Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Hármas szex Veled 1.

Felkorbácsoló már a gondolata is, hogy egyszerre két pasival kefélek. Huuhhh, szinte megborzongok a kéjtől!

Elképzelem, ahogy csókolózunk. Először téged csókollak, mélyen és hosszan, aztán a másik fiúval forrunk egybe egy hatalmas csókban. Ekkor még mindannyian ruhában vagyunk, de a csókok közben a kezek nem pihennek, és míg ti ketten vetkőztettek engem, én hol egyikőtökről, hol másikótokról fejtek le egy-egy ruhadarabot. Nem kell sok idő hozzá, hogy teljesen meztelenül álljak előttetek, s ti elölről és hátulról egyaránt csókokkal, simogatásokkal kényeztetitek a testemet, egyetlen millimétert sem felejtve ki. Ekkorra rajtatok már csak az alsók vannak, és ahogy közrefogtok a testemen érzem, ahogy farkaitok egyre türelmetlenebbül várják, hogy megérintsem őket. Egyszerre nyúlok bele mindkettőtök nadrágjába, és finoman végig simítom a keményedő faszokat, majd megfogom, és kicsit megszorítom őket. Ti a nyakamat, vállaimat, melleimet csókolgatjátok, amit a testem hálásan fogad. Óvatosan kihúzom a kezeimet a nacikból, és lassan lefelé ereszkedve lehúzom rólad a boxert. Ágaskodó farkadat csodálom, s már alig várom, hogy érezhessem magamban. Közben a másik fiúról is lesegítem az alsót, és köztetek térdelve gyönyörködve nézem a két hatalmas farkat, ami hamarosan betölt majd. Felváltva kezdem izgatni büszkeségeiteket, kinyújtott nyelvvel kapok utánuk, de még nem nyalom meg, csak hergellek titeket.

Érzitek meleg leheletemet, amely bársonyos borzongással tölt el mindkettőtöket. Olyan közel álltok hozzám és egymáshoz, hogy a fejem fordításával elérhetem mindkét, a kezeimben nyugvó faszt. Őrülten kívánjátok, hogy végre szopni kezdjem a farkaitokat. Persze én sem tudok ellenállni a csábításnak, és felváltva szopom, szívom farkaitokat, közben a kezeim egyfolytában járnak, hol a rudakat, hogy a golyóitokat masszírozom. Időnként elkalandozok a popó nyílások felé is, ami csak tovább hevít benneteket. Élvezettel nézitek, ahogy szorgosan munkálkodom, és kéjesen sóhajtoztok közben. Egyre gyorsabb tempóval próbálom fokozni az izgalmatokat, és már alig várom, hogy a forró geci borítsa el a számat, a testemet. Lassan közeledni érzem a másik srác kilövellését, ezért még gyorsabban szopom a farkát. Közben a te farkadat se hagyom pihenni, és érzem, hogy már nálad is közeleg a vég. Ekkor hozzád fordulok és teljes odaadással szopom, szívom a faszodat. És eljön a várva várt pillanat, mélysóhajokkal kísérve egyszerre élveztek el, a geci csak úgy fröcsög, és én megpróbálok mindkettőtökéből elkapni egy-egy adagot, hogy aztán a számban összekeveredve nyelhessem le. Az ondó csurog az ajkamról, a nyakamon át egészen a melleimig. Fényesen csillog a bőrömön, ahogy szétmaszatoljátok rajtam. Mindeközben a pinámban gyülemleni kezdenek a nedvek, s immáron kezdetét veszi a kényeztetésem. A földre fektettek, lábaimat széttárjátok, és te elkezded lassú nyelvcsapásokkal izgatni a puncimat. Hosszan belenyalsz, végig a popónyílástól egészen a csiklómig. A nyelvedet megfeszítve belém hatolsz, és így dugod meg a lyukamat. Eztán rátérsz a csiklómra – imádom mikor nyalod - és gyors mozdulatokkal nyalogatod, amely ekkorra már gyöngyszemként keményedik.

Miközben te engem nyalsz, és ujjaiddal dugsz, addig a másik fiú a mellbimbóimat szívja keményre. Én az ő farkával foglalkozom, próbálom mielőbb keményre varázsolni. Annyira finom, ahogy a puncimat kényezteted, hogy kéjes sóhajok, nyögések szakadnak ki belőlem. Érzem, hogy közeledik az orgazmus, ezért biztatlak, hogy még gyorsabban izgasd a csiklómat. Összerándul a testem, mikor elélvezek. Ujjaid a hüvelyemben pihennek, így érezheted, ahogy az összehúzódik és elernyed. A nedvek beborítanak és te élvezettel hörpintesz belőle. A nyalás annyira felizgatott téged is, hogy mire én elélveztem a te farkad is ismét kőkemény. Azért mielőtt magadévá teszed a puncim, még gyorsan végig nyalom a farkadat, és meg-megszívom, hogy még nagyobb legyen az izgalmad. Aztán óvatosan belém hatolsz elölről, a másik fiú farka pedig a számban mozog. Lent és fent egyaránt dugtok, ami nagyon izgató. Ezután a srác nyomul belém, de most hátulról keféli a pinámat, miközben te a fenekemet izgatod.

Krémmel a kezeden először egy, majd két ujjal tágítod a segglyukamat. Azon szorgoskodsz, hogy a fenekem készen álljon a gyönyörű farkad befogadására. Mikor úgy érzed, hogy lassan megpróbálhatsz meghágni hátulról, óvatosan, lassan, érzékkel csúsztatod a seggembe a faszodat. Enyhe fájdalmat érzek miközben egyre mélyebbre nyomod belém a farkad, de kéj utáni vágy eltompítja a fájdalom érzetet. A másik srác eközben hanyattfekszik, hisz ezután egyszerre akartok baszni. Én beleülök a szerszámába, és kissé előre dőlve várom, hogy te is bennem legyél. Most még óvatosabban hatolsz a seggembe, és én érzem, ahogy majd szétszakadok a két fasztól, ami most teljesen betölti a testemet. Egyszerre mozogtok bennem, és én szinte már az ájulat határán élvezem a játékunkat. Hármunk teste szinte egyé forr, és a következő orgazmust egyszerre éljük át.

Ahogy mindkettőtök belém élvez én is elmegyek. Mikor kicsusszantok belőlem, és mielőtt kettőtök között feküdve elnyúlnék, a gyönyörért, amit kaptam tőletek, egy-egy apró csókot lehelek a farkaitokra, és a szátokra. Cupp... Zihálva fekszünk egymás mellett, majd némi pihenő után ott folytatjuk, ahogy abbahagytuk...:-)
Hasonló történetek
22483
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
26008
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történetröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: