Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 13:52
Arcady: Köszönöm, örülök, hogy tetszet...
2024-04-20 20:23
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Harriett

Harriet teljes kimerültségben hanyatt fekve aludt, anyaszült meztelenül, tagjait ernyedten széthányva a paplan tetején. Sima haja most összekócolódott, és bőre szinte sugárzott valamitől, amit Rowena a tökéletes szexuális kielégülés ragyogásának vélt. A filmsztár sokáig állt ott, tanulmányozta a meztelen nőt, és kénytelen-kelletlen tudomásul vette, hogy míg ő és Chris együtt vacsoráztak, és különféle tervekkel izgatták egymást, hogy mit is csinálnak majd Harriettel, ha már belekényszeríttették szexuális játékaikba, ez alatt Lewis ismét szeretkezett vele. Rowenának eszébe jutott, milyen volt Harriet, mikor először bújt ágyba Lewisszal, és azon gondolkodott, milyen lehet most. Vajon a teste fogékonyabb a kalandra? Játszik-e már kezdeményező szerepet? Mikor idáig ért a gondolataiban, azon kapta magát, hogy még jobban felizgul, mint a vacsora alatt.

Annyira belefeledkezett képzelgéseibe, hogy észre se vette, mikor Lewis belépett, csak akkor, mikor a férfi hátulról figyelmeztetőleg befogta a száját.
- Min töprengsz? - kérdezte tőle Lewis halkan.
- Azon gondolkodtam, milyen lehetett ma éjjel - suttogta vissza Rowena, és fejével a lány felé intett.
- Káprázatos - felelte Lewis. - Szeretnéd megérinteni? Rowena megdermedt.
- Azt sose hagyná.
- Nem fogja tudni - ígérte Lewis, változatlanul halkan. Rowena nézte, amint elővesz a zsebéből egy fekete bársonymaszkot, aztán óvatosan leül az alvó Harriet mellé az ágyra, és a lány fejére csúsztatja, míg csak el nem takarja a szemét. A kimerült Harriet tovább aludt.
- Érintsd meg bátran - lehelte Lewis Rowena fülébe. - Fogd meg a melleit, nagyon érzékenyek. Ha felébred, majd én beszélek.
- Tudni fogja, hogy nem te vagy az - tiltakozott Rowena, nem túl őszintén, mert a lehetőség, hogy megérintheti az öntudatlan lányt, életre keltheti szunnyadó érzékeit, túlságosan is kívánatos volt.
- Teljesen kimerült - biztosította Lewis. - Az agya nem működik majd tisztán, és természetesen senki másnak az érintésére nem számít, csak az enyémre. Rowena megnyalta jobb keze mutatóujjának hegyét, és közelebb settenkedett az ágyhoz. Lewis Harriet fejéhez telepedett, Rowena pedig az ágy derekához, és a kitakart figura fölé hajolva egy nedves, incselkedő kört rajzolt Harriet jobb mellbimbója köré. Harriet álmában kéjesen dünnyögött, és mellbimbója duzzadni kezdett. Rowena a férjére nézett, aki Harriet reakcióit figyelte. Rowena felbátorodva siklatta ujjhegyét a bimbóudvaron körbe, és nézte, amint a húsgyűrű kitágul.

Álmában Harriet egy folyóparton feküdt a fűben, és Lewis cirógatta a mellét, amelyet kitárt a meleg nyári levegőnek. Kissé megmoccant, szerette volna, ha a férfi a másikat is megérinti, s legnagyobb örömére ez meg is történt. Ezúttal az érintés határozottabb volt, mellbimbóját könnyedén megcsípték két ujjal, és ez a nyersebb élvezet kezdte őt kihozni álmából. Rowena mosolygott azon, hogy a megcsípett mellbimbó olyan büszkén felmered. Keze tovább vándorolt, s finom mintázatot rajzolt a mell környékére, aztán Lewis egy intésére lehajtotta a fejét, és ajkával kezdte becézni a lányt. Harriet lassan kinyitotta a szemét. Már tudta, hogy nem álmodott, hogy Lewis tényleg a melleit becézi, de legnagyobb megdöbbenésére nem látott semmit, és mozdult, hogy felüljön. Rowena gyorsan visszahúzódott, aggódott, nehogy jelenléte lelepleződjék, Lewis pedig átölelte karjával Harriet vállát.
- Minden rendben - nyugtatgatta. - Maszkot tettem rád, ez fokozza az érzületek hevességét.
- Fáradt vagyok - motyogta Harriet.
- Akkor hadd végezzem én a munkát - mondta Lewis, és visszafektette a lányt a párnákra.

Harriet várt. Melleit hűvösnek érezte most, hogy a nyál elpárolgott, de váratlanul valami melegséget érzett, ami szétterült a hasán és belső combjain. Túl sűrű volt ahhoz, hogy olaj legyen, inkább testápolónak tűnt.
- Ez mi? - dünnyögte.
- Valami nagyon különleges dolog - mondta Lewis, és nézte ticián vörös hajú feleségét, amint szétdörzsöli a zselét a szeretője testén. - Tetszeni fog neked. - Harrietnek tetszett, élvezte a csiklandós melegséget, azt, hogy a vére gyorsabban kezd lüktetni az ereiben, és érezte, hogy nedvesedni kezd a combjai között. Lewis ügyelt rá, hogy ne tartsa a karját rajta, míg Rowena ügyködik, mert Harriet még félálmában is észrevehette volna, hogy túl sok kéz van a testén. Mikor Rowena abbahagyta a masszázst, és lehelgetni kezdte a zselével bedörzsölt részt, a férfi mindkét kezét a lány vállára tette, mert tudta, hogy Harriet vonaglani és hánykolódni fog attól, ami következik, és tartott tőle, hogy a két nő teste érintkezhet egymással.

Rowena sokszor használta ezt a zselét, és tudta, hogy a felvitelét követő lágy melegség hamarosan heves tüzeléssé változik, amit szinte alig bír ki a test. Figyelte, amint Harriet hasa megfeszül, és elégedetten hallotta a lány mély torokhangjait. Harriet számára az ingerlés váratlan volt és nem éppen kedvére való. Csavargatta alsótestét az ágyon, valami megkönnyebbülésben reménykedett, hogy megszabaduljon a furcsa, égető érzéstől, ami átjárta a húsát, de a mocorgástól csak fokozódott a zselé hatása, és tiltakozni kezdett.
- Várj - nyugtatta Lewis - mindjárt jobb lesz. Eleresztette Harrietet, aki felült, de ott maradt az ágyon, szemén a maszkkal. Rowena a fürdőszobába osont, és hideg vízbe áztatott egy kéztörlőt. Mikor visszalopózott, Lewis arra kérte Harrietet, ismét feküdjön le, és megígérte neki, hogy igazán élvezni fogja, amit csinál vele.

Harriet bízott benne, korábbi gyöngéd szeretkezésük az este elmélyítette a férfi iránti érzéseit, és semmit sem akart kevésbé, mint jelét adni annak, hogy nem méltányolja a férfi kifinomult játékait, úgyhogy tette, amit az kívánt tőle. A jéghideg törülköző, amit felhevült hasára terítettek, szinte sokkolta, és akarata ellenére felkiáltott, míg a törülközőt kétoldalt feszesen alája tűrték. Ezt Lewis csinálta, tudta, hogy a lány érzékeli majd kezének méreteit, és ettől majd megnyugszik, ha ugyan szüksége van még megnyugtatásra. Rowena megvárta, amíg a hideg törülköző a helyére kerül, és Harriet idegvégződései szinte sziporkázni kezdenek a forró és hideg ellentétes hatásától. Akkor a filmsztár felemelte ujját, amelyen még ott volt a hevítő zselé maradéka, és belecsúsztatta a másik nő hüvelyébe. Lewis odakapott, hogy megállítsa, de túl későn, és Harriet hirtelen eszelős vonaglásba kezdett, a lábai rángatóztak, csípője csavarodott, amint az ajzószer forrósága szétterjedt finom belső szövetein.

Most a szó szoros értelmében tűzben égett. Az elviselhetetlenségig felajzva az által, amit Rowena csinált, Harriet teste nyughatatlanul táncolt, és hallotta a saját hangját, amint Lewishoz könyörög, hogy segítsen rajta, juttassa végre a kielégüléshez, amelyet a zselé olyan gorombán megvillantott előtte, de amelyet nem idézhetett elő. Rowena figyelte, amint a titkárnője Lewishoz könyörög, hogy elégítse ki, érintse meg égő, sóvárgó csiklóját, és a saját szívverése is felgyorsult a jelenet erotikájától, valamint a kéjes hatalomtudattól. Most ő volt a felelős azért, hogy a lány ilyen fékevesztett állapotba került. Lewis is Harriet vonagló testét nézte, és tudta, hogy ezúttal valami különleges dologra lesz szüksége, ami lecsillapíthatja a Rowena által felgerjesztett égető vágyat. Miközben kibújt a ruháiból, biztató gyöngédségeket suttogott szeretőjének, és szemével az öltözőasztalán álló masszázsolajos üveg felé intett. Rowena elértette pillantását, és lábujjhegyen odament érte.

Jobb tenyerébe öntött belőle valamennyit, és bőségesen bekente vele férje hasát és belső combjait, mielőtt a férfi ágaskodó péniszét és heréit vette gondjaiba. Szakszerűen beolajozta a férfit, eldörzsölte a folyadékot a makk pereme körül, tudván, hogy a férfi szereti ezt a mozdulatot, és valóban, a férfi izgalmának növekedésével együtt a makk színe mélyebb bíborpiros árnyalatra váltott. Harriet mindvégig sóhajtozott, Lewist szólongatta, és megpróbálta elérni sötétben tapogatózó kezeivel. Lewisnak el kellett fordulnia felesége szíves szolgálataitól, nehogy idő előtt ejakuláljon. Rowena némi csalódást érzett, mikor a férfi visszahúzódott, de azzal Lewis hasra fordította a lányt, aki küzdött ellene.
- Csak azt akarom, hogy legyél bennem - tiltakozott. - Nem kell több stimuláció! - De Lewis nem törődött vele, és mikor beolajozott altestével előre-hátra csúszva elkezdte a lány fenekét és combjait sikálni, Harriet lélegzete elakadt a meglepetéstől.

Isteni érzés volt. A férfi kemény és sima teste gyöngéd, ringató mozdulatokkal csúszkált ide-oda, és az ingerlés erős volt, mégis finom. Aztán ráereszkedett, és hímtagját a lány széttárt lábai közé illesztette, Harriet érezhette, amint sóvárgó szeméremtestének feszül. Aztán végre beléhatolt, de olyan lassan, hogy eleinte alig hitte, hogy a férfi valóban azt csinálja. Aztán észlelte, hogy minden egyes finom lökés a férfi testének csúszós érzetével párosul, míg kezei szüntelenül masszírozzák a vállait és a tarkóját. Minden egyes folyékony lökés jobban és jobban enyhítette a rettenetes tüzet, amely betöltötte, és helyét jótékony, olvadó érzés vette át, mintha az érintkezés üdvösségétől olvadna szét. Mikor a férfi ismét hanyatt fektette, már nem tiltakozott, tökéletesen belefeledkezett szerelmi táncuk különleges sikló mozdulataiba. A férfi gyöngéden a melle felé tolta térdeit, és ezzel egy időben visszacsúsztatta testébe beolajozott hímtagját.

Harriett érettnek és bujának érezte a testét, mintha egész lényét átalakítaná az, amit a férfi tesz vele. Szerette volna, ha örökké tart. Lewis lassú, ütemes mozdulatokkal ringatni kezdte ágyékát, amitől a lány testében minden idegvégződés táncba kezdett
- Rowena mesterkedése már így is lázas állapotba hozta, most pedig az idegek heves üzeneteket küldtek az agyának, amitől izmai kígyózni és gyűrűzni kezdtek, majd erősen megfeszültek, orgazmusa közeledett. Érezte, amint gyönyöre egyre magasabbra és magasabbra hág, és erősen Lewisnak feszült, hogy elősegítse a végső kitörést, de a férfi kezei visszafogták, és lágy suttogásai csitították. Valahányszor mozogni kezdett, a férfi megállt, és csak akkor folytatta, ha ő mozdulatlan maradt. Az ágy végéből Rowena reszkető izgalomban nézte őket. Sohasem gondolta volna, hogy Harriet ilyen szenvedélyre képes. A másik nő duzzadozó, feszes testének látványa, saját férje, amint gyakorlott mozdulatokkal csúszkál a másik testében, felébresztette benne a vágyat saját orgazmusa után, és anélkül, hogy tudatosodott volna benne, mit csinál, becsúsztatta kezét a blúzába és becézni kezdte a melleit, csipkedte a már merev mellbimbókat ujjaival.

Végül is Harriet teste nem bírta tovább. Annak ellenére, hogy ő maga nem mozdult, annak ellenére, hogy Lewis biztatta, tartson még ki egy kicsit, a gyönyör önálló életre kelt benne és végső felívelő szárnyalásába fogott, a lány feje féktelenül ide-oda hánykolódott a párnán, és az izgalom finom rózsaszín pírja árasztotta el nyakát és mellét. Végre Lewis engedte, hogy ritmusa felgyorsuljon, és lendületesebben mozgatta csípőjét. Harriet belebámult az üres éjféli sötétségbe, amely a maszk alatt körülfogta, és érezte, amint egész teste egyetlen középpontba sűrűsödik, mielőtt ezer darabra hull a gyönyör földrengésétől. Szemhéja mögött vakító fények sziporkáztak, amint teste végre feloldódhatott a kéjben.
- Na ugye, hogy jó volt? - suttogta Lewis a fülébe. A végsőkig kimerült Harriet csupán arra volt képes, hogy valami érthetetlent motyogjon erre, aztán azonmód visszazuhant az álomba, amelyből Lewis és Rowena kirángatta.

Mikor biztos volt benne, hogy a lány alszik, Lewis eltávolodott Harriettől, és a feleségéhez ment. Megfogta a kezét, és kihúzta a blúzából, mosolyogva nézett lázas, világoskék szemébe. - Talán inkább Chrishez kellene fordulnod - javasolta. - Biztos vagyok benne, hogy mindenképpen számít rád.
- Téged akarlak - mondta Rowena, és hozzátörleszkedett, mint valami macska...
Hasonló történetek
26056
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
20914
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
Hozzászólások
További hozzászólások »
játékos ·
Fordítás, de azért annyira nem rossz. :))



Igaz, olyan kiragadott, se eleje, se vége.

De ami közte van... az a zselé. :))

tepet ·
Új gazdagok hancúrozása, akik már nem tudják értékelni egymást. Másokban és másképp keresik a gyönyört. Tuti, hogy valami Angol, vagy Amerikai múböl van lefordítva. Tucat anyag!!!

9K117M ·
Csinálni biztos jobb volt, mint nekem elolvasni...

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: