Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Hármas szex Veled 2.

Lehunyom a szemem, és szinte látom, ahogy hármasban szeretkezünk, ezúttal harmadikként egy lányzót választva. Egy hangulatos hálószoba lészen a helyszín, ahol valóra váltjuk legtitkosabb vágyainkat. Összesimulva állunk, még mindhárman ruhában, és közben érzéki csókokat váltunk. Először csak apró, egymást puhatolódzó csókok ezek, még köztünk is, pedig mi már jól ismerjük egymás érzéki pontjait. Aztán mind hosszabb, mélyebb csókokat váltasz hol velem, hol a lánnyal és a lánnyal való egyik csóknál magadhoz vonsz, és átadod a lány száját nekem. Érzékien csókolózunk, szinte felforrósodik a levegő körülöttünk. Közben a fülembe súgod, hogy szeretnéd nézni, ahogy kinyaljuk és elélveztetjük egymást.

Odafordulok hozzád, egy leheletnyi csókot nyomok a szádra, és huncutul rád mosolygok. Ebből már tudod, hogy kívánságod meghallgattatott. Mielőtt még mi lányok élvezni kezdjük egymást, szépen levetkőztetünk téged, hogy amíg minket nézel kezelésbe vehesd a farkadat. Ezután egymást kezdjük vetkőztetni a lánnyal. Szép sorjában hullnak alá a ruhadarabok, míg már csak a bugyi és a melltartó van rajtunk. Te egy fotelban ülve figyelsz bennünket, és érzed, hogy a látvány nem hagy hidegen. Kibújtatom a lány melleit a melltartóból és megnyalom először az egyik, majd a másik mellbimbóját. Az ágyra fektetem és finoman simogatva, nyalva és szívogatva keményre izgatom a bimbóit. Ezután lassan haladva testének minden porcikáját végig puszilom, míg nem elérek a bugyijáig, ami már kezd átnedvesedni. A lábai közé nyúlok és még a bugyin keresztül végig simítom a punciját. Érzem, ahogy összerándul egy pillanatra, mikor hozzáérek. Ezután lehúzom róla a már nedvektől illatos bugyit és odadobom neked. Hálás pillantást küldesz felém és beleszagolsz a mennyei illatba.

A lány combjai közé hajolok és szemügyre veszem a pináját. Szép, formás jószág, és már csillog a puncilétől. A nagyajkai duzzadtak, és szinte rózsasziromként nyílnak széjjel, mikor az első nyelvcsapás végig cirógatja őket. Hosszú, lassú nyalásban részesítem a kéjtől felhevült pináját, s közben ujjal megdugom a lyukát. A csiklója is kezd keményedni, mire figyelmemet rá irányítom. Egyre gyorsabb nyelvcsapásokkal izgatom a puncija minden szegletét, hogy a közelgő orgazmus a mennyekbe röpítse a lányt. Nem sokáig várat magára a gyönyör, érzem ahogy a lány teste megfeszül és apró sóhajok közepette elélvez. Csak úgy bugyog ki belőle az a finom nedű, amit élvezettel hörpintek fel, hogy aztán a szájához hajolva átadhassak belőle neki is egy cseppet. Csókban forr össze a szánk, és ő mohón nyalogatja a saját nedveit rólam. Ezután ő kezd el engem cirógatni, simogatni, csókolgatni. Lassan lefejti rólam először a melltartót, majd a bugyit is, ami persze szintén lucsog a nedvektől. A lány feléd fordul és látja a tekinteteden, hogy magadnak követeled az én bugyimat is, így hát az is nálad végzi be. Mindeközben te sem tétlenkedsz, a farkad a kezedben, és lassan játszadozol vele. A testemet csókokkal borítja be a lány, s a mellbimbóim egyre jobban ágaskodnak, hogy szinte már fáj, ahogy egyre keményebbé válnak. Kezével végig simítja a csupasz pinámat, majd óvatosan megérinti a már forró bensőjét. Élvezettel kezdi nyalogatni a puncimat, és mikor már ellepték a nedvek, egy vibrivel hatol belém.

Egyszerre izgatja a csiklómat, és a G pontomat, amitől a testemen apró remegések futnak végig. Érzem ahogy megérint az orgazmus szele, és kéjes sóhajok szakadnak ki belőlem, mikor elélvezek. A látvány teljesen feltüzel téged, és miközben mi egymást juttattuk gyönyörhöz, te is egyre közeledtél egy hatalmas elélvezéshez. Szorgosan jár a kezed, egyre gyorsabban vered a faszodat, majd egyszer csak spriccelni kezdesz. Az első orgiák után, most már hármasban hancúrozunk az ágyon. Türelmetlenül várjuk, hogy végre magunkban érezhessünk egy csodás faszt, ezért a lány ráveti magát a farkadra, hogy mielőbb újra kőkeményen ágaskodjon. Látszik, hogy tudja hogyan kell felcsigázni egy férfit, mert hamarosan ismét teljes pompájában díszeleg a farkad. Jutalmul először őt dugod meg. Hanyatt fekteted és beléhatolsz. Lassan és mélyen, hogy aztán egyre gyorsuló tempóval keféld szét a pináját. Eközben én hol a lánnyal váltok egy-egy csókot, hol téged csókollak. Majd négy kézlábon a lány szájához igazítom a puncimat, hogy legyen mivel játszadoznia. Miközben dugod a lányt, rám is figyelmet fordítasz, mert a fenekemen apró paskolásokat érzek. Ezután kihúzod a farkadat a lányból és kissé feljebb helyezkedve az én pinámat kezded el hátulról baszni. A lány továbbra is ott fekszik alattunk, és most a golyóidat nyalogatja, mialatt te engem kefélsz.

Időközben előkerül egy felcsatolható műfasz. A lány magára ölti. Ezúttal én kerülök alulra. Hanyatt fekszem és szétterpesztett lábakkal várom, hogy belém hatoljon azzal a hatalmas műfasszal. Először végig simogatja vele a lucskos pinámat, hogy jó csúszóssá váljon, majd óvatosan dugni kezd vele. Te a lány háta mögé kerülsz, és gyönyörű farkadat a pinájába mélyeszted. Egymás ritmusát átvéve, együtt mozogtok. Ahogy te őt hágod, azzal a mozdulattal ő engem nyársal fel újra és újra. Tekintetünk egybe forr és látjuk egymás szemében a mámort, ami betölti az egész lényünket. Ezúttal egyszerre élvezünk el, bevárva egymást. Nyögéseink, sóhajaink egymásba olvadnak, ami még csodálatosabbá teszi az élvezetet.

Az orgazmus után fekszünk az ágyon és mindannyiunk gondolatai az átélt gyönyör körül járnak. Pihegünk egy kicsit, hogy aztán újabb meneteket játszassunk le így hármasban...
Hasonló történetek
20917
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
29475
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: