Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Harc az Andrus bolygón 1. rész

1

1993. június 5. Az ANDRUS (Endrusz) bolygó:

- Elpusztítottad az időszörnyet a földiekkel. Megmentettétek a földet. Most az ANDRUS-t kell. Hívd ide a következő nevűeket: Valentin, Ferenc, Liebhardt, Lakatos és Kinizsi Ágnes. Különlegesek. Most ezt a csatát is elveszettük. A végén még a novokék győznek. Mivel ezen a bolygón csak gyerekek élnek, azt hiszem, nekik való. Felveszik a mi alakunkat, és harcolnak a novokék ellen velünk együtt. Te vagy több 10000 harcosnak a vezére. Hívd őket! – mondta a birodalom vezetőségének elnöke.
- Rendben – válaszolta Kinizsi, és máris fény vette körül és eltünt.

Eközben a földön, Dunabogdányban, az erdőben:

- Jó ötlet táborozni – mondta Liebhardt.
- Igen. Azok után, ami történt… - válaszoltam.
- Igen – mondta Feri, és felhörpintett megint egy pohárnyi tejet.
- Odanézz! – kiáltotta Dani.
Az égből ismét egy fénysugár ereszkedett alá.
- Megint kezdődik? – kérdezte Ági, mert ő is velünk volt.

A fénykörből kivált űrlény odalépett hozzánk, és emberré alakult.
- Kinizsi! – kiáltották; - te hogy kerülsz ide?
- Azért küldtek, hogy elvigyelek titeket az ANDRUS-ra, mert csak ti győzhetitek le a novokékeket.
- Azok kik? – kérdezte Valentin.
- Akik hatalmuk alá akarják hajtani az egész ANDRUS-t.
- Részemről benne vagyok! – mondtam; - te is segítettél megmenteni a Földet, most nekünk kell segítenünk.
- Egye fene – kiáltotta Ági.
- Na jó – mondta Feri.
- Hát jól van – sóhajtott Liebhardt.
- Rendben – válaszolta Dani is.
- Oké! Akkor amit most tudnotok kell az, hogy a mi alakunkat kell felvennetek, kaptok fegyvert. A történelmet majd ott.
- Akkor induljunk! – mondtam türelmetlenül.
- Rendben. Akkor megkapjátok az alkunkat – mondta, és átváltozott űrlénnyé, velünk együtt.

A mi bolygónkon csak gyerekek vannak. A különbség az én ruhám és a tietek közt, hogy az enyémbe turbini-gáz van, amely újratermelődik, a tietekbe pedig levegőtárolók vannak, melyeket kródiumgázzal kevertem, így újratermelődik! – kiáltotta Kinizsi, és a fénysugárral elindultunk. Végignéztem Liebhardton: a karja fémből volt, a lába is, tulajdonképp az egész teste. Az orrától csövek vezettek a két lábához. A hasán egy négyzetdeciméteres kristályablak volt, benne világított valami. Mindez rajtam és a többieken is megtalálható volt.

Megérkeztünk, és megkérdeztem, mielőtt még körülnéztem volna.
- És hogy fogjuk egymást megismerni? Hisz ugyanúgy nézünk ki.
- Megsúgja az ösztönötök – válaszolta Kinizsi; - egyébként azt is tudnotok kell, hogy a szátok csak hangadásra van. Az élelmet egy kis ajtón kell betenni. Gyertek!

Mindenütt pusztaság volt, és nem levegő volt, hanem valami más. Furcsán éreztem magam. Nemsokára a pusztaságban 5 katona tűnt fel furcsa puskákkal a kezükben. Ahogy megláttak, kiegyenesedtek, és a puskáikat letették. Átvonultunk, és a semmiből egy óriási város emelkedett ki. Az űrlények a levegőben jártak repülőgépeikkel, mindenféle fegyverek voltak mindenütt. Egy óriási palotát láttunk meg. Volt vagy 200 méter magas, és furcsa anyagból épült. Bementünk. Mindenfelé műszerek, számítógépek voltak. Egy sugárfelvonóra álltunk, és a sugár egy óriási terembe vitt minket.
- Itt vannak – mondta Kinizsi az egyik űrlénynek.
- Na. Akkor mondjatok el mindent.

Mindent elmondtunk magunkról, hogy milyen kiképzettek vagyunk, mikben szerepeltünk. Ezután így szóltak:
- Itt is megkapjátok majd a kiképzést. Most mindent elmondok. A bolygó mindössze akkora, mint a ti országotok. Mi sem tudjuk, mikor keletkeztünk. Sok mindenre rájöttünk, így fejlettebbek vagyunk nálatok. Nekünk az a jó, ami itt a légtérben van. Pontosabban nem légtér, de nevezzük így a kedvetekért. Mi tulajdonképp úgy szaporodunk mint ti, de ezen a bolygón csak egy nem van. Kékek vagyunk, csak a ruha miatt nem látni. A bolygó két részre oszlott: a novokékekre és a grevikekre. Az utóbbiak mi vagyunk. A novokékek hatalmuk alá akarják hajtani az egész bolygót. Mi sokkal fejlettebbek vagyunk náluk, de csak azt a légtisztító robotot küldtük ajándékul a földnek, hogy elpusztítsátok az időszörnyet. Az étkezés nem szájon keresztül történik, hanem itt az életjelző készülék mellett egy ajtón keresztül kell bedobni az ételt. Csak egyvalami jó: a bolygón terem valami furcsa növény. Annak a gyökere. Sárga színű. Egy nap egy gyökér szükséges.

- Kár. Nem ihatok tejet – panaszkodott Feri.
- Ezt az ételt a gazdaság takarítja be, és csomagolja. Nincs pénz, de közszükségleti cikkeket gyárakban gyártanak de egyénileg is lehet készíteni. De azért hívtelek benneteket, mert a novokékek túlerőben vannak. Rákapcsollak titeket a komputerre, és az elméletet átruházom rátok. A gyakorlati kiképzéssel egy nap alatt készen lesztek. És még valamit. Itt nem létezik alvás, éjszaka se. Itt mindig nappal van, és mindig háború…

2

Úgyis lett. Másnap (már minthogy 30 óra elteltével) megkaptuk a kiképzést. Azután harcba indultunk.
- Jó kis játékszerek. És ha eltaláljuk az életjelzőt, meghalnak. Még szerencse, hogy a földön is katona voltam, és van tapasztalatom és megérzésem – mondtam.
- Ott vannak! – kiáltotta Kinizsi és egy közeledő seregre mutatott.
- Szétlőjük őket – mondtam, és a sugárpuskámat becéloztam és egy űrlényre lőttem. A novokék azonnal lefordult, mert a fehér kijelzőjét a kék sugárral miszlikekre lőttem. Ők fekete sugarakat bocsátottak felénk, de mi sziklák mögé bújtunk, és onnan lőttünk. Ott már sok halott hevert. A novokékek és a grevikek között az a különbség, hogy a novokékek feketék, a grevikek pedig zöldek (mármint a ruhájuk).
- Ági! Hozzál még puskát, mert az enyémet szétlőtték – mondta Feri.
- Rendben – válaszolta, és máris adott Ferinek egyet. Ő egyből leterített kettőt. Liebhardt puskája jobb volt a többinél, ő jobban pusztított. Kinizsi szinte csukott szemmel is eltalálta őket. Épp ott volt egy vadászgép.
- Én voltam a legjobb pilóta – mondtam, el bírok kormányozni egy ilyen gépet. Én a földön egy primitív vitorlázóval mentem, de azt csukott szemmel is bírtam vezetni.
- Rendben. Tudod, hogy mi hol van, indulj! – kiáltotta Kinizsi.

Felszálltam, és onnan taroltam a novokékeket. Már csak egy maradt, de az szétlőtte a gépemet, és én zuhanni kezdtem.
- Nyomd meg a gombot a kezeden! – kiáltotta Kinizsi.
Megnyomtam, és az oldalamból mindkét oldalt szárny jött ki, így levitorlázhattam a földre, és visszament. Ott szétlőttem a maradék novokék kristályát.
- Rendben. Hogy vagytok?
- Nekem a kristályom közelébe ért a sugár – mondta Liebhardt.
- Nem vészes, nem találta el. Olvasztott fémmel betömöm – mondta Kinizsi, és meg is tette.
- Most már jobban vagyok – mondta.
Most hova megyünk? - kérdeztem.
- A novokékek várához. Hozok 10000 greviket, mert nehéz lesz bevenni. Repülőkkel megyünk. Ott leszállunk, és a grevikek által kifejlesztett sugárágyút használjuk. Ez olyan lukat képes robbantani a várfalon, hogy bemehetünk. Azon kívül olyan sugárpuskát kaptok, ami bárhol eltalálja, felgyújtja. Ilyen nincs novokékeknek, csak nekünk, indulás! – utasított Kinizsi.

A gép szerkezete igen bonyolult volt. A földiek hozzájuk képest primitív vastákolmányok. A földtől 2000 méter magasan szálltunk, de mindent jól láttunk. Vagy 20000 novokék volt alattunk, és lőttek minket sugárágyúkkal. Én gyorsan magasabbra szálltam, és elkezdtem manőverezni. A többiek is követtek, csak Feri maradt lenn. Elfúló hangot hallottam a mikrofonban:
- Rosszul… vagyok… - nyögte Feri.

Ekkor szétlőtték a gépének a szárnyát, és zuhanni kezdett. Mivel lekötött Feri sorsa, az egyik sugár szétégette a gépem hátulját, és én is Feri után zuhantam. Már fékezésre sem volt időnk. Ekkor egy óriási, több négyzetkilométeres tavat pillantottunk meg. Fehér víz volt benne, és abba estünk. Feri gépe lemerült, de az enyém fennmaradt egy zátonyon. Úszni nem tudtam a nehéz fémruhától, de a víz alatt járni igen. Megtaláltam Ferit – és még ugyan világított az életjelzője – nem volt eszméleténél. Felvittem a zátonyra, bevittem a gépembe, és lefektettem. Az ajtaján bedobtam egy gyökeret. Eszembe jutott, hogy mit kell tenni ilyen esetben. Legelőször levettem a ruháját (már minthogy a páncélt). Kék volt, és úgy nézett ki, mint egy ember. Azután kivágtam a melléből egy kis darabot, mert ott voltak az irányítószervei. Elvégeztem a teendőket, és visszaforrasztottam. Még nem lehetett visszatenni a ruhát, csak ha jobban lesz. Ekkor kinyitotta a szemét.

- Hogy vagy? – kérdeztem.
- Kicsit fáj a mellem.
- Azért, mert ott műtétet végeztem. Lezuhantál a repülővel.
Már emlékszem. Ki kell mennünk a partra.
- Igen, de a vízbe nem mehetsz még, mert a sebedbe belemegy ez a vízszerűség, és az irányítóközpontod elhal!
- Akkor mi legyen?
- Kimegyek a partra, ott van egy lezuhant gép, abból eszkábálok egy kis hajót, és kiviszlek.

Úgy is lett. Forrasztottam egy hajótestet, és Ferit kivittem vele a partra.
- Na, kint vagy. Visszaadom a ruhád.
- Most mi legyen? – kérdezte Feri, miután felöltözött, és magára forrasztotta a ruhát.
- Elindulunk a vár felé.
- Oké.
Nemsokára egy hegységhez értünk.
- Itt nem mehetünk tovább. Hoppá! Fölmászunk arra a magas szirtre, kinyitjuk a szárnyainkat és levitorlázunk a többiekhez!

Másztunk, másztunk, de az a szikladarab, melybe fogódzkodtunk, leesett. Gyorsan elugrottunk a tömbtől, nehogy maga alá temessen bennünket. Annyi időnk se maradt, hogy megnyomjuk a szárnykioldó gombot. A kemény sziklákon szanaszét zúzódott a ruhánk, a mi testünkből is a vért helyettesítő sárga folyadék tört elő, és ez óriási fájdalommal járt. A fémszilánkok álltak belénk. Mivel a ruhánk teljesen szétzúzódott, Feri életkijelzője megrongálódott, de én gyorsan kicseréltem. A ruhát nem lehetett levenni, pedig élei teljesen belénk álltak. Életjelzőnk már alig pislogott, mikor Liebhardt gépe suhant el felettünk, és meglátott minket a sárga tócsában, és azonnal leszállt.

- Mi történt? – rohant oda hozzánk kétségbeesetten.
Leestünk…
- Hú. Most elkábítalak titeket, elvégzem a gyors elsősegélynyújtást, és beszállítalak a parancsnoki kórházba. A csatában szétromboltuk a várost, de Dani meghalt.
Ekkor Liebhardt elaltatott minket.

Folyt. köv.
Hasonló történetek
3118
- Ugyan, ugyan tábornok! Ön túlságosan is elhamarkodott. Elfelejtette azt az apró tényt, hogy mind a romulán mind a klingon hajók el vannak látva álcázó pajzsokkal. A hajónk álcázópajzsa egy véletlen meghibásodás miatt már jóval előtte aktivizálódott. És mivel a vezérlőrendszere tönkrement a legénység nem tudta lekapcsolni azt.
- Véletlenül mi! – jegyezte meg Ke’Bokk parancsnok inkább csak magának, mint sem a jelen lévőknek...
3170
Ebben a pillanatban Mr. Tuvok pultján az érzékelők kijelzője két rövid hangjelzést adott le. Mindenki felé kapta a fejét. A parancsnok helyettes higgadtan válaszolt, miután leolvasta az adatokat.
- Kapitány. Három Rektaarián hadihajó közeledik felénk elfogó pályán. Alig egy perc múlva lőtávolságba érnek. – tájékoztatta a jelenlévőket.
- Élesítik a fegyvereiket! – jelentette izgatottan Harry.
- Mr. Paris! Irány a csillagköd teljes impulzussal! – utasította a kapitány...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Tengerész Pepi ·
[yourNiky] Szia
[neger fiu] szervusz
[yourNiky] Hogy vagy?
[neger fiu] koszonom jol
[neger fiu] es Te?
[yourNiky] Én is.Hogy hínak?
[yourNiky] hívnak
[neger fiu] a barataim boxosnak hivja
[neger fiu] inen a nevem bobo
[neger fiu] Bobo
[neger fiu] de nm a Dj Bobo az egy masik neger
[yourNiky] :)
[yourNiky] És az igazi neved?
[neger fiu] az africans nev
[neger fiu] nagyon hoszu
[yourNiky] Nem baj. :)
[neger fiu] howabango swatobi
[neger fiu] othon hivja swato
[yourNiky] Aha.És hol laksz?
[neger fiu] Godolo
[neger fiu] it dolgozom agrar university
[yourNiky] Értem.
[yourNiky] És honnan jöttél?
[neger fiu] Etiopiaba szultem de eltem 6 eve Johannesburg
[neger fiu] South-Africa
[yourNiky] Aha.Az jó lehet.
[neger fiu] te vagy niki vagy ez csak chat name?
[yourNiky] Niki vagyok igen.
[neger fiu] akkor te hivja engem Swato
[yourNiky] Ok. :)
[neger fiu] menyi idos vagy te?
[yourNiky] 18. Te?
[neger fiu] en 26 multa
[yourNiky] Ok.Van képed?
[neger fiu] nekem van valahol
[neger fiu] ha te kuldje nekem
[neger fiu] akor keresme
[yourNiky] Ne haragudj,nekem nincs képem.
[neger fiu] akkor en se kuldje neked
[neger fiu] nem fontos
[yourNiky] Nem fontos.De ha neked van,akkor miért nem küldesz?
[neger fiu] mert az igazsagtalansagja
[neger fiu] mindig szegeny negert bantja mindnki
[yourNiky] Én bántottalak most?
[yourNiky] Szerintem nem bántalak.
[neger fiu] te csak jatszol vele es te nevetsz biztos ki szegeny neger diak
[yourNiky] Tényleg?Talán ismersz engem?Hát nem.
[neger fiu] ok
[yourNiky] Nem nevetem ki a feketéket.A nagy szerelmem is fekete volt.
[neger fiu] te rendes lany vagy
[yourNiky] Remélem.
[neger fiu] neked van baratja?
[yourNiky] Nincs sajnos.1 hónapja vége.Neked van barátnőd?
[neger fiu] nem o volt hutlen szeretkezet szobatarsamal es en rajtakapja oket,en megfenyegetem oket landzsaval
[yourNiky] Húúúúúúúú......Az nagyon rossz.
[yourNiky] Sajnálom.
[neger fiu] igen
[neger fiu] te vagy csalfa leny?
[neger fiu] lany
[yourNiky] :) Nem.Én hűséges vagyok.Engem a barátom csalt meg egy másik lánnyal.
[neger fiu] nagyon rosz
[neger fiu] csunya fiju
[yourNiky] Hát,nem volt keves. :)
[neger fiu] te is rajtakapja?
[yourNiky] Én ott voltam a barátomnak, mikor jött a másik lány meglátogatni az én barátomat.
[yourNiky] Az ő házában voltunk.
[neger fiu] es mi tortent?
[yourNiky] Én is és a másik lány is otthagyta a barátomat.Egyedül maradt akkor.
[yourNiky] Ez van.
[yourNiky] Hm?
[neger fiu] ertem
[neger fiu] te hol laksz?
[yourNiky] Esztergom.
[neger fiu] ertem tudom hol van
[neger fiu] ot kanyarodja duna
[yourNiky] Igen.
[neger fiu] te vagy iskolas lany?
[yourNiky] Igen.Én gimnáziumba járok még.
[neger fiu] az jo
[neger fiu] aztan mit fogja csinalni?
[yourNiky] Nem tudom.Jogi egyetemre szeretnék menni,de az nehéz lesz.
[neger fiu] te vagy nem jo tanulo?
[yourNiky] De jó tanuló vagyok,de ez nem elég.Bejutni nehéz oda,mert sokan mennek oda.
[neger fiu] es ha nem lesz egyetem?
[yourNiky] Akkor valami főiskola.Oda könnyebb bejutni.
[neger fiu] ertem
[neger fiu] teneked már volt neger baratod?
[yourNiky] Igen.Akit mondtam hogy megcsalt ő fekete volt.
[neger fiu] es neki is volt nagy penisze metelve korbe?
[yourNiky] 1 perc és jövök,ok?
[neger fiu] jolvan
[yourNiky] Itt vagyok. :)
[neger fiu] ok
[yourNiky] Normális pénisze volt szerintem.
[neger fiu] ok
[neger fiu] szeretted?
[yourNiky] Igen,még most is egy kicsit,pedig nagyon megbántott.
[neger fiu] a peniszet?
[yourNiky] Hát...Miért ne tetszett volna?
[yourNiky] De szerinted egy fekete fiún csak a pénisz az érdekes?
[neger fiu] nem
[neger fiu] de azt mondjak magyar lanyok az a lenyeg
[yourNiky] Hülyeség.
[yourNiky] Én szerettem a srácot azért voltam vele.
[yourNiky] Nem a pénisz miatt.
[yourNiky] Baj,hogy enegem nem csak a sex érdekel?
[yourNiky] Csalódtál?
[neger fiu] igen azaz nem csalom csalodtam
[yourNiky] Ahogy gondolod.Akkor ismerkedj csak kurvákkal.
[neger fiu] latni hogy te mas vagy
[yourNiky] Velem nem muszáj.
[neger fiu] :))
[yourNiky] Azért küldhetnél egy képet,tudjam kivel beszéltem.Aztán felőlem elfelejthetjük egymást ha neked úgy jobb.
[neger fiu] nagyon fiatal vagy
[neger fiu] de rendes lany
[neger fiu] neked van keped?
[yourNiky] Mondtam nekem sajnos nincs.Miért baj ha fiatal vagyok?Én nem érzem magam gyereknek.
[neger fiu] ertem
[yourNiky] Szóval nem küldesz nekem képet?
[yourNiky] :)
[neger fiu] csak cserebe
[yourNiky] Nézd,én szívesen küldenék,komolyan,de nincs.Nem tudok mit csinálni.
[neger fiu] sajnalom
[neger fiu] es telefonon tudunk beszelni?
[yourNiky] Adok telefonszámot,ha te küldesz képet. :) Így fair.
[yourNiky] ?
yourNiky kilépett...
yourNiky visszatért...
[yourNiky] bocsi
[yourNiky] Szóval?
[neger fiu] ok
[neger fiu] kuldok
[yourNiky] ok.
[yourNiky] :)
[yourNiky] nicky@………hu
[neger fiu] ok
[yourNiky] Köszi előre si.
[yourNiky] is
[neger fiu] kuldom
[neger fiu] elment
[yourNiky] ok.Köszönöm.
[yourNiky] Hm?
[neger fiu] szivesen
[neger fiu] sajnalom hogy neked nincsen
[neger fiu] foto
[yourNiky] Hát én is sajnálom.
[neger fiu] jo lene veled talalkozni
[neger fiu] te rendes lany vagy
[yourNiky] Köszi.Én is találkoznék veled szívesen.
[neger fiu] szoktal budapesten jarni?
[neger fiu] atment a foto?
[yourNiky] Szoktam.Várj megnézem.
yourNiky kilépett...
yourNiky visszatért...
[yourNiky] bocsi,itt vagyok
[yourNiky] Helyes vagy.
[yourNiky] :)
[neger fiu] koszi
[neger fiu] kedves toled
[neger fiu] milyen a te telefonod?
[yourNiky] NOKIA 6610. Tiéd?
[neger fiu] nekem 6600
[neger fiu] de en a telefonszamodat szeretnem kerni
[neger fiu] azt igerted
[yourNiky] 06 20 ……………(rendesen leirta)
[yourNiky] Tiéd?
[neger fiu] 70 689 72 40
[yourNiky] ok
[neger fiu] mi ateljes neved?
[yourNiky] Fontos?
[neger fiu] igen
[neger fiu] en is megmondtam:-))
[neger fiu] [neger fiu] howabango swatobi
[yourNiky] P. Nikolett
[neger fiu] ok
[neger fiu] hogy nezel ki nikolette?
[neger fiu] mindjart el kell mennem toled
[yourNiky] Szőke hosszú haj,zöld szemek,177cm,telt.
[yourNiky] ok
[neger fiu] majd hivlak vagy te is hivhatsz
[neger fiu] en szeretem kover lanyokat
[yourNiky] Inkább te.
[neger fiu] hany kilo vagy?
[yourNiky] Titok. :) Nem túl kövér,de duci vagyok.
[neger fiu] legalabb 80 vagy?
[neger fiu] ugye?
[neger fiu] olyan puha az!!!!
[yourNiky] Legalább igen.Több is sajnos.
[neger fiu] az meg jobb
[yourNiky] Akkor jó.
[yourNiky] :)
[neger fiu] nalunk etiopiaban 8-10 tehenet is adnak egy kover lanyert
[neger fiu] a vekony lany semmit sem er
[yourNiky] Ha akarod anyu telefonjáról küldök képet.
[yourNiky] Akartod?
[yourNiky] Akarod?
[neger fiu] igen
[neger fiu] kuldje
[neger fiu] feltoltom karte
[yourNiky] Ok.Majd kicsit később.
[yourNiky] Mi van?
[yourNiky] Majd akkor ha van kedved hívj fel.
[yourNiky] Ok?
[neger fiu] toltom kartya es telefon pilanatja varszja te?
[neger fiu] most elmegyek
[yourNiky] Ok.
[neger fiu] es hivlak telefono
[yourNiky] ok
[neger fiu] anyukadnak nem baj hogy fogja neger fiu szeretgetni o lanya?
[yourNiky] Nem hiszem. :)
[neger fiu] anyukad is szeretje neger fiuk?
[yourNiky] Semmi problem a feketékkel.
[yourNiky] Ugyanaz mint a fehér.
[neger fiu] es apuka o sem utal szegeny neger diak?
[neger fiu] nalunk van szep szokas
[neger fiu] anyuka is alszik egyutt fiatalokal es szeretkezik volegenyel
[yourNiky] Apu sem utálja.
[neger fiu] edesapa meg jarja termekenysegi tanc
[yourNiky] Na ezt felejtsd el!
[neger fiu] ez it europa furcsa de nalunk szep szokas
[yourNiky] Ha te engem akarnál csak velem szeretkezz ne mással.
[neger fiu] es kell nekem fizeni menyaszonypenz
[neger fiu] az nalatok is van?
[neger fiu] amikor eloszor szeretkezik neger fiu akor ad penze apanak
[neger fiu] es ha keveset ad az nagy problem
[neger fiu] mert az sertes
[neger fiu] es megtorol az apa landzsaval
[yourNiky] Nincs.Ha te normális vagy,nem sex más lánnyal,és szeretsz engem akkor minden ok,nem kell pénz.
[neger fiu] en csak teged szeret
[neger fiu] de van feltetel is
[neger fiu] te nem lehetsz vekonyabb
[neger fiu] nekem csak kover lany tetszenek!
[neger fiu] aboko bekumi!
[yourNiky] Jó.De te nincs sex másik lánnyal!
[neger fiu] ez jelnti nyelvemen vidam napot neked
[neger fiu] mond nekem te is aboko bekumi
[neger fiu] es en megtanitalak afrikans nyelvre
[yourNiky] Aboko bekumi.
[neger fiu] szervusz kedvesem majd kereslek en szerelmem
[neger fiu] love you

Duncan ·
Ha Ha Ha

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: