Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Hármasban

Miki a szeretőm volt. Állandó párkapcsolatomból hozzá mentem amikor csak tehettem. Ilyenkor vadul esünk egymásnak... nem tudtuk megunni egymás testét.
Egyik este szintén hozzá mentem a pároméktól. Már a liftben egymásnak estünk... vadul és szenvedélyesen. A lakásba érve vágyunk csak fokozódott. Szeretkeztünk... a farka vastag volt és hosszú. Imádtam. Számtalan pózban akár éjszaka hatszor is egymáséi lettünk.
Az adott napon este azt mondta:
- Feljönne a Bálint is ha nem baj?!
- Nem, - mondtam - menj el érte, ha gondolod.

Lement a lépcsőház elé és várt. Mivel a barátja nem jött úgy döntött elmegy érte. Sokáig voltak el, talán két óra hosszat is. Végre nyílott az ajtó és megjöttek. Beszélgettünk, én ruha nélkül voltam. Szavak nélkül is tudtuk egymás gondolatát. Felálltam az ágyról meztelenül. Ők közre fogtak és elkezdték bekenni a testem babaolajjal. Dicsérték, csókolgatták a testem. Éreztem mikor jött el a pillanat arra, hogy az ágyhoz húzzam őket.
- Hogy szeretnéd Cicám?? - kérdezte Miki-
- Nekem mindegy csak csináljuk. - válaszoltam felizgatva.

Miki a hátam mögé jött és simogatni kezdte a puncimat. Bálint elém ült és Lassan szopogatni kezdtem a legbecsesebb testrészét. Amikor Miki belémhatolt nem fogtam vissza magam és vadul elégítettem ki Bálintot. Őrülten jó érzés volt hogy velem vannak ketten és mindegyikőjük engem akar. Az első menet végeztével meztelenül álltunk az erkélyen és egymás testét csodálva beszélgettünk. Meg voltak őrülve értem és ez nagyon izgatott. Kis pihenő után visszatértünk eredeti célunkhoz... még inkább ki akartuk elégíteni egymást. Most Bálint került fölém. Nem tartott neki sokáig eléggé fel volt ajzva. Magunkra hagyott Mikivel. Tudta hogy most jó lenne, ha kettesben lennénk. Még ki sem ért Bálint az erkélyre Miki nekem esett.
- Imádom a puncidat, az illatát, a melegségét. Te vagy az Istennőm! - mondta Miki.

Mi lehetne ennél jobb bók egy nőnek. Annyira izgatott, ahogy beszélt hozzám, hogy hamar a mennyország kapujában voltam. Vártam...
- Élvezzünk együtt, akarlak... – mondtam.
Nem sokáig váratott magára kedvesem. Együtt repültünk a legcsodálatosabb érzés felé.
Az éjszaka folyamán Bálint hazament. Nem beszéltünk nyíltan a történtekről, nem mintha bántuk volna. Ez az éjszaka még sokszor megismétlődött, gyönyörünket leltük egymás testében.
Hozzászólások
További hozzászólások »
FaceOff ·
elég gyengécske... sőt.... :frowning:

BURGONYA ·
CSIVASZ!! :angry:

EBBE KÁBÉ ANNYI ÉRZELEM VOLT MINT AZ ÉN MŰVEIMBEN!!!

AZ ENYÉMEKBEN AZÉRT NINCS MERT EZ DIVATOS.




:rage: :rage: :rage: :rage:



DE EBBEN AZÉRT NEM VOLT MERT SZAR.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: