Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Hajnali találka

Már sok-sok éve történt, hogy volt egy család, akikkel nagyon jó baráti viszonyban voltunk. Jóban, rosszban együtt voltunk, segítettük egymást. Mindig nagyon rendesek voltak, velünk, de ez a dolog ránk is vonatkozott. Sokszor összejöttünk, amikor a gyerekeink megszülettek, akkor is. Egy-két év elteltével jöttem csak rá /illetve addig nem is akartam erre gondolni, mert szerettem a férjemet/ hogy valahogy többet gondolok Ákosra a barátunkra, mint amennyit normálisan kellene. Többször álmodtam arról, hogy milyen jó lenne vele szexelni, és elképzeltem az egész jelenetet.

De elfojtottam magamban ezt az érzést, mert lehetetlennek tűnt ezt a dolgot megvalósítani több dolog miatt. A férjem nagyon féltékeny volt, csupán azért, mert szép nő voltam, ok nélkül. Minden percemet figyelemmel kísérte, sok közös ismerős volt a házban, ahol laktunk. Szóval a lebukás veszélye iszonyatosan nagy volt. Persze szerettem a férjem, és nem is akartam arra gondolni, hogy megcsalom. Kis idő múlva elköltöztünk egy másik városba. De így is járt a két család egymáshoz. Amikor egyszer náluk voltunk, akkor jött haza az Ákos is és egy kis időre a feleségével eltűntek a fürdőszobába.

Amikor kijöttek a fürdőszobából, valahogy úgy tűnt, mintha szexeltek volna. És visszajött a fejembe a gondolat, miszerint jó lenne vele kefélni egyet. De ismét csak ennyiben maradt a dolog. Megint eltelt kb. egy év, amikor Ákos is abban a városban talált munkát, ahol mi laktunk. Ő már ott dolgozott, de a család még nem tudott utána jönni, csak egy-két hónap múlva. Ákos majdnem mindennap nálunk volt és ott vacsorázott. Egyik este a férjemnek el kellett mennie otthonról. Ákos szintén ott vacsorázott. Akkor vallotta be, hogy már nagyon régóta borzasztóan kíván engem. Amíg a vacsorát főztem, kibontott egy üveg finom vörös bort és iszogattunk meg beszélgettünk. Megvacsoráztunk. Utána még egy üveg bort megittunk. Próbált levenni a lábamról. Csókolóztunk, simogatta nagy élvezettel a cicijeimet, a punimat is próbálta simogatni, de én nem engedtem, mert akkor volt a menstruációm, és én hajthatatlan maradtam. Búcsúzáskor magához ölelt. Éreztem a duzzadó férfiasságát. Olyan nagyon jó érzés volt ez az egész, hogy azt hittem elalélok. Ebben az ölelésben benne volt minden. Vágy, szerelem a másik iránt. Aztán még sokáig ostromolt.

Egyszer a férjemnek hajnali 3 órakor el kellett mennie otthonról. Megbeszéltük, hogy 4 órakor ott lesz nálam. Amikor a férjem elment én lezuhanyoztam, felvettem a legszexisebb fehér csipke bugyimat. Mást akkor nem vettem föl, mert úgy gondoltam, hogy így nagyon szép látvány tárul Ákos elé, amint megpillant. A melleim nagyon szép feszesek voltak. /Most is ilyenek/. 4 órakor halkan kopogott az ajtón. Amikor belépett a lélegzete is elállt. Borzasztóan tetszett neki amit látott, mert eddig még így nem látott, csak legföljebb bikiniben. Az évek óta összegyűlt vágytól hajtva őrülten csókolózni kezdtünk. Végigpuszilta az egész testemet. A cicijeim nagyon tetszettek neki. Nem tudott betelni velem. Én ugyanígy voltam vele.

A puszilgatások után szétnyitotta a lábaimat, és olyan finoman nyalta a pinámat és izgatta a csiklómat, hogy többször elélveztem a gyönyörűségtől. Amikor már nem bírtunk tovább a vágyainkkal, belém hatolt azzal a nagy, kemény duzzadó faszával, és ez olyan élmény volt számomra, hogy életem végéig emlékezni fogok erre a behatolásra és erre a hajnalra. Annyira felejthetetlenül csodálatos volt, hogyha rágondolok, már elélvezek. Ezen a hajnalon basztunk elölről, hátulról, mindenféle pózban kipróbáltuk egymást, és olyan csodálatos volt, hogy akkor azt mondtam, hogy itt a mennyország.

Utána évekig kb. három hetente találkoztunk. Ilyenkor néhány órát töltöttünk együtt. Csodálatos férfi volt. Ilyenkor a legkülönbözőbb helyeken szeretkeztünk. Volt úgy, hogy a konyhaasztalon keféltünk. Én kéjesen sikongtam, mert ő csak dugott és dugott, én pedig csak élveztem és élveztem. Nem tudom hányszor, de ilyen nem volt még az életemben, hogy egy alkalommal ilyen sokszor a csúcsra juttatott volna egy férfi.
Hasonló történetek
24270
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
20909
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történetröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: