Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Hajvágás

A fodrász nehezen látott munkához.
- Biztos ezt akarod? – kérdezte ezredszer.
- Igen. – válaszolta komolyan a fekete göndör tincsek tulajdonosa. Majdnem derékig érő göndör hajkoronáját az olló alá eresztve.
A fodrász végül nekilátott. Lassan, vontatottan dolgozott, sok-sok alkalmat adva a lánynak, hogy megálljt parancsoljon. De a lány csak nézett maga elé. Látta a nagy tükröt, a sok kelléket, amik a fodrászhoz tartoztak. Látta a barna szemeket, amik hozzá. Amikor leesett az első tincs, az arcán legördült egy kövér könnycsepp. És minden tincset újabb cseppek követtek.
- Szegény – gondolta a fodrász. – Nehéz lehet elveszteni, hiszen a része volt, hozzá tartozott, 25 éven át…- és titokban maga is elmorzsolt egy könnycseppet.
De a lány nem a haját siratta, hanem az éveket, amiktől a hajával együtt meg akart válni.
A fodrász hamarosan végzett. A lány felkelt a székből, s míg a pénzt kereste a tárcájában, végignézett a szalonon. A tincsek élettelenül hevertek a padlón, egészen addig, míg a fodrász össze nem söpörte, és ki nem dobta őket a szemétbe. Furcsa volt, hogy nem érezte a haja súlyát, de egyszerre valami könnyed, lebegő érzés is erőt vett rajta. Mosolyogva köszönt el, és lépett ki az utcára. Aztán fordult vele egyet a világ. Valami eszméletlen súly rántotta vissza a lebegésből, és csapta földhöz hirtelen. Rá kellet ébrednie, a haját kidobhatta a szemétbe, hogy könnyebb legyen, de a múlt örökké húzza majd lefelé…
Hasonló történetek
3814
Hirtelen ágrecsegést hallottak. Felkapták íjaikat, hogy rögtön lőni tudjanak a medvére. De a bokrokból három ló tűnt elő. Az egyiken Nabaha, a másikon Jeny ült a harmadikat meg kötőféken vezették. A két lány teljesen ki volt pirulva. Ruhájuk rendezetlen volt...
5391
Ez a lány az egész életét maga irányította, olyan magabiztosnak tűnt, hogy azt bármelyik férfi elirigyelhette volna. Most mégis éreztem benne valami bizonytalanságot. Egy pillanatra megálltam és éreztem, hogy remeg alattam. Megsejtettem, hogy ez nem csak a szeretkezésünknek szól. Tartott valamitől. Elemeltem a fejem és az arcára néztem. Már csak egy fiatal lány volt, pont olyan, mint bármelyik...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Tűzmadár ·
Nejem, mikor hosszúra nőtt a haja, eladta parókának, pénzt kapott érte, ráadásul ingyen készítették el a frizuráját. Talán a lánynak is ezt kellett volna tennie… milyen szép is volna pénzt kapni a fájó múltért…
Fenébe… most nézem, nem is írtam nagy hülyeséget… hiszen sok író művében jelenik meg a fájó múltja, és ha veszik a könyvét…
szöszke ·
és hány zenész és festő keresi a kenyerét a fájdalmával...csak: ha eladja az ember, attól még fáj.

Nyssa ·
annyira tudom miről szól ez a történet, amennyire csak lehet
mikor nekem le kelett vágnia hajamat, csak kölcsönös megállapodással engedtem
ezt megszegték, és kb olyan fájdalmam volt, mint az itt leírt hölgynek.
örök tanulság: a múlt olyan démon,amit te táplálsz, mert akarod, hogy kitépje a szívedet újra és újra.

Nyssa
szöszke ·
igaz ez a múltas dolog nagyon...csak vajon miért etetjük...hmmm..biztos mert azt hisszük, hogy szépet ad...vagy azt is legalább...

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: