Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Gyűlölöm

Gyűlölöm a srácot, kit még kedveltem. Egy pillanat műve volt az egész és én már nem szeretem. Gyűlölöm, hogy olyat terjeszt, ami nem igaz, hogy olyat gondol mi sosem játszódott le bennem. Még ő mondja, hogy szombat óta más szemmel nézek rá! Pedig azon az éjszakán szerintem nem történt semmi a beszélgetésen kívül. Főleg, hogy állapotom kicsit ittasnak bizonyult. Szerintem aznap nem ÉN, hanem ő közelített másképp, ő simogatta a hátam elalvás előtt, ő rakta rám sapkáját, melyet senkinek nem adott volna kölcsön, pedig én nem kértem, ő ölelt át hátulról alvás közben és ő ajánlotta fel, hogy szeretkezzünk, melybe én nem egyeztem bele. Ezek után még én néztem rá máshogy? Mikor, ha csak kint voltam ő kosarazott furcsán, hisz olyankor valahogy nem ment neki a játék. És minap mikor csak a többiekkel beszélgettem ő jön hozzám és állít fejre! Ezután pedig egyszer kedves velem máskor pedig "bunkó". De én nézek rá másképp? Mikor a röplabdát ütögette és a közelébe mentem elrontotta, aztán Ő indokolta azzal, hogy a közelségem miatt! És én nézek másképp? Azt hiszi, hogy egy éjszaka olya nagy hatással van rám, hogy akár másképp éreznék, néznék rá? Ilyet képzelne rólam? És, hogy ezt rögtön adjuk tovább, mert a kis "csitri" hogy belezúgott, közben még csak egy kicsit kedveltem meg? Hogy lehet valaki ennyire beképzelt? Könyörgöm vegye észre, hogy már tisztán látok! És nem azt, amit ő gondol... Nem szeretem! Csak gyűlölöm. Most igazán megismertem ezt az érzést. A gyűlöletet, ami szétszakítja lelkem, gyilkolási vágyat ébreszt bennem! Gyűlölöm, mert beképzelt, s azt gondolja az összes lány érte ég! Gyűlölöm, s kiábrándultam!
Hasonló történetek
4426
Éhséggel merült álomba ismét.
Képekért könyörgött, útért – bár imája névtelen volt, s valahogy olyan, mint a fel nem adott fenyegető levelek.
Mindaz, ami ébredéskor megmaradt, forró benyomások izzadtsága volt csupán. Képek, melyek eleve a fikció részei. Olvasta tán őket...
6634
Hjajj de szép, jujj de formás lanka. Se nem körte, nem is alma az alakja. Ott a kettő közt, kecses rádiuszok halma...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Kingee ·
Én is valami ilyesmit terveztem a mai napra....Majd meglátom, hogy mit szól hozzá....egyébként elég félreérthető a kapcsolatunk is....10ből 9 ember azt mondja h össze fogunk jönni...:S
Andreas ·
Ha nincs önbecsülésed és eléggé szolgalelkü vagy, akkor még igazuk lehet...

ábránd ·
ez kit érdekel?
hol a történet?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: