Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Határtalan szerelem,avagy szerelem az utolsó vérig (1.fejezet)

A nap még valahol a láthatár alatt járt, a madarak közül csak a korán kelők dala simogatta a még álomban ringatózó emberek füleit. Senki nem mozdul, mintha megállt volna az idő kereke. Halk motoszkálás hallatszott a kertek alatt. Senki nem figyelt rá. A motoszkálás egyre hangosabb lett. Egyszer csak már Curt Lening a gyönyörű 17 éves lány ablaka alá ért a fura, keveset eláruló zaj. Még mindig senki sem veszi észre a nagyon közeli veszélyt vagy szenvedélyt. Senki sem tudja, hogy ki az aki Curt Lening ablaka alatt áll. Igaz, még senki nincs fent. Hajnali három van még csak, de a láthatatlan motoszkálás mégis olyan aktívan járkál a bokrok között. De ki lehet az? Az a láthatatlan valaki már Curt ablakán mászik befelé hangtalanul. Odasétál Curt ágyához, amiben a lány édes álmát alussza, mit sem sejtve a közeledő személyről.
- Curt, én vagyok az! Ébredj szerelmem.

A lány ébredezik, kinyitja a szemét, ami rögtön meglátja az édes szerelmet. Az előbb még álmos, fáradt szemben mostanra vad tűz ég. Hogy mitől? Azt csak ő és a szerelem tudja. A szerelem, ami nemrég még csak halk motoszkálás volt, mostanra már egy férfi, kinek ébenfekete haja megbabonáz mindenkit, az ő szemében is ég a vad szerelemtűz. Csak áll ott a lány előtt, aki még mindig csak fekszik és szuszog, mintha nem jutna szóhoz.
- Édes szerelmem, Curt. Hogy vagy? - szóll ismét a férfi.
A lány még mindig csak fekszik, mintha nem is létezne.
- Hogy vagyok? Lehet ez kérdés? - mondta a lány elhaló hangon.
- Még mindig beteg vagy?
- Beteg? Nem, nem beteg vagyok. Haldoklok, nem lehet ezt felfogni. Miért nem mész el, nem akarom, hogy lásd, ahogy szenvedek.
- Nem, nem megyek. Nem megyek addig el, míg nem jön meg az orvos! - mondja a férfi nagy szeretettel.
- Ó Tom, miért vagy ilyen makacs? Miért nem hagysz. A szerelmünk örökké élni fog, de én nem.
- Ne mondj ilyet, Curt. Meg fogsz gyógyulni!
- Nem lehet tudni.

A férfi még mindig csak állt, de már tudjuk, hogy az illető neve Tom. Curt édes szerelme, aki mindig mellette áll és segíti.
- Nemsokára jön az orvos és megvizsgál! -mondja Curt még mindig fáradt hangon.
- Rendben. Elmegyek. De ne búsulj, meg fogsz gyógyulni! Biztos vagyok benne. Majd visszajövök reggel hozzád!
- Igen szerelmem, most menj.

Curt még nem érezte a szerelem édes élvezeteit. Nem lehelt csókot senki a szájára, nem édesgette eddig közelről senki. Tom, a szerelme sem tudta megkóstolni a lány édes, hamvas ajkait, mivel a lány súlyos, fertőző beteg. Ez a kín a legelviselhetetlenebb két szerelmesnek. Az ajkak összefonódása, szenvedélyes csókok, ez kell a szerelem táplálására. Tom nagyon szereti Curt-ot, de tudja a szíve legmélyén, hogy ha Curt eltávozik, minden összeomlik körülötte és az élete értelmét veszti. Miért történik vele mindez?
Az orvos már az ajtóban beszél Curt édesanyjával, Mrs. Lening-el.
- Asszonyom, a lánya, mint jól tudja nagyon beteg. Sajnos megtörténhet a legrosszabb is. - Mrs. Lening szemében könny gyűlik.
- Doktor úr. Nincs semmi esélye?
- Esély az van, csak szerencse kell hozzá. Vagyis nem feltételezhető, hogy elveszítjük. Van egy kicsi reménysugár.
- Vagyis mennyi százalék?
- Azt nem tudjuk még pontosan. A mai vizsgálaton kiderül.
Az orvos bemegy Curt szobájába. Fél óra vizsgálat után kijön. Az arca kifejezéstelen. Homlokán verejtékcseppek csurognak le. Még nem áll készen a válaszra.
- Mondja doktor úr, meggyógyulhat a lányom?
- Nagy valószínűsége, hogy... (folyt. köv.)
Hasonló történetek
4706
Eva letette a kagylót, majd kiment a fürdőbe és megmosta az arcát. Aztán leült a hálószobába vezető lépcsőre.
- Legalább egy üveg konyakot hagyhattál volna nekem! - gondolta. Nem gyújtott villanyt, csak ült ott fáradtan, és az agya teljesen üres vol...
4239
A repülőút kellemes volt és Cooper két óra múlva már a washingtoni lakásban volt. Ez nem volt olyan előkelő, mint a New Yorki, de azért nagyon otthonosan volt berendezve. Kapus sem volt, így Cooper simán bejutott. Gyorsan felmérte a terepet.
Hozzászólások
További hozzászólások »
angel222 ·
Gyere és oszd meg a történeted a www.közöshang.hu olvasóival is.:)
szigorúan bizalmacska ·
Hát, marketingben nagy szar vagy.

bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: