Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Ha a sors megérint (2.fejezet) 2.rész

Erre a hangra Kenneth is felkapta a fejét. Felállt, még mindig Shannon kezét fogva. A nő nézte, ahogy férfiasan méregetik egymást- ettől valahogy nevethetnékje támadt..
Kihúzta kezét a barátjáéból és Daniel felé fordult.
Kenneth úgy döntött, hogy magukra hagyja a fiatalokat. Kisomfordált a nyitott ajtón, és diszkréten becsukta. Elégedetten dörzsölte össze a kezeit. Fülét az ajtóra tapasztotta, de mivel nem hallott üvegcsörömpölést, vállat vont és elindult a saját irodájába.
Szóval Mr. Kőgazdag féltékeny. Rá. Itt még lesz valami. Micsoda szikrák cikáztak közöttük.. Jack kipipálva.- gondolta elégedetten.
Soha nem volt szimpatikus neki. Utálta azt a fennsőbbrendűséget, ami áradt belőle. Minden mozdulatával, szavával éreztette, hogy hozzá képest…
Mindegy, csak nem idegesíti fel magát egy ilyen balek miatt. Lassan, ruganyos léptekkel sétált a szobájába, közben szórakozott pillantást vetett a recepciós lányra, aki vágyakozó, éhes tekintettel méregette.
- Nem rossz, viszont túl fiatal.- gondolta. Sok mindent el lehet róla mondani, de ártatlan, fiatal lányokat nem szokása elcsábítani. Bár nem mintha olyan szűziesnek tűnne.. Ha idősebb volna megállna előtte, elhívná vacsorázni.. utána pedig.. nos, a többit a sorsra bíznák..
Fütyörészve csukta be maga után az ajtót.

- Ne haragudj!- nézett rá Shannon bűnbánó szemekkel. Ha azért jöttél, hogy a megállapodá..
- Ne! Nekem kell elnézést kérnem a viselkedésemért!- mentegetőzött ma már harmadszorra Daniel.
- Nem ismert fel.- nyugtázta a nő és nem tudta, bánkódjon-e vagy inkább örüljön a dolognak.
Félt attól mit mondana a férfi, esetleg kínos magyarázkodásba kezdene arról, hogy miért nem jött el a megbeszélt találkára. Ez volt az, amit nem akart hallani, semmilyen körülmények között.
Tűnődését egy kérdés zavarta meg:
- Arra gondoltam, hogy szívesen megnéznéd a terepet.
- Tessék?
- Arra gondoltam..
- Ja, igen, persze.. Mennyünk.

Daniel előzékenyen kinyitotta az ajtót a meglepett nő előtt, gyengéden karon fogta és a liftig el sem engedte.
Ahogy beszálltak rátört a vágy, hogy újra karjaiban tarthassa a lányt- bármilyen indokkal és átélje a bizsergést, a forró tüzet, amely szétáradt testében és megfosztotta a józan ítélőképességétől. Lehunyta a szemét és érezte selymes bőrét, illatát.. Kifújta a bent rekedt levegőt- próbált lehiggadni.
Rádöbbent, hogy nem akarja elengedni. Csak egy csók volt- nyugtatta magát, de tudta hazudik. Édesanyja egyszer azt mondta neki, érezni fogja, ha eljön az igazi.
Nem akarta, nem kereste és mégis rátalált.
A lift megállt.
Hasonló történetek
4407
- Nem, sőt legyen szíves a feleségemnek se szóljon, hogy itt jártam. Meg akarom lepni.
Elővette a legcsábosabb mosolyát és egy húszdollárost csúsztatott a pultra, majd távozott. Beült egy gondolába, és a főtérre vitette magát. Beült a vendéglőbe, és szép komótosan megebédelt. A mosdóba kimenés ürügyén alaposan körülnézet...
4616
Ezután jelentéseket kellett olvasnia és kiszúrni az árulókat. Sok kettős ügynököt lebuktatott, többek között azt a nagy medvét is, aki költöztette. Teljesen nem lehetett rábizonyítani, hogy kettős ügynök, de azon túl csak apró - seprő ügyeket bíztak rá...
Hozzászólások
További hozzászólások »
liliána ·
Most olvastam el mindegyiket, nagyon tetszett! Alig várom a következőt!
artemyss ·
Ennek nagyoon örülök ám!!! Minden egyes levél arra bíztat, hogy nem hagyjam abba:) Köszönöm!!! :smirk:

vadcsikó05 ·

Szia!
Most olvastam el másodszorra az egészet és már nagyon várom a folytatást de az idő lassan vánszorog...
Egyébként nagyon tetszik gratulálok.
artemyss ·
Köszönöm.. Még semmi új nincs.. Elkezdtem, de sehogy sem haladok, mert elérkeztem a serdülőkor küszöbére és az istennek sem tudom a növé válásom folyamatát beleilleszteni a sorok közé, pedig elég meghatározó.. a továbbiakat illetően. Készül, készül, de csigalassúsággal..

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: