Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Három nő és én

El sem hinnétek, hogy mi történt velem a minap. Tudni kell rólam, hogy egy 20 éves srác vagyok és már 2 éve élek boldog párkapcsolatban. Egész pontosan tegnap előtt a barátnőmhöz indultam aki nem lakik túl messzire tőlem.

Aznapra már be volt ígérve egy hatalmas szeretkezés és valami meglepetés is. Odafelé egész úton azon a bizonyos meglepetésen járt az agyam. El nem tudtam képzelni, hogy mi lehet az.
Amikor benyitottam hozzájuk ott találtam két barátnőjét is, akik épp viháncoltak valamin. Kissé kedvem szegte a barátnői látványa, hiszen úgy volt, hogy csak kettesben leszünk. Sokszor láttam már őket így együtt, és hozzá tartozik a dologhoz, hogy néha meg is mozgatták fantáziámat.

A két barátnő (Bea és Angi (21-21)) eléggé hasonlít egymásra. Mindkettőnek gyönyörű keblei és formás popsija van. Barátnőm kissé elkülönül tőlük, már ami a testalkatot illeti. Zsófinak, (a barátnőm (22)) nagyobb cicijei és nagyobb, bár formásabb popsija van, mint barátnőinek. Nem szerettem soha a túl vékony lányokat. Nekem az jön be, ha van egy lányon mit fogni. Ez nem azt jelenti, hogy kövér volt, hanem egyszerűen csak formásabb, nőiesebb. Szóval ott tartottam, hogy beléptem az ajtón.

Zsófi nyomott egy hatalmas csókot a számra, szokás szerint, majd áttessékelt szobájából a nagyszobába és annyit mondott, hogy majd szól ha bemehetek. Nem tulajdonítottam a dolognak túl sok jelentőséget, azt hittem, a lányokat akarja végre hazaküldeni. Bekapcsoltam a TV-t és kb. tíz perc múlva átkiabált a szobájából, hogy most már mehetek. Kezdett gyanússá válni a dolog. A lányokat még mindig hallottam.
- Na mindegy. - gondoltam magamban.

Beléptem a szobájába és a látványtól azt hittem rögtön szívrohamot kapok. Ott állt előttem a három gyönyörű nő egyetlen lepedőbe burkolózva. Köpni-nyelni nem tudtam. Akivel történt már ilyesmi, az tudja miről beszélek. Zsófi szólalt meg először és pajzán mosollyal az arcán, megkérdezte tőlem, hogy tetszik-e a meglepetése? Még mindig extázisban voltam és csak bólintani tudtam. -Akkor mutatunk még valamit. -mondta, majd egyszerre elengedték a lepedő sarkait. Na, ekkor kaphattam tényleg szívrohamot. Mindhárman meztelenek voltak és elindultak felém. Ledöntöttek az ágyra és elkezdték tépni rólam a ruhát. Ekkor kezdtem kissé feloldódni. Megcsókoltam Zsófit és a fülébe súgtam, hogy igazi Istennő vagy. Ekkor már nem volt rajtam sem ruha. Kedves barátnőm a mondatom hallatán, a már sokat látott pajzán mosollyal rám nézett, és lassan lehajolva megcsókolta makkomat, majd szopni kezdte.

Barátnői közben simogatták mellkasomat, és gátlástalanul nyalogattak, csókolgattak. Ekkor Bea felállt az ágyon majd a fejem fölé térdelt. Szavak nélkül is megértettem, hogy mit szeretne. Nyelvemet kidugva végignyaltam vágatát amit pici nyögésekkel nyugtázott, nekem pedig tele lett a szám a nedveivel. Isteni érzés volt és még most sem tudtam elhinni, hogy mi is történik velem. Nem kellett a kicsikének sok nyaldosás, főleg miután vadul szívni kezdtem csiklóját. Hatalmas nyögésekkel élvezett el. Ekkor olyan pózcsere történt, ami szintén meglepett. Zsófi abbahagyta dákóm kényeztetését, lefeküdt az ágyra a már éledező Bea mellé, aki barátnőmet iszonyatos átéléssel kezdte nyalni. Ez még nem volt elég. Angi, aki kimaradt az eddigiekből fölpattant és szinte fölnyársalta magát meredező rönkömre, majd lovagolni kezdett. Fantasztikusan csinálta, és az iménti izgalmak miatt már nekem sem kellett túl sok az orgazmusig. Látva és átélve az elmúlt 10 perc eseményeit kitört belőlem az a bizonyos vulkán. Angi is hatalmasakat nyögött, majd aléltan szállt le rólam. Ezek után szükségem volt egy kis pihenőre.

Most vizuálisan is megcsodálhattam a lányokat, akik egyre vadabbul nyalták egymás az édes 69-es pózban. Csodálatos látvány volt látni barátnőmet élvezni egy másik lánnyal. Szerszámom hamar harcképes lett és szerettem volna én is beszállni a hármasfogatba. Szép lassan kezdték észrevenni szemmel látható \"jelenlétemet\" és sorra kezdtek meglovagolni. A nyögések és sikítások egyre inkább kezdtek gátlástalanná és hangossá válni. Kb. fél percenként cserélgették egymást a farkamon. A sokadik perc felé éreztem, hogy itt a vég és szóltam, hogy vigyázzanak. Zsófi (aki kiváltotta újabb reakciómat) fölpattant és mind a hárman elém térdeltek. Kilövelő kéjnedvem irányíthatatlanul lespriccelte a három grácia felsőtestét. Ezek után lenyalogatták makkomról a maradékot, és hatalmas nyalakodásba kezdtek egymáson. Egy csepp sem ment kárba. Pihentünk még egy picit, majd mindenki elindult hazafelé.

Azóta is sokat járunk így össze, és nagyon élvezem az újabb meglepetéseket.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Arikon ·
Ez rosszabb mint a kelbimbós máj. :yum:

Írisz ·
Hát ha a bnője tudná hogy milyen sztorikat talál ki róla meg két barátnőjéről, nem hiszem hogy boldog lenne... :frowning: kamu az egész :grinning:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: