Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Halál

Gyakran eltöprengek e szó jelentésén, de eddig nem igazán találtam választ. Milyen lehet? Mi jöhet utána? Ezek a kérdések gyakran foglalkoztatnak. Elképzeltem már a halált, de soha sem jutottam annál tovább, hogy minden elsötétül. Ilyenkor megborzongok. Nem is akarom folytatni, de nem is tudom. Máskor az ötlött fel bennem, mi van, ha valaki a családból, aki közel áll hozzám, meghal. Ezt gyakran előveszem, mert rájöttem, egyre kevésbé fáj a gondolat.

Már majdnem egy éve, mikor azt hittem, tényleg elveszítem nagypapámat. Szerencsére nem halt meg. Én mégis tudom, ha akkor eltávozik körünkből, én viseltem volna a legjobban. Mert sikerült elengednem! Elfogadtam, hogy ha mennie kell, akkor menni fog, és nem látom többé. Azóta gyakran előveszem azt a borzalmas napot, amikor az egész történt. Azt hittem, életem egyik legjobb napja lesz, de tévedtem. Előfordul. Most már ráébredtem, hogy minden másodpercben többen halnak meg, és többen születnek. Régebben is mondták nekem, de most fogom fel igazán. De vajon, ha ennyien meghalnak, akkor tényleg olyan rossz dolog a halál? Szerintem nem. Biztos nem. Nem szakadhat vége csak úgy a dolgoknak… valami új kezdődik biztosan. Egy új kaland, egy másik élet. De akkor mit is jelent a halál? És ha már itt tartunk, mit jelent az élet? Fogalmuk nincs. Ha odamennék a föld legokosabb emberéhez, ő sem tudná, ebben biztos vagyok. Közülünk senki sem tudhatja. És aki meghalt, az tényleg eltűnik? Ezek mind-mind olyan kérdések, amiket nem lehet megválaszolni. Rejtélyek, miket nem lehet megfejteni. Aki még is megtudja, elmondani nem fogja. Vagy, mert nincs többé, vagy, mert megretten. De ha elmondaná, nem hinnének neki.

Bevallom, néha elgondolkozom, hogy talán jobb lenne meghalni. Mert túl sok az, ami itt körbe vesz, amit várnak tőlem. Majd az is eszembe jut, mennyi mindent kéne itt hagynom. És bizonyosan tudom, nem lennék képes megtenni és önmagamat a halálba vinni. Valami azt súgja, nem is engednének. Mert még dolgom van itt. Valamit kívánnak tőlem, valami vár még rám. De kik is azok, akikről most beszélek? Istenek talán? Nem tudom. Nehéz elhinni, hogy létezhet bárki is, aki döntene mindenről. Hisz a nagy királyok is abban buktak el, nem látják át birodalmukat, nem bírnak vele. Mert túl sokat akartak! De mégis kell lennie valakinek, mert magától nem mehetnek a dolgok. Azt hiszem, ezt emberi ésszel sohasem fogjuk felfogni. És mit szánhatnak nekem? Mi lehet a küldetésem? Most már kezd derengeni. Persze lehet, hogy rossz úton járok. Hisz minden gyerek úgy érzi, tudja mi akar lenni, néha van amikor bizonytalan lesz. De én érzem, ez most más mint eddig. Ez most több annál. Ez az én ösvényem! Én arra születtem, hogy írjak. Íróként segítsem az embereket. Boldogítsam őket történeteimmel. És tudom, hogy még sokat kell tanulnom, de ez nem keserít el!
Hasonló történetek
3798
Hirtelen ágrecsegést hallottak. Felkapták íjaikat, hogy rögtön lőni tudjanak a medvére. De a bokrokból három ló tűnt elő. Az egyiken Nabaha, a másikon Jeny ült a harmadikat meg kötőféken vezették. A két lány teljesen ki volt pirulva. Ruhájuk rendezetlen volt...
3841
"Az ember akkor jön rá milyen fontos egy állat, vagy egy ember, ha elveszíti." Már nem tudom ki is mondta ezt, de igaza volt. És ha valakit nem szerettünk, vagy úgy éreztük nem olyan fontos, rájöhetünk hogy ez még se így van...
Hozzászólások
További hozzászólások »
dstella ·
Szia Angyalka!

Örvendetes, hogy csuklásom okát megtaláltam a Melleslegen. (ami mellesleg nem az Élet és Irodalom) Hosszan gondolkodom itt a szólásszabadság szmájlikkal díszített szövegdobozában, hogyan is magyarázzam Neked, hogy az alábbiakról vitát nyitni teljesen felesleges:
-ízlésekről (NoOB nagymester útmutatása alapján), mert az ugye, leosztásából fakadóan sokszorosan egyéni.
-a zsenialitásomról, ami a maga gigantikus voltában megmásíthatatlan tény (kábé mint az atommaghasadás)
-az egy bejegyzésen belül elkövetett önellentmondásaid számáról, mert szerintem magad sem tudod, hogy akkor most teccccik, vagy nem teccccik.
-a véleménynyilvánításom stílusjegyeiről. (én jól elvagyok a hangokkal a fejemben, bár néha veszettül idegesít, hogy se az Irritáló, se a Szatírikus nem tudja megvakarni a hátam közepét)
-hogy \"Ki a Legjobb Író a Melleslegen\" -most tényleg elolvastad ehhez a díjhoz mind a 100 000 írást 200...3(?) óta? Hagyjuk már abba a szörcsögést!

Amiről viszont érdemes vitázni:
-a beküldött, magvas gondolathalmazok nyelvtani, stilisztikai, dramaturgiai hibáiról, és-vagy ezek totális összességéről. (lásd: Stacceeeyyy)
-Kicsilány! Miattam nem nyomsz a \"Beküldöm\" gombra? Miattam?
Ugyaaaaan! Nehogy már rám vetíts! Akarsz beszélni róla?

[balkep look.gif]
Little Angel ·
Szia dtsella!

Én csak megjegyeztem, hogy számomra zavaró, hogy túlzottan kritizálsz, nem akartalak se bosszantani, se kötekedni, de ha te ezt szűrted le...
Igen is tudom, hogy nem tetszik, szerintem semmiféle ellentmondást nem tanúsítottam. Egy vélemény is lehet ambivalens, mert amellett, hogy kifogásolom a szarkasztikus megnyilvánulásodat, elismertem, és továbbra is elismerem, hogy viszont van humorod és értesz is hozzá. Még egyszer nyomatékosítom:tudom, hogy nem tetszik, de hát ez van...

Én nem vetítek rád semmit, tartok attól, hogy ha rosszul sikerülne az, amit beküldenék, túlságosan szétkritizálnád, de neked is megemlítem:nem mondtam, hogy SOHA nem küldök be semmit, csak egyelőre nem, majd meglátom...


Malix ·
De sok minden történt itt...
Azért ennyire nem kell összeveszni emberek... Bár látom itt már rég lenyugodtak a kedélyek :)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: