanciára és ráadásul elég kínos is volna.
Te szerintem a szűzhártyára gondoltál. Nem belekötni akarok, félre ne értsd. Csak korrekció.
Egy kis információs segítség történet írás előtt, közben:
http://patikapedia.hu/szuzhartya
http://www.cikatridina.hu/wp-content/uploads/gatizomtorna.pdf

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: