Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Harc

A napok lassan telnek.
Az órák fáradt öregemberként vánszorognak - remegő kezükben remegő bottal. A percek minden lélegzetvétellel megpihennek egy kicsit, leülnek velem szemben, s kárörvendőn néznek. Tehetik, hiszen nem javamra múlnak…
Gyötrődöm. Rémképek üldöznek a múltból. A múltból, amit azt hittem elég mélyre temettem. Az örökös rettegés- a zöld szemű szörny, mint vad prédájára vár ugrásra készen.
… Nesztelen lopakodom gondolataim erdejében - várok. Várok a pillanatra, az árulkodó remegésre. Ó, s jő az áldozat! Illata, íze ismerős. A tekintete is…
Körbenéz. Nem lát meg. Nem érzi közelségem, nem a vesztét. Még nem retten, s retteg úgy, ahogy én. Pedig ma meg kell halnia…, meg kell ölnöm, mert különben én veszek oda- s nem lesz már erőm folytatni. Muszáj megtennem, hogy ne gyötörjön tovább.
Óvatosan kúszok egyre közelebb - számban már szinte érzem édes- fémes ízű vérét, érzem, hogy tépem - szaggatom gyenge húsát…
Teste már csak tehetetlen tömeg… - még egy utolsót sóhajt- rezdülésével illan az élet. A pillanat mégsem javamra múlik.
Már majdnem elérem. Nézem kecses, büszke tartását, a sötétlő, ismerős szemeket, mely mélyén fájdalom ül.
Talán megsejtette?...
Tudja, hogy azért az egyenlőtlen s véges harc, mert félek hinni már? Mert elfáradt a lényemben lakozó leskelődő, örökké kételkedő gyilkos teremtmény, mit a múltunk szült és a félelmem táplált?

Mégsem tudom megölni őt.
Nem tudok szerelmem gyilkosává lenni. Szemébe nézek, ahogy közelebb lépek. A szemébe, mely titkokat rejt. Titkokat, amiket félnék megtudni, amiket mégis hallani akarok.
Ajkam igaz- hazug ajkára forr felejteni. Egyedül vívom harcomat képzelt- valós szellemeimmel, a múlt lopakodó árnyaival. A velem szemben pihenő percek szemében szánalom villan gyengeségem láttán. Még a fáradt öregember is visszafordul remegő kezében a remegő bottal, utána csoszog csak tovább…
Hát így telnek napjaim. Képtelen vagyok véget vetni a szenvedésemnek, pedig a bizalom törékeny üveggolyója már régen elgurult.. A bennem lakozó fenevad azóta őrjöng tehetetlenül hit és reménytelenség között.
Csendesen őrjöng és vár. Vár egy árulkodó remegésre...
Hasonló történetek
5393
Ez a lány az egész életét maga irányította, olyan magabiztosnak tűnt, hogy azt bármelyik férfi elirigyelhette volna. Most mégis éreztem benne valami bizonytalanságot. Egy pillanatra megálltam és éreztem, hogy remeg alattam. Megsejtettem, hogy ez nem csak a szeretkezésünknek szól. Tartott valamitől. Elemeltem a fejem és az arcára néztem. Már csak egy fiatal lány volt, pont olyan, mint bármelyik...
3905
De ha tényleg szeret? Megvár. És megvárom. Megvárjuk egymást, addig a pillanatig, amíg elveszünk egymás tekintetében. És amikor, - mint mikor elalszunk, és ébredünk, hogy a kiesett álmok mikor is jöttek, - megcsókoljuk egymást. Az lesz a szerelem. Mikor csak odahajolok, és egy apró csókot pihegek az ajkaira. Mikor átkarolom, és kiráz a hideg, mikor megremeg a kezem. És nem érdekel, hogy izzad a tenyerem, hogy a hajam kócos, hogy őt is rázza a hideg...
Hozzászólások
További hozzászólások »
lady monic ·
átéltem
szavakba önteni nem tudtam
te megtetted helyettem
10/10
artemyss ·
Köszönet! Bár derűsebb gondolatok foglalkoztatnának..

Elementhale ·
A másik megismerése nélkül nem tudod eldönteni még magadban sem, hogy ennek a kapcsolatnak vége, hisz "nincs vele semmi proléma" még. A probléma akkor kezdődik amikor bejön egy harmadik a képbe és te rájössz, hogy ő fontosabb lehetne neked, mint a jelenlegi. ekkor kezdődik a megcsalás, talán. Lealábbis érzelmileg.
De nem mindenki olyan "bátor" hogy lépjen. mert mi van akkor ha két pad közt a földre esel. Sokan úgy gondolják, az a legrosszabb állapot. Érthető ha nem vállalják olyan bátran.

... persze ez mindenképpen ingoványos terület ...

Most eszembe jutott a saját esetem, de ez több ok miatt sem publikus, legyen annyi elég, hogy nagyon nehéz.

Én mindenesetre a féltékenységet nem tartom jónak. De azt elismerem, roppant nehéz látni minden nap a Kedvest más oldalán. nagyon fáj...

Gyógyulj meg azt kívánom öszinte szívvel.
artemyss ·
Nem én csaltam meg.. hanem ő tekintgetett félre. Legalább is a kapcsolatunk elején.. De ugye, ha a bizalom elvész.. Ezt a vívódást fejezi ki a szösszenet és persze egy belső lelki tusát- az érzések, az érzetek, a valóság, a képzelet háborúját. Mit érzek, mit nem? Feladjam vagy kűzdjek? ...
alex68 ·
Mi számodra a megcsalás?
Csak ha fizikai kontaktus van, vagy elég ha megkíván valaki mást?
artemyss ·
Hát.. A megcsalás azt hiszem nagyon összetett és bonyolult.. Egyszer csak egy szóval indul, egy kis évődéssel.. és az ember észre sem veszi, hogy elkalandoznak a gondolatai..

Szerintem ettől függetlenül egy kis szócsata (flört).. stb. belefér.. Azt hiszem mindenkiben van egy tudattalan vészjelző v kapcsoló, ami leblokkolja a lényünket, ha mielőtt azt a bizonyos határvonalat átlépnénk.

Én azt gondolom a pároknak az elején kell tisztázni, hogy "mi fér még bele" a kapcsolatukba.
Szerintem a szemünk azért van, hogy legeltessük a kezünk pedig maradhat a hátunk mögött.p

huncut gondolatai úgyis mindenkinek támadnak- aki tagadja az hazudik.

A csók azt hiszem nekem már "válóok".
Miért nem engem csókolgat ha velem van?.. :)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: