Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
lalityi9346: Várom nagyon a folytatást!
2024-03-26 17:27
kaliban: Hát ez q..va gyenge, a helyesí...
2024-03-24 15:19
golyó56: Tetszett. Folytatás?
2024-03-22 11:42
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Hármasban a legjobb!

Ez a dolog még középiskolás éveim alatt esett meg velem. 18 éves voltam akkor. A barátnőmet, Ginát a suliban ismertem meg, osztálytársak lettünk. Hamar jó barátságba kerültünk, így aztán semmilyen téma nem volt tabu. Nyíltan beszéltünk a szexről, ő elmondta, hogy biszex, többször volt már lányokkal is. Engem ekkor nagyon elkezdett érdekelni a lányok közötti "szerelem", és ezt meg is mondtam neki, hogy én is benne lennék egy ilyen dologban. Ő a barátjával élt együtt, és a srác is nagyon oda volt érte, hogy egyszer bevegyenek valakit harmadiknak.

Aznap, egy vasárnap este felmentem hozzájuk dumálni. Kitalálták, hogy mi lenne, ha ott aludnék náluk. Nem sokat gondolkodtam a válaszon, rögtön rábólintottam. Fürdés, stb., aztán bebújtunk az ágyba. A barátnőm feküdt középen. Megkérdezte tőlem: - Szeretnéd tudni, milyen egy lánnyal csókolózni? - egy kicsit meglepődtem, de válasz nélkül fölé hajoltam és megcsókoltam. Nagyon puha és érzéki volt a szája, nagyon jól csókolt. Egész más, mint egy fiú. Miközben faltuk egymás száját, Gina elkezdte simogatni a mellemet pólón keresztül, majd becsúsztatta alá a kezét, és úgy izgatta a mellbimbómat. Nagyon jól esett. Közben a srác felült az ágyon, és ennyit mondott: - Hú, lányok, ez nagyon szép látvány! Beszállhatok? - a barátnőm felé fordult, és őt is szájon csókolta. És én ott feküdtem és néztem őket. Közben Tamás engem is elkezdett simogatni. Egyre jobban izgatott a dolog és még többet akartam kóstolni mindkettőjükből.

Feltérdeltem és barátnőm mellét először kézzel, majd a számmal is kényeztetni kezdem. Én a baloldalit, amelyben ékszert viselt, Tamás pedig a jobb mellét nyalogatta. Barátnőm lehunyt szemmel élvezte. Közben kezem egyre lejjebb vándorolt a testén, egészen a szemérem dombjáig jutottam el, és ott bátortalanul tétováztam, hogy most mi legyen. Erre ő megfogta a kezem, lábait széttárta és odahúzta a puncijához. Egyszerre volt idegen, forró, nedves és kívánatos. Egyre jobban kezdtem nedvesedni én is, és nagyon kívántam. Farkat is és puncit is akartam egyszerre! Ilyet még soha nem éreztem, de borzasztóan jó volt. Gina felült az ágyon és engem hanyatt fektetett. A nyakamtól haladt lefelé, hol az apró csókokat, puszikat éreztem, hol pedig a forró nyelvét. Aztán eljutott a puncimhoz és én remegve vártam, hogy mit fog csinálni velem. Lábaimat széthúzta, hogy jobban hozzám férhessen, és finoman elkezdte körbe nyalogatni a puncimat. Azt hittem elájulok, annyira jó érzés volt. Fiú is nyalt már előtte többször is, de egyik sem csinálta ilyen érzékien. Félig nyitott szemmel láttam, hogy Tamás mögé áll és lehajolva csókolgatja barátnőm fenekét, nyalogatja a punciját, amely ott csöpögött az orra előtt.

Gondoltam, ma még én is bele fogok kóstolni, és lehunytam a szemem, hogy csak arra figyeljek, amit barátnőm csinál most nekem. Egyre vadabbul nyalt, nyelve hegyével a csiklómat birizgálta és meg csak rángattam a csípőmet, nyögtem, sóhajtoztam... Az egész helyzet nagyon izgató volt, testünk teljesen felforrósodott, be voltunk gerjedve mind a hárman. Tamás odajött mellém, és merev farkát a szám elé tartotta. Én már azt sem tudtam, hogy fiú vagyok-e vagy lány, annyira élveztem a szitut... Nem tétováztam, bekaptam tövig, közben pedig arra is kellett figyelnem, hogy a nagy élvezetben le ne harapjam neki. Így aztán inkább csak a kezemmel játszadoztam vele. Ekkor hirtelen elindult bennem egy nagy áradat, az ágyékomtól kezdve végigfutott az agyamig, majd vissza, egészen a kislábujjamig. Felröppentem, fel a magasba, és barátnőm boldog mosollyal az arcán nyalt egészen addig, amíg egy utolsót nem rándultam. Mikor magamhoz tértem, ő már fölöttem volt, puncis szájával megcsókolt és én vadul nyaltam le róla a saját nedvemet, ami a nyálával összekeveredett.

Erőtlenül feltápászkodtam, és hanyatt fektettem. Most már gátlások nélkül fúrtam magam a lábai közé, közben a srác sem tétlenkedett, engem is elkezdett nyalni, mint előbb Ginát. Nagyon finom volt a puncija, és olyan puha! Nagyon ízlett, bátran nyalogattam, kezemmel simogattam, széthúztam, hogy könnyebben érjem a legérzékenyebb pontját. Számba vettem és szívogattam, nyalogattam, és ő egyre jobban nyögött, furcsa hangok törtek fel a torkából, a végére sikítozásba csapott át élvezetének hangja. Nyaltam, nyaltam, közben az egyik ujjamat bedugtam a puncijába, és ott mozgattam ki-be. A hüvelye szorosan ölelte ujjamat, éreztem izmai rángását. Közben a mögöttem Tamás sem bírta tovább, fogta farkát és a csurom nedves puncimhoz illesztette, majd benyomta. Hú, elkapott a hév, és még vadabbul nyaltam barátnőmet. Minél jobban nyögött, Tamás is annál erősebben lökte belém a farkát. Barátnőm teste görcsbe rándult, saját melleit markolászta és hangos sikolyok közepette hatalmasat élvezett. Most nem tudtam, hogy mit tegyek, mert olyan jó volt érezni a puncimban ficánkoló farkat, de közben Ginát sem akartam még több élvezet nélkül otthagyni.

Tamás kihúzta belőlem dákóját és az ágyra ülve simogatni kezdte Gina punciját. Ő megfogta a srác karját és húzta maga felé. Tamás ráfeküdt és elkezdte dugni, ott az orrom előtt! Csodás látvány volt. Gina párnáért nyúlt és csípője alá helyezte. Tamás felemelte a lábait és bokájába kapaszkodva hatalmasakat lökött rajta. De így végre én is odaférhettem barátnőm gyönyörű kebleihez. Oldalra feküdtem és a bimbójával játszadoztam, közben kezemmel a másik mellét is izgattam. Nyögdécselt, sikoltozott, élvezett, én pedig közben magamhoz nyúltam. Megkerestem a csiklómat és eljátszadoztam vele. Újból közeledtem a csúcs felé. Kicsit följebb húzódtam, így mellem pont barátnőm arca elé került. Nyelvét kiöltve a bimbómat nyalogatta, és képzeljétek, egyszerre élveztünk el! Ő a barátja farkától, én pedig a masztizástól! Csókolóztunk, és már csak egy dolog maradt hátra: Tamást is kielégíteni. Lefektettük az ágyra és úgy helyezkedtünk, hogy mindketten jól hozzáférjünk a farkához. Punci nedves volt és néhány csepp ondó is kikandikált a makkjából. Gina először tövig bekapta, majd szájából kiengedve odakínálta nekem is, mint egy tölcsér fagyit:
"-Kérsz belőle te is? Nagyon finom.." Erre én is nyalogatni kezdtem a barátnőm nyálától nedves nagy farkat. Így ketten szoptuk, Tamás is nagyon élvezte, mert nagyokat nyögött, a végén már hörgött és hatalmas sugárban az arcunkba élvezett.

Elnyújtóztunk az ágyon, és egy szál cigi kíséretében megbeszéltük, hogy máskor is össze fogunk jönni így hárman, mert mindenkinek nagyon tetszett. Aztán ők nem sokkal ezután szakítottak, a srác elköltözött és mi a barátnőmmel még egy pár alkalommal összejöttünk, csak ketten... de ez a következő történet.

Nem lettem leszbikus, sem biszex, azóta férjhez mentem és most várom az első babánkat. A történtek óta nagyon izgatnak a nők, általában szex közben is szoktam képzelegni, hogy itt van mellettem a barátnőm is, és hogy ő nyal, de ez nem beteges. Már 300 km választ el minket, de nem is lehetne köztünk semmi, mert az új barátja nem rajong a hármas gruppiért.

Na, ez volt az én történetem. Puszi nektek!
Hasonló történetek
22482
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
20872
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
Hozzászólások
További hozzászólások »
violator ·
Az enyém: violator.@freemail.hu Elore is köszönet Helga22

Helga22 ·
Kedves Ádám-Originál!

Elöszöris köszönöm, hogy írtál. Másrészt azt is köszönöm, hogy ennyire pozitívan állsz hozzá ehhez a dologhoz. Én itt jól vagyok az állatkertben, kicsit unatkozom, unalmamban pedig a neten szoktam kószálni és ilyen emberekkel "találkozni", mint Te.

Nos, azthiszem még mindig nem érted azt a bizonyos pozíciót, de nem is baj, inkább nem feszegetném tovább a kérdést. Én is meg tartom magamnak a további véleményemet.



Üdvözlettel: Helga22

Angyalka29 ·
szia helga22
Gratu a történethez, és ha ez tényleg megtörtént veled, hát akkor csak annyit tudok mondani, hogy nagyon jó lehetett neked. Az illetékesekkel, akik zöldségeket írnak neked ne foglalkozz, biztos lenyeltek egy karót, azért nem hajlékonyak és azért nem látják azt, amit te láttál. :)
Puszi :blush:

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: