Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Hát vártál rám?

A történethez pár információt érdemes előre tudni:
- A főszereplő Lucas Morgan
- A történet ideje: 1946 nyár.
- A főszereplőnek viszonya volt két nővel, Rebekával és Sophie- val, miközben el volt jegyezve e történet másik szereplőjével, Susannal.
- Susant még eljegyzésük előtt molesztálta egy férfi. Az emléktől még most sem szabadult meg teljesen.

A tengerparton voltunk, a családi nyaralóban. Már lassan fél éve, hogy összeházasodtunk, de Sophie és Rebeka után (ezeket az eseteket Susan is ismeri) nem mertem közeledni. De ma, ebben a holdvilágos éjszakában lesz valami. Érzem.
Mikor kiléptünk a házból, majd’ leesett az állam. Susanon két részes fürdőruha volt. Tudom, hogy nem rég jelent meg a piacon. Nem könnyű megszerezni, egyesek szerint ugyanis "nem úrihölgyeknek való". Szerintem ez nem így van. Nagyon is stílusos: látni engedi a telt kebleit, lapos hasát és ívelt combját.
Rámosolyogtam és bementünk a vízbe. Játékosan elúszott előlem, épp csak a talpát tudtam elkapni. Adtam rá egy puszit, mire ő halkan felsikoltott. Tovább úszott, én belementem a játékba. Mire utolértem, már egy félkört írtunk le. Kiugrott a vízből, és a parton lévő kiterített plédbe feküdt. Nagyon vonzó volt, magához intett.
Mellébújtam, és kezem a melleire tévedt.
- Ne… Még ne. Kérlek, lassabban! - suttogta elhaló hangon. - Tudod, még mindig bennem él Matt emléke.

Alig hallottam, amit mondott. De Matt neve hatott. Átöleltem, nyakát, vállát, hátát csókolgattam. Édes kis fenekét simogattam. Megfordult, és követelőzően, de gyengéden csókolt. Kezemet a melleire húzta. Kőkemény volt a mellbimbója. Simogattam a környékét, majd foggal kicsomóztam a melltartópántot. Gyönyörű volt, ahoyg rásütött a holdsugár. Csókolgatni kezdtem. A mellei nagyon érzékenynek bizonyultak, nagyokat nyögött. Tovább haladtam a testén, le a combjáig. Felhúztam, és terpeszbe raktam a lábát. Simogattam a nagyajkait, csiklóját a finom anyagon keresztül. Lehúztam róla a bugyit, de ekkor magához vont. Felülve a fülemet kezdte puszilgatni, és lehúzta a fürdőgatyámat. Átölelt, makkom hozzáért bejáratához.
- Olyan jó így! Kérlek, csókolgass!- mikor a harmadik puszit kapta a nyakára, egy halk sóhaj kíséretében nedv érkezett a makkomra. Belenyögtem a nyakába, és lecsúsztam. Pár puszit adtam a csiklójára, miközben makkomat bekentem nedveivel. Ajkaimat követte hímtagom. Gyengéden simogattam csiklóját. Megpróbáltam behatolni. Hiába volt nedves, nem engedett. Hiába, aki ilyen sokat sportol, az így jár.
Felnéztem az arcára.
- Hát vártál rám?
Angyalarcán könnyek gördültek végig, és bólintott. Átöleltem, simogattam, csókoltam.
- Folytassam?
Megint bólintott.
Ismét próbálkoztam. Nem engedett.
- Nem nézhetem, hogy így szenvedsz. Halasszuk, jó?
- Ne. Csak legyél gyors. Szeretlek.
Nekiveselkedtem immár harmadszorra. Egy gyors, de neki fájdalmas mozdulattal beértem. Észveszejtően szűk volt. Lassan mozogtam. Nem kellett hozzá sok, beleélveztem.
- Nagyon fájt?
- Lényeg, hogy neked adhattam magam. Jó voltál.
Pár percig még álmodozva, egymást átkarolva, csendesen feküdtünk.
Szó nélkül bementünk a házba.
Leheveredtünk a franciaágyra, és elaludtunk. Ezalatt a hét alatt rengeteget szeretkeztünk. Susan is eljutott a csúcsra. De végül lejárt az idő. Szép volt, jó volt, elég volt. Megelégedetten indultunk haza.


(Ez egy regény része, amit én írogatok üres óráimban. Szóljatok hozzá, minden vélemény érdekel!)
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: