Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Hangok

Égett hús szaga csavarja az orrom. Itt ülök csendben a szobámban. Csak hallgatom, ahogy beszélnek.
Már megint.
Újra ezek a gyötrő, kínzó hangok. Hallom őket a fejemben és megőrjítenek. Szavaik öklökként ütnek engem.
„Nem érdekelsz senkit! Nem kellesz senkinek! Nem érsz semmit!”
- Neeeeem! Ez nem igaz! – hangom üvölt, én mégis néma vagyok. Egyre hangosabbak. – Hagyatok békén! Menjetek innen! – ezt már csak suttogni tudtam. Az erőm lassan teljesen elszállt a testemből. A bennem lévő láng felemészti a testem. Először csak a belsőm, majd a bőröm is szénné ég.

- Valakinek szüksége van rám. Valakinek biztos. – próbáltam meggyőzni magam. Érezni akartam, hogy valakinek örömet szerzek, hogy valaki átölel. Talán soha nem fogom igazán érezni. Azt akarom, hogy mindig érezhessem azt a bizsergető érzést, ami a boldogsággal jár. Távol akarok lenni a rossztól, a hangoktól, mindentől, ami bánt. Újra kisgyerek akarok lenni, aki bármikor az édesanyja szoknyája mögé bújhat, ha fél.
„Semmire sem vagy jó!”

Kezdek kikészülni. Mintha apró cafatokra akarnának szaggatni a szavaikkal. Minden egyes hang éles tőrt szúr a szívembe. Hideg verítékben úszik az ágyam. Én csak dobálom magam öntudatlanul. Lassan átlépek egy kaput, és eljutok egy másik világba. Az ápolók próbálnak lefogni. Az egyiknek az arcába mélyesztem a körmeimet. Nem akarom, hogy hozzám érjenek. Minden egyes érintés által a poklok poklát járom át. Kezeik helyén forró parazsat érzek. Hallom őket. Még mindig hallom! Nem akarom. Nem!
„Nem kellesz senkinek!”

Lefognak, és egy vékony fém csúszik a bőröm alá, belém fecskendezve a benne lévő nyugtatót. A hangokat egyre halkabban hallom. Nem merem kinyitni a szemem. Félek, de megteszem. Öt nagydarab ápoló van mellettem. Az egyiknek véres az arca. Még mindenem sajog. Egyre nehezedik a szemhéjam, és lassan elsötétül minden.
Mély álomba merülök. Álmomban kedves angyalkák ugrálnak körülöttem. Először nem értem, hogy mit suttognak felém. Aztán egyszer csak megértettem.
„Nem kellesz senkinek!”
Hasonló történetek
4640
Ismered azt az érzést, amikor rájössz, hogy valaki, valami iszonyúan hiányzik, és nem teljes az életed, mert nem kaphatod meg azt, amire istenigazából vágysz, nem kaphatod meg azt, amitől boldog lehetnél, kis morzsákra futja csak, de ez nem elég, mert a vagy szélviharként tombol benned?
4439
Szerelem volt ez az első látásra. Valami olyan, mely mindent elsöpör. Egy hurrikán, mely kitép minden fát, és ledönt minden falat. Ember ilyen erős szerelmet még soha nem érzett, mint én akkor.
Hozzászólások
További hozzászólások »
gyémánt ·
Hamingway mondta az embert el lehet pusztítani, de legyőzni nem. És saját magunkat? Tetszett...

bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: