Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Ha a sors megérint (1. fejezet) 11. rész

- Hogyan talált rám? Miért az én cégem? Mi az elképzelése? - tette fel levegővétel nélkül a lány a számára életbevágóan fontos és a fejében egyre kavargó kérdéseket.
- Nem azt mondta, hogy éhes?- nézett rá a férfi. - Akkor pedig egyen, a többit megbeszéljük utána!
Szótlanul ettek tovább, elmerülve gondolataikban. Magányos tépelődésüket a telefon csengése zavarta meg.
- Nem veszi fel?
- Majd újra hív, ha fontos. - rántott egyet a vállán Daniel. A csörgés abbamaradt, hogy újult erővel nekikezdjen türelmetlen lármájának - hírül adva környezetének mellőzését.
A férfi dühösen hátratolta a széket, elnézést kért a meglepett lánytól és eltűnt valamerre. Fél perc múlva pólóban, gondterhelten visszaült, bekapta az utolsó pár falatot, elvette a lány üres tányérját és a mosogatóba tette.
- Köszönöm!
- Semmiség, gyere! Ugye tegezhetlek? - fogta meg Daniel a karját és bevezette a nappaliba.
A szobát körülfonta a kintről beáramló meleg fény, mely ellensúlyozta a hideg, modern színeket. Magányos- volt az első gondolata. Körbenézett. A nappalit egy fekete bőrkanapé uralta, előtte üvegasztal állt, azon pedig hegyikristályszobor pegazust formázva, mellette kulcscsomó hanyagul ledobva. Az ágy mögött hatalmas könyvespolc húzódott. Vele szemben tévé és hifitorony, mellettük virágálványon minipálma. Ahogy közelebb lépett lába belesüppedt a puha hófehér szőnyegbe. Szívesen megnézte volna a könyvespolcon és a falra kitett fényképeket, de a férfi hellyel kínálta, így nem tehette.

Kényelmesen elhelyezkedett és Danielre emelte fűzöld szemét.
- Szóval, miért én?- szegezte neki a kérdést.
- Mert... - Most mondja el, hogy amikor meglátta a tévében egy interjú alkalmával kihagyott a szívverése, és úgy érezte belehal, ha nem ismerkedhet meg vele?.. Ezt mégsem teheti.
- Te vagy a legjobb.- felelte végül.
Ez igaz is volt. Látta a lány munkáit és maga is elámult, hogy mire képes a nő.
- Mi az elképzelésed?- szakította félbe a férfi gondolatmenetét.
- Otthonosság, ez lenne a fő koncepció. Merész, de harmonikus színek .. és persze elegancia. Azt akarom.. - csillogott mélykéken és izgatottan Daniel szeme -.. ha valaki megszáll nálunk úgy érezze hazaért, amikor pedig elmegy- visszavágyjon.
Tudod a legnagyobb baj, hogy személytelen az egész. Ezt akarom megváltoztatni. Szerinted lehetséges.. Shannon? Most szólította először a nevén.. így.. olyan másnak tűnt az érzéki, reszelős bariton ölelésében.
- Csak ennyi?- nevette el magát. Lehetséges. Bármi megoldható. - komolyodott el. - Ezért lett olyan sikeres a "Tündérálom", hiszen a legfurcsább kéréseknek is eleget teszünk- tulajdonképpen valóra váltjuk az ügyfeleink álmait.
- Ez az utolsó mondatod sorsdöntő volt, meggyőzött. Tiéd a munka. Megbirkózol vele?- kötekedett egy kicsit Daniel.
- Mi az hogy! - bólintott rá Shannon és felállt, hogy elinduljon.
- Ne, maradj még!- suttogta a férfi, majd megkerülve az asztalt a nő előtt termett.
Hasonló történetek
4703
Eva letette a kagylót, majd kiment a fürdőbe és megmosta az arcát. Aztán leült a hálószobába vezető lépcsőre.
- Legalább egy üveg konyakot hagyhattál volna nekem! - gondolta. Nem gyújtott villanyt, csak ült ott fáradtan, és az agya teljesen üres vol...
4479
Most zuhanyozzál le, aztán irány a szülői ház. Utólagos engedelmeddel haza telefonáltam, hogy előkészítsem a terepet. Csak azt mondtam, hogy összevesztetek Adammal és te, ott hagytad...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: