Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
Friss hozzászólások
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
terelek: Igazán izgalmas történet volt....
2024-04-15 08:43
terelek: Seggből szájba egyből?? Ilyen...
2024-04-15 08:26
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Hajni & Barni - A nászéjszaka

Kinyílt a templom ajtaja, és a kinn álló tömeg felujjongott. A fiatal pár kilépett az épületből, szembeszállva a rájuk hulló rózsaszirom-áradattal, és elindult a fekete autó felé, amely már fél órája várt rájuk.

Igen szépek voltak így együtt. A menyasszony rövidke, fehér ruhában vonult végig az úton, maga után húzva négy méteres fátylát. A vőlegény pedig egyenes tartással, méltóságtelesen lépkedett fiatal arája mellett, néha be-bepillantva a mély dekoltázs rejtekébe, amely alig takarta Hajni két gyönyörű keblét. Már nagyon türelmetlen volt. A feszülő érzés a nadrágjában mindinkább fokozódott, amikor újdonsült felesége formás lábaira és fenekére esett a tekintete.

Beültek a kocsiba, és sűrű éljenzések közepette haladtak lassan a lakodalmas teremig. Következett 8 órányi vágyakozás, amit egyesek lakodalomnak hívnak. Pár óra múlva véget ért a lagzi. Ahogy fogyatkoztak a teremben a vendégek, Barni hosszú, sokatmondó pillantást vetett Hajnira, mire ő mellyen elpirult, maga sem tudta miért. Amikor mindenki elment, az ifjú pár is hazafelé készülődött. Újra megjelent a fekete kocsi, és hazavitte őket. Haza a kétszobás panellakásba a belváros közepén. Amint az ajtón beléptek, mindkettőjük fejébe egyszerre költözött a gondolat: most fog megtörténni! Hajni a fürdőszoba felé vette az útját, ahol levetette ruháit és belépett a forró vízzel teli kádba. Ahogy elmerült a habokban, gondolatai máris tovarepültek, és keze akaratlanul is ágyékára került. „Milyen jó volt, amikor Barni keze itt matatott! Akkor milyen jó lesz, ha már a farka is benn lesz!” Már a gondolattól is nedvesedni kezdett a hüvelye, és ujjával finoman körbetáncolta a kéjjek végtelen forrását. Borzongató érzés járta át egész testét.

Eközben Barni előkészítette a hálószobát. Az éjjeli lámpát vörös kendővel takarta él, hogy fokozza az érzéki hangulatot. Bekapcsolta a halk zenét, rózsaszirmokat szórt szét a hófehér ágyon. Mindezt már hónapokkal ezelőtt eltervezte. Tetőfokára hágott benne az izgalom.
Hajni kijött a fürdőből, átengedve az utat újdonsült férjének. Barni finom csókot lehelt az asszony nyakára, és hamar lezuhanyozott. Már nagyon türelmetlen volt. Kilépvén a fürdőszobából egzotikus illat csapta meg. Hajni új, őrjítően erotikus hatású parfümjének az illata. Elvarázsolva lépett a hálószobába, de az ajtóban lecövekelt. Hajni ott feküdt az ágyon anyaszült meztelenen. Bársonyos bőrén megtört a lámpa vörös fénye. Lábait szemérmesen keresztbefonta, de valami sejtető feketeség árulkodóan kikandikált a finom ívű combok közül. Ez még jobban megőrjítette a férfit. Lassú léptekkel közelített az ágyhoz. Kezébe vette Hajni lábfejét, és óvatosan csókolgatni kezdte. Aztán lassan megindult felfelé. Hajni behunyt szemmel „tűrte” közeledését, és mellbimbói kőkemények lettek a vágytól. Barni épp elhagyta a térdét, és csigalassúsággal halad a comb belső részén, nyelvével mohón tapogatva a selymes bőrt. Amikor megérezte a lány ágyékának illatát, fitymája lecsúszott a makkjáról, és pénisze jelezte, hogy közeledik a csúcs felé. Nyelve elérte a lány punciját, de nem állt meg itt. Virgoncul a nedves, fekete pihék közé nyalt, és folytatta útját felfelé.
- Miért kínozol? – szólalt meg Hajni, aki arra számított, hogy a fürge kis nyelvecske több örömet fog neki okozni ott lenn. Barni azonban nem szólt semmit, hanem konokul haladt tovább, körbetapogatva nyelvével a lány köldökét. Végre elérte a két duzzadt mellbimbót.

Mohón kapta szájába a rózsaszín cukorkát, és kéjesen szopogatni kezdte. Barni egész életében mellmániás volt. Semmi sem tudta annyira felizgatni, mint két gyönyörű kebel, meredező bimbókkal. Átszellemülten nyalogatta, szívogatta a melleket, és érezte, hogy nincs már sok hátra. Bár nem szívesen, de megvált a kívánatos bimbóktól, és szája most Hajni száját vette célba. Hosszan, mélyen csókolóztak, és időközben egymásra tapadt testük ritmikusan hullámzani kezdett. Mindketten az izgalom tetőpontjára kerültek. Barni megértette Hajni remegő sóhajtását, és lassan bevezette merev péniszét a nedves pinába. Soha nem érzett hasonlót. Farkát, mintha apró ujjak szorították volna, egyre bennebb nyomta a meleg barlangban, figyelve, hogy ne okozzon fájdalmat Hajninak. Sokszor hallotta ugyanis, hogy a szüzesség elvesztése fájdalommal járhat. Hajni azonban nem érzett fájdalmat, annak ellenére, hogy most volt először férfival. Sőt, hangosan zilálva biztatta férjét a bennebb haladásra.

Érezte, ahogy a kemény nemi szerv betölti testét, ahogy utat tör magának a járatlan területen. Hirtelen két kezével megmarkolta Barni fenekét, és teljes erőből magába rántotta péniszét. Mindketten hangosan felnyögtek! És végre benn van! Mindenről megfeledkezve, testük vadul rángatózott. Mindketten érezték, hogy már nincs messze az orgazmus. Már nagyon nagy lendülettel hullámzott testük, amikor Barni a lány alá nyúlt, megmarkolta a farát, és teste óriásit rándult. Ebben a pillanatban sült el a fegyvere. Felgyorsult a ritmus, mire Hajni nyögdécselni kezdett. A fiú erre még gyorsabban mozgatta péniszét ki-be a lány pinájában. Hirtelen Hajni felsikoltott, és körmeit Barni bőrébe mélyesztette. Mindketten szaporán vették a levegőt, suttogva a mennyei élvezet érthetetlen hangjait. Lassan lecsendesedtek. Testük néha még meg-megmozdult, arcukon azonban földöntúli, soha nem tapasztalt öröm tükröződött. A félhomályban suttogták egymás fülébe szerelmes szavaikat, addig, míg szemükre nem telepedett az álom.
Hasonló történetek
24263
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
26036
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
Hozzászólások
További hozzászólások »
DREAMER ·
expat



Jut eszembe...

Mi bajod a rózsával?

Ha ez egy ilyen romantikus alkatú kétbetús (1. N 2, Ő ), aki így kívánja köríteni deflorációját, hát rajta. Semmi kivetni valót nem találok benne, söt ismerve a nöi nemet (egy kevéssé legalábbis), ez lehet a történet egyik legigazabb momentuma.



Üdv!



DREAMER

DREAMER ·
Szilard



A defloracio az eladdig érintetlen hymen (szúzhártya) átszakítása!

SAS70 ·
Azokban a "bigyó" füzetekben vannak ilyen írások amik rózsaszín kötésben kerülnek a polcokra. De ez nem baj, csak ilyen és kész! Elsönek elmegy!

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: