Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Hála

Rosszkedvűen ballagtam hazafelé. Azon az estén valahogy nem sikerültek a terveim, egy lánnyal találkoztam, de a randi rosszul sült el és hamar elváltunk. Eredetileg az volt a cél, hogy a gyakorlatban is kipróbáljuk a szexet egymással, mivel telefonon és E-mailben akkor már jó ideje izgattuk egymást. Viszont mikor szemtől szemben álltunk, valahogy elfogyott a bátorsága. Így hát az egészből csak egy sörözős, beszélgetős este lett, korai befejezéssel. Az eset eléggé lehangolt és ezen még a szomszéd lány látványa sem tudott sokat javítani, akivel a liftnél futottam össze, mikor beléptem a házunkba. Pedig őt a természet mindennel ellátta, amitől egy férfi jól érezheti magát. Aranyszőke hajkoronával körülvett csinos arc és mellé egy istennő teste. Hatalmas az ég felé meredő mellek, karcsú derék, csábosan gömbölyödő csípő és hosszú izmos combok. Mindezeket aznap este egy szürke testhez simuló mini ruhában tette közszemlére. Nem igazán ismertük egymást. Azt tudtam, hogy Petrának hívják, de ezen kívül csak köszönő viszonyban voltunk. Gyakorlatilag csak a folyosón és a liftben futottunk össze néha. Amolyan igazi „buli-libának” tartottam. Minden héten más pasik kísérgették. Gyakran vigyorogtam magamban az áldozatain, bár néha egy kicsit irigyeltem is őket.

Aznap ő sem tűnt túl vidámnak, egy rövid mosoly és egy gyors „Szia” volt az összes, amit kipréseltünk magunkból és némán vártuk a liftet. Mikor megjött én a hátsó falnak támaszkodva helyezkedtem el, ő pedig nekem háttal az ajtó elé állt. Lassan hangos nyikorgások közepette indult meg a lift felfelé, Petra idegesen dobolt a lábával a padlón, de én nem bántam, mert az izgő-mozgó popsijának a látványa kárpótolt a zajért. A baj a harmadik és a negyedik emelet között következett be. A lift egy rövid rándulás után félúton megállt. „ Na még ez hiányzott!” - mormoltam az orrom alatt. Sajnos a felvonó gyakran elromlott, nekem is volt már szerencsém máskor is bent ragadni, de ma este abszolút rosszkor jött.
- Most mi van? - kérdezte Petra egy kissé idegesen
- Szokásos, nyomjuk a vészcsengőt és a házmester hívja a szerelőket –válaszoltam és rátenyereltem a gombra.
A házmester hangja úgy két perc múlva hangzott fel:
- Jól van! Ne nyomja tovább! Mindjárt itt lesznek a szerelők és kiszedjük!

Leszálltam a gombról és a következő perceket a gondolataimba merülve töltöttem. Azt számolgattam, hogy vajon mennyi idő kell még kiszabadítanak minket. Végül is már este tizenegy körül jártunk. Hirtelen arra lettem figyelmes, hogy Petra hangosan felsóhajt. Mikor ránéztem láttam, hogy az egész teste remeg, és szaggatottan gyorsan kapkodja a levegőt, mint aki fulladozik.„Baj van!” visítottak fel a vészcsengők az agyamban. A családomban, az egyik - pánikbetegségben szenvedő -, unokatestvérem szokott ilyen tüneteket produkálni roham esetén. Tudtam, hogy villámgyorsan cselekednem kell. A lehető legnyugodtabb hangomat előszedve, óvatosan megszólítottam Petrát:
- Minden rendben?
Úgy fordult felém, mint akit darázs csípett meg. Az arca ki volt pirulva, a szemeiben könnyek csillogtak. Látszott, hogy nincs teljesen magánál.
- Miért nem csinálnak már valamit?! – kérdezte és a hangjában már feltűntek a pánik első zöngéi.
- Nyugi! Nem lesz semmi baj! Mindjárt kiszednek innen minket! – mondtam és lassan felé nyújtottam a kezem.
Petra csak állt és bámult maga elé, úgy tűnt mint aki kezdi a maradék kapcsolatát is elveszíteni a külvilággal.

- Hé! Figyelj rám! – mondtam határozottabb hangon és közelebb léptem.
Végre sikerült magamra vonni a figyelmét és a következő pillanatban már a nyakamba borulva bújt hozzám. Máskor talán megpróbáltam volna kihasználni a helyzetet, de most minden idegszálammal arra koncentráltam, hogy megnyugtassam. A hátát simogattam és egyfolytában beszéltem hozzá, a feszültség lassan enyhült csak benne, de a sírást abbahagyta. Nem tudom meddig álltunk így, de nekem óráknak tűnt, mire felhangzott a felmentő hang:
- Hello! Öt perc és kiszedjük. A liftet leengedjük a harmadikra és nyitjuk az ajtót!
Petra félelme egy pillanat alatt elszállt. Megkönnyebbült sóhajjal kibontakozott a karjaimból és tipikus nőként rögtön a sminkje miatt kezdett aggódni.
- Szörnyen nézhetek ki! Van egy zsepid? – kérdezte
Adtam neki. Ezután csendben vártuk, hogy nyíljon az ajtó és kimehessünk ebből az átkozott fülkéből. A harmadikon a házmester és egy szerelő várt minket.

- Minden oké? – kérdezték.
- Igen, csak meleg volt odabent. –válaszoltam mindkettőnk helyett.
Még váltottunk néhány szót, majd a segítségüket megköszönve a lépcső felé indultunk. Alig haladtuk túl az első fordulón, mikor Petra megtántorodott. Alig bírtam elkapni és mikor a vállát átkarolva egyenesbe hoztam, éreztem, hogy megint remeg.
- Jól vagy? Pihenjünk? – kérdeztem.
- Nem, minden rendben, csak az idegesség utóhatása. Már el is múlt. –mondta most már mosolyogva.
- Azért, amíg felérünk hadd segítsek, jó? –mondtam és magamban arra gondoltam, hogy ez lesz az én jutalom játékom.
- Köszönöm! –mosolygott egyre meggyőzőbben.
A maradék utat már gond nélkül megtettük. A lakásuk ajtajába érve búcsúzkodni kezdtem, de ő közbevágott:
- Nincs kedved inni egyet erre a nagy ijedtségre?
- Hát… Késő van, nem akarok zavarni! - mondtam kissé bizonytalanul.
- Nem zavarsz! Egyedül vagyok itthon.
Bólintottam és már benn is voltunk a lakásban. Az előszobából a nappali felé vettük az irányt.

- Mit kérsz? – kérdezte mikor beléptünk a szobába
- Nem is tudom… Te mit iszol? – kérdeztem vissza
- Azt hiszem egy konyak jól esne!
- Rendben, az nekem is jó lesz. –mondtam
- Kitöltenéd? Ott a bárszekrény –mutatott egy szekrényre - Szeretném egy kicsit felfrissíteni magam, addig ülj le, helyezd magad kényelembe.
Ezzel elviharzott. Én kitöltöttem az italokat és a kanapén ülve a fürdőből hallatszó vízcsobogást hallgattam. A zajból ítélve Petra egy gyors zuhanyt vett éppen. Körülbelül tíz perc múlva láttam viszont, egy selyem köpenybe burkolva sétált be a szobába. Őrjítő látványt nyújtott, ahogy a fekete szövet rásimult a testére.
- Felkapcsolnád az állólámpát ott melletted? – kérdezte és már nyúlt is a csillár kapcsolója felé, hogy lekapcsolja. A szoba nagyobb része kellemes félhomályba borult, az állólámpa csak körülöttünk világította be a teret. Petra az italával mellém telepedett a kanapéra a lábait maga alá húzva. Lassan iszogattuk a konyakot és beszélgettünk. Kiderült, hogy az enyémhez nagyon hasonló estében volt neki is része. Ő is egy kellemes este ígéretében bízva ment el otthonról délután, de a vége ugyanaz lett, mint az én esetemben. Most már nagyot tudtunk nevetni az egészen, pedig alig egy órája még mindketten szomorúak voltunk. A végén már poénokat sütöttünk el a saját rovásunkra.

- Mi vagyunk a kielégítetlen páros! – mondta nagy vigyorgás közepette.
- Nos, a jelenlegi tényállás ismeretében valóban úgy tűnik! –válaszoltam én is tettetet komolysággal.
Ahogy a nevetés elhalt, csend állt be közöttünk, csak néztük egymást, majd Petra végig simított az arcomon.
- Meg akarom köszönni, hogy vigyáztál rám a liftben! –mondta – Engedd el magad!
Kivette a poharat a kezemből és a sajátja mellé tette az asztalra. Ezután hátradöntött a kanapén és megcsókolt. Életem legérzékibb csókját élhettem át akkor. A nyelvével mélyen a számba nyomult simogatva a nyelvem és az ajkam. Hosszú ideig csak élveztük a csókot, aztán a kezei a nadrágomat kezdték leszedni rólam. Percek alatt megszabadított a ruháimtól, egy-egy csókot nyomva, minden lecsupaszított testfelületemre. Azt azonban nem hagyta, hogy én is levetkőztessem, mikor megpróbáltam szelíd határozottsággal tolta el a kezem.
- Légy türelemmel! Csak élvezd! –mondta olyan sokat ígérő mosollyal, hogy - ha nehezen is – de engedelmeskedtem.
Mikor más semmi nem maradt rajtam egy csókot nyomott a számra és elhúzódott. A szobában levő hifihez ment és rövid válogatás után egy cd-t helyezett a lejátszóba. Lassú, sejtelmes, számomra ismeretlen zene csendült fel. Petra visszasétált a fénykör szélére és ringatózni kezdett a zene ütemére. Élő sztriptíz show-t idáig még soha nem láttam, de nem hinném, hogy bárki, bármikor jobban csinálná, mint Petra aznap éjjel.

Lassan kezdett mozogni, de rögtön olyan erotikus kisugárzás vette körül, hogy merevedni kezdtem. Ráérősen simogatta magát tánc közben a karjaival kezdve, a mellein át, majd a combján folytatva, miközben a lábait szétterpesztve guggolásba ereszkedett. Ahogy ott guggolt és behunyt szemmel simogatta magát az egyik kezével hátranyúlt és a padlón megtámaszkodott. Ezután a testétét előre feszítve, felkínálta magát a szemeimnek. A mellek halmai majd szétszakították a finom szövetet, úgy feszültek neki. A szabadon maradt keze újra útra kelt a testén olyan érzéki finomsággal simogatva végig magát, hogy úgy tűnt rólam meg is feledkezett. A meglepetés ezután következett. A keze végighaladt a az előbb bejárt úton, de a derekánál megállva egy gyors rántással kioldotta a köpeny övét. A selyem engedelmesen a földre siklott, feltárva a szemeim előtt a legtökéletesebb női testet. Diadalmasan nézett fel, kiélvezve az ámulatom minden pillanatát. Aztán újra lehunyta a szemeit és a térdét a földre eresztve újfent simogatni kezdte magát, immáron a csupasz bőrén kalandozva. A keze lassan eljutott az öléig és néhány felületes simítás után a középső ujja lassan elmerült a szemérem ajkai között. Kényelmesen, lassan látható élvezettel maszturbálni kezdett. A légzése felgyorsult az arca kipirosodott az élvezettől. Ebben a pillanatban megtestesítette az össze férfiálmot, ő maga volt a nő, akit minden férfi elképzel álmaiban. Pár percig csak figyeltem, aztán –nem bírva tovább – én is magamhoz nyúltam.

Amikor észrevette, mit csinálok, abbahagyta a „táncot” és elém guggolva lefogta a kezem.
- Majd inkább én! –mondta és ráhajolt a felmeredő szerszámomra.
Kezdetben csak a nyelvével simogatta, nyalogatta végig, mintha fagylaltozna éppen, nem kihagyva a zacskóm egyetlen zugát sem. Időnként felpillantott a rám gyakorolt hatását ellenőrizendő, majd elégedetten folytatta. Miután megunta a nyalakodást, egy csókot nyomott a hegyére és gyengéd mozdulattal a szájába vette. Apró harapásokkal milliméterről-milliméterre haladva fogadta magába, majd a végére érve az ajkaival szoros kört formálva engedte ki. Mikor újra a makkomhoz ért, finoman a fogai közé véve harapdálni kezdte, közben pedig a nyelvével lepkeszárny módjára simogatta, csapkodta. Frenetikus érzés volt. Végül ismét teljesen a szájába vette és egyre gyorsuló ütemben szopni, szívni kezdte. Ekkor már közel volt a vég, szólni akartam neki, hogy el fogok élvezni, de mire kimondtam volna az első szótagot már csak egy nyögésre futotta és lecsapott rám az orgazmus. Hihetetlenül intenzíven éreztem a kéjt, megszűnt körülöttem minden más, csak a nyelvének és a szájának bársonyos puhaságát éreztem. Ő pedig szorgalmasan nyelte a gejzírként feltörő spermám Amikor magamhoz tértem és ránéztem éppen az utolsó cseppeket nyalogatta le az ajkairól, látható élvezettel.

A hóna alá nyúlva magamhoz emeltem és a kanapéra fektetve a melleire vetettem magam. Nekiláttam, hogy minden négyzetcentiméterét feltérképezzem és körbecsókoljam. Szó szerint nagy feladatnak bizonyult. Hatalmas mellei voltak, amik egy cseppet sem voltak megereszkedve, hegykén és ruganyosan ágaskodtak felfelé. A két kezem és a szám együtt kevés volt ahhoz, hogy teljesen befedjem. Szívtam és csókoltam, a kezeimmel pedig simogattam őket, egyszerűen nem tudtam betelni velük. A mellbimbói pedig, mintegy a melleinek a megkoronázásaként, ágaskodtak felfelé, sötétvörösen csillogva, szinte követelve, hogy a számba vegyem őket. Nem álltam ellen nekik. Az egyiket a számba vettem a másikat a kezemmel kezdtem el izgatni. Apró köröket rajzoltam rájuk a nyelvemmel és az ujjbegyemmel, szinkronban izgatva mindkettőt, majd óvatosan a fogaim közé véve gyengéden harapdáltam, miközben a másikat a körmeimmel karcolgattam, és finoman csipkedve igyekeztem még keményebbre izgatni. Gyorsuló lélegzetét és alkalmanként felszakadó nyögéseit hallva tudtam, hogy jó úton járok. Gyorsítottam a tempón, a számmal szívni kezdtem a mellbimbóit és a nyelvemmel is egyre gyorsabban köröztem a hegyén. A szám most már felváltva járt a két gyönyörű domb között, amelyiket éppen elhagytam azt a markommal vettem kezelésbe, gyűrögetve, simogatva időnként gyengéden megszorítva.
Petra egyre hangosabban kezdett lihegni, néha egy-egy artikulálatlan kiáltás szakadt fel belőle, majd egy idő múlva a kezével lefelé kezdte tolni a fejem.

Szavak nélkül is egyértelmű volt mit vár tőlem, és én engedelmesen megindultam az élvezet legfőbb forrása, az ágyéka felé. Szerettem volna vissza adni neki azt a gyönyört, amiben nemrég ő részeltetett engem. Menet közben csókokkal hintettem meg a hasát picit elidőzve a köldökénél, de a sürgető nyögéseit meghallva, tovább siklottam lefelé. Pillanatok múlva már a teljesen leborotvált szeméremajkaival néztem farkasszemet. Káprázatos látványt nyújtott a csupasz rózsaszínű bőr mely csillogott a mindent elborító előnedveitől. Kényes alapossággal láttam neki lenyalogatni ezt a nektárt, ügyelve arra, hogy közben a lehető legnagyobb élvezetet nyújtsam ennek a buja istennőnek, aki ekkorra már folyamatosan rángatózott vonaglott a kéjtől, soha nem hallottam még senkit ennyire élvezni a kényeztetést. Kis sikolyokat, apró kiáltásokat hallatott, ettől még érzékibbé, szenvedélyesebbé vált az amúgy sem hétköznapi együttlétünk. Tudtam, már nem kell sok neki, hogy elélvezzen. Ezért a szeméremajkait a kezeimmel szétfeszítve, a nyelvemmel lándzsát formáltam és amilyen mélyre csak képes voltam belesüllyesztettem. Amint beléhatolt a nyelvem elélvezett. A combjai satuként szorultam meg a fejem körül, de én semmivel sem törődve, csak nyaltam, a nyelvem őrült sebességgel járt benne, a lehető legtovább akartam fokozni az élvezetét. Sikított és fel-le dobálta magát a kéjtől, alig bírtam leszorítani a derekánál fogva. Aztán elcsendesedett és a combjainak szorítása is felengedett. Visszakúsztam a kanapéra és szorosan mellé, félig meddig rá feküdtem. Minden porcikámmal érezni akartam ezt a forró és álomszép testet.

A nyakát és a fülét kezdtem csókolgatni, majd mikor a lélegzete újra a normális felé közeledett a szájára is lecsaptam, érezni akartam a nyelvét az enyémmel összegabalyodni. Hosszasan csókolóztunk egymásba feledkezve. Én közben a kezemmel újra visszatértem a melléhez, még mindig nem tudván betelni a tapintásával, a forró puhaságával és a bársonyos rugalmassággal. Simogattam, cirógattam, masszíroztam, mindig új és új élvezet találva benne. Két csók között szegezte nekem a kérdést:
- Akarod a melleim közé tenni?
- Igen- mondtam és már cselekedtem is. A lábamat átvetve rajta óvatosan ránehezedtem és a farkam a két mell közé csúsztattam. Petra oldalról a kezeivel szorította rá a kívánatos félgömböt. Lassan kezdtem mozogni ki és be ebben az alagútban, soha nem tapasztalt érzéseket átélve, más volt, mint a megszokott szeretkezés, vagy mint az orális szex, más de talán pont ettől volt nagyszerű. Vigyázva, egyre nagyobbakat löktem rajta. A mellek végén felbukkanó makkom köszöntésére Petra a száját helyezte engedelmesen oda. Leírhatatlanul fenomenális érzés volt, ahogy egyszerre éreztem a mellei puhaságát és a nyelve érdesebb simogatását. Nem bírtam túl sokáig ezt a gyönyört, már kevés volt a melleinek szorítása, benne akartam érezni magam.

Felálltam és a kanapé szélére igazítottam. Így félig ülő, félig fekvő helyzetben, ha elétérdeltem a puncija pont megfelelő magasságban volt. Beléhatoltam, ő a belső izmai segítségével abban a pillanatban megszorította a farkam. Villámcsapásként cikázott át rajtam a leírhatatlan kéj érzése. Moccanni sem mertem, mert úgy éreztem, rögtön elélvezek, ha csak egy millimétert is mozdítok magamon. Mikor egy kissé alábbhagyott a gyönyör, mozogni kezdtem benne egyre gyorsuló ütemben tettem a magamévá és közben a mellek hullámzásában gyönyörködtem, amik hűen követték minden egyes lökésemet. Később már ezzel sem törődtem, lehunyt szemmel hallgattam a kettőnk által keltett hangzavart. A nyögések és sikolyok koncertjét, melyet az egyre növekvő eksztázis érzése csalt ki belőlünk. Hosszú ideig szeretkeztünk már-már elviselhetetlen magasságokig fokozva a élvezetet, míg végül nem bírtam tovább és egy nyögést hallatva eléveztem. Petra másodpercek múlva követett, mikor megéreztem a forró magom kilövelléseit magában. Ráborultam, és így egymásba gabalyodva vártuk meg, hogy az orgazmus utolsó hullámai is elenyésszenek.

Még körülbelül egy órát töltöttem nála, ami idő alatt csak feküdtünk egymás mellett és időnként csókot váltva beszélgettünk. Azóta nem ismétlődött meg a mi kis kalandunk, de valahogy cinkosabban mosolygunk egymásra a lépcsőházi találkáink alkalmával.
Hasonló történetek
18044
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
29475
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: