Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Haláltánc

Halkan szólt egy cselló lágy hangja... A fekete márványkő padlón álló 2 cm -es vértócsát egy mezítelen láb érintése kavarta fel. A lábujjak kis kört rajzoltak, majd a magasba emelkedtek. A lány kecsesen mozgott a holdfényben, mozdulatai könnyedek voltak, fekete, harminc centis szoknyája meg-meglebbent, ahogy forgott, felugrott, arrébblibbent. Mélyvörös haja szálldosott sápadt arca körül és a lány csak táncolt a csellók bódító hangjára.

Megjelenik a semmiből a fiú. Sötét öltönye fekete hajával együtt beleveszik a mögötte lévő semmibe, kék szemei világítanak. A lány odalép hozzá, a fiú táncolni kezd vele. Lassan, a gyászzene ritmusára mozognak. A lányon már magas sarkú, ezüstszínű cipő van, haja hullámokban lóg le derekáig, melyet a fiú keze fon át. Ruhája finom tüll, selyem, csillámok. A mozdulataik összehangoltak, lépéseik fel-felkavarják a vért, és látni engedik pár pillanatra a fekete márványt. Csak egymás szemét nézik. A fiú keze egyre szorosabb ölelésbe zárja a lányt, a lány egyre jobban simul a fiúhoz, a tánc egyre nagyobb lendülettel sodorja őket a végtelen vértócsában.

Sikoly hallatszik, a csellók elnémulnak, a fiú keze lecsúszik a lány derekáról, eltűnik, újra a semmibe veszik, ahonnan előtűnt. Csend lesz. A lány egyedül marad. A cipője eltűnik, haja megint egyenes, és kócos, ruhája újra a régi kis fekete szoknya. A zene megszólal. Előröl. A lány megint táncol. Lábujjai ismét felkavarják a vért. A fiú nemsokára megint megjelenik, hogy elbűvölje, aztán elhagyja őt. a zene majd megint elhalkul. A lány, majd megint egyedül marad. Minden újra, minden előröl, minden... mindig...
Hasonló történetek
25031
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
22483
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Violence ·
Nagyon tetszik, bár nekem nem magát a címet juttatta eszembe, nekem a vér csak egy aláfestő "művészi" eszköz volt, jobban tetszett a táncoló pár, és az hogy mindez folyamatosan ismétlődik. Megfogtál vele. Megy a 10es.

Debreceni Hedvig ·
Őszintén szólva igencsak meglepődtem ezen a nem várt pozitív fogadtatáson. Nagyon szépen köszönöm... Egyébként azt hittem, h mindenki számára érthetetlen, követhetetlen, és zagyva szöveg lesz az egész, de nagyon kellemes meglepetésként ért, h nem így van

Tűzmadár ·
Szerintem is jó, de zavar a "2 cm". Lehúzza az egészet. Miért nem pár centist írtál?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: