Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 13:52
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Háromszor dacolni és meghalni (3.)

3.fejezet
Lily Potter vére

- Na lássuk, az értékelést! - morogta Mordon Dumbledore irodájában. James türelmetlen volt, ugyanis, szeretett volna minél hamarabb beszélni Lilyvel, kettesben. - Mindenkivel elégedett vagyok, kivéve Lilyvel.
- Ennek van valamilyen oka is? - kérdezte derűsen Dumbledore.
- Igen, gyáva, ezért nem aurornak való – mondta ki az igazságot az auror. Mindenki Lilyre nézett, akinek az arcán az a fajta kifejezés jelent, meg amit már a többiek megismerhettek, az iskolai éve alatt.
- Honnan veszed, hogy gyáva vagyok? - kérdezte visszafojtott indulattal. Sirius egy félmosollyal Remushoz fordult.
- Attól tartok, ezt nem kellett volna, Lilyvel nem veszekednék! - suttogta neki.
- Láttam! Mindentől féltél, és legszívesebben visszafordultál volna, ez gyávaság!
- Nem – szólt Dumbledore komolyan. - Ez természetes, úgy, ahogy gondolom Alice is átélte ugyanezeket az érzéseket.
- Igen, de ennek mi köze... csak nem? - derült fel a nő arca. - Lily is?
- Mit Lily is? - értetlenkedett Sirius.
- Lily is terhes.
- Ebben az esetben, elnézést kell kérnem, így nézve inkább bátornak bizonyult...
- Szerintem nemcsak így nézve – szólt James. - Te sem álltál meg segíteni a kentaur kölyöknek.
- Az nem bátor tett, hanem felelőtlenség volt – morgott Alastor.
- Felelőtlenség? Az mentett meg minket! - vágott vissza a férfi.
- Hagyjátok abba – szólt Lily erélyesen. - Nem mehetnénk végre haza?
- Természetesen haza mehettek – szólt Dumbledore. -, de szombaton el kell jönnötök a Főnix Rendjének ismerkedési estjére. Hattól tízig.
- Rendben – állt fel James és Lily, majd elköszönve elsiettek. Nekik még megbeszélni valójuk volt.

- Kezdjük az elején – szólt James, a Godric’s Hollow-i házban, a kanapén ülve. Lily, a férje ölébe hajtva a fejét, feküdt ott.
- Kezdjük – nézett fel rá mosolyogva.
- Tehát terhes vagy.
- Eddig jó.
- Feltételezzük, hogy az enyém – töprengett a férfi, majd mikor Lily arcára nézett vigyorgott egyet. - Humornak szántam.
- A humorodat elhagytuk valahol útközben... bár – széles mosolyra húzta a száját. -, ami nem volt, azt nem lehet elhagyni.
- Kösz. Nem látszik meg rajtad...
- Persze, úgy két hetes lehet, Tea szerint. Július végén fogok szülni.
- És a munka?
- Tea azt ajánlotta, hogy karácsonyig dolgozzak és ne tovább, hacsak nem lesz valami bajom...
- Ezt fejtsd ki bővebben – ráncolta össze a szemöldökét James.
- Hetente kontrollra megyek, plusz bármi jelentéktelen megfázás esetén is be kell mennem a Szt. Mungóba, ellenőrzésre.
- Értem.
- Ennyi? - ült fel, majd csodálkozva nézett Jamesre.
- Mit mondjak még?
- Hogy kicsattansz az örömtől, ez a minimum.
- Ez megvan – sóhajtott a férfi.
- Nem látszik rajtad – komolyodott el Lily, és kissé sértődő arcot vágott. James átölelte, majd megcsókolta.
- Nem is tudom – mondta aztán. - Valamiért nagyon aggódom...
- Nem valamiért aggódsz, hanem Voldemort miatt – James összerezzent, Lily meg szinte megdöbbent magán, hogy csak így kimondja a nevét. - De felejtsd el, nem kell, hogy miattam aggódj.
- De én aggódom, Vol... – vett egy nagy levegőt, majd ő is kimondta a szörnyűséges nevet. - Voldemort itt járt, és beszélt veled...
- Beszélt, de nem akart megölni – szögezte le Lily, majd elhallgatott. Védi a Sötét Nagyurat. Miért teszi ezt? Felnézett a férfira.
- „Az életedet, az életükért”, nem tudjuk mit takarhat, szerintem – ekkor azonban a pillantása a feleségére esett. Lily lehajtotta a fejét, és a padlót bámulta. - Te tudod mire értette, igaz?
- Megyek, lefekszem – tért ki a válasz elől a másik, majd felállt a kanapáról, de James elkapta a kezét.
- Lily! - James is felállt, majd maga felé fordította a feleségét. Ekkor már Lily szemeiben könnyek ültek. A férfi átölelte. - Elmondod? - kérdezte tőle suttogva.
- Azt akarta, hogy halálfaló legyek, még mindig azt akarja – válaszolt alig hallhatóan. - Azt mondta, hogy megöl mindenkit, akihez ragaszkodom... - fejezte be, és lassan elkezdett sírni. James nagyot sóhajtott, és elkezdte megnyugtatni a lányt.

- Nem is értem, hogy miért érdekli a Nagyurat, ez a kis sárvérű – hallatszott egy felháborodott hang, egy sötét barlanghoz hasonlító terem belsejében. Odabent három feketébe öltözött halálfaló állt, név szerint: a szőke hosszú hajú Lucius Malfoy, a fekete zsíros hajú Perselus Piton, és Bellatrix Lenstrange.
- Mert, az a kis sárvérű, nagyon tehetséges, Bella! - sziszegte egy fagyos hang, a bejárat felől. Maga Voldemort lépett be, majd három hűséges szolgájához sietett.
- Sajnálom, Nagyúr! De nem értem meg, Lily Potter sosem fog csatlakozni hozzánk.
- De fog.
- Mégis hogyan? - tette fel a kérdést, a három közül, a legbátrabb: Malfoy.
- Egyszerűen Lucius. Mert félteni fogja a barátait, a családját, és a gyermekét!
- De nekik nincs gyermekük – akadékoskodott Piton. Egy sejtje sem kívánta Lily Pottert, mint halálfalót.
- Majd, lesz. Érzem, terhes. És itt a lényeg. Egy nő a gyermekét félti a legjobban. A gyermekét és a férjét. Ez fogja hozzánk láncolni.
- Mi terved, Nagyúr? - kérdezte Bella.
- Perselus, készítened kell nekem, egy bájitalt.
- Melyiket?
- A vérátok, bájitalát.
- De ahhoz vér kell, és az, hogy az áldozat megigya!
- Tisztában vagyok, az átok hatásával és használatával, Perselus! - sziszegte Voldemort figyelmeztetően. - Mindenre megvan a tervem!
- Megosztod velünk? - kérdezte magabiztosan Malfoy.
- Féregfark! - kiáltott fel a Nagyúr, mire a bejártnál egy alacsony alak jelent meg. Összehúzva magát, lépkedett feléjük. A másik háromban elhűlt a vér, hiszen ismerték, a Tekergők egyike volt.
- Ő, Nagyuram? - hitetlenkedett Piton.
- Féregfark, kész vagy nekem vért szerezni Lily Pottertől?
- Lily Potter? - kérdezte a Peter ijedten, de Voldemort egy pillantása elég volt a válaszhoz. - Igen Nagyúr!
- Akkor menj! - Féregfark elkotródott, Voldemort pedig ott maradt a három halálfalóval együtt.
- Nagyuram – szólt Piton. - Biztos jó ötlet volt, őt küldeni?
- A félelme hűségessé teszi – válaszolt Perselus aggodalmaira a Sötét Nagyúr, majd szó nélkül távozott.

- Semmi – szólt derűsen James egy héttel később, reggel. Lily kényszeredetten kinyitotta a szemét.
- Mi semmi? - kérdezte álmosan.
- Még mindig ugyanolyan lapos a hasad. - Lily nevetni kezdett, majd hirtelen elkomolyodott. Visszahúzta magára a takarót.
- Hagyj aludni!
- Mert, ha nem? - hasalt az ágyra a férfi.
- Hozzád vágok, egy párnát!
- Hajrá! - válaszolt amaz, majd felvette a párnáját, és a nőnek nyújtotta.
- Mért vert meg veled az isten? - ült fel Lily, de azért elvette a párnát, és hozzávágta.
- Te akartad, hogy boldog legyek, hát tessék.
- Ha tudom, hogy nálad a boldogság egyenlő azzal, hogy nem hagysz aludni... - nem tudta befejezni, mert James megcsókolta.
- Csak szólni akartam, hogy vendégünk lesz ma.
- Ki?
- Féregfark, régen láttuk már.
- Mikor érkezik? - kászálódott ki az ágyból.
- Ebédre hívtam, mondta, hogy eljönne vendégségbe, hát mondtam, hogy jöjjön ebédre.
- Rendben, addigra vissza is jövök, vagyis nem, majd elmegyek holnap.
- Hova?
- A heti kontrollra, Harry miatt – simogatta meg a hasát Lily.
- Állj, állj, állj! Két kérdésem lenne – nézett rá James hitetlenül.
- Parancsolj.
- Honnan tudod, hogy fiú lesz?
- Anyai megérzés.
- És miért, pont Harry?
- Nem tetszik? - ült le a James mellé, és rámosolygott.
- De, tetszik, de csak így egyedül eldöntöd, mi lesz a neve?
- Harry James Potter. Már, ha tényleg fiú lesz. Nem tetszik, választhatunk más nevet. Harry...
- Á, tehát a Harry mindenféleképp marad? - ölelte át a nőt.
- A kedvenc nevem, olyan szép...
- És, ha lány lesz?
- Azt eldöntheted te.
- Jó, majd eldöntöm – csókolta meg Lilyt, majd hagyta, hogy a nő elkészüljön.

Úgy tizenegy fele kopogtattak a Godric’s Hollow-i ház ajtaján. Peter Pettigrew egy csokor virággal, kissé idegesen lépett be James invitálására. A virágot átnyújtotta Lilynek, aki vízbe tette, majd az ebéddel foglalatoskodott, míg a két másik beszélgetett. Féregfark elmondta, hogy hol dolgozik, és említette, hogy Dumbledore megkereste a Főnix Rendjével, és örömmel vállalta.
- Tudom, hogy nem vagyok egy nagy varázsló, de amiben tudok segítek – fejezete be a roxforti igazgató látogatásának ecsetelését.
- Hát igen, a többiek is örültek volna, ha akkor tudunk találkozni, mikor megbeszéltük, ráadásul az ismerkedési esten sem voltál ott.
- Dumbledore professzor mindent megmagyarázott, és gratulálok, hallom jön a gyermekáldás. A szombaton pedig... a főnököm mindenáron beszélni akart velem, nem értem rá...
- Hm. Mindenesetre köszönöm a gratulációt.
- Kész az ebéd – nézett be Lily mosolyogva. - Gyertek! - a konyhában leültek az asztalhoz, ahol kések, villák, kanalak sorakoztak az asztalon, Lily pedig jó háziasszony módjára hozta elő a levest. Féregfark a késre pillantott, és egyre idegesebb lett. Eszébe jutott a feladat. A levesevés közben is beszélgettek, de Peter egyre szótlanabb lett. Az egykor volt Tekergő tudta, hogy hamarosan tennie kell valamit, különben Voldemort megöli. A második fogás hús volt, amihez késsel és villával kezdtek neki. Féregfark kezében remegett a kés, annyira, hogy el is ejtette, olyan szerencsétlenül (szerencsésen), hogy a mellette ülő Lily kezét felsértette a penge. A nő felszisszenve a szájához kapta vérző ujját, Peter pedig elsápadva nézte a véres kést.
- Jaj, istenem... jaj, nem akartam, Lily sajnálom... - remegett, mint a nyárfalevél. Lily egy pálcaintéssel eltüntette a sebet és a reszkető férfira mosolygott.
- Semmi baj, balesetek mindig történnek. - Féregfark elhűlve nézte a kést. Ott volt rajta a feladat. Elvégezte, de mégsem mert tenni semmit. Ránézett a két barátjára, majd hirtelen felpattant, és kirohant a házból, majd hoppanálva eltűnt. James és Lily csodálkozva néztek össze.
- Vajon mi baja lehetett? - kérdezte a férfi, majd fogott egy szalvétát és letörölte a vért a késről.

- Sajnálom, Nagyúr, de nem tudtam megszerezni – rimánkodott az alacsony halálfaló Voldemort előtt. Piton megvetően csóválta a fejét, most csak ő volt a Nagyúr mellett.
- Tűnj a szemem elől! - parancsolta a másik, mire Féregfark felszívódott.
- Miért nem ölted meg? - kérdezte Perselus.
- Mert kell valaki, aki megitatja a bájitalt a leendő szolgámmal.
- De a vérre még szükségünk van.
- Rád bízom, de gyorsan, egyszerűen, és kivételesen semmi öldöklés!
- Értettem nagyúr! - hajolt meg Piton, majd távozott a teremből.

- Mégis ma megyek el a Szent Mungóba – szólt Lily, majd felvette a kabátját. - Jaj James, ne rágd magad Peteren, majd szombaton megkérdezed tőle, mi volt a baja, ezen a szűkebbik Főnix találkozón. Mit mondjak, az ismerkedési est nem nyűgözött le.
- Engem sem, mikor jössz, ne kísérjelek el?
- Köszönöm nem kell, és majd jövök, mikor elindultam – kacsintott rá a nő, majd kilépett az ajtón. Ekkor érte a támadás.

Valaki, akit nem látott a nyakához szorított egy kést. Egy ezüst tőrt, amit bájitalfőzéshez szoktak alkalmazni. Még jó, hogy egy másodperce mondta Jamesnek, hogy nem kell kíséret. Máskor meggondolja az ilyen kijelentéseket.
- A kedvenc sárvérűm – suttogott valaki a fülébe. Egy nagyon ismerős, gúnyos hang.
- Piton? - hökkent meg Lily, de csak annyira, amennyire a penge engedte a nyakánál. - Mit akarsz?
- A véredet.
- Tessék? - rettegve tette föl a kérdést, de a válasz annyi volt, hogy Piton elkapta a kezét, és a késsel vágott egyet rajta, erre Lily fájdalmasan felkiáltott, amit James is hallhatott odabentről. Úgy tűnt, hogy a halálfaló is erre gondol, ugyanis a véres késsel együtt menekülőre fogta.
- Piton? - csodálkozott James, aki épp kilépett a szobából, emelte volna a pálcáját, de addigra Piton eltűnt. - Jól vagy? - Lily a vágásra szorított a kezét, majd a homlokához.
- Azt hiszem, szédülök – szólt csendesen, majd Jamesbe kapaszkodott.
- Gyere be – szólt aggodalmasan a férfi, majd betámogatta a feleségét.

- Kész a bájital – szólt diadalmasan Perselus, és a fiolát átnyújtotta Voldemortnak.
- Remek – válaszolt a Nagyúr, majd kiitta a felét. - A másik felét, Lily Potter, az egészségemre gurítsd le. Féregfark!
- I-igen Nagyúr?
- Menj el a Főnix Rendjének gyűlésére, és önts bele Lily Potter italába, ha nem issza meg, saját kezemmel küldelek át a másvilágra! - sziszegte a volt Tekergő felé.
- Rendben Nagyúr! Megteszem! - eltette a fiolát, majd szokásához híven felszívódott.
Hasonló történetek
3336
Ahogy a védelem kiépült, Dareth handorioi hódításait emiatt be is fejezte, és inkább északra, Rolenciába vezényelte szörnyű hadát. Rolencia nem volt egységes birodalom, nem volt összetartás, így nem is tudtak fennmaradni. Viszont érdekes módon, mintha megelégedett volna ennyivel, Mágusföld határán, a Benfini-hegységnél megállt. Nem tudni, hogy miért...
3852
Már több mint háromezer éve vége az Istenek Háborújának. Orudzaburt elpusztították és újra megkezdődhetett a béke kora. Az élet virágzott, a kontinensen áldott béke honolt: felvirágzott ismét a kultúra, a művészetek, s a mindent átható mágia ismét új követőket talált.
Amikor már az élet kezdett visszatérni a mindennapi, megszokott medrébe, s a legöregebbek is csak alig-alig mesélgettek arról a háborúról, amit mindenki igyekezett mihamarabb elfelejteni, hirtelen megkezdődött a Káosz...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

cicabosy ·
na ez egyre jobb,csak folytasd mihamarabb
üdv!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: