Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Ha

valami eltörik, ne próbáld megragasztani, mert felkutathatod ugyan a világ legjobb és legerősebb ragasztóját, amely ráadásul nyomtalanul eltünteti azt a repedést ahol összeillesztetted a két darabot, de hiába, mert álmatlan éjszakáidon semmi mást nem fogsz majd látni mint azt a szeszélyesen zegzugos vonalat amely mentén eltörött, és hiába győzködöd magad, hogy egyben van, megjavult, minden rendben van már, mert a repedés csak egyre nő ahogy a fájdalmad és a kétségbeesés, mert tudod hogy nem az számít hogy most egyben van, hanem csak az hogy valamikor eltörött és mindegy hogy magadat hibáztatod vagy a másikat amiért nem vigyáztatok rá, ha valami eltörik, ne próbáld megragasztani, mert felkutathatod ugyan a világ legjobb és legerősebb ragasztóját, amely ráadásul nyomtalanul eltünteti azt a repedést ahol összeillesztetted a két darabot, de hiába, mert álmatlan éjszakáidon semmi mást nem fogsz majd látni mint azt a szeszélyesen zegzugos vonalat amely mentén eltörött, és hiába győzködöd magad, hogy egyben van, megjavult, minden rendben van már, mert a repedés csak egyre nő ahogy a fájdalmad és a kétségbeesés, mert tudod hogy nem az számít hogy most egyben van, hanem csak az hogy valamikor eltörött és mindegy hogy magadat hibáztatod vagy a másikat amiért nem vigyáztatok rá, ha valami eltörik, ne próbáld megragasztani, mert felkutathatod ugyan a világ legjobb és legerősebb ragasztóját, amely ráadásul nyomtalanul eltünteti azt a repedést ahol összeillesztetted a két darabot, de hiába, mert álmatlan éjszakáidon semmi mást nem fogsz majd látni mint azt a szeszélyesen zegzugos vonalat amely mentén eltörött, és hiába győzködöd magad, hogy egyben van, megjavult, minden rendben van már, mert a repedés csak egyre nő ahogy a fájdalmad és a kétségbeesés, mert tudod hogy nem az számít hogy most egyben van, hanem csak az hogy valamikor eltörött és mindegy hogy magadat hibáztatod vagy a másikat amiért nem vigyáztatok rá...
Hasonló történetek
5381
Ez a lány az egész életét maga irányította, olyan magabiztosnak tűnt, hogy azt bármelyik férfi elirigyelhette volna. Most mégis éreztem benne valami bizonytalanságot. Egy pillanatra megálltam és éreztem, hogy remeg alattam. Megsejtettem, hogy ez nem csak a szeretkezésünknek szól. Tartott valamitől. Elemeltem a fejem és az arcára néztem. Már csak egy fiatal lány volt, pont olyan, mint bármelyik...
3809
Hirtelen ágrecsegést hallottak. Felkapták íjaikat, hogy rögtön lőni tudjanak a medvére. De a bokrokból három ló tűnt elő. Az egyiken Nabaha, a másikon Jeny ült a harmadikat meg kötőféken vezették. A két lány teljesen ki volt pirulva. Ruhájuk rendezetlen volt...
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: